Jump to content
alfie86

Golf Gti Vs Renault Clio Rs

Recommended Posts

εχοντας το 5αρι gti και εχοντας οδηγησει το clio rs αλλα και το megane rs το προηγουμενο εχω να παραθεσω την αποψη μου.εαν εισαι ενας ανθρωπος που τον ενδιαφερει να μετακινηθει απο το α σημειο στο β χωρις να κουραστεις αλλα παραλληλα θελεις και την δοση σου για γρηγορη οδηγηση μια πολυ καλη επιλογη ειναι το gti....αν ομως με το τιμονι γινεσαι ενα.το αμαξι ειναι κατι παραπανω απο 4 ροδες και ενα καθισμα,αν δεν σε ενδιαφερει ο προορισμος αλλα η διαδρομη..το κλιο η το μεγκαν ειναι μονοδρομος..εντελος πληροφοριακα εχω να προσθεσω και το εξης..σε μια ορεινη διαδρομη απο φλωρινα για το χιονοδρομικο κεντρο βιτσιου εχω δοκιμασει το 4κινητο σ3 με προγραμμα στα 310 αλογα.και εκει δοκιμασα και το ασημοπαπο μεγκαν φ1 ρς 260 αλογα αν θυμαμαι καλα.δεν ξερω ποιο εκανε γρηγοροτερο χρονο..ξερω οτι αν ηθελα να ξανακανω την διαδρομη τοσο γρηγορα και με τοση ευαχαριστηση το εμπροσθιας κινησης μεγκαν θα επελεγα ξανα!εκεινη την εποχη που λετε ειχα την ευκαιρια να κανω ανταλαγη το gti μου με το συγκεκριμενο πορτοκαλοβατραχι μεγκαν...δεν το εκανα..και αυτο γιατι δεν ειμαι πλεον ο οδηγος που θα πηγαινα με την πρωτη ευκαιρια στο βουνο..τα χρονια με εχουν παρει και η μεση μου ποναει,μα πανω απο ολα οταν βλεπεις το μεγκαν απο εξω ηταν τερατουργημα βατραχου..το κλιο ομωςδεν ειναι ετσι και σαφως το καινουριο μεγκαν ειναι αρκετα ποιο ομορφο απο τον προκατοχο του.ο γνωστος μου δεν ειναι πια μαζι μας με το μεγκαν ωστε να το ξαναεπερνα μια βολτα δωθησης ευκαιριας,σιγουρα ομως θα το εχω στην μνημη μου για πολλα ακομα χρονια.και τον ιδιοκτητη και το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

καλα το focus ειναι ο χειροτερος κουβας και γενικα η Ford τα γαλλικα μπροστα του ειναι διαμαντια.

Καλα εσυ θα μας τρελανεις τελειως !!!!!

Το Focus RS κουβας?????????

Παντως ετσι ειναι το σωστο να υπερσπιζεσαι το αμαξι που με κοπο αποκτησες.Γιατι αλλιως τι το πηρες.

Εγω παντως το Clio εαν δεν εκανα οικογενεια (3θυρο-θορυβος-2λιτρο) δεν θα το πουλαγα ποτε.

Το ξαναλεω το καλυτερο ατμοσφαιρικο μπροσθοκινητο ολων των εποχων.

Το Golf VI 160PS DSG-7 που εχω τωρα ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο αλλα αποστηρωμενο.

Εγω παντως λεω να περιμενεις το Polo R 1.6 210ps που ερχεται!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα εσυ θα μας τρελανεις τελειως !!!!!

Το Focus RS κουβας?????????

Παντως ετσι ειναι το σωστο να υπερσπιζεσαι το αμαξι που με κοπο αποκτησες.Γιατι αλλιως τι το πηρες.

Εγω παντως το Clio εαν δεν εκανα οικογενεια (3θυρο-θορυβος-2λιτρο) δεν θα το πουλαγα ποτε.

Το ξαναλεω το καλυτερο ατμοσφαιρικο μπροσθοκινητο ολων των εποχων.

Το Golf VI 160PS DSG-7 που εχω τωρα ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο αλλα αποστηρωμενο.

Εγω παντως λεω να περιμενεις το Polo R 1.6 210ps που ερχεται!!!!!!!!

ναι ρε φιλε σιγα καλο ειναι αλλα μεχρι εκει.εχω οδηγησει.σου το συγκρινω με το megane rs! Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε φιλε σιγα καλο ειναι αλλα μεχρι εκει.εχω οδηγησει.σου το συγκρινω με το megane rs!

Υπαρχουν καποια βιντεο στο You tube σε παρακαλω πολυ εαν εχεις χρονο ψαξε να δεις τις συγκρισεις.

Κανεις λαθος το Ford RS ειναι καλυτερο απο το Megane RS Cup.

Link to comment
Share on other sites

No 8) more 8) comments 8)

Επειδή τα βλέπω, μ' αρέσουν και τα θέλω ό λ α...

αλλά δεν μπορώ να τα έχω,

μήπως να βάζαμε, όσοι ομοϊδεάτες, ρεφενέ να τα αγοράζαμε μεταχείρο τώρα που έχουν πέσει οι τιμές

και να τα μοιραζόμαστε με time sharing... λέμε τώρα...

/ ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα βλέπω, μ' αρέσουν και τα θέλω ό λ α...

αλλά δεν μπορώ να τα έχω,

μήπως να βάζαμε, όσοι ομοϊδεάτες, ρεφενέ να τα αγοράζαμε μεταχείρο τώρα που έχουν πέσει οι τιμές

και να τα μοιραζόμαστε με time sharing... λέμε τώρα...

/ ΒΣ

αχαχαχαχ γα μα τος γαματος ρε φιλε
Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα έπεσε το μάτι μου σε αυτό το ενδιαφέρον τόπικ που άνοιξε ο Άλφι.Τελικά φίλε μου το αγόρασες το polo gti και μπήκες και εσύ στο club;Aν όντως το έχεις αποκτήσει η ταπεινή μου άποψη είναι ότι έχεις κάνει μία πολύ καλή επιλογή αλλά δυστυχώς όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος άλλος χρήστης λίγο πιο πάνω έχουμε ένα βαρετό,αποστειρωμένο και προβλέψιμο gti.To πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα renault clio ατμόσφαιρα με 172 άλογα.Πάνω σε αυτό έμαθα να οδηγάω και με αυτό έβγαλα ατελείωτα γουστα στην διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα(στην ορεινή διαδρομή του Μπράλου).Στο κοντέρ του έγραψε 98000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια και όταν το πούλησα λόγω οικογένειας δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.Ούτε λάδια έκαιγε ούτε είχε σκορτσαρίσματα ή ρεταρίσματα ούτε στο ρελαντί έσβηνε.Απλά στα ταξίδια όταν έφτανα στον προορισμό μου ένιωθα ότι είχα ένα μελίσσι που βουίζε μέσα στο κεφάλι μου.

Σήμερα νιώθω λίγο τυχερός που έχω στην κατοχή μου το Megane Rs αν και δεν ξέρω για πόσο ακόμα μιας και το αμάξι ακίνητο μου κοστίζει κοντά στα 1500 ευρώ.Πάντως όταν θα χρειαστεί να κάνω την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα προτιμώ το γαλλικό γιατί θέλω να καθίσω στα καθίσματα και να νιώσω όπως ένιωθα πριν 8 χρόνια.Δεν με νοιάζει αν στις ευθείες με χαιρετάνε S3 Scirocco R Ford Focus Rs και πάσης φύσεως Gti...Αυτό που με νοιάζει είναι ότι όταν έρθει η ώρα της στροφής θα νιώσω την υπέρτατη ευχαρίστηση και δεν θα κινδυνεύσω επειδή κινούμε στο όριο..Ακόμα θυμάμαι πριν 10 μέρες έναν οδηγό ενός golf gti στα τελειώματα του Μπράλου να με προσπερνάει θριαμβευτικά στην ευθεία αλλά αμέσως μετά που άρχιζαν οι στροφές της Άμφισσας προσπάθησε μάταια να ακολουθήσει για λίγα μέτρα αλλά έμεινε πίσω και αποδέχτηκε αυτό που είχε προηγηθεί και στον Μπράλο.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι αν δεν είχα το megane rs και ήθελα να πάρω ένα μικρό μεταξύ του polo που έχω τώρα και του clio rs σαφώς και θα προτιμούσα τον απίστευτο Γαλλάκη...Έχω δει τι κάνει και έχοντας τον μεγάλο του αδερφό δηλώνω απλά ερωτευμένος κάργα..

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα έπεσε το μάτι μου σε αυτό το ενδιαφέρον τόπικ που άνοιξε ο Άλφι.Τελικά φίλε μου το αγόρασες το polo gti και μπήκες και εσύ στο club;Aν όντως το έχεις αποκτήσει η ταπεινή μου άποψη είναι ότι έχεις κάνει μία πολύ καλή επιλογή αλλά δυστυχώς όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος άλλος χρήστης λίγο πιο πάνω έχουμε ένα βαρετό,αποστειρωμένο και προβλέψιμο gti.To πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα renault clio ατμόσφαιρα με 172 άλογα.Πάνω σε αυτό έμαθα να οδηγάω και με αυτό έβγαλα ατελείωτα γουστα στην διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα(στην ορεινή διαδρομή του Μπράλου).Στο κοντέρ του έγραψε 98000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια και όταν το πούλησα λόγω οικογένειας δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.Ούτε λάδια έκαιγε ούτε είχε σκορτσαρίσματα ή ρεταρίσματα ούτε στο ρελαντί έσβηνε.Απλά στα ταξίδια όταν έφτανα στον προορισμό μου ένιωθα ότι είχα ένα μελίσσι που βουίζε μέσα στο κεφάλι μου.

Σήμερα νιώθω λίγο τυχερός που έχω στην κατοχή μου το Megane Rs αν και δεν ξέρω για πόσο ακόμα μιας και το αμάξι ακίνητο μου κοστίζει κοντά στα 1500 ευρώ.Πάντως όταν θα χρειαστεί να κάνω την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα προτιμώ το γαλλικό γιατί θέλω να καθίσω στα καθίσματα και να νιώσω όπως ένιωθα πριν 8 χρόνια.Δεν με νοιάζει αν στις ευθείες με χαιρετάνε S3 Scirocco R Ford Focus Rs και πάσης φύσεως Gti...Αυτό που με νοιάζει είναι ότι όταν έρθει η ώρα της στροφής θα νιώσω την υπέρτατη ευχαρίστηση και δεν θα κινδυνεύσω επειδή κινούμε στο όριο..Ακόμα θυμάμαι πριν 10 μέρες έναν οδηγό ενός golf gti στα τελειώματα του Μπράλου να με προσπερνάει θριαμβευτικά στην ευθεία αλλά αμέσως μετά που άρχιζαν οι στροφές της Άμφισσας προσπάθησε μάταια να ακολουθήσει για λίγα μέτρα αλλά έμεινε πίσω και αποδέχτηκε αυτό που είχε προηγηθεί και στον Μπράλο.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι αν δεν είχα το megane rs και ήθελα να πάρω ένα μικρό μεταξύ του polo που έχω τώρα και του clio rs σαφώς και θα προτιμούσα τον απίστευτο Γαλλάκη...Έχω δει τι κάνει και έχοντας τον μεγάλο του αδερφό δηλώνω απλά ερωτευμένος κάργα..

+1000000, όμως όπως πάει το πράγμα το 2λιτρο σε λίγο θα ναι μονο για τον Βενιζέλο τον ίδιο απο leasing της Bουλής, τους υπόλοιπους δύσκολα μας βλέπω...

Και γω πάντως το rs θα έπαιρνα σε αυτή την κατηγορία/κυβικά. Το cup έχεις ή το normal ;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

+1000000, όμως όπως πάει το πράγμα το 2λιτρο σε λίγο θα ναι μονο για τον Βενιζέλο τον ίδιο απο leasing της Bουλής, τους υπόλοιπους δύσκολα μας βλέπω...

Και γω πάντως το rs θα έπαιρνα σε αυτή την κατηγορία/κυβικά. Το cup έχεις ή το normal ;

το cup τα σπαει παντως...
Link to comment
Share on other sites

Την απλή έκδοση του rs έχω το cup έβγαινε 4 χιλιάδες παραπάνω και επειδή γενικά οι εποχές είναι πολύ δύσκολες προτίμησα να μην τα δώσω.Πάντως έχει βγει και μία έκδοση trophy(δεν νομίζω να το έχει κάποιος στην Ελλάδα)που είναι ακόμα καλύτερη και από το cup.Δυστυχώς έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν βλέπω να το έχω για πολύ ακόμα στην κατοχή μου το Megane.Τουλάχιστον όσο το κρατήσω θα προσπαθήσω να το ευχαριστηθώ.Πλεον 1400 κυβικά με τούρμπο και κάμποσα αλογάκια,αυτό είναι το μέλλον.Ας ελπίσουμε μέσα στην επόμενη δεκαετία να μπορέσουμε να αγοράσουμε ένα καλό δίλιτρο αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνουμε ένα σωρό σε φόρους και άλλες ανοησίες..

Link to comment
Share on other sites

Την απλή έκδοση του rs έχω το cup έβγαινε 4 χιλιάδες παραπάνω και επειδή γενικά οι εποχές είναι πολύ δύσκολες προτίμησα να μην τα δώσω.Πάντως έχει βγει και μία έκδοση trophy(δεν νομίζω να το έχει κάποιος στην Ελλάδα)που είναι ακόμα καλύτερη και από το cup.Δυστυχώς έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν βλέπω να το έχω για πολύ ακόμα στην κατοχή μου το Megane.Τουλάχιστον όσο το κρατήσω θα προσπαθήσω να το ευχαριστηθώ.Πλεον 1400 κυβικά με τούρμπο και κάμποσα αλογάκια,αυτό είναι το μέλλον.Ας ελπίσουμε μέσα στην επόμενη δεκαετία να μπορέσουμε να αγοράσουμε ένα καλό δίλιτρο αυτοκίνητο χωρίς να πληρώνουμε ένα σωρό σε φόρους και άλλες ανοησίες..

To trophy είναι limited νομίζω... Και το "απλό" μια χαρά είναι! :D

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα έπεσε το μάτι μου σε αυτό το ενδιαφέρον τόπικ που άνοιξε ο Άλφι.Τελικά φίλε μου το αγόρασες το polo gti και μπήκες και εσύ στο club;Aν όντως το έχεις αποκτήσει η ταπεινή μου άποψη είναι ότι έχεις κάνει μία πολύ καλή επιλογή αλλά δυστυχώς όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος άλλος χρήστης λίγο πιο πάνω έχουμε ένα βαρετό,αποστειρωμένο και προβλέψιμο gti.To πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα renault clio ατμόσφαιρα με 172 άλογα.Πάνω σε αυτό έμαθα να οδηγάω και με αυτό έβγαλα ατελείωτα γουστα στην διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα(στην ορεινή διαδρομή του Μπράλου).Στο κοντέρ του έγραψε 98000 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια και όταν το πούλησα λόγω οικογένειας δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα.Ούτε λάδια έκαιγε ούτε είχε σκορτσαρίσματα ή ρεταρίσματα ούτε στο ρελαντί έσβηνε.Απλά στα ταξίδια όταν έφτανα στον προορισμό μου ένιωθα ότι είχα ένα μελίσσι που βουίζε μέσα στο κεφάλι μου.

Σήμερα νιώθω λίγο τυχερός που έχω στην κατοχή μου το Megane Rs αν και δεν ξέρω για πόσο ακόμα μιας και το αμάξι ακίνητο μου κοστίζει κοντά στα 1500 ευρώ.Πάντως όταν θα χρειαστεί να κάνω την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Πάτρα προτιμώ το γαλλικό γιατί θέλω να καθίσω στα καθίσματα και να νιώσω όπως ένιωθα πριν 8 χρόνια.Δεν με νοιάζει αν στις ευθείες με χαιρετάνε S3 Scirocco R Ford Focus Rs και πάσης φύσεως Gti...Αυτό που με νοιάζει είναι ότι όταν έρθει η ώρα της στροφής θα νιώσω την υπέρτατη ευχαρίστηση και δεν θα κινδυνεύσω επειδή κινούμε στο όριο..Ακόμα θυμάμαι πριν 10 μέρες έναν οδηγό ενός golf gti στα τελειώματα του Μπράλου να με προσπερνάει θριαμβευτικά στην ευθεία αλλά αμέσως μετά που άρχιζαν οι στροφές της Άμφισσας προσπάθησε μάταια να ακολουθήσει για λίγα μέτρα αλλά έμεινε πίσω και αποδέχτηκε αυτό που είχε προηγηθεί και στον Μπράλο.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι αν δεν είχα το megane rs και ήθελα να πάρω ένα μικρό μεταξύ του polo που έχω τώρα και του clio rs σαφώς και θα προτιμούσα τον απίστευτο Γαλλάκη...Έχω δει τι κάνει και έχοντας τον μεγάλο του αδερφό δηλώνω απλά ερωτευμένος κάργα..

Καταρχας να πω ποσο μεγαλη εντυπωση μου κανει που στο φορουμ αυτο μπαινουν τοσοι πολλοι υποστηρικτες αλλων σχολων και γινονται μελη και γραφουν κιολας..Αυτο κατι λεει και για το vwclub.gr και για τη vw γενικοτερα. Δυο παρατηρησεις φιλε μου. Ποσα αυτοκινητα εχεις για να δινεις 1500 ευρω το χρονο για ενα αυτοκινητο που το μονο που σε ευχαριστει πανω του ειναι οτι στριβει καλα?? Γιατι υπαρχει και η περιπτωση εκεινη τη στιγμη που περασες το gti ο οδηγος του να χαζευε το εσωτερικο του αυτοκινητου και να χαλαρωνε με τη μουσικουλα του ενω εσυ προσπαθουσες να παρεις το αιμα σου πισω απο το τσαι που σε κερασε στην ευθεια...Ομορφο το τελευταιο rs (αν εχεις αυτο) αλλα το εσωτερικο του ειναι τραγικο ξεκινωντας απο την ποιοτητα των πλαστικων..Οταν λοιπον καποιος ιδιαιτερα σ αυτες τις εποχες πληρωνει 1500-2000 χλ το χρονο κι εχει σκασει αλλα 30000 για να εχει ενα αυτοκινητο διλιτρο δεν κοιταει μονο αν μπαινει καλα στις στροφες αλλα κ τα υπολοιπα..Και η δευτερη παρατηρηση ειπες οτι στις στροφες του Μπραλου τσαγιασες το gti..Στις ιδιες στροφες που εσυ ο ιδιος ειπες πριν οτι εκανες 98.000 χλμ και προφανως θα γνωριζεις ακομα και σε ποια πετρα χεζουν τα κουνελακια σε καθε εποχη του χρονου διαφορετικα..Με αλλα λογια σε στροφες που ξερεις απ εξω και ανακατωτα..Το βρισκω τουλαχιστον λογικο. Και για να τελειωνω θεωρω οτι το θεμα ¨στροφες¨εχει να κανει πρωτα με το ποσο καλα ξερει το δρομο ο οδηγος και επειτα με το ποση τρελα κουβαλαει..Αλλος θελει να περπαταει στο σχοινι με διχτυ απο κατω κι αλλος χωρις..αλλος θελει να ειναι το σκοινι στα 10 μετρα υψος κι αλλος στα 100..Αλλος αγαπαει τη ζωη του περισσοτερο κι αλλος λιγοτερο..Αλλος εχει πισω 100.000 ευρω καβαντζα κι αλλος 3 δανεια..Αν μπορεις να καταλαβεις..Θεωρω εν τελει οτι τοσο το rs οσο και το gti στριβουν εκπληκτικα και δεν προκειται ποτε να βρεις τα ορια αν δεν οδηγησεις τα αυτοκινητα σε πιστα, σε χωρο που μπορεις να πιεσεις πρωτα τον εαυτο σου και μετα τα αυτοκινητα στο 100%..Γιατι ξερετε ολοι σας πολυ καλα κι εγω μαζι οτι το "τσαι" στο δρομο ειναι καθαρα θεμα ματαιοδοξιας και κομπλεξ που ολοι κουβαλαμε..Κι ας ειναι σκληρο να το παραδεχτουμε..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας να πω ποσο μεγαλη εντυπωση μου κανει που στο φορουμ αυτο μπαινουν τοσοι πολλοι υποστηρικτες αλλων σχολων και γινονται μελη και γραφουν κιολας..Αυτο κατι λεει και για το vwclub.gr και για τη vw γενικοτερα.

Έχει και η vw τις χάρες της...βλέπε dsg, πλαστικά κλπ :p

Για τα υπόλοιπα που λες θα συμφωνίσω αλλά αν εχεις τη δυνατότητα οδήγησε ενα gti και ενα rs αντίστοιχης χρονιας (vi με 3rs ή v με 2rs) και θα δεις τις διαφορές σε στρίψιμο/φρένα απο μόνος σου πιστέυω! Προσωπικά τις είδα με το παραπάνω οταν οδήγησα ενα v gti φίλου (manual κι αυτο, οχι dsg) ενω ειχα οδηγήσει παλιότερα το r26

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Έχει και η vw τις χάρες της...βλέπε dsg, πλαστικά κλπ :p

Για τα υπόλοιπα που λες θα συμφωνίσω αλλά αν εχεις τη δυνατότητα οδήγησε ενα gti και ενα rs αντίστοιχης χρονιας (vi με 3rs ή v με 2rs) και θα δεις τις διαφορές σε στρίψιμο/φρένα απο μόνος σου πιστέυω! Προσωπικά τις είδα με το παραπάνω οταν οδήγησα ενα v gti φίλου (manual κι αυτο, οχι dsg) ενω ειχα οδηγήσει παλιότερα το r26

Θα συμφωνησω μαζι σου κι εγω εχω κραξει ουκ ολιγες φορες τη vw..Οσον αφορα το στριψιμο αν και δεν εχω οδηγησει το rs το πιστευω οτι στριβει καλυτερα..Ε και??? Mηπως γι αυτο οτι γαλλικο αυτοκινητο βλεπω στο δρομο κανει σφηνες στις ευθειες?? Για να στριβει?? Αστειευομαι βεβαια...:)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω μαζι σου κι εγω εχω κραξει ουκ ολιγες φορες τη vw..Οσον αφορα το στριψιμο αν και δεν εχω οδηγησει το rs το πιστευω οτι στριβει καλυτερα..Ε και??? Mηπως γι αυτο οτι γαλλικο αυτοκινητο βλεπω στο δρομο κανει σφηνες στις ευθειες?? Για να στριβει?? Αστειευομαι βεβαια... :)

Είναι καθαρά θέμα του τι ζητάει κανείς!! Προσωπικά θα ανεχόμουν άνετα το κακάσχημο και με της πλάκας σε γενικές γραμμές εσωτερικό (εκτός των recaro) r26, μη σου πω οτι θα έδινα ακόμα και το dsg μου για χάρη του :laugh: :laugh:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Είναι καθαρά θέμα του τι ζητάει κανείς!! Προσωπικά θα ανεχόμουν άνετα το κακάσχημο και με της πλάκας σε γενικές γραμμές εσωτερικό (εκτός των recaro) r26, μη σου πω οτι θα έδινα ακόμα και το dsg μου για χάρη του :laugh: :laugh:

Εχεις gti? Προσεχε ρωταω αν εχεις οχι αν εχεις οδηγησει..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε andain να απαντήσω στις ερωτήσεις σου.Όταν σκεφτόμουν την αγορά ενός καλού δίλιτρου αυτοκινήτου ήμουν μεταξύ του golf gti του scirocco r και του megane rs.Εδώ να σημειώσω ότι ο μεγάλος μου έρωτας είναι το audi s3 αλλά δυστυχώς δεν είχα 55000 ευρώ για να το αποκτήσω το μπάτζετ μου έφτανε μέχρι τα 35 και φυσικά δεν ήθελα να χρεωθώ με ένα ποσό των 20 χιλιάδων ευρώ.Διάλεξα τελικώς το megane rs επειδή είναι fun to drive επειδή είμαι παλαβός(ναι το παραδέχομαι) και μου αρέσει να οδηγάω στο όριο και να νιώθω τα πλευρικά g στις στροφές.Επειδή έχω στερηθεί αρκετά μέχρι τώρα επέλεξα να δώσω 34 χιλιάρικα για να αποκτήσω αυτό που ακριβώς ζητούσα.Πάμε παρακάτω.Αν έχεις προσέξει είμαι και εγώ κάτοχος ενός vw.Eδώ και 7 μήνες έχω στην κατοχή μου το καινούριο polo gti και έχω μείνει ευχαριστημένος γενικά καθώς και γρήγορο είναι και δεν μου καίει λάδια και οικονομικό όταν πας με νορμάλ ταχύτητες.Το μεγάλο γέλιο το έριξα όταν πήγα σε μια γνωστή αντιπροσωπεία της VW για να το αγοράσω και ζήτησα από τον πωλητή να μου κάνει μία καλύτερη τιμή αν είναι δυνατόν(μία έκπτωση της τάξης των 500 ευρώ δηλαδή)...

Η απάντηση ήταν ότι είναι πολιτική της VW να μην κάνει εκπτώσεις και ότι επειδή δεν είχα ξανά στην κατοχή μου αμάξι από την συγκεκριμένη εταιρεία δεν ήξερα τι έχανα....Εκείνη την ώρα νόμισα ότι βρίσκομαι στην αντιπροσωπεία της BMW και ήθελα να αγοράσω την Μ3....Βέβαια ο πωλητής δεν φταίει,άλλωστε πολλά άτομα σε αυτό το φόρουμ και γενικότερα άτομα που συναντώ έξω με VW νομίζουν ότο οδηγούν supercars.Kανένα δεν αδικώ και κανένα δεν κακίζω ανήκει στην μίζερη νοοτροπία του έλληνα αυτό το στυλ..''οτι έχω εγώ είναι το καλύτερο''!!

Αυτή την στιγμή στον εαυτό μου επιτρέπω να κάνει την θυσία να έχει ένα αμάξι που έχει στάνταρ ετήσια έξοδα 1500 ευρώ όντας ακίνητο.Λίγες απολαύσεις μας έμειναν σε αυτή τη ζωή.Μπορεί αυτή η απόλαυση να κόστισε για εμένα 35 χιλιάδες ευρώ αλλά τουλάχιστον έκανα αυτό που αγαπούσα πραγματικά.Δεν με ενδιαφέρει καν αν το αυτοκίνητο μου μένει πίσω από τον ανταγωνισμό.Δεν με ενδιαφέρει καν αν δεν μπορώ να το φτάσω 350 ή 400 άλογα.Αυτό που θέλω απλά είναι να μπω μέσα και να διασκεδάσω να κάνω αυτό που μου ΑΡΕΣΕΙ!!!Πίστεψε με το rs είναι μία κατηγορία από μόνο του και όποιος δεν το έχει οδηγήσει καλύτερα να μην εκφέρει άποψη.Μία ματιά στους χρόνους που έγραψε το τρόπαιο στις πίστες της γερμανίας αρκεί.Έκανε πολύ καλύτερους χρόνους από όλα τα προσθιοκίνητα της κατηγορίας του.Το ξέρω ότι οι δρόμοι μας δεν είναι πίστα,το ξέρω επίσης ότι πιθανόν από ενα golf gti να βγεις ατσαλάκωτος μετά από ένα 5ωρο ταξίδι,όπως πολύ καλά ξέρω ότι με ένα full stage 1 φτάνεις τα 350 άλογα.Παρόλα αυτά εγώ προτιμώ το άψογα στημένο rs που και από αυτό βγαίνω ατσαλάκωτος μετά από πολλά ταξίδια πολλών ωρών που όταν ήμουν σε ''μαμά κατάσταση'' μου έριχνε ο αδερφός μου με το φλασαρισμένο ibiza fr που δεν μπορεί να φτάσει στα 350 άλογα αλλά τερματίζει στα 305 που είμαι τώρα.Πάντως μετά το τέλος όποιας διαδρομής επιλέξω βγαίνω κλείνω την πόρτα και χαμογελάω.Ξέρω ότι έκανα αυτό που μου αρέσει και ναι το κοστολογώ στα 35 χιλιάδες ευρώ.

Όσο για τον οδηγό του gti.Δεν μπήκα καν στον κόπο να τον κυνηγήσω στις ευθείες.Αν είχα το πολάκι θα το έκανα.Ήσυχα και ήρεμα πήγαινα.Απλά μετά από κάποια χιλιόμετρα όταν ξεκίνησαν οι στροφές ήθελα να ''παίξω''.Όχι με το προπορευόμενο gti πάντως τον έφτασα τον πέρασα την ώρα που γονάτιζε το αμάξι του κατεβάζοντας φανερά ταχύτητα για να μπει σε ένα εσάκι και προσπαθώντας με κάθε τρόπο να ελέγξει την ουρά του.Άνετος συνέχισα και μετά όταν βρήκαμε ευθεία πάτησε ξανά και έφυγε....Ούτε χαλιέμαι ούτε τίποτα.Δεν προσπαθώ άλλωστε να αποδείξω κάτι.Αυτά φίλε μου

Link to comment
Share on other sites

Εχεις gti? Προσεχε ρωταω αν εχεις οχι αν εχεις οδηγησει..

Oχι δεν εχω gti. Εχω 5αρι 140 dsg. Εχω οδηγήσει 2 φορές φίλου και εχω κανει 1 ταξίδι και μερικές βόλτες σαν συνοδηγός με το ίδιο αυτοκίνητο.

Αντίστοιχα επίσης δεν εχω και megane rs :p

Link to comment
Share on other sites

Oχι δεν εχω gti. Εχω 5αρι 140 dsg. Εχω οδηγήσει 2 φορές φίλου και εχω κανει 1 ταξίδι και μερικές βόλτες σαν συνοδηγός με το ίδιο αυτοκίνητο.

Αντίστοιχα επίσης δεν εχω και megane rs :p

Καμια σχεση τα 140 με το gti..Μα καμια...

Φίλε andain να απαντήσω στις ερωτήσεις σου.Όταν σκεφτόμουν την αγορά ενός καλού δίλιτρου αυτοκινήτου ήμουν μεταξύ του golf gti του scirocco r και του megane rs.Εδώ να σημειώσω ότι ο μεγάλος μου έρωτας είναι το audi s3 αλλά δυστυχώς δεν είχα 55000 ευρώ για να το αποκτήσω το μπάτζετ μου έφτανε μέχρι τα 35 και φυσικά δεν ήθελα να χρεωθώ με ένα ποσό των 20 χιλιάδων ευρώ.Διάλεξα τελικώς το megane rs επειδή είναι fun to drive επειδή είμαι παλαβός(ναι το παραδέχομαι) και μου αρέσει να οδηγάω στο όριο και να νιώθω τα πλευρικά g στις στροφές.Επειδή έχω στερηθεί αρκετά μέχρι τώρα επέλεξα να δώσω 34 χιλιάρικα για να αποκτήσω αυτό που ακριβώς ζητούσα.Πάμε παρακάτω.Αν έχεις προσέξει είμαι και εγώ κάτοχος ενός vw.Eδώ και 7 μήνες έχω στην κατοχή μου το καινούριο polo gti και έχω μείνει ευχαριστημένος γενικά καθώς και γρήγορο είναι και δεν μου καίει λάδια και οικονομικό όταν πας με νορμάλ ταχύτητες.Το μεγάλο γέλιο το έριξα όταν πήγα σε μια γνωστή αντιπροσωπεία της VW για να το αγοράσω και ζήτησα από τον πωλητή να μου κάνει μία καλύτερη τιμή αν είναι δυνατόν(μία έκπτωση της τάξης των 500 ευρώ δηλαδή)...

Η απάντηση ήταν ότι είναι πολιτική της VW να μην κάνει εκπτώσεις και ότι επειδή δεν είχα ξανά στην κατοχή μου αμάξι από την συγκεκριμένη εταιρεία δεν ήξερα τι έχανα....Εκείνη την ώρα νόμισα ότι βρίσκομαι στην αντιπροσωπεία της BMW και ήθελα να αγοράσω την Μ3....Βέβαια ο πωλητής δεν φταίει,άλλωστε πολλά άτομα σε αυτό το φόρουμ και γενικότερα άτομα που συναντώ έξω με VW νομίζουν ότο οδηγούν supercars.Kανένα δεν αδικώ και κανένα δεν κακίζω ανήκει στην μίζερη νοοτροπία του έλληνα αυτό το στυλ..''οτι έχω εγώ είναι το καλύτερο''!!

Αυτή την στιγμή στον εαυτό μου επιτρέπω να κάνει την θυσία να έχει ένα αμάξι που έχει στάνταρ ετήσια έξοδα 1500 ευρώ όντας ακίνητο.Λίγες απολαύσεις μας έμειναν σε αυτή τη ζωή.Μπορεί αυτή η απόλαυση να κόστισε για εμένα 35 χιλιάδες ευρώ αλλά τουλάχιστον έκανα αυτό που αγαπούσα πραγματικά.Δεν με ενδιαφέρει καν αν το αυτοκίνητο μου μένει πίσω από τον ανταγωνισμό.Δεν με ενδιαφέρει καν αν δεν μπορώ να το φτάσω 350 ή 400 άλογα.Αυτό που θέλω απλά είναι να μπω μέσα και να διασκεδάσω να κάνω αυτό που μου ΑΡΕΣΕΙ!!!Πίστεψε με το rs είναι μία κατηγορία από μόνο του και όποιος δεν το έχει οδηγήσει καλύτερα να μην εκφέρει άποψη.Μία ματιά στους χρόνους που έγραψε το τρόπαιο στις πίστες της γερμανίας αρκεί.Έκανε πολύ καλύτερους χρόνους από όλα τα προσθιοκίνητα της κατηγορίας του.Το ξέρω ότι οι δρόμοι μας δεν είναι πίστα,το ξέρω επίσης ότι πιθανόν από ενα golf gti να βγεις ατσαλάκωτος μετά από ένα 5ωρο ταξίδι,όπως πολύ καλά ξέρω ότι με ένα full stage 1 φτάνεις τα 350 άλογα.Παρόλα αυτά εγώ προτιμώ το άψογα στημένο rs που και από αυτό βγαίνω ατσαλάκωτος μετά από πολλά ταξίδια πολλών ωρών που όταν ήμουν σε ''μαμά κατάσταση'' μου έριχνε ο αδερφός μου με το φλασαρισμένο ibiza fr που δεν μπορεί να φτάσει στα 350 άλογα αλλά τερματίζει στα 305 που είμαι τώρα.Πάντως μετά το τέλος όποιας διαδρομής επιλέξω βγαίνω κλείνω την πόρτα και χαμογελάω.Ξέρω ότι έκανα αυτό που μου αρέσει και ναι το κοστολογώ στα 35 χιλιάδες ευρώ.

Όσο για τον οδηγό του gti.Δεν μπήκα καν στον κόπο να τον κυνηγήσω στις ευθείες.Αν είχα το πολάκι θα το έκανα.Ήσυχα και ήρεμα πήγαινα.Απλά μετά από κάποια χιλιόμετρα όταν ξεκίνησαν οι στροφές ήθελα να ''παίξω''.Όχι με το προπορευόμενο gti πάντως τον έφτασα τον πέρασα την ώρα που γονάτιζε το αμάξι του κατεβάζοντας φανερά ταχύτητα για να μπει σε ένα εσάκι και προσπαθώντας με κάθε τρόπο να ελέγξει την ουρά του.Άνετος συνέχισα και μετά όταν βρήκαμε ευθεία πάτησε ξανά και έφυγε....Ούτε χαλιέμαι ούτε τίποτα.Δεν προσπαθώ άλλωστε να αποδείξω κάτι.Αυτά φίλε μου

Καταρχας να πω οτι συμφωνω σε ολα σχεδον οσα εγραψες. Ειμαι κι εγω της ιδιας φιλοσοφιας με σενα , μια ευχαριστηση μας εχει μεινει και αξιζουν ακομα και τα 1500 ευρω το χρονο για να τη διατηρησουμε..Η διαφορα μας ειναι απ οτι καταλαβαινω οτι δεν εχεις μονο ενα αυτοκινητο και αυτο λεει πολλα..Αν δεν ειχες το πολακι και επρεπε να εχεις μονο ενα αυτοκινητο θα ηταν σιγουρα το rs?? Οπως κι εσυ ο ιδιος τονισες το rs ειναι ενα πολυ ιδιαιτερο αυτοκινητο και δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να αντεξεις την καθημερινη χρηση μαζι του..Και θα επιμεινω για το εσωτερικο του γιατι ειναι κριμα να εχει τετοιο εσωτερικο αυτο το αυτοκινητο. Εξωτερικα ειναι πανεμορφο (ειδικα σε μαυρο) και οδηγικα ειμαι σιγουρος οτι ειναι απολαυστικο..Αν κοιταξουμε ομως το αυτοκινητο σαν επενδυση (πακετο) τοτε σιγουρα υστερει εναντι του gti..Kαι μπορω να σου πω οτι το gti ειναι εξισου απολαυστικο στις στροφες με μια aftermarket αναρτηση και ενα μπλοκε...

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση τα 140 με το gti..Μα καμια...

Μα δεν είπα πουθενά οτι έχει σχέση!! Τα συγκρίνω καθαρά απο πλευράς ευκαιριακής οδήγησης και τα 2 σε εργοστασιακή κατάσταση.

Αν ρίξεις χρήμα στο golf σε αναρτήσεις/φρενα κλπ σαφώς θα πηγαίνει καλύτερα.

Απλά οι γάλλοι είχαν και έχουν διαφορετικό στήσιμο γενικώς.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είπα πουθενά οτι έχει σχέση!! Τα συγκρίνω καθαρά απο πλευράς ευκαιριακής οδήγησης και τα 2 σε εργοστασιακή κατάσταση.

Αν ρίξεις χρήμα στο golf σε αναρτήσεις/φρενα κλπ σαφώς θα πηγαίνει καλύτερα.

Απλά οι γάλλοι είχαν και έχουν διαφορετικό στήσιμο γενικώς.

Οχι εννοω καμια σχεση ακομα και σε εργοστασιακη κατασταση και σε ευκαιριακη οδηγηση...Καμια...

Link to comment
Share on other sites

Οχι εννοω καμια σχεση ακομα και σε εργοστασιακη κατασταση και σε ευκαιριακη οδηγηση...Καμια...

Μάλλον δεν καταλαβες τι εννοώ. Συγκρίνω μεταξύ τους το gti και το rs τα οποία οδήγησα ευκαιριακά σε stock κατάσταση (αν και το renault ήταν special edition με διάφορες αλλαγες σε σχέση με το απλο rs) οχι το gti με το δικό μου!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν καταλαβες τι εννοώ. Συγκρίνω μεταξύ τους το gti και το rs τα οποία οδήγησα ευκαιριακά σε stock κατάσταση (αν και το renault ήταν special edition με διάφορες αλλαγες σε σχέση με το απλο rs) οχι το gti με το δικό μου!

Αρα συγκρινεις το gti σε stock κατασταση με τη special edition του rs..Ατυχης η συγκριση και δε βγαζεις και αντικειμενικα συμπερασματα..Εχω αδικο?

Τεσπα για να μην αναλωνομαστε σε λεκτικες κοκορομαχιες και τα 2 φανταστικα αυτοκινητα ειναι απλα το gti ειναι λιγο πιο φανταστικο :)

Καλη χρονια να χουμε και να αρχισουμε να χαραμιζουμε το μυαλο μας και τις γνωσεις μας σε πιο ουσιαστικα θεματα ετσι ωστε να δημιουργησουμε τις προυποθεσεις σε 10 χρονακια να εχουμε ξανα τη δυνατοτητα να χαιρομαστε την εξελιξη της τεχνολογιας στην αυτοκινηση γιατι οπως βλεπετε αυτο που θελουν ειναι να κυκλοφορουμε ολοι με κουβαδακια των 1.000-1200 κυβικων οπου τα extras κοστιζουν περισσοτερο απο ολο το αυτοκινητο..

Link to comment
Share on other sites

Αρα συγκρινεις το gti σε stock κατασταση με τη special edition του rs..Ατυχης η συγκριση και δε βγαζεις και αντικειμενικα συμπερασματα..Εχω αδικο?

Τεσπα για να μην αναλωνομαστε σε λεκτικες κοκορομαχιες και τα 2 φανταστικα αυτοκινητα ειναι απλα το gti ειναι λιγο πιο φανταστικο :)

Καλη χρονια να χουμε και να αρχισουμε να χαραμιζουμε το μυαλο μας και τις γνωσεις μας σε πιο ουσιαστικα θεματα ετσι ωστε να δημιουργησουμε τις προυποθεσεις σε 10 χρονακια να εχουμε ξανα τη δυνατοτητα να χαιρομαστε την εξελιξη της τεχνολογιας στην αυτοκινηση γιατι οπως βλεπετε αυτο που θελουν ειναι να κυκλοφορουμε ολοι με κουβαδακια των 1.000-1200 κυβικων οπου τα extras κοστιζουν περισσοτερο απο ολο το αυτοκινητο..

Είναι λίγο άδικη η σύγκριση ομολογώ, όμως και οι special εκδόσεις του golf συνήθως είναι πιο "συγκρατημένες" σαν αλλαγές. Το r26 είχε τρυπητους δίσκους, μπλοκέ, διαφορετική ανάρτηση, 18αρες αλλά μολις + 5 άλογα ενώ αντίστοιχα ενα editon 30 δεν εχει τόσες αλλαγές σε περιφερειακά έχει ομως +30 αλογα ;) (και μοτέρ s3 αν δεν με απατά η μνήμη μου; ίσως και οχι δεν θυμάμαι σίγουρα!)

Δεν νομίζω οτι είναι θέμα κοκορομαχίας, δεν εχω καμια όρεξη να σε πείσω να πουλήσεις το gti σου για να πάρεις rs :p Απλά σου λέω πως μου φάνηκε εμένα το ένα και το άλλο αυτοκίνητο σε παρεμφερείς στροφοδιαδρομές. Φυσικά και το gti είναι μια χαρά αυτοκίνητο, δεν είπα το αντίθετο!

Οσο για το μέλλον...αν δεν παμε καμια αμερική να ψωνίσουμε 6-7000 κυβικά με 40000 $ δεν βλέπω προκοπή εδώ :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω είχα Gti dsg και μάλιστα πολύ πιο φτιαγμένο απο τον φίλο andain και όπως λέει καμία μα καμία σχέση το Gti με το Tsi να πω και εγω απο την εμπειρία μου πως καμία μα καμία σχέση το προηγούμενο Megane rs f1 σε εργοστασιακή κατάσταση με το φτιαγμένο Gti ναι στις ευθείες το είχα αλλα αν θες να νιώσεις οδήγηση το rs είναι μονόδρομος και μην τα παραλεμε και το Gti πλαστικούρα είναι μέσα. Το rs έχει εκτεταμένη χρήση μαλακων πλαστικών σε σύγκριση με το 5αρι Gti τέλος να πω κλείνοντας ότι tsi έχει περισσότερη σχέση με το Gti παρά το Gti με ενα καθαρόαιμο σπορ hatchback .δεν είμαι πολέμιος του Gti απεναντίας το λατρεψα και παρ όλο που το πούλησα είμαι πάλι σε αναζητηση για ένα καλο Gti αλλα δεν μπορώ να μην είμαι και αντικειμενικός ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.