Jump to content
bia

Βοηθεια! Γκολφ 6

Recommended Posts

Καλησπέρα!!! Αγορασα το γκολφ 6 1200 105 ιππους τον Ιουνιο!!! Εβαλα ξενον τον Αυγουστο και απο τα μεσα Οκτωβριου αρχισενα μου κανει το εξης... οταν ειμαι σταματημενη π.χ. στο φαναρι και βαζω πρωτη για να ξεκινησω μου σβηνουν τα λαμπακια στο ταμπλω , τις πορτες και το κλιμα για 2-3 δευτερολεπτα. Μου ειπαν οτι πιθανον φταινε τα ξενον, τα εβγαλα και συνεχιζει...Εχετε ακουσει κατι παρομοιο? Απο βδομαδα θα το αφησω στην αντιπροσωπεια. Τα ξενον δεν ηταν της πλακας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν τα ξενον το πρόβλημα... Αν δημιουργούσαν πρόβλημα θα το έκαναν και στο ρελαντί ή όταν κινείσαι. Ίσως έχεις καποιο θέμα εγκεφάλου. Να στο βάλουν στο διαγνωστικό και αν βγάλει λάθος να σημειώσεις τι κωδικό εμφανίζει ώστε να σε βοηθήσει κάποιος να βρεις σε τι αντιστοιχεί.

Link to comment
Share on other sites

με μπαταρια ισως αλλα νομιζω οτι κατι εγινε με τα ξενον και εχει κρατησει την βλαβη ο εγκεφαλος παντως με τα ξενον θελει μεγαλη προσοχη...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχει μικρή μπαταρία λόγω του 1,2 που δεν εχει τις ιδιες ανάγκες με τα πιο μεγάλα και με τα ξενον φορτώθηκε πολύ.

Tα χενον εχουν μικροτερη καταναλωση απο τα αλογονου

Link to comment
Share on other sites

Οποτε θα χρειαστει να αλλαξουν τον εγκεφαλο?

Χαχαχα. Αυτό μην τους το ρωτήσεις ούτε για πλάκα στην αντιπροσωπεία γιατί ικανοί είναι να πουν ναι.

Γνώμη μου ειναι προς το παρόν να μην κάνεις τίποτα. Αν ξανασυμβεί βλέπεις. Μπορεί να ήταν τυχαίο. Έχεις παρατηρήσει την ώρα που βάζεις μπροστά την μηχανή αν χαμηλώνει αισθητά η φωτεινότητα των ενδείξεων στο καντράν?

Link to comment
Share on other sites

Oχι οτν βαζω μπροστα τη μηχανη δεν κανει κατι... Οταν βαζω πρωτη τα κανει ολα, τωρα τελευταια λιγοτερο συχνα αλλα εχει ενα μηνα αυτη η δουλεια, ποσο να περιμενω?

Link to comment
Share on other sites

μην αγχώνεστε!το κάνει στο 90%Απο τα 6αρια! εχει πτώση τασης! οπου πιθανών φτεει η μικρη μπαταριά (44αρα) αυτό θα το διαπιστώσω σε κανα 6μηνο π θα αλαξω μπαταριά απ το δικο μ π ειναι στο οριο πλεων!

ΑΛΛΑ δεν μπορω να μην σε "κραξω" που εβαλες χενον!

Link to comment
Share on other sites

Κραξε, κραξε γιατι κανενας δεν μου ειπε οτι μπορει να δημιουργηθει προβλημα... Τωρα δεν το κανει πολυ συχνα, μια φορα καθε φορα που το κυκλοφορω ενω πριν συνεχεια! Λες να σταματησει να το κανει εντελως καποια στιγμη ή να το παω στην αντιπροσωπεια?

Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις μεγαλύτερη μπαταρία κατα 80-90% θα σταματήσει. Το θέμα είναι επειδή είσαι εντός εγγύησης να το πας και να τους πείσεις ότι η μπαταρία είναι προβληματική και να ζητήσεις αντικατάσταση με μεγαλύτερης χωρητικότητας χωρίς να σε χρεώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Το πηγα παιδια χθες το γκολφακι και το πηρα σημερα! Κανενα προβλημα με τη μπαταρία ουτε με τον εγκέφαλο, μου εκαναν αναβάθμιση λογισμικου! Προς το παρον κανενα προβλημα!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!!!! Έχω το ίδιο πρόβλημα με την κυρία... Έχω ένα GOLF 6 (122) και 70-80% των φορών που βάζω πρώτη για να ξεκινήσω μου σβήνουν τα πάντα το αυτοκίνητο. Ράδιο, καντράν, τα χειριστίρια του τιμονιού, όλα οτι έχει λάμπα (απο εξω δεν ξερω τι γίνετε με φωτα ημέρα και τα υπόλοιπα)... Το έχω απο τον Απρίλιο του '09. Ένα ηλεκτρολόγος φίλος μου είπε οτι είναι υπερφόρτωση του δυναμό και λέει να του αλλάξω τον αυτόματο. Δεν ξέρω αν είμαι μέσα στην εγκύηση και η αντιπροσωπία που το πήρα έκλεισε. ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είστε σίγουροι για την μπαταρία; Εμένα δεν μου φαίνεται λογικό γιατί ο κινητήρας δουλεύει και άρα μικρή σημασία έχει η χωρητικότητα της μπαταρίας. Ακόμα και άδεια να ήταν δεν θα έπρεπε να δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο και να την φορτίζει;

Edited by noble
Link to comment
Share on other sites

Από το θέμα

¨ενα Θέμα Με Τα Alarm Και Τον Ήχο Του Κινητήρα

σας παραθέτω το τελευταίο μήνυμα του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα.

Γειά σας και πάλι.Επαναφέρω το θέμα για ενημέρωση σας.

Μου ξαναέβγαλε το πρόβλημα με τα αλαρμ αλλά με μια αλλαγή.Τώρα σβήσανε όλα τα φώτα του ταμπλό.Πήγα αντιπροσωπεία και κάνανε τις εξής αλλαγές που καλό θα είναι αν μπορείτε να τις κάνετε και εσείς καθώς είδα βελτίωση.

Αναβάθμιση εγκεφάλου GATEWAY από 0062 σε 0112 και αναβάθμιση εγκεφάλου ψεκασμού από 2315 σε 6456.

Ευχαριστώ :clapping:

Στο δικό μου η μπαταρία είναι 44-αρα επίσης κι εκείνο που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν έχω την αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ενεργοποιημένη και σε στάση - ρελαντί στρίβω το τιμόνι δεξιά - αριστερά ακούω το ρελέ της αντίστασης να ανοιγοκλείνει πάρα πολύ γρήγορα, σα να βραχυκυκλώνει. Φυσιολογικό είναι, τρόπος του λέγειν, αφού η αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ανήκει στον εξοπλισμό άνεσης ενώ το τιμόνι στον εξοπλισμό ασφάλειας. Το φορτίο που ζητείται εκείνη τη στιγμή είναι μεγάλο, οπότε και δίνεται προτεραιότητα στην ασφάλεια.

Πάντως όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας θα βάλω μεγαλύτερη. Τώρα όσον αφορά στη χωρητικότητα της μπαταρίας και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, δεν ξέρω αν είναι απόλυτα συνδεδεμένα θέματα, αφού τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση (ξαδέρφια απο Τσεχία) και σε περισσότερα κυβικά και σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι αγαπημένη η 44-αρα μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Η χωρητικοτητα δεν εχει να κάνει με τον κυβισμό αλλά με τι εξοπλισμο εχει πανω ταμάξι και τι φορτία μπορεί να σηκώσει.Αλλο να εχει θερμαινομενα καθισματα, ηλεκτρικη οροφη κλπ. και αλλο να ειναι με τα βασικα.

Link to comment
Share on other sites

Από το θέμα

¨ενα Θέμα Με Τα Alarm Και Τον Ήχο Του Κινητήρα

σας παραθέτω το τελευταίο μήνυμα του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα.

Στο δικό μου η μπαταρία είναι 44-αρα επίσης κι εκείνο που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν έχω την αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ενεργοποιημένη και σε στάση - ρελαντί στρίβω το τιμόνι δεξιά - αριστερά ακούω το ρελέ της αντίστασης να ανοιγοκλείνει πάρα πολύ γρήγορα, σα να βραχυκυκλώνει. Φυσιολογικό είναι, τρόπος του λέγειν, αφού η αντίσταση του πίσω παρ-μπρίζ ανήκει στον εξοπλισμό άνεσης ενώ το τιμόνι στον εξοπλισμό ασφάλειας. Το φορτίο που ζητείται εκείνη τη στιγμή είναι μεγάλο, οπότε και δίνεται προτεραιότητα στην ασφάλεια.

Πάντως όταν θα έρθει η ώρα της μπαταρίας θα βάλω μεγαλύτερη. Τώρα όσον αφορά στη χωρητικότητα της μπαταρίας και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, δεν ξέρω αν είναι απόλυτα συνδεδεμένα θέματα, αφού τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση (ξαδέρφια απο Τσεχία) και σε περισσότερα κυβικά και σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι αγαπημένη η 44-αρα μπαταρία.

Ο κύριος στο άρθρο που παραπέμπεις μιλάει για πεντάρι GOLF. Οι εν λόγω αναβαθμίσεις δεν υπάρχουν στο εξάρι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.