Jump to content
poen

Check Coolant, Stop

Recommended Posts

Καλημερα.

golf 5 tsi 122 / 2008 / 68000 χιλιομετρα

πριν απο 10 λεπτα πηγα να βαλω μπρος το αμαξι να φυγω και...

γυρναω το κλειδι κοιταω την θερμοκρασια εξω 1oC σηματακι παγου εξω τα γνωστα λεω κατσε να περιμενω 1 λεπτο. και λιγα δευτερολεπτα μετα την εκκινηση του μοτερ βγαζει το εξης σφαλμα στο ταμπλο

ενα θερμομετρο και μετα απο 1-2 sec "STOP" CHECK COOLANT και προηδοποιητικο ηχο...

σβηνω ανοιγω καπο τσεκαρω σταθμη και ειναι οκ.

εκει που πρεπει...

19112011007.jpg

19112011006.jpg

ξανα εβαλα μπρος τα ιδια...

εσβησα περιμενα λιγο.. τα ιδια.

Τσεκαρα το manual και λεει οτι υπαρχει περιπτωση να ειναι η ασφαλεια του ανεμιστηρα

να τσεκαρω την ασφαλεια του ανεμιστηρα που εχει στην ασφαλειοθηκη του μοτερ η σε αυτη που εχει μεσα στην καμπινα?

για αυτη στον χωρο του μοτερ εχει δυο περιπτωσης αναλογα με τη διαμορφωση θα ειναι για τυπο Α

"Ανεμιστηρας ψυγειου" F24 , 10 Ampere

για τυπο Β θα ειναι "Ανεμιστηρας ψυγειου" F38 , 10 Ampere

αλλα εχει και στην καμπινα

"Ανεμιστηρας" και εχει 2: 22 (40 Ampere) και 40 (40 Αmpere)

λιγο που τσεκαρα στο νετ λενε οτι πολυ το παθανε μερες με πολυ κρυο και ο ενας βαθμος κελσιου με τα ποσοστα υγρασιας 200 μετρα απο τον Πηνειο το κρυο ειναι "ασχημο"

επισης λενε οτι μπορει να ειναι ο αισθητηρας μεσα στο δοχειο.

καμια ιδεα? τι κανουμε?

να αλλαξω τις ασφαλειες για αρχη?

Link to comment
Share on other sites

unplug - plug την φισα και το εβαλα μπρος μετα απο λιγες ωρες που εχει βγει ηλιος και ολα ηταν οκ.

μαλλον τα ειχε παιξει ο sensor απο το κρυο :D

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου το έχει εμφανίσει αυτό το μήνυμα .. αλλά στην περίπτωσή μου δεν ήταν τόσο απλό το πρόβλημα. Είχα απώλεια υγρού και μετά από αρκετή αναζήτηση βρήκα την διαροή από αυτό το πραγματάκι το οποίο στο Golf 5 σπάει πολύ εύκολα.

dsc2953g.jpg

και μια αναμνηστική φωτογραφία από την επισκευή (ανασκαφή) που είχα κάνει.. για το βρώ και να το αλλάξω

dsc2466t.jpg

Link to comment
Share on other sites

ειχες ομως θεμα με τη στάθμη εσυ Κωστα να φανταστω

στην περίπτωση μου αυτο ηταν οκ και εγω με το που τσεκαρα το fault στην οθονη αυτο σκέφτηκα αμεσως.

με ενα ψαξιμο σε φορουμ ειδα οτι αυτο που επαθα εγω ειναι συχνο προβλημα στα MK4 TDI και 1-2 φορες το εντόπισα σε MKV GTI

οι περισσότεροι λενε οτι το εβγαλε σε μέρες με πολύ κρύο πωρί σε κρύες εκκινήσεις οπως στην περίπτωση μου και στο 80% των περιπτώσεων αντιμετωπίστηκε απλα οπως σε εμενα.

Για εγκυκλοπαιδικούς λογους να αναφέρω πως η επόμενη κίνηση ειναι να αδιάσουμε τον δοχειο διαστολής και να βγάλουμε τον αισθητήρα που εχει μέσα και να καθαροιστεί.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Η επόμενη κίνηση είναι να μην ξαναπάρουμε VW φίλε. Οπως πάει αυτό το αμάξι, φαίνεται ότι αναζητά τρόπο να αυτοκτονήσει και δεν το αφήνουμε να ολοκληρώσει.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο προβλημα σε passat b5 καθε πρωι βαζω μπροστα επι 4 χρονια οταν εχει πολυ κρυο και μου αναβει το λαμπακι με τον προειδοποιητικο ηχο σταθμη ψυκτικου υγρου ενταξει σφαλμα κανενα οποτε δεν ψαχνω καθολου.

Link to comment
Share on other sites

και μια αναμνηστική φωτογραφία από την επισκευή (ανασκαφή) που είχα κάνει.. για το βρώ και να το αλλάξω

dsc2466t.jpg

Κωστα μηπως εχεις πιο κοντινη φωτο ή αν μπορεις να μας κανεις μια καλυτερη περιγραφη για το που ειναι το ταφακι αυτο γιατι εχω διαρροη και εγω σε εκεινη την πλευρα και ετοιμαζομαι για ολοκληρο διακλαδωτηρα με θερμοστατη....μπας και γλιτωσουμε το 200ευρω,

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Κωστα μηπως εχεις πιο κοντινη φωτο ή αν μπορεις να μας κανεις μια καλυτερη περιγραφη για το που ειναι το ταφακι αυτο γιατι εχω διαρροη και εγω σε εκεινη την πλευρα και ετοιμαζομαι για ολοκληρο διακλαδωτηρα με θερμοστατη....μπας και γλιτωσουμε το 200ευρω,

Ευχαρίστως να βοηθήσω,

Είχα διαροή, αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω από πού!!

Ετσι ξεκίνησα από το διάγραμμα κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού στον κινητήρα για να βρώ τις διαδρομές. Είναι το παρακάτω διάγραμμα:

coolantdiagram.jpg

Αφού το μελέτησα καλά, έψαξα τον κινητήρα για να δω όλες τις διαδρομές. Μετά άνοιξα το δοχείο νερού και έκανα ότι λέει το manual του κατασκευαστή. Εβαλα 1 psi αέρα για υπάρξει πίεση και να φανεί η διαρροή.

Παρακολούθησα την κατάσταση για 1-2 λεπτά και με την βοήθεια του φακού βρήκα αυτό:

dsc2470d.jpgdsc2472.jpg

Εαν παρατηρήσεις καλά την παραπάνω φωτογραφία, φαίνεται η διαρροή πορτοκαλί υγρού από το υγρό ψύξης. Ομως ενω ήταν βρεγμένο το κολάρο, στην πραγματικότητα η διαρροή ήταν ακριβώς από πάνω και από την διακλάδωση τριών γραμμών. Ετσι ενώ ξεγελάει αρχικά η συνολική εικόνα, αντικατέστησα το σταυρουδάκι με ένα καινούριο και αφού τα καθάρισα όλα, διορθώθηκε η ζημιά.

coolanttconnector.jpg

Κόστος : 5 ευρώ

Οποιος θέλει να διαβάσει το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για διάγνωση διαρροών και τρόπο επισκευής, μπορώ να του στείλω το σχετικό manual (Cooling system components) για να κάνει την προσπάθεια σωστά.

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Ευχαρίστως να βοηθήσω,

Είχα διαροή, αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω από πού!!

Mπραβο Κωστα!!

Σε ευχαριστω!

Και εγω δεν μπορω να την εντοπισω και εντελως προχειρα εκρινα (μαζι και ο μηχανικος) οτι ειναι ο κεντρικος διακλαδωτης με τον θερμοστατη...

Εννοεις οτι χανει απο το μικρο ταφακι που το εχω κυκλωσει με κιτρινο ε? Μηπως σου ειναι ευκολος ο κωδικος του?

dsc2472www.jpg

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό είναι.

Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό είναι.

Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα.

Κώστας

Πολυ ωραια, μενει μονο να το εξακριβωσω(ισως και με κανα καθρεφτακι) οτι απο κει συγκεκριμενα εχω διαρροη!

Ευχαριστω ξανα!

Ηλιας

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, να επιβεβαιώσω κι εγώ ότι το Octavia 1.6 '02 που είχα μου έκανε ακριβώς το ίδιο, δηλαδή λαμπάκι κόκκινο και ήχο. Έσβησα άναψα το αυτοκίνητο και ήταν Οκ. Βέβαια και τις δυο φορές είχε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ειδικά τη δεύτερη φορά είχε μείον. Θυμάμαι πως τότε αφού έσβησα το αυτοκίνητο, ξεβίδωσα το καπάκι από το δοεχείο διαστολής και αμέσως μετά το βίδωσα. Έπειτα έθεσα το αυτοκίνητο σε λειτουργία και ήταν εντάξει. Τι να πεις;!;!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση. Κώστας

Πολύ κατατοπιστικό το post σου Κωστα. Στο τελευταίο service πριν 1 μήνα διπιστώθηκε οπτικά και στο δικό μου ότι έχω μια μικρή διαρροή περίπου στο ίδιο σημείο. Πριν το παω δεν είχε βγει κανένα μήνυμα ενώ η στάθμη ήταν κοντά στο min. Μου προσθέσανε λίγο G12, μου σφίξανε τα κολάρα που υπάρχουν εκεί γύρω και φυσικά το παρακολουθώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση.

Κώστας

Δυστυχως σημερα που το εψαξα σε μενα χανει αναμεσα απο τον κορμο και τον πλαστικο κεντρικο διακλαδωτη. Οποτε παει ολο μαζι σετ...

Το παρακολουθω μπας και σταματησει απο μονο του καθως πηρε λιγο σφιξιμο και το βλεπω στην πορεια. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό είναι.

Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα.

Κώστας

φιλε οταν τελειωσεις κανε μια ωραια ενοτητα στο HOW TO's

Link to comment
Share on other sites

φιλε οταν τελειωσεις κανε μια ωραια ενοτητα στο HOW TO's

Δεν νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι. Το κύκλωμα ψύξης δεν είναι για να ανακατεύεσαι. Απαιτεί ειδικές γνώσεις, εργαλεία και εμπηρεία που δεν έχει ο μέσος ερασιτέχνης/κάτοχος.

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

Οποιος θέλει να διαβάσει το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για διάγνωση διαρροών και τρόπο επισκευής, μπορώ να του στείλω το σχετικό manual (Cooling system components) για να κάνει την προσπάθεια σωστά.

Αν σου ειναι ευκολο, θα μπορουσα να εχω το αρχειο???

Μαλλον εχω μια μικρη διαρροη στο σημειο που ενωνονται το ψυγειο λαδιου με τις σωληνωσεις.

Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το πλαστικο που δειχνεις ειναι ιδιας ποιοτητας με την παλια n75 και μπορει να σπασει πολυ ευκολα ακομα μετα απο καιρο ...σπαει "στεγνα" οπως λεμε ....

Link to comment
Share on other sites

Αν σου ειναι ευκολο, θα μπορουσα να εχω το αρχειο???

Μαλλον εχω μια μικρη διαρροη στο σημειο που ενωνονται το ψυγειο λαδιου με τις σωληνωσεις.

Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Ορίστε :

https://rapidshare.com/files/4057300660/Cooling_system_components.pdf

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.