Jump to content
geo007

Golf 5 1.4 Tsi - Check Engine Λαμπάκι Σε Κρύα Εκκίνηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν , meandros said:

Χθες εβγαλα την μπαταρια απο το αυτοκινητο και τη φορτισα.την ξαναεβαλα επανω,εβαλα μπροστα και τωρα ρεταρει χεοροτερα και με περισσοτερο θορυβο.

Είναι πιστεύω ώρα να πας σε ένα συνεργείο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/10/2016 at 2:17 ΠΜ, nikdev said:

Δηλαδή? Ανάβει το Check Engine και τι συμπτώματα έχει  ?

και τι δεν έχει... ( άναβε η λυχνία λαδιού κόκκινη, το τσεκ εντζιν πότε μόνιμα ποτέ αναβοσβήνει, έμπαινε και έβγαινε μόνο του από σειφμόουντ ) ίσως το χειρότερο μοτέρ που έχει κατασκευαστεί ποτέ μου έτυχε σε μένα! Το αυτοκίνητο έχει 71.000χλμ...

ο πρώτος κύλινδρος και τα συναφή του είναι διαλυμένος, αυτός που μου έβγαζε τα misfire (έβγαζε και κάτι ψιλά στον 3)

αύριο θα βγάλουμε και τα υπόλοιπα πιστόνια να δούμε γλέντια!

14964215_561759000674622_688904209_o.jpg

15007542_561839823999873_98566588_o.jpg

14962258_561760927341096_1156577445_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η αιτία όλου αυτού του θαύματος της φύσης???


Από ότι φαίνεται μάλλον είχε μείνει από νερό και ανέβασε θερμοκρασία, όχι πάντως τους τελευταίους μήνες που το έχω εγώ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , Heben said:

 


Μάλλον έχω μπει σε σέϊφμοουντ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Μπα εγώ πιστεύω στο έριξαν μέσα στον καφέ και δεν το κατάλαβες.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ξεμπερδέματα και ελπίζω να μπορέσεις όσο πιο οικονομικά να το φτιάξεις. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά ξεμπερδέματα και ελπίζω να μπορέσεις όσο πιο οικονομικά να το φτιάξεις. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους μας.


Σε ευχαριστω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Heben said:

 

 

και τι δεν έχει... ( άναβε η λυχνία λαδιού κόκκινη, το τσεκ εντζιν πότε μόνιμα ποτέ αναβοσβήνει, έμπαινε και έβγαινε μόνο του από σειφμόουντ ) ίσως το χειρότερο μοτέρ που έχει κατασκευαστεί ποτέ μου έτυχε σε μένα! Το αυτοκίνητο έχει 71.000χλμ...

 

ο πρώτος κύλινδρος και τα συναφή του είναι διαλυμένος, αυτός που μου έβγαζε τα misfire (έβγαζε και κάτι ψιλά στον 3)

 

αύριο θα βγάλουμε και τα υπόλοιπα πιστόνια να δούμε γλέντια!

 

14964215_561759000674622_688904209_o.jpg

 

15007542_561839823999873_98566588_o.jpg

 

14962258_561760927341096_1156577445_n.jpg

 Κολλημενα ελατηρια λαδιου στο πιστονι απο καμμενα λαδια οπως διακρινω . Ο κυλινδρος εχει τα μαυρα του τα χαλια δεν υπαρχει περιπτωση να επισκευαστουν οι καθετες γραμμωσεις. Δυσκολα (εννοωντας απιθανο ) θα επανελθει σωστα αυτο το μπλοκ .

Link to comment
Share on other sites

 Κολλημενα ελατηρια λαδιου στο πιστονι απο καμμενα λαδια οπως διακρινω . Ο κυλινδρος εχει τα μαυρα του τα χαλια δεν υπαρχει περιπτωση να επισκευαστουν οι καθετες γραμμωσεις. Δυσκολα (εννοωντας απιθανο ) θα επανελθει σωστα αυτο το μπλοκ .


Θα περιμένω τον τορνο να μου πει αυτο, το σίγουρο είναι πως δεν θα την γλύτωσω φθηνά..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Heben said:

Θα περιμένω τον τορνο να μου πει αυτο, το σίγουρο είναι πως δεν θα την γλύτωσω φθηνά..

Δυστυχως , χωρις να μου αρεσει να λεω κακα μαντατα , αυτα που βλεπω στις εικονες που ανεβασες  ειναι κακα μαντατα .Καλυτερα παρε καμμια τιμη για μεταχειρισμενο μπλοκ (οχι επισκευασμενο) απο κανενα τρακαρισμενο . Ο τορνος λεφτα θελει και θα σου πει γινεται , εγω ουτε που σε ξερω ,δεν εχω λογο να μην πω την αληθεια . Καθετες γραμμωσεις σε κυλινδρο ειναι  antios amigos στο μοτερ . Θελει πολυ ανοιγμα με αμφιβολο αποτελεσμα συν οτι θελει καινουρια μεγαλυτερα πιστονια με παλι αμφιβολο αποτελεσμα . Κοιτα με το νυχι σου οριζοντια (οχι καθετα με την ιδια φορα ) ως προς τα αυλακια το μπλοκ . Εαν καταλαβαινεις το παραμικρο σκαλωμα ,μην κανεις τιποτα ,ειναι για πεταμα  η μηχανη . Εαν δεν καταλαβαινεις κατι , ισως με τυχη και πολυ καλο και εμπειρο  τορναδορο να το σωσεις . Αλλα πιστεψε με ,εχω δει απο κοντα τετοιες ζημιες σαν αυτη . Χλωμα τα πραγματα .....

Link to comment
Share on other sites

Ηρεμια καλε μου φιλε, σ'ενα καλο ρεκτιφιε θα το φτιαξεις το μοτερ δεν υπαρχει λογος πανικου.
Μ' ενα σετ oversized πιστονια θα ειναι μια χαρα το μοτερ.

Τα εργοστασιακα σου ειναι 76.5 θα βρεις oversized 77 και 77.5. Δες με το ρεκτιφιε αν στα 77mm θα εισαι οκ στους κυλινδρους.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ηρεμια καλε μου φιλε, σ'ενα καλο ρεκτιφιε θα το φτιαξεις το μοτερ δεν υπαρχει λογος πανικου.
Μ' ενα σετ oversized πιστονια θα ειναι μια χαρα το μοτερ.

Τα εργοστασιακα σου ειναι 76.5 θα βρεις oversized 77 και 77.5. Δες με το ρεκτιφιε αν στα 77mm θα εισαι οκ στους κυλινδρους.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Έτσι πιστεύω και εγώ, αλλά όπως είπα περιμένω τον τορνο να μας πει. Κάτσε να δούμε και τι άλλο θα ανακαλύψουμε.. δεν βασίζομαι τελευταία στην τύχη μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Heben said:

Πάνω από 2.500€ η επισκευή.. με δίσκο πλατό + σετ καθένας με γρανάζι μεταβλητού.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οπως προειπα δυστυχως , κακα μαντατα  . Λυπαμαι για αυτο . Μην το φτιαξεις , ψαξε για μεταχειρισμενο μοτερ . Τα 2.500 γινονται ανετα 4.000 ,ειναι παγια τακτικη τετοιων "εμπορων" .

Link to comment
Share on other sites

Οπως προειπα δυστυχως , κακα μαντατα  . Λυπαμαι για αυτο . Μην το φτιαξεις , ψαξε για μεταχειρισμενο μοτερ . Τα 2.500 γινονται ανετα 4.000 ,ειναι παγια τακτικη τετοιων "εμπορων" .


Καλά τα λες, έκανα λάθος 3.000€ θα κοστίσει τελικά..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Οπως προειπα δυστυχως , κακα μαντατα  . Λυπαμαι για αυτο . Μην το φτιαξεις , ψαξε για μεταχειρισμενο μοτερ . Τα 2.500 γινονται ανετα 4.000 ,ειναι παγια τακτικη τετοιων "εμπορων" .


Και μεταχειρισμένο μοτέρ να πάρω γύρω στα 1.000€ θα μου πάει, πως θα ξέρω ότι είναι καλό; τουλάχιστον τώρα θα ξέρω ακριβώς τι θα κάνω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Heben said:

 


Και μεταχειρισμένο μοτέρ να πάρω γύρω στα 1.000€ θα μου πάει, πως θα ξέρω ότι είναι καλό; τουλάχιστον τώρα θα ξέρω ακριβώς τι θα κάνω


Sent from my iPhone using Tapatalk

Η διαφορα ειναι οτι εκεινο δεν θα ειναι ανοιγμενο ( μην βρεις επισκευασμενο ) ενω το δικο σου θα ειναι . Και με σοβαρη ζημια (οχι μονο απο θεμα κοστους) . Ποτε δεν γνωριζεις τι η ποτε θα παει κατι στραβα ουτε και οταν ειναι καινουριο . Απλως αλλαξε την προσεγγιση , τον τροπο σκεψης σου και θα δεις πεντακαθαρα οτι η μηχανη που εχεις , εφαγε μεταλλα τα οποια δεν θα επανελθουν ποτε στην φυσιολογικη εργοστασιακη κατασταση η φθορα . Η φθορα ειναι απο ζημια και οχι απο χιλιομετρα . Δεν αξιζει να ασχοληθεις .Βαλε μεταχειρισμενο .

Link to comment
Share on other sites

Κάνε αυτό που έχεις γιατί πολύ απλά θα ξέρεις τι θα έχεις στα χέρια σου....  Όσο για την διασφάλιση σου ως προς την οικονομική συμφωνία μπορεί να συνταχθεί ένα συμφωνητικό που θα αναγράφονται τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα ειναι οτι εκεινο δεν θα ειναι ανοιγμενο ( μην βρεις επισκευασμενο ) ενω το δικο σου θα ειναι . Και με σοβαρη ζημια (οχι μονο απο θεμα κοστους) . Ποτε δεν γνωριζεις τι η ποτε θα παει κατι στραβα ουτε και οταν ειναι καινουριο . Απλως αλλαξε την προσεγγιση , τον τροπο σκεψης σου και θα δεις πεντακαθαρα οτι η μηχανη που εχεις , εφαγε μεταλλα τα οποια δεν θα επανελθουν ποτε στην φυσιολογικη εργοστασιακη κατασταση η φθορα . Η φθορα ειναι απο ζημια και οχι απο χιλιομετρα . Δεν αξιζει να ασχοληθεις .Βαλε μεταχειρισμενο .


Ο τορνος πάντως ότι κορμό βρήκε είχαν το ίδιο θέμα, το ότι δεν θα είναι ανοιγμένο δεν σημαίνει ότι θα είναι και καλο


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Heben said:

Ο τορνος πάντως ότι κορμό βρήκε είχαν το ίδιο θέμα, το ότι δεν θα είναι ανοιγμένο δεν σημαίνει ότι θα είναι και καλο

 Ουτε ο τορνος θα σου το φτιαξει καλο, με την εννοια του απλως λογικα φθαρμμενου μοτεριου απο χιλιομετρα . Μπαλωμα θα κανει ,και θα σου παρει λεφτα .

On 8/11/2016 at 10:39 PM, O Palios said:

Δυστυχως , χωρις να μου αρεσει να λεω κακα μαντατα , αυτα που βλεπω στις εικονες που ανεβασες  ειναι κακα μαντατα .Καλυτερα παρε καμμια τιμη για μεταχειρισμενο μπλοκ (οχι επισκευασμενο) απο κανενα τρακαρισμενο . Ο τορνος λεφτα θελει και θα σου πει γινεται , εγω ουτε που σε ξερω ,δεν εχω λογο να μην πω την αληθεια . Καθετες γραμμωσεις σε κυλινδρο ειναι  antios amigos στο μοτερ . Θελει πολυ ανοιγμα με αμφιβολο αποτελεσμα συν οτι θελει καινουρια μεγαλυτερα πιστονια με παλι αμφιβολο αποτελεσμα . Κοιτα με το νυχι σου οριζοντια (οχι καθετα με την ιδια φορα ) ως προς τα αυλακια το μπλοκ . Εαν καταλαβαινεις το παραμικρο σκαλωμα ,μην κανεις τιποτα ,ειναι για πεταμα  η μηχανη . Εαν δεν καταλαβαινεις κατι , ισως με τυχη και πολυ καλο και εμπειρο  τορναδορο να το σωσεις . Αλλα πιστεψε με ,εχω δει απο κοντα τετοιες ζημιες σαν αυτη . Χλωμα τα πραγματα .....

 

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά , θέλω να επαναφέρω το θέμα ... Καταρχάς θέλω να ρωτήσω τον φίλο ,τι έγινε με τον μοτέρ του και τι κατάληξη είχε ...2ον , εδώ και μήνες βλέπω πολύ συχνά το check engine , (όπως έιπε ο Solaris2k7 και τον ευχαριστώ) έτρεξα το  torque όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα και έβγαζε missfire P0301 1o κύλινδρο , όπως και πρίν 2 χρόνια . Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι απο Δεκέμβιο μέχρι και τέλοι μαρτίου που είχε κρύα , όσες φορές και να το διέγραφα αυτό ξανα έβγενε .Επίσης πολές φορές όταν έχει καιρό να πάρει μπροστά (1 βδομάδα +) κάνει αισθητό παρκάρισμα με ανεβασμενο ρελαντί ,σαν έντονες ατροφίες . Μιάς που δέν είναι τόσο εγκυρη η μέτρηση μπεκ να πάω κατευθείας για αλλαγή   Ή  υπάρχει περίπτωση για χειρότερα ? 

Η άλλη επιλογή που σκεφτομαι είναι : Επειδή έχει 140 χιλιόμετρα και ίδι έπρεπε να έχω αλλάξει καδένα η οποία θα κοστίσει 750+ , να το αφήσω ως έχει μέχρι τελευταία πνοή και να πάω για καινούργιο κινητήρα ?( μεταχειρησμένο ,απο τρακαρισμένο)  Που να είναι κοντά στα 1500 αλλα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απο τον υπάρχον .

Ποιά είναι η γνώμη σας ?

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2017 at 3:21 ΠΜ, Giwrgos Man. said:

Γειά σας παιδιά , θέλω να επαναφέρω το θέμα ... Καταρχάς θέλω να ρωτήσω τον φίλο ,τι έγινε με τον μοτέρ του και τι κατάληξη είχε ...2ον , εδώ και μήνες βλέπω πολύ συχνά το check engine , (όπως έιπε ο Solaris2k7 και τον ευχαριστώ) έτρεξα το  torque όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα και έβγαζε missfire P0301 1o κύλινδρο , όπως και πρίν 2 χρόνια . Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι απο Δεκέμβιο μέχρι και τέλοι μαρτίου που είχε κρύα , όσες φορές και να το διέγραφα αυτό ξανα έβγενε .Επίσης πολές φορές όταν έχει καιρό να πάρει μπροστά (1 βδομάδα +) κάνει αισθητό παρκάρισμα με ανεβασμενο ρελαντί ,σαν έντονες ατροφίες . Μιάς που δέν είναι τόσο εγκυρη η μέτρηση μπεκ να πάω κατευθείας για αλλαγή   Ή  υπάρχει περίπτωση για χειρότερα ? 

Η άλλη επιλογή που σκεφτομαι είναι : Επειδή έχει 140 χιλιόμετρα και ίδι έπρεπε να έχω αλλάξει καδένα η οποία θα κοστίσει 750+ , να το αφήσω ως έχει μέχρι τελευταία πνοή και να πάω για καινούργιο κινητήρα ?( μεταχειρησμένο ,απο τρακαρισμένο)  Που να είναι κοντά στα 1500 αλλα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απο τον υπάρχον .

Ποιά είναι η γνώμη σας ?

Είναι ιδέα μου ή έχουμε ξεφύγει ? :lol:

 

Καταρχάς ηρεμία,

Πήγαινε σ΄ενα εξειδικευμένο VAG συνεργείο και μέτρα συμπίεση μαζί μένα full scan κι ένα log να δεις πως δουλεύει το μοτέρ.

Για την καδένα υπάρχει ανοιχτό θέμα, εκεί υπάρχουν οι πληροφορίες που ζητάς.

Link to comment
Share on other sites

On 3/4/2017 at 3:21 ΠΜ, Giwrgos Man. said:

Γειά σας παιδιά , θέλω να επαναφέρω το θέμα ... Καταρχάς θέλω να ρωτήσω τον φίλο ,τι έγινε με τον μοτέρ του και τι κατάληξη είχε ...2ον , εδώ και μήνες βλέπω πολύ συχνά το check engine , (όπως έιπε ο Solaris2k7 και τον ευχαριστώ) έτρεξα το  torque όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα και έβγαζε missfire P0301 1o κύλινδρο , όπως και πρίν 2 χρόνια . Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι απο Δεκέμβιο μέχρι και τέλοι μαρτίου που είχε κρύα , όσες φορές και να το διέγραφα αυτό ξανα έβγενε .Επίσης πολές φορές όταν έχει καιρό να πάρει μπροστά (1 βδομάδα +) κάνει αισθητό παρκάρισμα με ανεβασμενο ρελαντί ,σαν έντονες ατροφίες . Μιάς που δέν είναι τόσο εγκυρη η μέτρηση μπεκ να πάω κατευθείας για αλλαγή   Ή  υπάρχει περίπτωση για χειρότερα ? 

Η άλλη επιλογή που σκεφτομαι είναι : Επειδή έχει 140 χιλιόμετρα και ίδι έπρεπε να έχω αλλάξει καδένα η οποία θα κοστίσει 750+ , να το αφήσω ως έχει μέχρι τελευταία πνοή και να πάω για καινούργιο κινητήρα ?( μεταχειρησμένο ,απο τρακαρισμένο)  Που να είναι κοντά στα 1500 αλλα θα είναι σε καλύτερη κατάσταση απο τον υπάρχον .

Ποιά είναι η γνώμη σας ?

Καλησπέρα Γιώργο,

Έχω κάνει περίπου 3.500 χλμ μετά την επισκευή του κινητήρα και μέχρι στιγμής δουλεύει άψογα. Έχουν τελειώσει τα λαμπάκια και τα τρέμουλα για μένα (μέχρι στιγμής ;) ) . Το στρώνω ακόμα και δεν του ανεβάζω απότομα πολλές στροφές. Με την έρευνα που είχα κάνει τότε εγώ και με ενδείξεις όπως οι δικές σου είχαμε καταλήξει για καθάρισμα ή ότι άλλο χρειαζόταν στις βαλβίδες. Βέβαια όταν ανοίξαμε το καπάκι ήρθα αντιμέτωπος με νέες καταστάσεις όπου και επισκευάσαμε. Πάντως η καδένα μαζί με το γρανάζι του μεταβλητού μου κόστισε λιγότερα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.