Jump to content
geo007

Golf 5 1.4 Tsi - Check Engine Λαμπάκι Σε Κρύα Εκκίνηση

Recommended Posts

Ξεκινα να το ανοιγεις δεν θα πατησουν τα ελατηρια σωστα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites


οκ λοιπον,τα ιδια κι εγω με ολους εσας.ανοιξα καπακι κι εγω και μεχρι ελατηρια πιστονιου αλλαξα διοτι στους κυλινδρους 1-3 τα μπεκ ειχαν κλασει!εστρωσα κι εγω κινητηρα,ολα αυτα στις 84000km!πλεον ειμαι στισ 114 και παλι τα ιδια!!!!!!!!!τρεμουλο,αλλαξαμε δεξια αριστερα πολλαπλα/στες και μπουζι και μαλον μπεκ παλι!!!!!!!!!!τι κανουμε λοιπον?πλαι ανοιγμα και μπεκ?να υπενθυμισω πως η ζημια ειχα φτασει 2600E!και αλλαγη και τα 4 μπεκ!204 ευρω το καθε ενα!μονο εγω κουραστικα η ιδεα μου?




 


Link to comment
Share on other sites

Τα μπεκ, έχουν αλλάξει Part number ποια φοράς ?

Κάνε ένα full scan πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα,

Golf tsi mk5 84.000 klm

Εχω απο περυσι τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ καμια φορα αναμα του check. (p0302)

 

Του ειχα βαλει αφρο απο την εισαγωγη περυσι το Γεναρη ,εσβησε το λαμπακι αλλα το τρεμουλο περιοριστικε.10 μηνες μετα συνεχιζω να εχω τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ αραια κ που λαμπακι.

Εχω κανει τραμπα πολλαπλασιαστες κ μπουζι το προβλημα συνεχιζει να ειναι στον ιδιο κυλινδρο.

 

1.να κανω κ τραμπα τα μπεκ μεταξυ τους να σιγουρευτω οτι δεν φταινε κ αυτα?

2.εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο κ φθηνο σε περιπτωση που χρειαστω καθαρισμα στις βαλβιδες?αθηνα -πατρα-γιαννενα

 

Υ.Γ.οσο ειναι ζεστο το αυτοκινητο δεν βγαζει κανενα σφαλμα σε κανενα κυλινδρο

Υ.Γ.2 μετανιωσα την ωρα κ τη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , lancias said:

Καλησπερα στην ομαδα,

Golf tsi mk5 84.000 klm

Εχω απο περυσι τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ καμια φορα αναμα του check. (p0302)

 

Του ειχα βαλει αφρο απο την εισαγωγη περυσι το Γεναρη ,εσβησε το λαμπακι αλλα το τρεμουλο περιοριστικε.10 μηνες μετα συνεχιζω να εχω τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ αραια κ που λαμπακι.

Εχω κανει τραμπα πολλαπλασιαστες κ μπουζι το προβλημα συνεχιζει να ειναι στον ιδιο κυλινδρο.

 

1.να κανω κ τραμπα τα μπεκ μεταξυ τους να σιγουρευτω οτι δεν φταινε κ αυτα?

2.εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο κ φθηνο σε περιπτωση που χρειαστω καθαρισμα στις βαλβιδες?αθηνα -πατρα-γιαννενα

 

Υ.Γ.οσο ειναι ζεστο το αυτοκινητο δεν βγαζει κανενα σφαλμα σε κανενα κυλινδρο

Υ.Γ.2 μετανιωσα την ωρα κ τη στιγμη

τσεκαρε για επικαθήσεις στις βαλβίδες

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago , lancias said:

Καλησπερα στην ομαδα,

Golf tsi mk5 84.000 klm

Εχω απο περυσι τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ καμια φορα αναμα του check. (p0302)

 

Του ειχα βαλει αφρο απο την εισαγωγη περυσι το Γεναρη ,εσβησε το λαμπακι αλλα το τρεμουλο περιοριστικε.10 μηνες μετα συνεχιζω να εχω τρεμουλο σε κρυα εκκινηση κ αραια κ που λαμπακι.

Εχω κανει τραμπα πολλαπλασιαστες κ μπουζι το προβλημα συνεχιζει να ειναι στον ιδιο κυλινδρο.

 

1.να κανω κ τραμπα τα μπεκ μεταξυ τους να σιγουρευτω οτι δεν φταινε κ αυτα?

2.εχετε να προτεινετε καποιο καλο συνεργειο κ φθηνο σε περιπτωση που χρειαστω καθαρισμα στις βαλβιδες?αθηνα -πατρα-γιαννενα

 

Υ.Γ.οσο ειναι ζεστο το αυτοκινητο δεν βγαζει κανενα σφαλμα σε κανενα κυλινδρο

Υ.Γ.2 μετανιωσα την ωρα κ τη στιγμη

Φίλε τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ. Αφού απέκλεισα να οφείλεται σε μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπεκ, άνοιξα τελικώς καπάκι και οφειλόταν σε επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Πιστεύω ότι κατά 99% το ίδιο συμβαίνει και με εσένα. Μην χάνεις χρόνο με αφρούς και πρόσθετα βενζίνης, δεν θα δεις κανένα αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , max said:

Φίλε τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ. Αφού απέκλεισα να οφείλεται σε μπουζί, πολλαπλασιαστές και μπεκ, άνοιξα τελικώς καπάκι και οφειλόταν σε επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Πιστεύω ότι κατά 99% το ίδιο συμβαίνει και με εσένα. Μην χάνεις χρόνο με αφρούς και πρόσθετα βενζίνης, δεν θα δεις κανένα αποτέλεσμα.

Φιλε μου καλημέρα,

 

ποσο σου ειχε παει το μαλί εσένα?έχεις να προτείνεις καποιο συνεργείο?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , Themis83 said:

Mε την μεθοδο Carbon Off - Engine Carbon Cleaning παιζει να γλιτωνεις το ανοιγμα καπακι?

καλη ερωτηση,σε οσα thread εχω διαβασει,δεν ΄λεει κανενας οτι ελυσε ενα τετοιο προβλημα με αυτη τη "τεχνικη".εχεις παει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομαδα,

ενα χρονο μετα επαναφερω το θεμα.

Αφου περασα περυσι απο ενα συνεργειο carbon off με μηδενικο αποτελεσμα (μαλλον οχι μηδενικο,50 ευρω ηταν) αποφασιζω την αλλη βδομαδα να ανοιξω για καθαρισμο βαλβιδων.

Τωρα το λαμπακι αναβει σε καθε ζεσταμα του αυτοκινητου!

 

το αμαξι ειναι γκολφ 5 1,4 tsi με 90.000klm.

 

το θεμα μου ειναι το εξης:

1)σ αυτα τα klm αλλαζω κ τη καδενα προοληπτικα?

 

2)με το γραναζι του μεταβλητου κανω κατι αν δεν ακουγεται?

 

η σκεψη μου ειναι να αλλαξω καδενα αυτη τη στιγμη κ να αφησω το γραναζι

 

 

ευχαριστω πολυ προκαταβολικα για τις απαντησεις σας  παιδια

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά έπρεπε να δεις τη συμπίεση των κυλίνδρων κι όχι να κάνεις καθαρισμούς και σπρέυ.

Μια διάγνωση με logs επίσης βοηθάει, κύλινδρος με μεγάλο ρυθμό αύξησης Missfires συνήθως θέλει μπεκ ή έχει φθορά στο πιστόνι ή σε ορισμένες εξ΄αυτών περιπτώσεις είναι αχρόνιστο. Σπανιότερα, οφείλεται σε προβλήματα διαχείρισης της εισαγωγής αέρα (κλαπέτο,πολλαπλή,υποπιέσεις).

Χωρίς άλλα δεδομένα (δεν λες κάτι συγκεκριμένο scan ή log)  ίσως να είναι το μπεκ του κυλίνδρου ίσως και κάτι άλλο.

Βγάλε να δεις τα μπουζί, τα μπουζί δείχνουν την καύση στον κύλινδρο και είναι ενδεικτικά της λειτουργίας των μπεκ.

 

Μην ξεχνάς ότι είναι 10+ ετών τα μπεκ σου, μη βλέπεις μόνο τα χιλιόμετρα. Άμα βάζεις και φτηνοβενζίνες βουλώνουν αλλά συνήθως

έχουν απόκλιση ψεκασμού.

 

Το κακό με τα 1.4 Tsi μπεκ, είναι ότι συνήθως ψεκάζουν "λιγότερο" οπότε στεγνώνει το αυτοκίνητο, ενώ τα απλά μπεκ συνήθως κατουράνε.

Η παροχή τους είναι πολύ μεγάλη για τα δεδομένα της αρχικής ιπποδύναμης, οπότε αν είσαι στα 140ps, δουλεύουν πολύ ξεκούραστα.

 

Καλά ξεμπερδέματα!

 

ΥΓ. Βάλε μια καλή κατοστάρα φούλαρε το τεπόζιτο και ρίξε μέσα ένα τέτοιο 1501670089932_bulletin

θα το βρεις στα ανταλλακτικά της VAG και παρακολούθησέ το.

ΥΓ2. Για την καδένα, υπάρχει κωδικός part number που πλέον περιλαμβάνει τα πάντα και τα παίρνεις από αντιπροσωπεία σε χαμηλή τιμή. Στο θέμα της καδένας υπάρχει.

On 16/11/2017 at 12:14 ΠΜ, Themis83 said:

Οχι δεν εχω παει,απλα διαβαζω οτι βγαζουν πολυ μαυρίλα μετα το καθαρισμο γι αυτο.

Τα 1.8 ναι, τα 1.4 όχι τόσο.

Τα 2.0 ακόμη περισσότερο, ειδικά Gen1-2 που έχουν ένα "προβληματικό" σύστημα επιστροφών.

 

Το κλειδί στα μοτέρ αυτά είναι να τα τρέχουμε και λιγάκι, αλλά όχι όταν μπουκώσουν πια τότε δεν έχει νόημα. Θέλουν τις στροφές τους και όχι συνέχεια μέχρι 2-3Κ rpm. Θα μου πεις άμα μένεις στην πολή/κρίση/λίγος χρόνος τι να κάνεις, λογικό. Τουλάχιστο σε καμιά βόλτα καλό είναι να το ανοίγουμε λιγάκι.

 

Όχι ότι θα λυθεί το πρόβλημα, απλώς θα παραταθεί η ανάγκη για καθαρισμό.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελικα η επεμβαση εγινε.

 

καθαρισμος βαλβιδες+Καδενα+λαδια+μπουζι +3 φιλτρα (λαδιου,αερα,βενζινης)=870

 

Οι οδηγοί ειχαν τα χαλια τοθς,η καδενα αλλάχτηκε προοληπτικα κ ,τα του service επρεπε να γινουν

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι αλλο?οταν βαζετε μπροστα το αυτοκινητο σε κρύα εκκινηση,μολις πεσουν οι στροφες εχει παρατηρήσει κανεις πόσα lt/h γράφει στιγμέα κατανάλωση? μου εμφανιζει 0,8 αλλα θυμομουν οτι στι καλλες τις εποχες εγραφε 0,6...ισχύειη θυμαμαι λαθος?

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν , lancias said:

Να ρωτησω κατι αλλο?οταν βαζετε μπροστα το αυτοκινητο σε κρύα εκκινηση,μολις πεσουν οι στροφες εχει παρατηρήσει κανεις πόσα lt/h γράφει στιγμέα κατανάλωση? μου εμφανιζει 0,8 αλλα θυμομουν οτι στι καλλες τις εποχες εγραφε 0,6...ισχύειη θυμαμαι λαθος?

αυτό παίζει ανάλογα με τη θερμοκρασία εάν έχει κρύο θα το δεις και 0,9 εάν όχι εεκει κοντα στο 0,4 όταν ζεσταθει όμως λογικά βλέπεις 0,4 - 0,5

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.καθε φορά σε κρύα έκινηση αναβοσβήνει το λαμπάκι και εγώ παρά πολλά misfire στον πρώτο και στον δεύτερο κιλυνδρο τα οποία σταματάμε με το που πέσουν η στροφές.επισης μου βγάζει σφάλματα p300 p301 p302 p304
Προχθές έβγαλα τις πίσω πλαφόνιερές τις πινακίδας για να τις βάλω led
Και μέχρι να μου έρθουν τα led το έχω χωρίς πλαφονιερες
Και παρατήρησα το έχεις παράξενο ότι το αμάξι δούλευε άψογα σε κάθε κρύα εκινηση χωρίς κανένα missfire!!!!
Πως εξηγήτε αυτό;;;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , gnikosr said:

Καλησπερα.καθε φορά σε κρύα έκινηση αναβοσβήνει το λαμπάκι και εγώ παρά πολλά misfire στον πρώτο και στον δεύτερο κιλυνδρο τα οποία σταματάμε με το που πέσουν η στροφές.επισης μου βγάζει σφάλματα p300 p301 p302 p304
Προχθές έβγαλα τις πίσω πλαφόνιερές τις πινακίδας για να τις βάλω led
Και μέχρι να μου έρθουν τα led το έχω χωρίς πλαφονιερες
Και παρατήρησα το έχεις παράξενο ότι το αμάξι δούλευε άψογα σε κάθε κρύα εκινηση χωρίς κανένα missfire!!!!
Πως εξηγήτε αυτό;;;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

εγω φιλε δεν μπορω να βγαλω ακρη με το δικο μου,να σου προτεινω για το δικο σου?? :P

 

δεν νομιζω οτι εχει σχεση το ενα με το αλλο,το λαμπακι αναβοσβηνει πολυ καιρο?

μηπως εβαλες κακης ποιοτητας βενζινη?

Link to comment
Share on other sites

εγω φιλε δεν μπορω να βγαλω ακρη με το δικο μου,να σου προτεινω για το δικο σου?? :p
 
δεν νομιζω οτι εχει σχεση το ενα με το αλλο,το λαμπακι αναβοσβηνει πολυ καιρο?
μηπως εβαλες κακης ποιοτητας βενζινη?

365 μέρες τον χρόνο αναβοσβήνει και έχει και τρέμουλο και 3 μέρες τώρα που δεν έχω τις πλαφονιερες και μου έχει ανάψει η ενδείξεις καμένης λάμπας το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς λαμπάκι κ χωρίς τρέμουλο!!!!
Μήπως είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα τι να πω
Επίσης όταν το κάνει και έχει ανεβασμένες τις στροφές εκείνες την στιγμή εαν το κανείς διαγραφεί σφάλματον από OBD μέχρι να σβήσει τα σφάλματα πάλι δουλεύει άψογα και μετά το ξανακάνει


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , gnikosr said:


365 μέρες τον χρόνο αναβοσβήνει και έχει και τρέμουλο και 3 μέρες τώρα που δεν έχω τις πλαφονιερες και μου έχει ανάψει η ενδείξεις καμένης λάμπας το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς λαμπάκι κ χωρίς τρέμουλο!!!!
Μήπως είναι ηλεκτρονικό το πρόβλημα τι να πω
Επίσης όταν το κάνει και έχει ανεβασμένες τις στροφές εκείνες την στιγμή εαν το κανείς διαγραφεί σφάλματον από OBD μέχρι να σβήσει τα σφάλματα πάλι δουλεύει άψογα και μετά το ξανακάνει


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κοιτα αν δεν ειχες τα σφαλματα με αυτους τους κωδικους, ολα θα παιζανε .....P0302 μου βγαζε κ μενα  κ μου ειπαν καπνα στις βαλβίδες.

χτες το παρέλαβα απο καθαρισμα(αλλαξα κ καδενα),κ πριν λίγο που πήγα να το βαλω μπροστα κρύο,δεν υπάρχει τρέμουλο,δεν υπαρχει λαμπακι απλα με παραξενεψαν δυο πραγματα:

 

1)η εξατμιση εσκασε κανα δυο φορες

 

2)κ η στιγμιαία καταναλωση ηταν 0,8 lt/h οταν επεσαν οι στροφες αντι για 0,6.

 

κ τωρα αρχιζω κ σκεφτομαι τα μπεκ........

ποτε ξανα VW

Link to comment
Share on other sites

Τυχαίο είναι.

 

Στα λοιπά που γράφεις ξεκίνα με τα μπουζί αν έχουν πάνω από 30Κ

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά , ξανά εδώ , ξανά με καλύτερο πρόβλημα . Το καλοκαίρι ειναι ηρεμίσει κάπως και δεν άναβε πολύ το λαμπάκι .Μόλις χειμώνιασε ήρθε να μου κάνει παρέα κάθε μέρα που το βάζω μπρος. Χθες (1η φορα) πάω να το πατήσω με 3η 2500 περίπου και αντί να τουρμπισει έβγαζε εναν μπασο θόρυβο λες και ειχε μπουκώσει κατι και ακουγόταν σαν τα Τρίβονται μέταλλά ( της φτερωτής της τουρμπίνας ? παίζει κάτι τέτοιο ?) , τουρμπιζε με δυσκολία και πηγαινε με λόξιγκα, σαν να εχω ρίξει άγκυρα και ταυτόχρονα αναβόσβηνε το check , μέσα σε 10 δεύτερα έσβηνε και κάθε φορά που δοκίμασα να το ξανατουρμπισω έκανε το ιδιο . Την επόμενη μέρα εξακολουθεί να εχει το ιδιο πρόβλημα . To OBD βγαζει P0303 - Culinder 3 Missfire Detected .

 Προηγούμενα σφάλματα που έβγαζε κατα καιρούς: 1 μηνα πριν P0301Powertrain - Cylinder 1 Missfire αλλα με κοκκινο αντι για κιτρινο.  P0215Powertrain -intake Manf Runner Sensor/switch circuit Range / Performance Bank1 . 2 μηνες P0420Powertrain Catalyst system efficiency below threshold.

 

ΚαμίαγνώμηΙδέα?   

 

Να πάω για άνοιγμα ? Πριν απο 4 χρόνια είχε κάνει παρόμοιο λόξιγκα όταν ειχε πρόβλημα ένας πολλαπλασιαστήςαλλά δεν είχε αλλαγή στον ήχο όπως τώρα . Την συγκεκριμένη στιγμή είναι αλλαγμένοι όλοι για 2η φορά με γνήσιους και καινούργια μπουζί PZRF6R με 1000χιλ.

Τον Manfκαι τα μπουζί πως τα δοκιμάζω ? Ένας γνωστός ειχε πει ότι όταν έκανε πρόγραμμα στο δικό του άλλαξε και την υψηλής? επειδή είχε αδυνατίσει . 

Αν θυμάμαι καλά Nikdev είχες πει ότι δεν γίνετε καθάρισμα στα δικά μας μπεκ μόνο αλλαγή.

 

 

ΥΓ. στο τελευταιο σερβις ο μαστωρας εριξε 4Λ λαδι για για 3.6 . Του το ειπα και λεει δεν πειραζει .

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Κάνουμε μια αναζήτηση πριν γράψουμε. Δες εδώ

Πάρε από μια αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό με κωδικό 03C 906 283 και άλλαξέ το μόνος εύκολο είναι.

Καθάρισε τα σφάλματα και μετά αν έχεις ξανά πόσταρε. η συνέχεια στο λινκ που έβαλα.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σημερα στο γκολφ 5 μου (1.4 tsi 140) μετα απο αποσταση 60 χλμ αρχισε ξαφνικα και χωρις να το εχει ξανακανει να αναβοσβηνει το τσεκ και το διαγνωστικο εβγαλε κωδικο σφαλματος P0302. Οσο αναβοσβηνε το τσεκ εκανε missfires και γενικα δεν δουλευε σωστα το μοτερ. Μετα απο 2 λεπτα που σταματησα εσβησε το τσεκ και σταματησαν εντελως τα missfires και το μοτερ δουλευε μια χαρα. Η ερωτηση μου ειναι μπορω να ειμαι σιγουρος οτι απλα ο πολλαπλασιαστης του κυλινδρου 2 ειναι στα τελευταια του και θελει αλλαγη ή υπαρχει και τιποτα αλλο που μπορει να το προκαλει;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Κανε μια αναζητηση για το προβλημα σου υπαρχουν ανοιχτα θεματα


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.