Jump to content
geo007

Golf 5 1.4 Tsi - Check Engine Λαμπάκι Σε Κρύα Εκκίνηση

Recommended Posts

On 15/1/2022 at 7:30 ΜΜ, john c said:

καλησπερα 

Αναβει το EPC  και σβηνει ο κινητηρας στην νεκρα....!!   Τι μπορει να ειναι?

 

Link to comment
Share on other sites

Για κάνε πρώτα ένα τσεκ την μπαταρία σου...

Συνήθως τα συστήματα αυτά τραβάνε απευθείας από την μπαταρία...

Link to comment
Share on other sites

Κινητήρας;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά την βοήθεια σας παιδεύομαι εδώ και 4 μήνες το αμάξι άρχιζε και άναβε το τσεκ της μηχανής όταν ζεστενεται έτσι με συνέπεια να το πάω στην καρεντα εκεί το κράτησαν 3-4 εβδομάδες και δεν βρήκαν άκρη το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μου είπε δεν βρίσκει τπτ  και τώρα εδώ και δυο βδομαδες το κοιτάει ένας μηχανικός που ασχολείται με wv και δεν βρίσκει τπτ και αυτός . Αλλάζει κάθε φορά τους αισθητήρες και βγάζει κάτι άλλο. Έχετε στο νου σας τι μπορεί να είναι...

Link to comment
Share on other sites

Scan απο vagcom αν υπαρχει δυνατοτητα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να το δουμε


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά άλλος ένας στο club του cold start check engine πέρυσι το καλοκαίρι για κάποιο παράξενο λόγο σκίστηκε η επιστροφή του ψυκτικού υγρού κάθετα κιόλας με αποτέλεσμα το αμάξι αν αδειάσει όλο το ψυκτικό υγρό και να φτάσει 100℃ να μην πολύ λόγο αλλαγή σωληνώσεων όλων για να είμαστε ΟΚ όλα Gouda και ζαμπόν και 4 μήνες μετά στα 170000 χλμ πλέον το γνωστό ρετάρισμα κύλινδρος 1 μόνιμο miss fire και να παλεύω με τα μαστόρια να μου λέει ο καθένας από μια διαφορετική ιστορία για τον κόσμο του ΤSi από φλάντζα κεφαλής σε μπεκ από μπεκ σε ελατήρια και λάδια στο άνω μέρος του πιστονιού μόνο για την Daenerys και τους δράκους δεν έχω ακούσει . διάβασα όλη την συζήτηση και ξεχώρισα ένα παλικαράκι που το είχε ανάψει και το λαδάκι (κόκκινο) μερικές φορές και δίστιχος φοβάμαι το τι θα αντικρίσω αν ανοίξω την Golfo μου. εντωμεταξύ στο έλεγχο τον κύλινδρων για πίεση δείχνει κάτω από 60% στον 1 + οτι 3-4 μέρες τώρα στο cold start βλέπω καπνούς για 15-20 δεύτερα και μετά σταματάει από τον χώρο του κινητήρα χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω από που μεταξύ τουρμπίνας και κινητήρα + ότι άρχισε πάλι να κατεβαίνει η στάθμη του ψυκτικού υγρού και την επομένη (μετά από 16ωρες) μόλις ανοίξω την τάπα να συμπληρώσω επιστρέφει στη θέση του το ψυκτικο. Το μονό κάλο είναι ότι έχω βρει μάστορα που δείχνει σωστός και το ψάχνουμε. όλες οι γνώμες και οι πλάκες καλοδεχούμενες ευχαριστώ εκ τον πρότερων 

Edited by Golf 5 Tstsai
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.