Guest Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 να απαντησω και γω που δεν εχω πολο αλλα φοραω 17αρα. γνωριζοντας οτι υπαρχει το (tyre label), αποφασισα οτι αφου θα αυξησω τον φαρδος των ελαστικων να εχω οσο το δυνατον τη χαμηλωτερη αυξηση καταναλωσης, γι αυτο και επελεξα αυτο Pirelli Cinturato P7 BLUE 235/45 R17 97W XLαλλα λογο οτι τα πηρα απο εξωτερικο μαλλον δεν εγινε κατανοητο ποια θελω και μου εστειλε αυτο Pirelli Cinturato P7 235/45 R17 97W XLεχω διαβασει οτι απο α σε β , απο β σε γ κτλ εχει διαφορα 0,1 λ στην καταναλωση καυσημου. ισχυει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 (edited) Μπορώ να απαντήσω μόνο θεωρητικά και μόνο με βάση τη διάσταση που έχω στο παγωτατζίδικό μου, αφήνοντας εκτός παιγνιδιού τον οικονομικό παράγοντα, τον οποίον θα τον εμπλέξω στο τέλος της άποψής μου. Νομίζω πως οι Έλληνες δεν έχουμε και την καλύτερη καταναλωτική συμπεριφορά και στον γενικό αυτό χαρακτηρισμό βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Έτσι δυστυχώς απευθυνόμαστε σε προϊόντα (ελαστικά εν προκειμένω) βασιζόμενοι κυρίως στο μεγαλείο της ονομασίας του κατασκευαστή, χωρίς ποτέ να προσέχουμε ούτε τις αντίστοιχες ετικέτες, ούτε τη χώρα κατασκευής αλλά ούτε την ημερομηνία κατασκευής του ελαστικού. Όταν αγόρασα το βανάκι τον Ιούνιο του 2010 ήταν εφοδιασμένο με τα Continental Premium Contact2 και μάλιστα η ημερομηνία κατασκευής τους ήταν πολύ κοντινή με την ημερομηνία κατασκευής του αυτοκινήτου. Φαντάζομαι όλοι μας θεωρούμε την Continental μια καταξιωμένη εταιρεία και τα προϊόντα της εξαιρετικά. Όντως τα λάστιχα ήταν καταπληκτικά μέχρι και τις 25.000χλμ περίπου με πολύ καλό κράτημα τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Από τα χιλιόμετρα εκείνα κι έπειτα άρχισα να αισθάνομαι ότι κάτι χάνεται από αυτή την αίσθηση. Τώρα με 41.500 χλμ και τρία χρόνια χρήσης τα ελαστικά παρουσιάζουν φιανόμενο λεπιού στο πέλμα και πιο έντονα προς το πλαϊνό και κυρίως εκεί που τελειώνουν οι χαράξεις του κατασκευαστή καθώς και το φαινόμενο της ξηρασίας στα πλαϊνα. Επίσης στο φρενάρισμα έχει επέμβει δυο φορές το Abs χωρίς να κάνω φρενάρισμα πανικού. Η κατηγορία με βάση τη διάσταση είναι Fuel ( E ), WetGrip ( C ), 71dB. Δηλαδή, ένα επώνυμο ελαστικό, για έναν καθημερινό οδηγό που δεν έχει ξεσπάσματα με ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, που με άφησε εξαιρετικά ευχαριστημένο στην αρχή αλλά απογοητευμένο από τη διάρκεια ζωής του, το οποίο έχει έναν πολύ μέτριο πίνακα αξιολόγησης με βάση την Ευρωπαϊκή οδηγία. Χαρακτηριστικά που είναι χαμηλότερα από μικρότερο κατασκευαστή με πολύ χειρότερη αξιολόγηση από μεγάλους οίκους αυτοκίνησης. Π.χ. Sava Intensa HP Fuel( F ) WetGrip( C ) 69dB, ή από κατασκευαστές που έχουν πολύ μικρότερη φήμη και κατ' επέκτασιν μερίδιο αγοράς π.χ. Vredestein Quatrac Lite Fuel ( C ) WetGrip( C ) 68dB. Το μόνο που βρήκα να είναι στην κατηγορία Α στο βρεγμένο, αλλά και πάλι στην κατηγορία C στην κατανάλωση με ύψος θορύβου 70dB είναι τα Michelin Energy Saver +. Tα υπόλοιπα επώνυμα είναι αντίστοιχα συνήθως στην βαθμίδα C στην κατανάλωση, B στο βρεγμένο και μεταξύ 69 κι 71dB σε επίπεδα θορύβου. Σας θυμίζω ότι αυτά όλα, συγκριτικά με τη δική μου διάσταση, μιας και ανάλογα με τη διάσταση αλλάζουν και οι τιμές αυτής της Ευρωπαϊκής οδηγίας. Και με βάση όλα τα παραπάνω έχω μια απορία η οποία με ταλανίζει. Να βάλω κάποιο επώνυμο με μέτρια (μείον) χαρακτηριστικά ή κάποια λιγότερο επώνυμα (και μάλλον θυγατρικές επώνυμων) με μέτρια (συν) χαρακτηριστικά, αλλά με πιθανόν κακές κριτικές τόσο από επαγγελματίες του χώρου, όσο και από διάσημους οίκους αυτοκίνησης; Θεωρώ λοιπόν ότι οι τιμές των ελαστικών θα έπρεπε να διαμορφώνονται ΚΑΙ με τα χαρακτηριστικά αυτά, που πλέον είναι υποχρεωτικά να αναγράφονται ΔΕΝ είναι όμως υποχρεωτικά (κακώς) να διαβάζονται από τους καταναλωτές. Πρέπει επιτέλους να μάθουμε να απαιτούμε, με τον τρόπο μας και τις επιλογές μας, το βέλτιστο για τα χρήματα που διαθέτουμε μιας και τίποτα δεν είναι δωρεάν. Να σημειώσω πως για εμένα προσωπικά δεν αποτελεί κριτήριο μια διαφορά τιμής της τάξης των 50 ευρώ ανάμεσα σε ένα επώνυμο και σε ένα λιγότερο επώνυμο ελαστικό γιατί τότε θα προτιμήσω το επώνυμο, όπως δεν λογίζεται διαφορά τιμής το προαναφερόμενο ποσό αν το ακριβότερο επώνυμο ελαστικό έχει καλύτερα τυπικά χαρακτηριστικά από ένα άλλο επώνυμο ελαστικό γιατί θα προτιμήσω τα καλύτερα τυπικά χαρακτηριστικά, αφού τη σιγουριά του επώνυμου μου την προσφέρουν και τα δυο. Με ενοχλεί αφάνταστα όμως όταν το ακριβότερο επώνυμο ελαστικό έχει χειρότερα τυπικά χαρακτηριστικά από ένα άλλο λιγότερο επώνυμο ελαστικό και μου δημιουργούνται τόσο το δίλημμα και οι αμφιβολίες της επιλογής που θα κάνω τόσο για το επώνυμο όσο και για το λιγότερο επώνυμο, οχι μόνο για την οικονομική απώλεια, αλλά γιατί κυρίως σε τέσσερις επιφάνειες μεγέθους παπουτσιού Νο 44 πατάνε οι ζωές των παιδιών μου, της γυναίκας μου η δική μου, αλλά και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου. Φίλε Koumparos, συγγνώμη αν κακώς απάντησα, αλλά και για το μέγεθος της απάντησης μου. Edited June 2, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 (edited) να απαντησω και γω που δεν εχω πολο αλλα φοραω 17αρα. γνωριζοντας οτι υπαρχει το (tyre label), αποφασισα οτι αφου θα αυξησω τον φαρδος των ελαστικων να εχω οσο το δυνατον τη χαμηλωτερη αυξηση καταναλωσης, γι αυτο και επελεξα αυτο Pirelli Cinturato P7 BLUE 235/45 R17 97W XLαλλα λογο οτι τα πηρα απο εξωτερικο μαλλον δεν εγινε κατανοητο ποια θελω και μου εστειλε αυτο Pirelli Cinturato P7 235/45 R17 97W XLεχω διαβασει οτι απο α σε β , απο β σε γ κτλ εχει διαφορα 0,1 λ στην καταναλωση καυσημου. ισχυει; Pirelli Cinturato P7 BLUE 235/45 R17 97W XL Α Α 72db(2) Pirelli Cinturato P7 235/45 R17 97W XL B C 72db(2) Η διαφορά από κλίμακα σε κλίμακα είναι 0,14lt/100Km Ηλία Απ' ότι βλέπεις το BLUE είναι κατά πολύ ανώτερο Edited June 2, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 (edited) Φίλε Koumparos, συγγνώμη αν κακώς απάντησα, αλλά και για το μέγεθος της απάντησης μου. Καλώς έκανες και απάντησες stratosg Θα το τοποθετούσες το εν λόγω ελαστικό ? Ποια η διάσταση του παγωτατζίδικου ? Edited June 2, 2013 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Εφόσον στη διάσταση μου 195/55/15 βρίσκω ελαστικό με καλύτερα τυπικά χαρακτηριστικά, ακόμη και με μια ανοχή σε διαφορά τιμής τότε, όχι δεν θα τα τοποθετούσα. Δεν ξέρω όμως τι θα έκανα αν τα συγκεκριμένα είναι επώνυμα κι εκείνα με τα καλύτερα χαρακτηριτικά λιγότερο επώνυμα. Φαντάζομαι ότι το "παγωτατζίδικο" κατάλαβες ότι είναι το παρατσούκλι του αυτοκινήτου κι όχι ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Εφόσον στη διάσταση μου 195/55/15 βρίσκω ελαστικό με καλύτερα τυπικά χαρακτηριστικά, ακόμη και με μια ανοχή σε διαφορά τιμής τότε, όχι δεν θα τα τοποθετούσα. Δεν ξέρω όμως τι θα έκανα αν τα συγκεκριμένα είναι επώνυμα κι εκείνα με τα καλύτερα χαρακτηριτικά λιγότερο επώνυμα. Φαντάζομαι ότι το "παγωτατζίδικο" κατάλαβες ότι είναι το παρατσούκλι του αυτοκινήτου κι όχι ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο. Το συγκεκριμμένο tyre label αφορά τη διάσταση 215/40/17 του polo gti Οι περισσότεροι που ξέρω τα λευκά roomster, παγωτατζίδικα τα λένε Δεν ξέρω γιατί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 (edited) Κατάλαβα που αφορά το label, και ισχύει η απάντηση μου και για τη διάσταση στην οποία αναφέρεσαι. Όπως ισχύει και ο προβληματισμός μου. Το παγωτατζίδικο μου το κόλλησαν άλλοι, μάλλον γιατί στις ξένες ταινίες ο παγωτατζής έχει λευκό βανάκι, εγώ το έλεγα καταψύκτη με ρόδες. Edited June 2, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Κατάλαβα που αφορά το label, και ισχύει η απάντηση μου και για τη διάσταση στην οποία αναφέρεσαι. Όπως ισχύει και ο προβληματισμός μου. Το παγωτατζίδικο μου το κόλλησαν άλλοι, μάλλον γιατί στις ξένες ταινίες ο παγωτατζής έχει λευκό βανάκι, εγώ το έλεγα καταψύκτη με ρόδες. Έχεις σχέση με αυτό ? www.skodafans.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Πολύ λίγη (memex) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Μόνο για δυνατά POLO https://www.facebook.com/228649523912932/posts/408783395899543 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 μα τα polo gti ειναι ετσι κι αλλιως δυνατα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 μα τα polo gti ειναι ετσι κι αλλιως δυνατα Στην κατανάλωση λαδιου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 μα τα polo gti ειναι ετσι κι αλλιως δυνατα Δεν είπα ότι τα λάστιχα τα κάνουν δυνατά αλλά ότι βάζουν χαλινάρι στη δύναμή τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 (edited) παιδια εν τελει ποια ειναι η σωστη πιεση για τα ελαστικα μας (polo gti)?? το πορτακι στην βενζινη λεει 39 μπρος 36 πισω αλλα κοπαναει πολυ και επισης λεει για cold weather.για ζεστο καιρο? και ενα οφ τοπικ (πιθανον να προερχεται απο τις πισω αναρτησεις αλλα ας το ρωτησω εδω) οταν πηγαινω με μικρη ταχυτητα εως 30 χλμ οταν περνανε οι πισω ροδες απο καποια συγκεκριμενα σαμαρακια και λεω συγκεκριμενα γιατι σε λακουβες δεν μου το κανει, ακουω ενα ψιλο μεταλλικο θορυβο σαν <<ντιν>> μικρο κουδουνισματακι (αλλιως δεν μπορω να το περιγραψω) σιγουρα κατι με τον αξονα δεν ειναι λογικα γιατι ξερω πως κοπαναει ο αξονας και σιγουρα δεν εχει να κανει με ρουλεμαν η κατι τετοιο γιατι θα ακουγονταν σε καθε λακουβα.το κανει μονο σε κατι μικρα σαμαρακια. επισης με κλειστα παραθυρα δεν ακουγεται.το πηγα αντιπροσωπεια καναμε μαζι βολτα αλλα δεν το εκανε και ετσι δεν μπορεσαμε να κανουμε κατι. στο google που εψαξα διαβασα για βρωμιες που πιανουν τα ελατηρια και με λιγο γρασσο ειναι κομπλε. το εχει παρατηρησει κανεις αυτο η ειμαι ο πρωτος? Edited August 15, 2013 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 παιδια εν τελει ποια ειναι η σωστη πιεση για τα ελαστικα μας (polo gti)?? το πορτακι στην βενζινη λεει 39 μπρος 36 πισω αλλα κοπαναει πολυ και επισης λεει για cold weather.για ζεστο καιρο? και ενα οφ τοπικ (πιθανον να προερχεται απο τις πισω αναρτησεις αλλα ας το ρωτησω εδω) οταν πηγαινω με μικρη ταχυτητα εως 30 χλμ οταν περνανε οι πισω ροδες απο καποια συγκεκριμενα σαμαρακια και λεω συγκεκριμενα γιατι σε λακουβες δεν μου το κανει, ακουω ενα ψιλο μεταλλικο θορυβο σαν <<ντιν>> μικρο κουδουνισματακι (αλλιως δεν μπορω να το περιγραψω) σιγουρα κατι με τον αξονα δεν ειναι λογικα γιατι ξερω πως κοπαναει ο αξονας και σιγουρα δεν εχει να κανει με ρουλεμαν η κατι τετοιο γιατι θα ακουγονταν σε καθε λακουβα.το κανει μονο σε κατι μικρα σαμαρακια. επισης με κλειστα παραθυρα δεν ακουγεται.το πηγα αντιπροσωπεια καναμε μαζι βολτα αλλα δεν το εκανε και ετσι δεν μπορεσαμε να κανουμε κατι. στο google που εψαξα διαβασα για βρωμιες που πιανουν τα ελατηρια και με λιγο γρασσο ειναι κομπλε. το εχει παρατηρησει κανεις αυτο η ειμαι ο πρωτος? Έλα ρε Σπύρο Δεν λέει για cold weather, αλλά για cold tyre pressure Δηλαδή, για πίεση μετρημένη σε λάστιχο που δεν έχει κινηθεί για τουλάχιστον 1 ώρα Δεν υπάρχει διαφορετική πίεση στα λάστιχα, ανάλογα με τις εποχές Χειμώνα καλοκαίρι το ίδιο μυαλό κουβαλάμε, έτσι και τα λάστιχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 ελεγα λογο καλοκαιριου μηπως λογο διαστολης απο τη ζεστη πρεπει να βαζουμε λιγοτερο αερα μεσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 ελεγα λογο καλοκαιριου μηπως λογο διαστολης απο τη ζεστη πρεπει να βαζουμε λιγοτερο αερα μεσα Μπαααα, μην αλλάζεις τις πιέσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 (edited) Kumho ecsta εχουν 430 ευρώ? Koumparos εχεις να προτεινεις κατι καλο & οικονομικο για polo gti 6r ? Κάτοχοι που άλλαξαν τι βάλατε & τι διαφορές έχετε δει ? ( Έβγαλε το μπροστα δεξιά εχθές ένα καρούμπαλο , αν δεν βρω λύση να φτιαχτεί το συγκεκριμένο γιατι τα λάστιχα έχουν μόνο 18,000χλμ πάνω ) Κανείς κάποιο μαμά έχει σε καλή κατάσταση ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Edited January 7, 2014 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris11 Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Ανοίγω το τοπικ για να ρωτήσω κάτι απορίες σχετικά με την επιλογή λάστιχου για το Polo GTI 6R... Όπως ξέρετε τα λάστιχα βαράν αρκετά σε ανωμαλίες του δρόμου οπότε αναρωτιέμαι αν θα ήταν καλύτερα από διαστάσεις 215/40/17 να πάω σε 215/50/17. Ο λαστιχάς που ρώτησα μου είπε μάλιστα ότι είναι και καλύτερο ακόμα να πάω σε 205/50/17 καθώς δεν θα μου σπηνάρει τόσο εύκολα σε σχέση με τα 215 και επιπλέον επειδή το πλάτος θα είναι μικρότερο θα μου κάνει περισσότερη οικονομία στο καύσιμο. Όταν τον ρώτησα αν ταιριάζει στο προφίλ της ζάντας μου είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα... Τι μου προτείνεται να κάνω? Με ενδιαφέρει να αυξήσω λίγο την άνεση (να μην βαράει τόσο πολύ) αλλά να μην χάσω σε αξιοπιστία.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... Σε πασσατ 1.8Τ 160 (φοράει 215) σε περίπτωση που έπεφτε σε 205 Θ έπρεπε ν γίνει προγραμματισμός του εγκεφάλου γιατί θ έβγαζε συχνά σφάλμα τ esp και θ δυσλειτουργουσε το abs. Sent from my C5303 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Kumho ecsta εχουν 430 ευρώ? Koumparos εχεις να προτεινεις κατι καλο & οικονομικο για polo gti 6r ? Κάτοχοι που άλλαξαν τι βάλατε & τι διαφορές έχετε δει ? ( Έβγαλε το μπροστα δεξιά εχθές ένα καρούμπαλο , αν δεν βρω λύση να φτιαχτεί το συγκεκριμένο γιατι τα λάστιχα έχουν μόνο 18,000χλμ πάνω ) Κανείς κάποιο μαμά έχει σε καλή κατάσταση ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Αν τα εργοστασιακά σου είναι τα DUNLOP SPORT MAXX (87V XL), τότε υπάρχει και η παρακάτω λύση. Υπάρχει διαθέσιμο ένα και μοναδικό τεμάχιο (καινούργιο φυσικά) που έχει κόστος 155 ευρώ. Το βάζεις πίσω και τελείωσες Αν η λύση δεν σου κάνει, πες μου να σου δώσω τιμές για εναλλακτικές επιλογές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 (edited) Αν τα εργοστασιακά σου είναι τα DUNLOP SPORT MAXX (87V XL), τότε υπάρχει και η παρακάτω λύση. Υπάρχει διαθέσιμο ένα και μοναδικό τεμάχιο (καινούργιο φυσικά) που έχει κόστος 155 ευρώ. Το βάζεις πίσω και τελείωσες Αν η λύση δεν σου κάνει, πες μου να σου δώσω τιμές για εναλλακτικές επιλογές. Εάν δεν βρω τρόπο να το φτιάξω ή βρω κάποιο μεταχειρισμένο ίδιο να περάσω ακόμα έναν χρόνο τότε αναγγαστικά θα πάω σε αλλαγή τετράδας. Σε μια έρευνα έως τώρα έχω βρει τα Kumho ecsta 31 στα 390-400€ Falken (δεν θυμαμαι κωδικό) στα 420-430€ {με αναμονή από κάποιον που τα εισάγει & μου τα προτεινει ανεπιφύλακτα} & Toyo T1R στα 450€ . Πες μου τις δικές σου προτάσεις & επιλογές σε ανάλογες περίπου τιμές. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Edited January 7, 2014 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Κάποιος τρόπος για αυτό το ένα λάστιχο και το καρούμπαλο στο πλάι που έβγαλε προφανώς από καποια λακούβα υπάρχει ;;; γιατι ολη η τετραδα εχει αρκετο ψωμι ακομα και δεν ειναι ταλαιπωρημενα τα λαστιχα . Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 7, 2014 Report Share Posted January 7, 2014 Εάν δεν βρω τρόπο να το φτιάξω ή βρω κάποιο μεταχειρισμένο ίδιο να περάσω ακόμα έναν χρόνο τότε αναγγαστικά θα πάω σε αλλαγή τετράδας. Σε μια έρευνα έως τώρα έχω βρει τα Kumho ecsta 31 στα 390-400€ Falken (δεν θυμαμαι κωδικό) στα 420-430€ {με αναμονή από κάποιον που τα εισάγει & μου τα προτεινει ανεπιφύλακτα} & Toyo T1R στα 450€ . Πες μου τις δικές σου προτάσεις & επιλογές σε ανάλογες περίπου τιμές. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Σημείωσε μερικές επιλογές ακόμη FEDERAL SS_595 - 365 EURO NEXEN N9000 - 380 EURO SYRON RACE 1 PLUS - 395 EURO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 (edited) Federal & Nexen δεν τα εχω ξανακουσει. Εχει βαλει κανεις απο εδω ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Edited January 9, 2014 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 10, 2014 Report Share Posted January 10, 2014 Federal εχουν ασχημες κριτικες απο οτι ειδα , τα Nexen αποδεκτα. Τα Syron όμως εχουν εξαιρετικές κριτικές σε όλους όσους τα εχουν βαλει στο εξωτερικο. Δύσκολο ομως να εχει δοκιμασει κανεις απο εδω Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Sent from my GT-I9300 using Tapatalk . Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...