Jump to content

Recommended Posts

Αντωνη στις μετρησεις φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν εχουν διαφορα στο παχος καμια 1,5mm δεν ειναι τιποτα, και οι σειρες

ειναι οι ιδιες ακριβως και στα δυο intercooler (32) και το μεταλο ειναι αλουμινιο και στα 2 μπορειται να το τσεκαρετε εξαλου

αυτο στα intercooler που σας εχουν μεινει σπιτι.Η μονη διαφορα που βρισκω ειναι στα καπακια που απο πλαστικα ειναι

αλουμινενια.

Οπου διαβαζω ολοι λενε τα καλυτερα για το s3 ic οτι το βαλανε και ειδαν μεγαλη διαφορα.Που ειναι η διαφορα μηχανολογικα δεν λενε ομως και εχει καλυτερη αποδοση να καταλαβουμε και εμεις που το βαλαμε αν οντος αξιζε.

Να ειναι περισοτερα λιτρα του S3 ειναι αδυνατον με ιδιες διαστασεις (μη πω για τις στενοτερες σωληνωσεις του s3 = λιγοτερα λιτρα και μικροτερη ροη)

Να ειναι ποιο παχυ δεν γινετε τα μετρησα με παχυμετρο 1000++ φορες

Να ειναι αλλο μεταλλο δεν γινετε ειναι ιδιες οι κυψελες ακριβως και δεν τις πιανει κ μαγνητης

Φιλικα παντα ρωταω να βγαλουμε 1 συμπερισμα γιατι ισως τελικα να τα αλλαξαμε τσαμπα η για καποια ανεπεστητη διαφορα που δεν αξιζε το κοστος αυτο ουτε να γινει και το αμαξι βιδες.Να βοηθησουμε καποιον που θελει να αλλαξει να μην κανει το ιδιο λαθος με εμας.

Εξαλου για αυτο ειναι τα forum

Link to comment
Share on other sites

Ναι τα ειχα διαβασει ολα αυτα για αυτο μπηκα και στη διαδικασια αλλαγης του. Οι μετρησεις που εχουν κανει στις σωληνωσεις ειναι ιδιες με τις δικες μου δηλαδη μικροτερες του s3 τωρα οσο αφορα το παχος η εγινε τυπογραφικο λαθος και το 38 το κανανε 32 η μπορει να ειναι απο το golf 5 gti και να φοραγε ποιο λεπτο γιατι βλεπω διαφορα στην φωτο εμενα δεν ειχε ταχυσυνδεσμους στις ακρες αλλα κολαρα. Οσοι το εχουν ακομα το ψυγειο μπορουν να βοηθησουν βαζωντας μια φωτο με μετρηση με παχυμετρο να βγαλουμε ενα συμπερασμα.

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εβαλα οργανο πιεσης εψαχνα ενα συγκεκριμενο τις παλιας σειρας apexi el 60mm το οποιο εχει memo,warning,peak χωρις να χρειαζεται εγκεφαλακι εξτρα θα βαλω φωτο να το δειτε αν και η θεση ειναι προσωρινη.

Παρατηρησα ομως οτι δεν περναει το 1.5bar overboost το αμαξι και σταθερο κραταει γυρο στο 1.3bar αν και δεν εκανα μεγαλη βολτα ειναι σωστο αυτο ??

Αν θυμαμε καλα με το σταδιο 2 στη revo μου ειχαν πει οτι δουλευει 1.6bar.
Link to comment
Share on other sites

εχει κρυο τώρα οπότε με λιγοτερο πιεση πιανει το στόχο ροπης/ιπποδύναμης που ζητάει το προγραμμα-

καλοκαιρακι θα ανεβαινει παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Μπορει γιατι ελενχει την πιεση ηλεκτρονικα, στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα το χειμωνα με το κρυο ανεβαζανε πιεση λογο της πυκνοτητας του αερα φοβαμε μην ξεφυσαει η σχαστρα της forge που εχω βαλει οπως ξεφυσαγε η εργοστασιακη.

Link to comment
Share on other sites

έχεις vag com ; τσεκαρε την ζητουμενη με την πραγματικη πιεση για να δεις εάν τρέχει κάτι-

με πιο πυκνο αέρα όμως το αντίθετο συμναίνει απο αυτό που λες γιατι δουλευει πιο άνετα και δεν χρειαζεται να ανεβασει πίεση-

ενω με ζεστη (πιο αραιο αερα) ή και φορτίο μαζί ανεβαίνει πιο ευκολα

Link to comment
Share on other sites

είναι ο μόνος τρόπος να δεις εαν παίρνει αυτό που ζηταει,.εάν ολα πανε καλα ζητουμενη και πραγματικη πιεση πρέπει να είναι πολύ κοντα οι τιμες τους-

πάντως σου ξαναλέω το 1,5 που βλέπεις τώρα είναι μια χαρα ,το αυτοκινητο έχει φουλ περιφερειακα και δουλευει άνετα ,φτανει τα νουμερα που ζηταει το προγραμμα χωρίς να χρειαζεται να παει 1,6-

εάν βρεις κάποιον με vag com θα το διασταυρώσεις

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον κατεγραψα ενα ανοιγμα που εκανα στην εθνικη με το γκολφακι και οταν γυρισα το εβγαλα βιντεο.

το ανοιγμα ειναι απο 2η ταχυτητα και 3000 στροφες στο πατημα η στην αλλαγη ταχυτητας παει σχεδον 1 bar και μετα πεφτει 0.6- 0.7 το max peak που εχει παει το αμαξι ειναι 1.6 φαινεται στο βιντεο που εγινε με 5η και λιγες στροφες.πιστευω οτι ειναι χαμηλη πιεση για 2ο σταδιο.

http://www.youtube.com/watch?v=mneFjwxYf24&context=C36d4842ADOEgsToPDskKmdrrW0mW193QKYmQwrX7G

Link to comment
Share on other sites

δεν το πολυκαταλαβαίνω το videaki φίλε ,είσαι εν κινήσει ; γαυγίζει και ο σκύλος :crazy: και δεν ακούω την μηχανή του αυτοκινητου-

παίζει να μην δουλεύει καλα το μπαρόμετρο; από που σου έχουν παρει πίεση;

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει το ανταπτορακι της forge για την σχαστρα και εχει εξτρα εξοδο για μπαρομετρο θα ανεβασω μια φωτο ποιο αργα να δεις.

Ο σκυλος μου ειναι αυτος που ακους αφου το βιντεο το εγραψα σπιτι μου.Αυτο που βλεπιες ειναι η μνημη το apexi el εχει μνημη καταγραφει τις ενδειξεις για 30 δευτερολεπτα και στις ξαναπαιζει οποτε θες,αναβει και το λαμπακι memo φενεται.

Βλεπεις την πιεση 2ας απο 3000στροφες 3ης 4ης και λιγο τις 5ης ταχυτητας, οταν μηδενιζει και ξανανεβενει αλλαζω ταχυτητα.

:db:

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

α οκ σορρυ δεν το καταλαβα , εμένα κραταει μόνο το Peak και όχι 30δλ -

για εμενα καλυτερα κάνε μια δοκιμη με 3η ή μεγαλύτερη ταχυτητα απο χαμηλες στροφες και κοιτα τι over θα σηκώσει -

η 1η και η 2α δεν είναι αντιπροσωπευτικές για να καταλαβεις πως δουλευει το προγραμμα-

τέλος στην θέση σου εάν είχα ανυσηχία ότι κάτι δεν πάει καλά θα πήγαινα revo ,θα στο πριζώσουν και θα σου λυθει η απορία-

Link to comment
Share on other sites

Με την πολυτιμη βοηθεια του DIMIV καλωδιοσαμε το γκολφακι μου και βρηκαμε και καποιες βλαβες οπως καποια missfire απο τοτε που ειχα ψεκασει seafoam κ.τ.λ αλλα ειχα και fuel rail high press που ειδα οτι το εχουν και αλλοι με 2ο σταδιο και μιλησα με την εταιρια που μου εβαλε το προγραμμα και μου ειπαν ειναι φυσιολογικο τι λετε?

59276247.jpg

25851413.jpg

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

σε πρωτη ευκαιρεια τραβα και στα σπατα να δουμε τι κανει πανω σε μαχα,ετσι για συγκριση...γιατι το ποιο αυστηρο και ρεαλιστικο στην ελλαδα ειναι εκει....

Link to comment
Share on other sites

σε πρωτη ευκαιρεια τραβα και στα σπατα να δουμε τι κανει πανω σε μαχα,ετσι για συγκριση...γιατι το ποιο αυστηρο και ρεαλιστικο στην ελλαδα ειναι εκει....

Απο οσο ξερω το δυναμομετρο στα σπατα εχει κλεισει.

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έκλεισε ,μεταφερθηκε Ασπρόπυργο-

φίλε Νίκο ωραία νουμερα :thumbsup:

(με μπερδευει λίγο το πινακακι δίπλα σε σχέση με το διάγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έκλεισε ,μεταφερθηκε Ασπρόπυργο-

φίλε Νίκο ωραία νουμερα :thumbsup:

(με μπερδευει λίγο το πινακακι δίπλα σε σχέση με το διάγραμμα)

φιλε εαν πας σε μαχα σιγουρα θα δεις πανω απο 290+ να ξες
Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έκλεισε ,μεταφερθηκε Ασπρόπυργο-

φίλε Νίκο ωραία νουμερα :thumbsup:

(με μπερδευει λίγο το πινακακι δίπλα σε σχέση με το διάγραμμα)

Το πινακακι διπλα ειναι απο αλλη μετρηση που καναμε την τελευταια,δοκιμαζαμε διαφορα, 9 πατηματα συνολικα αλλαξαμε και εισαγωγη απο 1 λεον φιλου με φιλτρο σφουγαρι και εβγαλε 240 αλογα οπως βλεπεις. Η APR σκουπα δουλευει τελεια.

φιλε εαν πας σε μαχα σιγουρα θα δεις πανω απο 290+ να ξες

Το δυναμομετρο αυτο ειναι φιλου και ειναι πολυ αξιοπιστο 290+ ειναι πολυ αισιοδοξο τα νουμερα που ανακοινωνει η ρεβο ειναι 270αλογα 45κιλα ροπη και τα ειχα.

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

Το πινακακι διπλα ειναι απο αλλη μετρηση που καναμε την τελευταια,δοκιμαζαμε διαφορα, 9 πατηματα συνολικα αλλαξαμε και εισαγωγη απο 1 λεον φιλου με φιλτρο σφουγαρι και εβγαλε 240 αλογα οπως βλεπεις. Η APR σκουπα δουλευει τελεια.

Το δυναμομετρο αυτο ειναι φιλου και ειναι πολυ αξιοπιστο 290+ ειναι πολυ αισιοδοξο τα νουμερα που ανακοινωνει η ρεβο ειναι 270αλογα 45κιλα ροπη και τα ειχα.

κατσε ρε φιλε δεν εισαι σταδιο 2 ?και απο περιφεριακα μονο σκουπα φορας?
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.