GALAN Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 (edited) Καλησπέρα σε όλους έχει κανείς προβεί σε μετατροπή του κινητήρα ωσταε να καιει υγραέριο? ο αδεφός μου με Touareg είναι υπερευχαριστημένος (βέβαια το κτήνος έκαιγε τα πόδια του) θέλω να ακουσω εντυπώσεις.. ευχαριστώ... Edited November 26, 2011 by GALAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos20vt Posted November 28, 2011 Report Share Posted November 28, 2011 Εγω που έχω βάλη υγραέριο στο αυτοκίνητο ειμαι πολύ ευχαριστημένος εχω είδη κάνη 6000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα και απο οικονομία τα μισά απο ότι η βενζίνη, Η διαφορά αυτή είναι στο ότι το υγραέριο έχει 82 λεπτα ενώ η βενζίνη 160 και απόδοση σχεδόν ίδια με την βενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StavrosH Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 Αν αποφασίσεις την μετατροπή, καλό κουράγιο και τα μάτια σου 14 ! Τι θέλω να πώ: Το υγραέριο σήμερα είναι μόδα. Και επειδή είναι μόδα, η πιάτσα έχει γεμίσει απο επαγγελματίες και "επαγγελματίες". Προσωπικά έχω δεί να κάνουν μετατροπές απο καλοριφεράδες μέχρι βουλκανιζατέρ ! Όπου και να πας θα σου πούν τα καλύτερα ! Και φυσικά το δικό τους σύστημα θα είναι το κορυφαίο ! Τούρκικα, Βουλγάρικα, Αγγλικά, Ιταλικά, Ολλανδικά, όλα στον ίδιο κουβά !! Ψάξτο 1000 φορές μέχρι να δείς που θα το εγκαταστήσεις. Αλλιώς μετά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Προβλήματα μπορούν να συμβούν ανα πάσα στιγμή και να περιλαμβάνουν απο κάψιμο εγκεφάλου μέχρι να πάρεις την μηχανή στο χέρι (π.χ. όταν σου τρυπάνε το καπάκι για να σου βάλουν τα μπέκ, να πέσει κάποιο ρίνισμα μέσα στην μηχανή. Τόσο απλά !). Προτίμισε κάποιο μεγάλο εγκαταστάτη και σύστημα Ιταλικό (κατα προτίμηση 4ης γενιάς). Όλα αυτά στα λέω εκ πείρας. Εγώ έχω ενα παλιό Cherokee και έβαλα υγραέριο στην αντιπροσωπεία και μετά απο 2 μήνες και 1500 χιλιόμετρα, ακόμα δεν έχω ξεμπλέξει. Το αμάξι δεν κρατάει ρελαντί, η απόδοση έχει πέσει πολύ, σβήνει στα καλά του καθουμένου, ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα συνέχεια κ.α. Αν παρόλα αυτά η εγκατάσταση πάει κάλα, η οικονομία δεν συγκρίνεται. Εγώ για να καταλάβεις με 40€ (περίπου 35 λίτρα υγραερίου) κάνω πάνω απο 300 χλμ στην πόλη και πάνω απο 400 χλμ σε ταξίδι. Με βενζίνη, τα ίδια χιλιόμετρα θα τα έκανα με 80€ καυσίμου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Passat 160 Tsi Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 Αν αποφασίσεις την μετατροπή, καλό κουράγιο και τα μάτια σου 14 ! Τι θέλω να πώ: Το υγραέριο σήμερα είναι μόδα. Και επειδή είναι μόδα, η πιάτσα έχει γεμίσει απο επαγγελματίες και "επαγγελματίες". Προσωπικά έχω δεί να κάνουν μετατροπές απο καλοριφεράδες μέχρι βουλκανιζατέρ ! Όπου και να πας θα σου πούν τα καλύτερα ! Και φυσικά το δικό τους σύστημα θα είναι το κορυφαίο ! Τούρκικα, Βουλγάρικα, Αγγλικά, Ιταλικά, Ολλανδικά, όλα στον ίδιο κουβά !! Ψάξτο 1000 φορές μέχρι να δείς που θα το εγκαταστήσεις. Αλλιώς μετά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Προβλήματα μπορούν να συμβούν ανα πάσα στιγμή και να περιλαμβάνουν απο κάψιμο εγκεφάλου μέχρι να πάρεις την μηχανή στο χέρι (π.χ. όταν σου τρυπάνε το καπάκι για να σου βάλουν τα μπέκ, να πέσει κάποιο ρίνισμα μέσα στην μηχανή. Τόσο απλά !). Προτίμισε κάποιο μεγάλο εγκαταστάτη και σύστημα Ιταλικό (κατα προτίμηση 4ης γενιάς). Όλα αυτά στα λέω εκ πείρας. Εγώ έχω ενα παλιό Cherokee και έβαλα υγραέριο στην αντιπροσωπεία και μετά απο 2 μήνες και 1500 χιλιόμετρα, ακόμα δεν έχω ξεμπλέξει. Το αμάξι δεν κρατάει ρελαντί, η απόδοση έχει πέσει πολύ, σβήνει στα καλά του καθουμένου, ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα συνέχεια κ.α. Αν παρόλα αυτά η εγκατάσταση πάει κάλα, η οικονομία δεν συγκρίνεται. Εγώ για να καταλάβεις με 40€ (περίπου 35 λίτρα υγραερίου) κάνω πάνω απο 300 χλμ στην πόλη και πάνω απο 400 χλμ σε ταξίδι. Με βενζίνη, τα ίδια χιλιόμετρα θα τα έκανα με 80€ καυσίμου. Εγώ ρε φίλε ένα δεν κατάλαβα.... 40€ υγραερίο έβαλες 35lit !!! και όχι 45lit???? καθώς όλοι ξέρουμε 0.82 και φεύγα έχει το υγραέριο....!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kattt Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Εγώ έχω κάνει 43.000 km με υγραέριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα εκτός από ένα χαλασμένο μπεκ που αλλάχθηκε εντός εγγύησης. Ίδιες επιδόσεις και λίγο καλύτερο τράβηγμα χαμηλά με το υγραέριο. Όλα είναι στην σωστή ρύθμιση. Το θέμα είναι αυτό που σου είπαν παραπάνω, δηλαδή θέλει καλό ψάξιμο ποιό σύστημα και από που θα το βάλεις. Αν θέλεις την γνώμη μου βάλε σύστημα που να ψεκάζει συγχρόνως και ελάχιστη βενζίνη. Εμένα στο φουλάρισμα 56lt lpg μου βγαίνει να βάζω άλλα 4€ βενζίνη. Τα οφέλη από αυτό θα είναι όταν ζορίζεται το αυτοκίνητο πχ. 6000 στροφές, με ένα τέτοιο σύστημα θα συνεχίζεις να εχεις έστω και λίγη, και ψύξη και λίπανση. Αν βάλεις ένα απλό σύστημα θα έχει εντελώς ξηρή καύση με τα γνωστά αποτελέσματα (ιδίως αν το σπας το αυοκίνητο). Και μην τρώς το παραμύθι με τον λιπαντήρα. Αυτός δουλέυει με υποπίεση και ως γνωστόν η υποπίεση σταματάει περίπου στις 4000 στροφές οπότε όταν την χρειάζεσαι απλά δεν την έχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 παιζουν με ρικες καλες εταιριες.μη πας στην πιο φτηνη κ στον πιο φτηνο μαστορα. βαλε κατα προτιμηση ιταλικη(κατα τηνγνωμη μου καθως εχουν βαλει αρκετοι που ξερω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Εγώ έχω κάνει 43.000 km με υγραέριο και δεν είχα κανένα πρόβλημα εκτός από ένα χαλασμένο μπεκ που αλλάχθηκε εντός εγγύησης. Ίδιες επιδόσεις και λίγο καλύτερο τράβηγμα χαμηλά με το υγραέριο. Όλα είναι στην σωστή ρύθμιση. Το θέμα είναι αυτό που σου είπαν παραπάνω, δηλαδή θέλει καλό ψάξιμο ποιό σύστημα και από που θα το βάλεις. Αν θέλεις την γνώμη μου βάλε σύστημα που να ψεκάζει συγχρόνως και ελάχιστη βενζίνη. Εμένα στο φουλάρισμα 56lt lpg μου βγαίνει να βάζω άλλα 4€ βενζίνη. Τα οφέλη από αυτό θα είναι όταν ζορίζεται το αυτοκίνητο πχ. 6000 στροφές, με ένα τέτοιο σύστημα θα συνεχίζεις να εχεις έστω και λίγη, και ψύξη και λίπανση. Αν βάλεις ένα απλό σύστημα θα έχει εντελώς ξηρή καύση με τα γνωστά αποτελέσματα (ιδίως αν το σπας το αυοκίνητο). Και μην τρώς το παραμύθι με τον λιπαντήρα. Αυτός δουλέυει με υποπίεση και ως γνωστόν η υποπίεση σταματάει περίπου στις 4000 στροφές οπότε όταν την χρειάζεσαι απλά δεν την έχεις. se τι μοτερ εβαλες γκαζι κατερινα?τφσι?τσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...