samakos Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 καλησπερα σε ολους , θα ηθελα την συμβουλη σας αλλα και τις απαντησεις σας σε μερικες ερωτησεις που θα ηθελα να κανω. πριν 3 χρονια ειχα ενα Golf 2.00 FSI , επρεπε να το δωσω διοτι δεν μπορουσα να το δικαιολογησω στην εφορια( με το εισοδημα που δηλωνω) και να το συντηρω ετσι οπως ηρθανε η καταστασεις. μολις το εδωσα πειρα ενα peugeot 207 rallye , εχω τρελλα με την VW ομως, αυτην την στιγμη εχω βρει Golf GT 06/2008 , 1.400cc 170ps και σκεφτομαι να το κανω ανταλαγη , θα μπορουσατε να μου πειτε τη γνωμη σας? 1: τι καταναλωση εχει το Golf ? 2: ειχα ακουσει πως καποια Gt ειχανε καποια προβληματα , αλλα ειτε στην τουρμπινα , αλλα στον κομπρεσορα , ισχυει? θα πρεπει να προσεξω κατι συγκεκριμενο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Καλως ορισες Για τα προβληματα που ρωτας μπορεις να ριξεις μια ματια στην κατηγορια και να βγαλεις μονος σου το συμπερασμα. Για αγορα δες εδω υπαρχει ενα σχετικο θεμα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=48692 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samakos Posted November 29, 2011 Author Report Share Posted November 29, 2011 σε ευχαριστω για την βοηθεια , εχεις και εσυ gt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 φιλε παρτο αφοβα αφου κανεις αυτα που σου λενε τα παιδια.... εαν δεν ηταν η κωλοκριση και εγω θα εδινα το fsi και θα επερνα ενα gt η tsi 140 εαν και η καλυτερη λυση θα ηταν ενα gti αλλα λογω εφοριας..."γεια σας"" εγω εαν ημουν στη θεση σου πρωτα θα κοιταγα μηπως χρειαστει καθαρισμα βαλβιδων που κοστιζει αρκετα και μετα θα του αλαζα προληπτικα πολαπλασιαστες beru πετωντας τους bosch και μια n75 και mia σκαστρα και τελος.... και απο τι βλεπω εχουν πεσει αρκετα οι τιμες στα μεταχειρισμενα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Εγω παντως σαν υποψήφιος αγοραστης εβλεπα την κατηγορία, θα κρατουσα αποστασεις απο την vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 φιλε παρτο αφοβα αφου κανεις αυτα που σου λενε τα παιδια.... εαν δεν ηταν η κωλοκριση και εγω θα εδινα το fsi και θα επερνα ενα gt η tsi 140 εαν και η καλυτερη λυση θα ηταν ενα gti αλλα λογω εφοριας..."γεια σας"" εγω εαν ημουν στη θεση σου πρωτα θα κοιταγα μηπως χρειαστει καθαρισμα βαλβιδων που κοστιζει αρκετα και μετα θα του αλαζα προληπτικα πολαπλασιαστες beru πετωντας τους bosch και μια n75 και mia σκαστρα και τελος.... και απο τι βλεπω εχουν πεσει αρκετα οι τιμες στα μεταχειρισμενα.. (τι κάνεις μωρό? ) Άφοβα? Μπράβο ρε έτσι έτσι, να στείλεις το παλικάρι να πέσει στον λάκκο με τα λιοντάρια. Το θεωρώ το πιο αναξιόπιστο αμάξι της VW μετά το Golf 4 1.6-1.4 . Κουβαλούσε πάνω του όλα τα κουσούρια του 5αριού σε συνδιασμό με τα προβλήματα του νεοφερμένου TSi και του σασμάν του. samakos αν το θες για ομορφιά, να κάνεις κέφι σου και δεν σε νοιάζει τίποτα παραπέρα, μαζί σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 τι λετε??? 1,4 με τοσα αλογα αν τα ξεσκιζετε καθε μερα λογικο δεν ειναι??? 1,4 tsi revo απο τα 8000χλμ μχρι κ σημερα με stage 2 και 36000χλμ πλεον δεν εχω παθει τπτ.. μονο μια n75 αλλαξα κ μια καδενα απο μοτερ και ολα στην εγγυηση...α και μια κλειδαρια.. μακαρι τα προβληματα να ειναι αυτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Ax φιλε σαμακο δεν αντεχω να μην σου απατησω!!!!!Τι μου εκανες μεσημεριατικα?Με γυρισες 14 χρονια πισω!!!!!Οι σημερινοι 30αρηδες -35 αρηδες θα καταλαβουν τι εννοω. Καποιοι απο εμας ειχαμε την τυχη να ζησουμε την 10ετια 94-2004 τοτε που η γαλικη βιομηχανια ειχε πολεμο ( μεταφορικο παντα) στους δρομους με τις ιταλικες και γιαπωνεζικες!!Με απλα λογια, 106 ραλλυε, 1.3 8v, 1.6 gti, saxo vts, punto gt, suzuki swift...Τοτε που στα φαναρια βουλιαγμενης, καβαλας, παραλιακης οταν βρισκομασταν στο φαναρι καιγαμε τα λαστιχα πριν αναψει πρασινο!!!!u know.......Tοτε που παρακαλαγαμε εμεισ με τα γαλικα ο δρομος να εχει μονο κλειστες στροφες για να γελαμε με τα ιταλικα και γιαπωνεζικα μιασ και παντα ο γαλος υπερτερουσε σε αυτο!!!!Τοτε που στις ευθειες δεν παταγαμε γκαζι διοτι τα ιταλικα και γιαπωνεζικα με 2 εκεντροφορους επικεφαλης εξαφανιζοντουσαν!!!!!Τοτε που στο φαναρι που ξεκιναγαμε αντε να μεινει ο συμπλεκτης κατω στην χειροτερη ( καντεμια)δισκος πλατω ή αντε να εσπαγε η βαση της μηχανης ( ξερετε καποιοι , αυτη που ηταν δεξια κατω απο τον εγκεφαλο) με 60 ευρωλακια κοστος!!!Προσωπικα καθε μηνα καινουρια ηθελα!!!Αυτοι που περασαν αυτες τισ καταστασεις θα καταλαβαινουν απολυτα τι εννοω.... Αν μπεις στην διαδικασια λοιπον να αναζητας ενα τετοιο αυτοκινητο για τετοια χρηση απλα ξεχασε το. Το στριψημο του γαλλικου δεν υπαρχει σε γερμανικο!!!!!Σε καμια περιπτωση δεν σημενει οτι το γερμανικο δεν στριβει!!!Ισα ισα ειναι μια χαρα!!!!Η διαφορα του ειναι οτι στο γερμανικο πας με 180 το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στο καφε και στην χειροτερη στο μπουτακι διπλα......Και για να μην θεωρηθω σεξιστης το μπουτακι μπορει να ειναι και αντρικο...χαχα γουστα ειναι αυτα. αλωστε μακρυα απο το κ......και οπου θελει ασ ειναι!!!!!( Περιεργοι καιροι αυτοι που διανυοθμε). Εγω ειμαι κατοχος gti kai h αραβωνιαστικια μου ή αραβωνιαρα οπως λενε στο χωριο΄μου ή φιανσε στην αγγλια εχει το gt. Tyxaio δεν νομιζω. Μεταξυ τους καμια συγκριση...Υπαρχουν στιγμες που οδηγεις gti kai λες μακαρι να ειχα το gt kai το αναποδο!!!!!!!( καταναλωση, τελη, εφορια) . Με το gti απλα δεν ασχολεισαι , με το gt ligaki nai!!!!Timio το 1400 αρι με προβληματακια βεβαια!!!!Αλλα αξιζει τα λεφτα του. Καροτσα ιδια με το 200αρη, χωροι ιδιοι , γκαζια καμια σχεση!!!!Τιμια και τα 2 περισοτερο το 200 αρη αλλα κοστιζει!!!!! Κλεινωντας αν σου εδωσα την εντυπωση οτι μετανιωσα που πηρα γερμανικο κανεις λαθος!!!Στα 34 μου αρεσει και ο καφες οταν οδηγω και το μπουτακι διπλα.....Οποτε ειμαι ευχαριστημενος!!! Αν ημουν 20 θα διαλεγα το γαλλικο!!!!!!! Ελπιζω να βοηθησα με την εμπειρια μου!!!! Γερμανια και παλι γερμανια !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samakos Posted November 29, 2011 Author Report Share Posted November 29, 2011 μαλιστα , δηλαδη αν καταλαβα καλα , να μην κανω την ανταλαγη , για να σας ρωτησω ομως , το 1.400cc με τα 140tsi εχει ακριβως τα ιδια προβληματα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 κοίτα να δει το tsi 140 σε σχέση με το rally που έχεις καίει λιγότερα και είναι ποιο αργο. τώρα από θέμα προβλημάτων μετά από 56.000χιλ. έχω αλλάξει μία σκαστρα και μία ν75. εάν είσαι "καυτης" κατά μεγάλο ποσοστό μπορεί να σου εμφανίσει περισσότερα προβλήματα από το rally. τώρα για το θέμα των βαλβίδων που αναφέρθηκε μπορεί να το εμφανίσει και το rally γιατί και αυτό είναι άμεσου ψεκασμού. το πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε πολλά mini που φοράνε τον ίδιο κινητήρα. η επιλογή είναι απόλυτα δική σου. κάνε αυτό που γουστάρεις περισσότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Ax φιλε σαμακο δεν αντεχω να μην σου απατησω!!!!!Τι μου εκανες μεσημεριατικα?Με γυρισες 14 χρονια πισω!!!!!Οι σημερινοι 30αρηδες -35 αρηδες θα καταλαβουν τι εννοω. Καποιοι απο εμας ειχαμε την τυχη να ζησουμε την 10ετια 94-2004 τοτε που η γαλικη βιομηχανια ειχε πολεμο ( μεταφορικο παντα) στους δρομους με τις ιταλικες και γιαπωνεζικες!!Με απλα λογια, 106 ραλλυε, 1.3 8v, 1.6 gti, saxo vts, punto gt, suzuki swift...Τοτε που στα φαναρια βουλιαγμενης, καβαλας, παραλιακης οταν βρισκομασταν στο φαναρι καιγαμε τα λαστιχα πριν αναψει πρασινο!!!!u know.......Tοτε που παρακαλαγαμε εμεισ με τα γαλικα ο δρομος να εχει μονο κλειστες στροφες για να γελαμε με τα ιταλικα και γιαπωνεζικα μιασ και παντα ο γαλος υπερτερουσε σε αυτο!!!!Τοτε που στις ευθειες δεν παταγαμε γκαζι διοτι τα ιταλικα και γιαπωνεζικα με 2 εκεντροφορους επικεφαλης εξαφανιζοντουσαν!!!!!Τοτε που στο φαναρι που ξεκιναγαμε αντε να μεινει ο συμπλεκτης κατω στην χειροτερη ( καντεμια)δισκος πλατω ή αντε να εσπαγε η βαση της μηχανης ( ξερετε καποιοι , αυτη που ηταν δεξια κατω απο τον εγκεφαλο) με 60 ευρωλακια κοστος!!!Προσωπικα καθε μηνα καινουρια ηθελα!!!Αυτοι που περασαν αυτες τισ καταστασεις θα καταλαβαινουν απολυτα τι εννοω.... Αν μπεις στην διαδικασια λοιπον να αναζητας ενα τετοιο αυτοκινητο για τετοια χρηση απλα ξεχασε το. Το στριψημο του γαλλικου δεν υπαρχει σε γερμανικο!!!!!Σε καμια περιπτωση δεν σημενει οτι το γερμανικο δεν στριβει!!!Ισα ισα ειναι μια χαρα!!!!Η διαφορα του ειναι οτι στο γερμανικο πας με 180 το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στο καφε και στην χειροτερη στο μπουτακι διπλα......Και για να μην θεωρηθω σεξιστης το μπουτακι μπορει να ειναι και αντρικο...χαχα γουστα ειναι αυτα. αλωστε μακρυα απο το κ......και οπου θελει ασ ειναι!!!!!( Περιεργοι καιροι αυτοι που διανυοθμε). Εγω ειμαι κατοχος gti kai h αραβωνιαστικια μου ή αραβωνιαρα οπως λενε στο χωριο΄μου ή φιανσε στην αγγλια εχει το gt. Tyxaio δεν νομιζω. Μεταξυ τους καμια συγκριση...Υπαρχουν στιγμες που οδηγεις gti kai λες μακαρι να ειχα το gt kai το αναποδο!!!!!!!( καταναλωση, τελη, εφορια) . Με το gti απλα δεν ασχολεισαι , με το gt ligaki nai!!!!Timio το 1400 αρι με προβληματακια βεβαια!!!!Αλλα αξιζει τα λεφτα του. Καροτσα ιδια με το 200αρη, χωροι ιδιοι , γκαζια καμια σχεση!!!!Τιμια και τα 2 περισοτερο το 200 αρη αλλα κοστιζει!!!!! Κλεινωντας αν σου εδωσα την εντυπωση οτι μετανιωσα που πηρα γερμανικο κανεις λαθος!!!Στα 34 μου αρεσει και ο καφες οταν οδηγω και το μπουτακι διπλα.....Οποτε ειμαι ευχαριστημενος!!! Αν ημουν 20 θα διαλεγα το γαλλικο!!!!!!! Ελπιζω να βοηθησα με την εμπειρια μου!!!! Γερμανια και παλι γερμανια !!!!! Αυτο το ποστ φιλε μου θα μ μεινει στο μυαλο πολλα χρονια. Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΤ που εχω διαβασει ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 ως κάτοχος ενός gt μετά από 5+ χρόνια και 80,000km+ θα έλεγα πως αν το πούλαγα ο επόμενος ιδιοκτήτης θα ήταν τυχερός (δεν το πουλάω βέβαια)... για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα σου πω ότι εκτός από 2 αλλαγές στη Ν249 δεν έχω αλλάξει τίποτε άλλο. βέβαια αντιμετώπισα και το γνωστό θέμα με το συχρονιζέ της 2αρας αλλά επειδή ήμουν εκτός εγγύησης και το κόστος επισκευής ήταν σχετικά υψηλό απλά συμβιβάστηκα με το να μην κάνω συχνά "καρφωτές" αλλαγές από 1η σε 2α. Με βάση τα παραπάνω θα έλεγα πως είναι αρκετά αξιόπιστο αν και πρέπει να ομολογήσω ότι πλέον δεν το πολυ-τσιτώνω. όσο για την κατανάλωση μια μέση τιμή θα ήταν κάπου στα 7.5-8.0 lt/100km. Tώρα βέβαια που έχει λασκάρει η κίνηση και το γκάζι (λόγω κρίσης) έχω γράψει και 6.8lt/100km (μέση κατανάλωση με ένα ντεπόζιτο ~750km) με κύριο πεδίο δράσης Κηφισό/Παραλιακή βέβαια το ρίσκο με αυτού του είδους τα αυτοκίνητα είναι ότι δε μπορείς να ξέρεις πόσο το έχει "κανιβαλήσει" ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samakos Posted November 29, 2011 Author Report Share Posted November 29, 2011 Ax φιλε σαμακο δεν αντεχω να μην σου απατησω!!!!!Τι μου εκανες μεσημεριατικα?Με γυρισες 14 χρονια πισω!!!!!Οι σημερινοι 30αρηδες -35 αρηδες θα καταλαβουν τι εννοω. Καποιοι απο εμας ειχαμε την τυχη να ζησουμε την 10ετια 94-2004 τοτε που η γαλικη βιομηχανια ειχε πολεμο ( μεταφορικο παντα) στους δρομους με τις ιταλικες και γιαπωνεζικες!!Με απλα λογια, 106 ραλλυε, 1.3 8v, 1.6 gti, saxo vts, punto gt, suzuki swift...Τοτε που στα φαναρια βουλιαγμενης, καβαλας, παραλιακης οταν βρισκομασταν στο φαναρι καιγαμε τα λαστιχα πριν αναψει πρασινο!!!!u know.......Tοτε που παρακαλαγαμε εμεισ με τα γαλικα ο δρομος να εχει μονο κλειστες στροφες για να γελαμε με τα ιταλικα και γιαπωνεζικα μιασ και παντα ο γαλος υπερτερουσε σε αυτο!!!!Τοτε που στις ευθειες δεν παταγαμε γκαζι διοτι τα ιταλικα και γιαπωνεζικα με 2 εκεντροφορους επικεφαλης εξαφανιζοντουσαν!!!!!Τοτε που στο φαναρι που ξεκιναγαμε αντε να μεινει ο συμπλεκτης κατω στην χειροτερη ( καντεμια)δισκος πλατω ή αντε να εσπαγε η βαση της μηχανης ( ξερετε καποιοι , αυτη που ηταν δεξια κατω απο τον εγκεφαλο) με 60 ευρωλακια κοστος!!!Προσωπικα καθε μηνα καινουρια ηθελα!!!Αυτοι που περασαν αυτες τισ καταστασεις θα καταλαβαινουν απολυτα τι εννοω.... Αν μπεις στην διαδικασια λοιπον να αναζητας ενα τετοιο αυτοκινητο για τετοια χρηση απλα ξεχασε το. Το στριψημο του γαλλικου δεν υπαρχει σε γερμανικο!!!!!Σε καμια περιπτωση δεν σημενει οτι το γερμανικο δεν στριβει!!!Ισα ισα ειναι μια χαρα!!!!Η διαφορα του ειναι οτι στο γερμανικο πας με 180 το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στο καφε και στην χειροτερη στο μπουτακι διπλα......Και για να μην θεωρηθω σεξιστης το μπουτακι μπορει να ειναι και αντρικο...χαχα γουστα ειναι αυτα. αλωστε μακρυα απο το κ......και οπου θελει ασ ειναι!!!!!( Περιεργοι καιροι αυτοι που διανυοθμε). Εγω ειμαι κατοχος gti kai h αραβωνιαστικια μου ή αραβωνιαρα οπως λενε στο χωριο΄μου ή φιανσε στην αγγλια εχει το gt. Tyxaio δεν νομιζω. Μεταξυ τους καμια συγκριση...Υπαρχουν στιγμες που οδηγεις gti kai λες μακαρι να ειχα το gt kai το αναποδο!!!!!!!( καταναλωση, τελη, εφορια) . Με το gti απλα δεν ασχολεισαι , με το gt ligaki nai!!!!Timio το 1400 αρι με προβληματακια βεβαια!!!!Αλλα αξιζει τα λεφτα του. Καροτσα ιδια με το 200αρη, χωροι ιδιοι , γκαζια καμια σχεση!!!!Τιμια και τα 2 περισοτερο το 200 αρη αλλα κοστιζει!!!!! Κλεινωντας αν σου εδωσα την εντυπωση οτι μετανιωσα που πηρα γερμανικο κανεις λαθος!!!Στα 34 μου αρεσει και ο καφες οταν οδηγω και το μπουτακι διπλα.....Οποτε ειμαι ευχαριστημενος!!! Αν ημουν 20 θα διαλεγα το γαλλικο!!!!!!! Ελπιζω να βοηθησα με την εμπειρια μου!!!! Γερμανια και παλι γερμανια !!!!! φιλε μου καλε , καλε μου φιλε . . . το πρωτο μου αμαξι, saxo vts , 175hp με νιτρο αντεξε η τσεπη μου , δευτερο αμαξι οπως εγραψα και ποιο πανω golf 2.00 fsi ομως και οχι το gti . (βλεπεις η γερμανοι βγαλανε το gti μετα απο 6 μηνες)η διαφορα ομως, εκανε αμεσως μπαμ , ακομα και αν το ενα ητανε 800 κιλα με 175 αλογα ενω το αλλο 1350 κιλα αν δεν κανω λαθος με 150 αλογα. δυστυχως το κρατος δεν εχει χορτασει με αυτα που εχει φαει οποτε δεν μπορουσα να το κρατησω μετα την αλλαγη που κανανε και κατεληξα ξανα σε γαλλικο. το θεμα ειναι το μπουτακι (και ολα τα λοιπα οπως ειπες και εσυ πριν)το πιανεις κατω απο τα 180 , και επισης πινει την βενζινη λες και ειναι νερο ...... για αυτο λεω να κανω ανταλαγη , για το μπουτακι ρε γαμωτο , αλλα θελω να παιζω και με τους πιτσιρικαδες οπως τωρα.....!!! ελπιζω να με καταβαινεις. το fsi δεν μου ειχε βγαλει τιποτα απο αυτα που ακουω, μονο λαδακι στα 5.000 χιλιομετρα ηθελε , τα προβληματα που βγαζει συνηθως ποια ειναι? στα ποσα χιλιομετρα?αυτο που εχω βρει ειναι στα 43.000 χιλιομετρα , δεν εχω τσεκαρει το book ακομα να δω αν εχει αλλαξει κατι... το tsi με τα 140 hp εχει εξισου τα ιδια προβληματα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 (τι κάνεις μωρό? ) Άφοβα? Μπράβο ρε έτσι έτσι, να στείλεις το παλικάρι να πέσει στον λάκκο με τα λιοντάρια. Το θεωρώ το πιο αναξιόπιστο αμάξι της VW μετά το Golf 4 1.6-1.4 . Κουβαλούσε πάνω του όλα τα κουσούρια του 5αριού σε συνδιασμό με τα προβλήματα του νεοφερμένου TSi και του σασμάν του. samakos αν το θες για ομορφιά, να κάνεις κέφι σου και δεν σε νοιάζει τίποτα παραπέρα, μαζί σου. (μια χαρα μαναρι..στην πεινα δηλαδη... υπερβολες περι αναξιοπιστιας....μια χαρα ειναι το gt... mia xara ειναι..μην τον ακους τον σαρδαναπαλο....τον απελυσαν απο την κοσμοκαρ γιαυτο τα λεει αυτα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 δεν μου αρεσει να γενικευω αλλα σιγουρα φλε σαμακοσ το επιασεσ το νοημα!!!!και βεβαια οι λοιποι 30 αρηδεσ!!!!!Απο την στιγμη που θα παρεις μεταχειρισμενο ειναι καθαρα θεμα τυχης ( δεν ξερεις τον προηγουμενο) αλλα βεβαια μπορεις να το ψαξεις σε λεπτομερειες αν θες και πρεπει να θες!!!Ο γαλος ειναι γαλος οσα χρονια και να περασουν!!!!Το γερμανικο εχει αλλο level οδηγησης!!!!!Θα το ελεγα κυριλε γρηγορο!!!Φορας το κουστουμακι σου και πας με 200 + χωρις να ιδρωνεις ουτε εσυ ουτε το μπουτακι ( μαλον τα ιδια γουστα εχουμε ολοι εδω μεσα.....). Οτι και να παρεις σε καποιουσ τομεις θα συμβιβαστεις ειτε προς το καλυτερο ειτε προς το χειροτερο!!!!Οπως το σαχο δεν ειχε καμια σχεση με αυτο που οδηγεις τωρα...( καταλαβαινεις!!!!!) ΦΙΛΕ dimake na υποθεσω εχεις και εσυ βεβαρημενο παρελθον.....Μου εχουν λειπψει και μενα εκεινες οι εποχες αλλα αλλο 20 αλλο 30 και αλλο σαραντα-ελλα.... Τιμιο το γολφακι να λεμε αληθειες παιδια!!!! εχει βεβαια και ασθενειες αλλα δεν ειναι γεροντικες.... Αποφασισε την χρηση του αυτοκινητου , τα χρηματα που θα διαθεσεις και φυσικα τις παραχωρησεις που θακανεις προς το καλυτερο και στο χειροτερο!!! Ειναι δυσκολες οι εποχες για να δουλευεις για ενα αμαξι και μονο( εξοδα πολλα).. Τα Παθη -τα λαθη και τα special πληρωνονται στην εποχη μας!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Μετα απο 5 ολοκληρα χρονια (Ιανουαριο μπαινει στον 6ο χρονο το αυτοκινητο) το μονο που αλλαξα ηταν το σασμαν.Φυσικα στην εγγυηση αφου και γω ειχα το γραντζουνισμα της 2ας και δεν το αντεχα.Μεσα στον δεκεμβριο θα κανω το δευτερο μεγαλο σερβις και θα ελεγξω τα παντα.(βαλβιδες,αντλιες κτλ).Σιγουρα θα ξανααγοραζα golf.Εγω προτεινω να το ελεγξεις καλα και αν δεις οτι ειναι σε καλη κατασταση να το παρεις.Και μιας και ειχες και πριν,τοτε ξερεις πολυ καλα τι εστι golf σαν συνολο αυτοκινητου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Αυτο που λέει ο φίλος ότι σαν το στριψημο των γαλλικών δεν έχει.. Γέλασα πολυ... Όντως το στριψημο τους απλα δεν υπάρχει.. Χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 εγω σαν κατοχος GOLF FSI-GTI και GT 5ης γενειας ολα,εχω να σου προτεινω να τσεκαρεις τον αριθμο πλαισιου πρωτα,να δεις απο που κραταει η σκουφια του.αν ειναι Γερμανικης παραγωγης τοτε αρχιζε να το ψαχνεις,αν οχι μη το κοιτας καθολου.εχω πληρωσει 2 αυτοκινητα ολοκαινουρια κατασκευασμενα απο τους μαου μαου και τα πουλησα ξεφτιλα για να ηρεμησω.τωρα πλεον εμαθα και μαζεψα το μυαλο μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 εγω σαν κατοχος GOLF FSI-GTI και GT 5ης γενειας ολα,εχω να σου προτεινω να τσεκαρεις τον αριθμο πλαισιου πρωτα,να δεις απο που κραταει η σκουφια του.αν ειναι Γερμανικης παραγωγης τοτε αρχιζε να το ψαχνεις,αν οχι μη το κοιτας καθολου.εχω πληρωσει 2 αυτοκινητα ολοκαινουρια κατασκευασμενα απο τους μαου μαου και τα πουλησα ξεφτιλα για να ηρεμησω.τωρα πλεον εμαθα και μαζεψα το μυαλο μου. σωστα τα καινουρια polo και golf ερχονται απο τουρκια οποτε προσοχη οχι μονο στα μεταχηρισμενα αλλα και στα καινουρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex19871987 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 κατι ασχετο αν ειναι φτιαγμενο στο wolfsburg καλα ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Δεν ειναι ολα τα μερη φτιαγμενα στο wolfsburg και ας λεει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgepan Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Είμαι κάτοχος gt 11/06 με 56.500χλμ. Τα προβλήματα που μου έχει βγάλει είναι το συχρονιζέ 1ης-2ας( το επισκεύασα πέρυσι ) και βαλβίδα ν249 όταν ήταν ενός έτους. Το αμάξι δεν με έχει αφήσει ποτέ ( για μένα πολύ σημαντικό ), έχει χαμηλά πάγια έξοδα, χαμηλή κατανάλωση όταν δεν του πίνεις το αίμα και γενικά αποτελεί ένα πολύ καλό συνδυασμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή αγορά. Τέλος δεν νομίζω και οι ανταγωνιστές του να μη βγάζουν κανένα πρόβλημα...( Αλήθεια, ποιοί είναι οι ανταγωνιστές του; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos_px Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Είμαι κάτοχος gt 11/06 με 56.500χλμ. Τα προβλήματα που μου έχει βγάλει είναι το συχρονιζέ 1ης-2ας( το επισκεύασα πέρυσι ) και βαλβίδα ν249 όταν ήταν ενός έτους. Το αμάξι δεν με έχει αφήσει ποτέ ( για μένα πολύ σημαντικό ), έχει χαμηλά πάγια έξοδα, χαμηλή κατανάλωση όταν δεν του πίνεις το αίμα και γενικά αποτελεί ένα πολύ καλό συνδυασμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή αγορά. Τέλος δεν νομίζω και οι ανταγωνιστές του να μη βγάζουν κανένα πρόβλημα...( Αλήθεια, ποιοί είναι οι ανταγωνιστές του; ) +10000 Ακριβως τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Είμαι κάτοχος gt 11/06 με 56.500χλμ. Τα προβλήματα που μου έχει βγάλει είναι το συχρονιζέ 1ης-2ας( το επισκεύασα πέρυσι ) και βαλβίδα ν249 όταν ήταν ενός έτους. Το αμάξι δεν με έχει αφήσει ποτέ ( για μένα πολύ σημαντικό ), έχει χαμηλά πάγια έξοδα, χαμηλή κατανάλωση όταν δεν του πίνεις το αίμα και γενικά αποτελεί ένα πολύ καλό συνδυασμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή αγορά. Τέλος δεν νομίζω και οι ανταγωνιστές του να μη βγάζουν κανένα πρόβλημα...( Αλήθεια, ποιοί είναι οι ανταγωνιστές του; ) H αλήθεια είναι οτι στην κατηγορία του ειναι στην κορυφή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...