Jump to content
gsolidak

Εργοστασιακή Ανάρτηση

Recommended Posts

καλησπέρα,

Η κοπέλα μου έχει ένα τελευταίο POLO 1.2 TSI την απλή έκδοση και ενώ έχει ένα αρκετά ισχυρό κινητήρα, μετά τα 100 km/h φαίνεται να πηγαίνει σαν βάρκα το οποίο το καθιστά σχετικά επικίνδυνο. Είναι η αναμενόμενη συμπεριφορά για αυτό το μοντέλο με 20000km ή έχει πιθανώς προβλημα η ανάρτηση? πως μπορεί να το διαπιστώσει κανένας;

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Η αναρτηση του γενικα για λογους ανεσης ειναι αρκετα μαλακη με αποτελεσμα να σου δινει αυτη την αισθηση.

Για προβλημα στην αναρτηση,μου φαινεται λιγο δυσκολο λογω λιγων χιλιομετρων που εχει.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε το επόμενο ερώτημα είναι τι να βάλει κανένας? από μια γύρα στα μαγαζιά του Ηρακλείου μου είπαν για KW ανάρτηση ελατήρια 3cm και για κάποιες φτηνές (450E) coilover V-maxx ? Μήπως μετά θα γίνει πολύ σκληρό το αμάξι? Υπάρχει κάτι ενδιάμεσο για να ψάξει κανένας?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αν βαλεις αναρτηση σιγουρα θα σφιξει το αμαξι και δεν θα ειναι βαρκα πλεον.

Αν θες κατι πιο ενδιαμεσο μπορεις να δεις πχ sportline που φοραει καποια πιο σπορ εκδοση του polo(εργοστασιακες)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.