vg1912 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Διαβαζοντας ολα αυτα που γραφονται στο forum για τους 1,4 TSi σχετικα με συσσωρευση επικαθησεων (μουργα) επανω στις βαλβιδες εισαγωγης και την αναγκη για καποιο oil catch can (δοχειο συλλογης υπολειματων λαδιου, θελω να ρωτησω αυτους που ξερουν τον 1,8 TSi που εχουμε εμεις αν χρειαζεται να μπει κατι τετοιο και ν'αλλαχτει (αν υπαρχει) η βαλβιδα PCV (positive crankcase ventilation valve) για να μη φτασουμε στο σημειο να το ψαχνουμε στις 60000 χλμ οπου εμφανιζεται συνηθως (ισως και πιο νωρις το προβλημα που για να λυθει θελει ανοιγμα καπακιου και τριψιμο βαλβιδων (πολυ ακριβο!). Απ'οτι ειδα κατι βγαζει η BSH για τον διλιτρο TFSi αλλα δεν ξερω αν εχει κατι για εμας. Εχω δει και στο e-bay καποια catch can με πολυ χαμηλη τιμη (30 - 50 €) αλλα δεν ξερω αν ειναι καλα... Αν ειναι απαραιτητο να μπει κατι αναλογο καλυτερα να δωσουμε τωρα γυρω στα 300 € παρα μετα για ανοιγμα τριψιμο βαλβιδων γυρω στο χιλιαρικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Ότι υπάρχει, υπάρχει! Γεγονός όμως ότι η Forge από ότι έβλεπα το έδινε ΜΟΝΟ για τα μοντέλα στην Αμερική (που δουλεύουν με άλλο κώδικα, και άλλες περιβαλλοντολογικές ρυθμίσεις, αλλά και εντελώς διαφορετικό καύσιμο - κάκιστης ποιότητας). Το αν κάνει ή δεν κάνει καλό, μεγάλο θέμα προς ανάλυση Βασίλη! Για κάποιο λόγο ο Γερμανός το αφήνει να δουλεύει έτσι, και καμία εταιρεία δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι αυτό το λάδι δεν είναι απαραίτητο για τη σωστή λίπανση των βαλβίδων! Επομένως δεν είμαι σίγουρος αν "αντιμετωπίζοντας" ένα θέμα, δημιουργούμε ένα άλλο. Η ουσία παραμένει πως ένας σκασμός αυτοκίνητα που οδηγούνται από ΑΠΛΟΥΣ χρήστες (σαν τους πατεράδες μας) που δεν την ψάχνουν, δεν έχουν "σκορπίσει τα μοτέρ τους" χωρίς το catch-can Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 βασιλη τι εχω ακουσει κανει δουλεια αλλα ξανα γεμιζει βρωμια παλι αρα το κανεις ενα καθαρισμο μια στις τοσες και τελος φιλε μην δινεις τσαμπα λεφτα αφου ξανα γεμιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 βασιλη τι εχω ακουσει κανει δουλεια αλλα ξανα γεμιζει βρωμια παλι αρα το κανεις ενα καθαρισμο μια στις τοσες και τελος φιλε μην δινεις τσαμπα λεφτα αφου ξανα γεμιζει Τασο αν ξαναγεμιζει μουργα ακομη και με το κιτ (oil catch can) τοτε γιατι να το βαλω;Οταν λες καθαρισμο εννοεις με αφρο της Amsoil ή ανοιγμα και τριψιμο βαλβιδων; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Τασο αν ξαναγεμιζει μουργα ακομη και με το κιτ (oil catch can) τοτε γιατι να το βαλω; Οταν λες καθαρισμο εννοεις με αφρο της Amsoil ή ανοιγμα και τριψιμο βαλβιδων; βασιλη να πας να σου βγαλουν την πολλαπλη εισαγωγης ωστε να τριφτουν οι βαλβιδες ετσι μονο φιλε .απο εκει και περα σου λεω τι εχω διαβασει και τι εχω ακουσει τωρα εαν θες πανε βαλτο αλλα πιστευω οτι δεν θα κανει δουλεια θα σε ξαναγεμησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 βασιλη να πας να σου βγαλουν την πολλαπλη εισαγωγης ωστε να τριφτουν οι βαλβιδες ετσι μονο φιλε .απο εκει και περα σου λεω τι εχω διαβασει και τι εχω ακουσει τωρα εαν θες πανε βαλτο αλλα πιστευω οτι δεν θα κανει δουλεια θα σε ξαναγεμησει Πολλα τα φραγκα για το τριψιμο βαλβιδων Τασο, ακουω κατι για χιλιαρικο και βαλε...Ευχομαι να μη χρειαστει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Πολλα τα φραγκα για το τριψιμο βαλβιδων Τασο, ακουω κατι για χιλιαρικο και βαλε... Ευχομαι να μη χρειαστει... βλακειες σου λενε βασιλη 120 ευρο κοστιζει ο καθαρισμος να ξερα ποιος σου ειπε 1000 ο χουβαρτας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 5, 2011 Author Report Share Posted December 5, 2011 βλακειες σου λενε βασιλη 120 ευρο κοστιζει ο καθαρισμος να ξερα ποιος σου ειπε 1000 ο χουβαρτας Φυσικα μιλας για συνεργειο εκτος δικτυου εξουσιοδοτημενων...Παντως αν ειναι μονο τοσα για ανοιγμα κεφαλης και τριψιμο βαλβιδων τοτε δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Φυσικα μιλας για συνεργειο εκτος δικτυου εξουσιοδοτημενων... Παντως αν ειναι μονο τοσα για ανοιγμα κεφαλης και τριψιμο βαλβιδων τοτε δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε! ναι ρε φιλε δεν σου ειπα να πας μεσα στην αντιπροσωπεια ενοειται η τιμη ειναι αυτη που σου ειπα να ξες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Για κάποιο λόγο ο Γερμανός το αφήνει να δουλεύει έτσι, και καμία εταιρεία δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι αυτό το λάδι δεν είναι απαραίτητο για τη σωστή λίπανση των βαλβίδων! Επομένως δεν είμαι σίγουρος αν "αντιμετωπίζοντας" ένα θέμα, δημιουργούμε ένα άλλο. Η ουσία παραμένει πως ένας σκασμός αυτοκίνητα που οδηγούνται από ΑΠΛΟΥΣ χρήστες (σαν τους πατεράδες μας) που δεν την ψάχνουν, δεν έχουν "σκορπίσει τα μοτέρ τους" χωρίς το catch-can Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 (edited) καλά............. δες εδώ με 25500χλμ και αλλαγές λαδιού κάθε 5000 με φίλτρο και προσεχτικό ζέσταμα κρύωμα.... 4ος κύλινδρος: 3ος κύλινδρος: 2ος κύλινδρος: 1ος κύλινδρος: Πολλαπλή εισαγωγής: βλακειες σου λενε βασιλη 120 ευρο κοστιζει ο καθαρισμος να ξερα ποιος σου ειπε 1000 ο χουβαρτας 120 ευρώ βγάζοντας πολλαπλή και ρίχνοντας καθαριστικό μέσα έχοντας βαλβλιδες στο ΑΝΣ; ( Ρωτάω δεν ξέρω.... και αν είναι έτσι, άνοιγμα κεφαλής δηλ, ποιός θα χρονίσει μετά το μοτέρ; ) Ποιός μου εγγυάται την στεγανοποίηση και όχι την διαρροή των καθαριστικών στο θάλαμο καύσης με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται;; Edited December 19, 2011 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 (edited) καλά............. δες εδώ με 25500χλμ και αλλαγές λαδιού κάθε 5000 με φίλτρο και προσεχτικό ζέσταμα κρύωμα.... Τι κινητήρα έχεις ? Πολύ κακή κατάσταση. Το δικό μου στα ίδια km τώρα δεν έχει τέτοιο θέμα. Κακή βενζίνη ή το έχεις μέσα στην πόλη και δεν το ξεμπουκώνεις ? 95αρα ή 100αρα βάζεις ? Edited December 20, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupridis Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 (edited) θελω να ψαχτω για ενα φιλο μου 1.4 tsi, θυμιστε μου, εχουν PCV?? απο που μπορεις να παρεις αναθυμιασεις?? λογικα εχει σωληνα απο block Πανω, 1 επιστρεφουν στο φιλτροκουτι, εχει και 3η σαν τα 1.8-2.0?? ps: εχω 1.8 tsi BZB και πιστεψτε με κανει ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! και αν σας δειξω τι βγαζω απο εκει μεσα καθε 2-3 μηνες....πλεον η πολλαπλη εισαγωγης και ολο το συστημα εισαγωγης δεν εχει λαδια...παλια ηταν "μουσκεμα"... Edited December 21, 2011 by Cupridis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Τι κινητήρα έχεις ? Πολύ κακή κατάσταση. Το δικό μου στα ίδια km τώρα δεν έχει τέτοιο θέμα. Κακή βενζίνη ή το έχεις μέσα στην πόλη και δεν το ξεμπουκώνεις ? 95αρα ή 100αρα βάζεις ? 1.8 tsi CDAA ....me 26800 πλέον και 100 racing μόνο και χωρίς να πάει μπουσουλώντας παρακαλώ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eepetrou Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 €120 ?? Που και τι κάνουν ακριβώς? Για την ιστορία έχω 5 άρι 70.000 4 ετών και 8 μηνών. Κάθε πρωί αναβοσβήνει το check engine, βάλαμε AMSOIL με το μηχανικό μου, αλλά συνεχίζει.. Μειώθηκε λίγο το τρέμουλο, επόμενο βήμα 100άρα βενζίνη με προσθετικά της VW, ταξίδι για ξεμπούκωμα μέχρι να πεταχτούν τα πιστόνια έξω. Τα €120 ακούγονται δελεαστικά. Σε τι αυτοκίνητο έγινε, πόσα χιλιόμετρα και τι ακριβώς καθαρισμός έγινε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupridis Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 (edited) ταξίδι για ξεμπούκωμα μέχρι να πεταχτούν τα πιστόνια έξω. ταξίδι 2-3 ωρες με πανω απο 3.500rpm συνεχομενα... Edited December 21, 2011 by Cupridis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 1.8 tsi CDAA ....me 26800 πλέον και 100 racing μόνο και χωρίς να πάει μπουσουλώντας παρακαλώ..... Τι λαδια βαζεις; Ακουω οτι μπορει να φταινε τα Castrol... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 θελω να ψαχτω για ενα φιλο μου 1.4 tsi, θυμιστε μου, εχουν PCV?? απο που μπορεις να παρεις αναθυμιασεις?? λογικα εχει σωληνα απο block Πανω, 1 επιστρεφουν στο φιλτροκουτι, εχει και 3η σαν τα 1.8-2.0?? ps: εχω 1.8 tsi BZB και πιστεψτε με κανει ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! και αν σας δειξω τι βγαζω απο εκει μεσα καθε 2-3 μηνες....πλεον η πολλαπλη εισαγωγης και ολο το συστημα εισαγωγης δεν εχει λαδια...παλια ηταν "μουσκεμα"... Δωσε μας και τις λεπτομεριες δηλ. τι εβαλες και ποσο κοστισε! Μιλαμε για PCV delete και catch can ή κατι αλλο; Δεν το εχω ψαξει και πολυ... Η οποια πληροφορια ευπροσδεκτη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupridis Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Δωσε μας και τις λεπτομεριες δηλ. τι εβαλες και ποσο κοστισε! Μιλαμε για PCV delete και catch can ή κατι αλλο; Δεν το εχω ψαξει και πολυ... Η οποια πληροφορια ευπροσδεκτη! πειτε μου για 1.4 αλλιως δεν σας λεω τα των 1.8 !!!! xaxaxa BSH Competition Catch Can, τωρα τιμες πανε κατι χρονια στα TSI κρατας την PCV, στα TfSI την αφαιρεις http://www.bshspeedshop.com/bshstore/products/BSH-TSI-Competition-Catch-Can-.html TSI http://www.google.gr/imgres?q=bsh+competition+catch+can+tsi&um=1&hl=el&safe=active&biw=1280&bih=894&tbm=isch&tbnid=xj6dBDUpelkVSM:&imgrefurl=http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php%3Ft%3D14199%26page%3D7&docid=B2BigwH33QS4EM&imgurl=http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/179001_1643272601740_1234590352_31524712_155451_n.jpg&w=720&h=540&ei=awXyTqXIGcOYhQeUpP22AQ&zoom=1 ------ http://www.bshspeedshop.com/bshstore/products/BSH-%252d-FSI-Competition-Catch-Can-.html TFSI http://uspmotorsports.com/images/usp_bsh_competition_catch_can_3.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Με τη βενζίνη και τα καθαριστικά της γιατί ασχολείστε? Αφού δεν περνάει βενζίνη από εκείνο το σημείο στα μοτέρ άμεσου ψεκασμού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 πειτε μου για 1.4 αλλιως δεν σας λεω τα των 1.8 !!!! xaxaxa BSH Competition Catch Can, τωρα τιμες πανε κατι χρονια στα TSI κρατας την PCV, στα TfSI την αφαιρεις http://www.bshspeeds...Catch-Can-.html TSI http://www.google.gr...eUpP22AQ&zoom=1 ------ http://www.bshspeeds...Catch-Can-.html TFSI http://uspmotorsport...catch_can_3.jpg Σ'ευχαριστουμε πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 καλά............. δες εδώ με 25500χλμ και αλλαγές λαδιού κάθε 5000 με φίλτρο και προσεχτικό ζέσταμα κρύωμα.... 120 ευρώ βγάζοντας πολλαπλή και ρίχνοντας καθαριστικό μέσα έχοντας βαλβλιδες στο ΑΝΣ; ( Ρωτάω δεν ξέρω.... και αν είναι έτσι, άνοιγμα κεφαλής δηλ, ποιός θα χρονίσει μετά το μοτέρ; ) Ποιός μου εγγυάται την στεγανοποίηση και όχι την διαρροή των καθαριστικών στο θάλαμο καύσης με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται;; Ολα αυτα φανταζομαι πριν βαλεις το BSH catch can που αναφερεις στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=43969&view=findpost&p=457723. Απ'οτι καταλαβαινω εχεις 1,8 TFSi, οποτε εκανες και PCV delete; Βλεπω οτι καταργει την επιστροφη στην πολλαπλη εισαγωγης οποτε που θα μπει το πολλαπλο ταφ της Forge απ'οπου ενωνεται η σκαστρα αυτης της εταιρειας και οπου επισης συνδεεται και το σωληνακι του μπαρομετρου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupridis Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 (edited) Ολα αυτα φανταζομαι πριν βαλεις το BSH catch can που αναφερεις στο http://www.vwclub.gr...dpost&p=457723. Απ'οτι καταλαβαινω εχεις 1,8 TFSi, οποτε εκανες και PCV delete; Βλεπω οτι καταργει την επιστροφη στην πολλαπλη εισαγωγης οποτε που θα μπει το πολλαπλο ταφ της Forge απ'οπου ενωνεται η σκαστρα αυτης της εταιρειας και οπου επισης συνδεεται και το σωληνακι του μπαρομετρου; στα TSI ΔΕΝ βγαινει η ανεπιστροφη (ολα τα 1.8 ειναι TSI, απλα στην AUDI τα λενε TfSI...και τα 1.2-1.4 ειναι ΟΛΑ TfSI, ενω τα λενε TSI, καθως και ολα τα Κ04 ειναι TfSI, πχ τα new 2.0 cupra K04 που τα λενε TSI...) Με τη βενζίνη και τα καθαριστικά της γιατί ασχολείστε? Αφού δεν περνάει βενζίνη από εκείνο το σημείο στα μοτέρ άμεσου ψεκασμού. ακριβος γι αυτο ειναι ανααγκαιο το catch can, στα νεα TSI που βγαινουν τωρα (και γενικα ολων των εταιριων Direct Injection) βαλανε εξτρα μπεκ στην πολλαπλη εισαγωγης...δεν υπαρχει αλλη λυση απο το εργοστασιο.... ps: εμενα θα μου πει καποιος για τα 1.4 TSI αν εχουν pcv Και γενικα που ειναι οι αναθυμιασεις του μοτερ?? Edited December 22, 2011 by Cupridis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted December 22, 2011 Author Report Share Posted December 22, 2011 ps: εμενα θα μου πει καποιος για τα 1.4 TSI αν εχουν pcv Και γενικα που ειναι οι αναθυμιασεις του μοτερ?? Κανε μια ερωτηση στα Golf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupridis Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Κανε μια ερωτηση στα Golf! δεν βρηκα...αν μπορει καποιος να στειλει καποιο Link.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...