firev12 Posted May 7, 2012 Author Report Share Posted May 7, 2012 (edited) Το Hill Hold, το EDL (Electronic Differential Lock) και μετέπειτα το XDS, υπάρχουν στον εγκέφαλο του ESP, όχι του κινητήρα. Εφόσον λοιπόν βάλεις τη σωστή αντλία, μπαίνει και XDS. Οι αντλίες έχουν κωδικό 1K0 907 379 XX, όπυ ΧΧ είναι τα 2 γράμματα που ξεχωρίζουν τι μοντέλο είναι. AF φοράω εγώ, ESP σε αυτοκίνητο του 08 έχει AC, ESP νέας γενιάς έχει AD, AE, AP, AJ και άλλα. Τα νέα (2010 και βάλε) συστήματα είναι το ΒΕ και κάποια άλλα. Περισσότερο δε χρειάζεται να επεκταθώ, όταν με το καλό κάνω το project, θα δούμε. Playmaker μεταχειρισμένη αντλία κάνει 300-500 ευρώ, του κουτιού κάνει 1500 και βάλε. Δεν ξέρω πόσο κάνει ένα διαφορικό, αλλά μιας και δεν κάνω αναβάσεις, θα προτιμήσω το ESP. Foinx: εφόσον περαστεί η σωστή κωδικοποίηση, η καλωδίωση είναι όπως στα μαμά και σωληνάκια, βύσματα κλπ είναι όπως πρέπει (ούτε πατέντες ούτε πρόχειρες συνδέσεις), τότε δεν έχει διαφορά από το μαμά. Δεν του κάνουν κάποιο ξεχωριστό καλιμπράρισμα στο εργοστάσιο, απλώς κάνουν basic setting / adaptation τους σένσορες, κάτι που μπορείς και εσύ με vag-com (και ένα μεγάλο χώρο για τις μανούβρες που απαιτούνται για να ρυθμιστεί το σύστημα). Edited May 7, 2012 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Έχουμε τπτ νεότερο πάνω στο θέμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted May 18, 2012 Author Report Share Posted May 18, 2012 Το μόνο νεότερο είναι ότι πέρασε τον έλεγχο και βρέθηκε ΟΚ το εξάρτημα. Δεν ξέρω πόσο σύντομα θα γίνει, ελπίζω πριν το τέλος Αυγούστου. Πρέπει να βρω ακροδέκτες για τις γραμμές που πρέπει να τραβηχτούν καθώς και μάστορα που 1)να ξέρει τι του γίνεται (να μην κάνει προχειροδουλειές και πατέντες) 2)να θέλει να ασχοληθεί (είναι λεπτοδουλειά και χρονοβόρο να μεταφέρεις μια ντουζίνα καλωδιάκια από το 1 βύσμα στο άλλο χωρίς να κάνεις λάθος) 3)να μη ζητήσει πληρωμή καρδιοχειρούργου (το μόνο που μου λείπει είναι η εμπειρία και κυρίως τα εργαλεία, δε θα τον/τα πληρώσω χρυσάφι) Μην ανησυχείς, όταν έχω νεότερα, θα ανακοινωθεί εδώ και θα γράψω το σχετικό how-to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted May 19, 2012 Report Share Posted May 19, 2012 Σου εύχομαι καλή επιτυχία! Αυτό το how to θα είναι όλα τα λεφτά!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 Το μόνο νεότερο είναι ότι πέρασε τον έλεγχο και βρέθηκε ΟΚ το εξάρτημα. Δεν ξέρω πόσο σύντομα θα γίνει, ελπίζω πριν το τέλος Αυγούστου. Πρέπει να βρω ακροδέκτες για τις γραμμές που πρέπει να τραβηχτούν καθώς και μάστορα που 1)να ξέρει τι του γίνεται (να μην κάνει προχειροδουλειές και πατέντες) 2)να θέλει να ασχοληθεί (είναι λεπτοδουλειά και χρονοβόρο να μεταφέρεις μια ντουζίνα καλωδιάκια από το 1 βύσμα στο άλλο χωρίς να κάνεις λάθος) 3)να μη ζητήσει πληρωμή καρδιοχειρούργου (το μόνο που μου λείπει είναι η εμπειρία και κυρίως τα εργαλεία, δε θα τον/τα πληρώσω χρυσάφι) Μην ανησυχείς, όταν έχω νεότερα, θα ανακοινωθεί εδώ και θα γράψω το σχετικό how-to. ΠΩς παμε με το project ειναι εξαιρετικα ενδιαφερον και σιγουρα αξιζει να μας ενημερωσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 11, 2012 Author Report Share Posted October 11, 2012 Κρίνοντας από τις πλαφονιέρες για τα πόδια οδηγού-συνοδηγού (που τις έχω και κάθονται 2 χρόνια), θα έλεγα ότι είμαι αναβλητικός. Είχα ρωτήσει σε αντιπροσωπεία (Καρέα μεριά) αλλά δεν το αναλαμβάνουν. Θα ρωτήσω το Γκίκα (φαίνεται σχετικά ειδικός) μήπως το αναλάβει. Πρέπει πρώτα να βρω τα καλώδια που χρειάζεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Μακαρι να τα καταφερεις θα εισαι ο πρωτος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted January 3, 2013 Author Report Share Posted January 3, 2013 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΣΠΑΣΕ!!!!! Ένα βασικό πρόβλημα της κωδικοποίησης στα mk60ec1 είναι ότι κάποια Bytes ήταν πάντα διαφορετικά σε κάθε αμάξι. Δηλαδή ίδιο μοντέλο, ίδιο μοτέρ/φρένα/κιβώτιο, και πάλι ήταν διαφορετικά. Τα "ένοχα" bytes είναι τα 5, 7 ,9, 11, 13 (μετρώντας το πρώτο στη σειρά ως 0). Από τότε άρχισε το ψάξιμο πώς αντιστοιχούν αυτά τα bytes (το οποία είναι σε hex) στον αριθμό πλαισίου (στο δεκαδικό). Τελικά βρέθηκε ότι αντιπροσωπεύουν τα 5 τελευταία ψηφία του αριθμού πλαισίου! Δεν ξέρω ποιος έσπασε τον κώδικα νταΒίτσιο, αλλά ιδού η πρώτη φορά που το βρήκα δημοσίως αναρτημένο: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=64157&postdays=0&postorder=asc&start=90 Κάπου στη μέση της σελίδας βρίσκεται ένα πινακάκι (το μέλος που το ανέβασε είναι ο 1 6 D ). Ψάνχοντας σκαναρίσματα από VCDS στο νετ, βρήκα κάμποσα όπου αναφέρεται και ο VIN του οχήματος και το coding της αντλίας ABS. Απομόνωσα τα bytes και έκανα επαλήθευση. VICTORYYYYYY!!!! Πλέον μπορώ να φτιάξω το coding που ταιριάζει στο αυτοκίνητό μου, οπότε ο σημαντικότερος φόβος... πέρασε!!!!! Μένει μόνο να βρω καλώδιο (4mm) και τους απαραίτητους ακροδέκτες, καθώς και συνεργείο να δεχτεί να "πρωτοπορήσει". Και φυσικά να πάρω 3-4 μέρες άδεια από τη δουλειά (όχι εύκολο...) Λογικά μέχρι να έρθει η άνοιξη (δεν υπόσχομαι τίποτα), θα έχω κάνει τη μεταμόσχευση. Wish me luck... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΣΠΑΣΕ!!!!! Ένα βασικό πρόβλημα της κωδικοποίησης στα mk60ec1 είναι ότι κάποια Bytes ήταν πάντα διαφορετικά σε κάθε αμάξι. Δηλαδή ίδιο μοντέλο, ίδιο μοτέρ/φρένα/κιβώτιο, και πάλι ήταν διαφορετικά. Τα "ένοχα" bytes είναι τα 5, 7 ,9, 11, 13 (μετρώντας το πρώτο στη σειρά ως 0). Από τότε άρχισε το ψάξιμο πώς αντιστοιχούν αυτά τα bytes (το οποία είναι σε hex) στον αριθμό πλαισίου (στο δεκαδικό). Τελικά βρέθηκε ότι αντιπροσωπεύουν τα 5 τελευταία ψηφία του αριθμού πλαισίου! Δεν ξέρω ποιος έσπασε τον κώδικα νταΒίτσιο, αλλά ιδού η πρώτη φορά που το βρήκα δημοσίως αναρτημένο: http://forum.octavia...er=asc&start=90 Κάπου στη μέση της σελίδας βρίσκεται ένα πινακάκι (το μέλος που το ανέβασε είναι ο 1 6 D ). Ψάνχοντας σκαναρίσματα από VCDS στο νετ, βρήκα κάμποσα όπου αναφέρεται και ο VIN του οχήματος και το coding της αντλίας ABS. Απομόνωσα τα bytes και έκανα επαλήθευση. VICTORYYYYYY!!!! Πλέον μπορώ να φτιάξω το coding που ταιριάζει στο αυτοκίνητό μου, οπότε ο σημαντικότερος φόβος... πέρασε!!!!! Μένει μόνο να βρω καλώδιο (4mm) και τους απαραίτητους ακροδέκτες, καθώς και συνεργείο να δεχτεί να "πρωτοπορήσει". Και φυσικά να πάρω 3-4 μέρες άδεια από τη δουλειά (όχι εύκολο...) Λογικά μέχρι να έρθει η άνοιξη (δεν υπόσχομαι τίποτα), θα έχω κάνει τη μεταμόσχευση. Wish me luck... Υπάρχει κάποιος στο Βόλο που ίσως μπορεί να στο κάνει. Μίλα με τον Ανέστη να σου πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foinx Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΣΠΑΣΕ!!!!! Ένα βασικό πρόβλημα της κωδικοποίησης στα mk60ec1 είναι ότι κάποια Bytes ήταν πάντα διαφορετικά σε κάθε αμάξι. Δηλαδή ίδιο μοντέλο, ίδιο μοτέρ/φρένα/κιβώτιο, και πάλι ήταν διαφορετικά. Τα "ένοχα" bytes είναι τα 5, 7 ,9, 11, 13 (μετρώντας το πρώτο στη σειρά ως 0). Από τότε άρχισε το ψάξιμο πώς αντιστοιχούν αυτά τα bytes (το οποία είναι σε hex) στον αριθμό πλαισίου (στο δεκαδικό). Τελικά βρέθηκε ότι αντιπροσωπεύουν τα 5 τελευταία ψηφία του αριθμού πλαισίου! Δεν ξέρω ποιος έσπασε τον κώδικα νταΒίτσιο, αλλά ιδού η πρώτη φορά που το βρήκα δημοσίως αναρτημένο: http://forum.octavia...er=asc&start=90 Κάπου στη μέση της σελίδας βρίσκεται ένα πινακάκι (το μέλος που το ανέβασε είναι ο 1 6 D ). Ψάνχοντας σκαναρίσματα από VCDS στο νετ, βρήκα κάμποσα όπου αναφέρεται και ο VIN του οχήματος και το coding της αντλίας ABS. Απομόνωσα τα bytes και έκανα επαλήθευση. VICTORYYYYYY!!!! Πλέον μπορώ να φτιάξω το coding που ταιριάζει στο αυτοκίνητό μου, οπότε ο σημαντικότερος φόβος... πέρασε!!!!! Μένει μόνο να βρω καλώδιο (4mm) και τους απαραίτητους ακροδέκτες, καθώς και συνεργείο να δεχτεί να "πρωτοπορήσει". Και φυσικά να πάρω 3-4 μέρες άδεια από τη δουλειά (όχι εύκολο...) Λογικά μέχρι να έρθει η άνοιξη (δεν υπόσχομαι τίποτα), θα έχω κάνει τη μεταμόσχευση. Wish me luck... Καιρό είχαμε να ακούσουμε νέα σου, αλλά απ' ότι φαίνεται το δουλεύεις το πράγμα! Να σου ευχηθώ καταρχήν Καλή Χρονιά και κατα δεύτερον καλή επιτυχία με το project. Keep going... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted January 3, 2013 Report Share Posted January 3, 2013 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted January 3, 2019 Author Report Share Posted January 3, 2019 (edited) MAJOR UPDATE (κι ας έχει μείνει λίγο "ψόφιο" το φόρουμ) 3 Γενάρη του 2013 έγραφα ότι επιτέλους έσπασε. Δεν πέρασαν παρά μόνο ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ αλλά τα κάταφερα. Τέλη Δεκέμβρη άλλαξα τη φίσα (κόψε ράψε, δλδ με κολλήσεις, εκτός από τις γραμμές ρεύματος κ τη γείωση όπου πρέσσαρα νέους ακροδέκτες), σήμερα μπόρεσε το συνεργείο να τοποθετήσει τη μονάδα στο κύκλωμα φρένων. Εξαέρωση κλπ, σετάρισμα αισθητήρων, σβήσιμο σφαλμάτων. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΈΧΩ ESP MK60EC1. (δεν έβαλα καν την 1K0 907 379 AD, αλλά την BE, την οποία βρήκα στα 50κάτι €. Με hill hold και XDS). (ευχαριστώ τον Κοσμά για την ώθηση να το βάλω, για την κοροϊδία που άκουσα, κάτι κωδικοποιήσεις και λοιπά ψιψιψίνια, τον εντοπισμό της νέας μονάδας στο ebay, την αφαίρεση νεροχύτη για το καλώδιο ρεύματος και πολλά άλλα...) Edited January 4, 2019 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Tr Posted January 4, 2019 Report Share Posted January 4, 2019 ωραιος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...