Jump to content
dimitris91

Scirocco 1.4 Tsi 122Ps

Recommended Posts

"Φοραω" το 1400 16V 100Ps του 2002. Ποιες οι διαφορες με τον σημερινο 1400 της VW??

"Φοραω" το 1400 16V 100Ps του 2002. Ποιες οι διαφορες με τον σημερινο 1400 της VW??

Είναι αβυσσαλέες! Όση πρόοδος επετεύχθη περί τα μέσα της 10ετίας του '90 -οπότε και η VW "πέρασε" από μοτέρ σαν το 1.3 55ΗΡ στον ΑFH 1.4 16V 100HP-, άλλη τόση σημειώθηκε και όταν εξέλιξε και κατασκεύασε τις γενιές των Τ(F)SI. Ενισχυμένοι στροφαλοφόροι, μέταλλα, ανασχεδιασμένοι θάλαμοι καύσης και κεφαλής πιστονιών, κυλινδροκεφαλών κ.λπ, που πλέον αντέχουν -πέραν της απαίτησης αυξημένης δομικής αντοχής- και τις ακραίες θερμοκρασίες, όχι μόνο της υπερτροφοδότησης, την οποία δεν είχαν να αντιμετωπίσουν τα μοτέρ της προηγούμενης γενιάς (με εξαίρεση τα "αρχαία" πλέον G-leader των αρχών του '90 -που εγκαταλείφθηκαν γρήγορα) αλλά και των "φτωχών" μιγμάτων που υπαγορεύει η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με τους κινητηρες TSI η VW εχει ξεφυγει απο την κακη φημη (προβληματικα μοντελα)??

Δημήτρη ειλικρινά δεν ξέρω! Ακούω εδώ και 3-4 χρόνια ένα σωρό <<δεινά>> για Τsi, τόλμησα και πήρα το Fabia 1.2T, το έχω υποβάλει στις δοκιμασίες όλων των αυτοκινήτων που είχα μέχρι τωρα (ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, επιταχύνσεις, βελτίωση κ.λπ κ.λπ) και το μοτεράκι φτου!-φτού! είναι μια χαρά! Και δε καίει ουτε σταγόνα λάδι μετά από διαρκή καλοκαιρινά ταξίδια ντάλα μεσημέρια και με 160-170Κm/h συνέχεια! Τί να σου πω τώρα;;; Από κει και πέρα πας σε υποτίθεται "καλά" ιαπωνικά (π.χ Honda, Toyota) για να γλυτώσεις ("και καλά" από) το turbo αλλά τη λειτουργικότητα του μοτέρ, τη ροπή, το χαμηλό θόρυβο και την άνεση του VW ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ! Τα είχα και "ξέρω"!!!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με τους κινητηρες TSI η VW εχει ξεφυγει απο την κακη φημη (προβληματικα μοντελα)??

Ποια κακη φημη ειχε αποκτησει παλια η VW με προβληματικα μοντελα??

Link to comment
Share on other sites

Ποια κακη φημη ειχε αποκτησει παλια η VW με προβληματικα μοντελα??

Για το δικο μου το 9n αλλα και τα γκολφ απο το 2004-2007 εχω ακουσει τα εκτροπα! οτι καινε λαδια, οτι βγαζουν προβληματα με τα ηλεκτρικα ("χριστουγεννιατικα δεντρα"), οτι βγαζουν προβληματα οι κρεμαγιερες...

Δημήτρη ειλικρινά δεν ξέρω! Ακούω εδώ και 3-4 χρόνια ένα σωρό <<δεινά>> για Τsi, τόλμησα και πήρα το Fabia 1.2T, το έχω υποβάλει στις δοκιμασίες όλων των αυτοκινήτων που είχα μέχρι τωρα (ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες, επιταχύνσεις, βελτίωση κ.λπ κ.λπ) και το μοτεράκι φτου!-φτού! είναι μια χαρά! Και δε καίει ουτε σταγόνα λάδι μετά από διαρκή καλοκαιρινά ταξίδια ντάλα μεσημέρια και με 160-170Κm/h συνέχεια! Τί να σου πω τώρα;;; Από κει και πέρα πας σε υποτίθεται "καλά" ιαπωνικά (π.χ Honda, Toyota) για να γλυτώσεις ("και καλά" από) το turbo αλλά τη λειτουργικότητα του μοτέρ, τη ροπή, το χαμηλό θόρυβο και την άνεση του VW ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ! Τα είχα και "ξέρω"!!!

Σιγουρα αν πεσεις σε προβληματικο μοντελο την εκατσες! επισης αν το προσεχεις και κανεις τα σερβις στην ωρα τους, θα εισαι μια χαρα! αλλα σιγουρα δεν ανταλασω τους ευρωπαιους για τους ιαπωνεζους...γιατι πολυ απλα το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ δεν ειναι μονο "βενζινη και πηγαινε"!! Edited by dimitris91
Link to comment
Share on other sites

Για το δικο μου το 9n αλλα και τα γκολφ απο το 2004-2007 εχω ακουσει τα εκτροπα! οτι καινε λαδια, οτι βγαζουν προβληματα με τα ηλεκτρικα ("χριστουγεννιατικα δεντρα"), οτι βγαζουν προβληματα οι κρεμαγιερες...

Σιγουρα αν πεσεις σε προβληματικο μοντελο την εκατσες! επισης αν το προσεχεις και κανεις τα σερβις στην ωρα τους, θα εισαι μια χαρα! αλλα σιγουρα δεν ανταλασω τους ευρωπαιους για τους ιαπωνεζους...γιατι πολυ απλα το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ δεν ειναι μονο "βενζινη και πηγαινε"!!

Άμα το κρατήσεις κι άλλο πάντως (χωρίς να ξέρω διανυθέντα Κm), "παίζει" να σου βγάλει και σανζμανάκι! :rolleyes: Είχαν πέραν των άλλων και τέτοιο "θεματάκι" τα 9Ν...Αυτό όμως αφορά συγκεκριμένα μοντέλα και εκδόσεις, οπότε δε τίθεται θέμα συνολικής ποιότητας του V.A.G γενικώς, γιατί "ατυχίες" και αστοχίες :blink: συμβαίνουν και στις..."καλύτερες οικογένειες!" :sleep:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ,ψάχνεσαι για Scirocco για αγορα?

Οτι και να παρεις και 122 και 160αρι τα μοτερ τους ειναι πάααρα πολύ καλα.

Εγώ ήμουν ετοιμος να παρω το 122 αλλα επειδη το ηθελα με DSG το πήρα 160 DSG ,αν εβγαινε 122 και DSG μαλλον αυτο θα περιμενα τώρα...

Σχετικα με τα προβληματα τοσους μηνες που το περιμενω εχω διαβασει τα παντα για προβληματα ειδικα στο DSG ...στην αρχη ειχα πελαγωσει και ηθελα να ακυρωσω την παραγγελεια και να μην παραγγείλω καν VW

Link to comment
Share on other sites

Άμα το κρατήσεις κι άλλο πάντως (χωρίς να ξέρω διανυθέντα Κm), "παίζει" να σου βγάλει και σανζμανάκι! :rolleyes: Είχαν πέραν των άλλων και τέτοιο "θεματάκι" τα 9Ν...Αυτό όμως αφορά συγκεκριμένα μοντέλα και εκδόσεις, οπότε δε τίθεται θέμα συνολικής ποιότητας του V.A.G γενικώς, γιατί "ατυχίες" και αστοχίες :blink: συμβαίνουν και στις..."καλύτερες οικογένειες!" :sleep:

Εχω 115000 km χωρις να εχει παρουσιασει κατι το σασμαν αλλα οταν πηγαινω σημειοτων, ακουω εναν θορυβο στον πισω αξονα...ενας φιλος ειπε οτι ισως βρισκουν τα τακακια μου στους δισκους!

Φίλε ,ψάχνεσαι για Scirocco για αγορα?

Οτι και να παρεις και 122 και 160αρι τα μοτερ τους ειναι πάααρα πολύ καλα.

Εγώ ήμουν ετοιμος να παρω το 122 αλλα επειδη το ηθελα με DSG το πήρα 160 DSG ,αν εβγαινε 122 και DSG μαλλον αυτο θα περιμενα τώρα...

Σχετικα με τα προβληματα τοσους μηνες που το περιμενω εχω διαβασει τα παντα για προβληματα ειδικα στο DSG ...στην αρχη ειχα πελαγωσει και ηθελα να ακυρωσω την παραγγελεια και να μην παραγγείλω καν VW

Ναι φιλε μου! Λατρευω το scirocco εμφανισιακα και τον κινητρα με τα 122 αλογα επισης!! Αν εβγαινε το πολακι με αυτον τον κινητηρα δεν θα υπηρχε αλλη λυση για εμενα...αλλα επειδη μπηκα και στο polo GTI , επειδη το κρατος παει κατα διαολου (και ξερω ηδη πως ειναι να πληρωνεις 240 ευρω τελη, να βαζεις λαδια καθε 4000 km και να εχεις 100 ψοφια ατμοσφαιρικα αλογα), ψαχνω απο κατοχους να βρω τυχον προβληματα, καταναλωσεις και οδηγικες συμπεριφορες...στην ουσια ακροβατω μεταξυ του scirocco - Polo GTi... :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Ειμαστε και συνομίληκοι.. του 91 και εσυ?

Κοιτα αν εισαι μεταξυ Scirocco 122- Polo GTI 180 hp η διαφορα ειναι μεγαλήη... Εγώ ημουν αναμεσα σε 160 rocco και polo gti ....

Εγω πριν προχωρησω στο scirocco κοιταζα τα εξης... Polo GTI,Seat Ibiza Cupra, Golf 122 DSG , Alfa Romeo Mito...

Φυσικα η κυρια επιλογη που ηθελα εξ αρχης ηταν Scirocco 160 DSG

Μπες και στο scirocco club τα παιδια εκει με βοήθησαν απίστευτα !

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Ναι του '91 και εγω! Θα τσεκαρω και το scirocco club αν και η αληθεια ειναι πως πριν παρω ενα απο τα 2, περιμενω ενα πιθανο ενδεχομενο ( http://www.autoblog.gr/2011/01/20/volkswagen-could-introduce-polo-gt-and-gtd-models/ ). Παρ'ολα αυτα, ναι η διαφορα ειναι μεγαλη μεταξυ 122 και 180 αλλα και 60 κιλων περιπου...αλλα φοβαμαι τα 2πλοπιεσμενα μοτερ οπως εχω ξαναπει αλλα και ενα αλλο πιθανο ενδεχομενο, την φορολογηση των ιππων...δεν ξερω αν εχεις ακουσει κατι??

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρα?! και το πολακι? ενας φιλος που εχει cupra (ιδιο μοτερ) δεν μου εχει πει κατι τετοιο...ποπο με παγωσες τωρα!! :coldb: εσυ λοιπον που εχεις οδιγικη εμπειρια απο scirocco ... το mito κανει τιποτα?? ποια εκδοση ειχες κοιταξει?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ποιο αλλο καει λαδι?? Εδω στο VW Club στο θεμα με τα Polo GTI δεν εχεις δει τι γινεται???? Το ιδιο και στο Seat Club με τα Cupra.Πάντως το 160αρι TSI που ειναι στο Scirocco δεν καιει σταλα

Οδηγική εμπειρια απο scirocco δεν εχω...Δεν το εχω ακομα στα χερια μου, Αντιπροσωπεια ειναι .Ιανουαριο το παίρνω .

Mito αυτό με τα 170 αλογα Multi -air Turbo. Δεν ειχα κοιταξει ουτε καν ειχα παει να την δω την Mito αρχικα ηθελα κατι απο το group vag μιας και ηθελα DSG αλλα επειδη ειχα πελαγώσει με τα προβληματα που διαβαζα λεω ας το ακυρωσω να παρω μια Μito

Link to comment
Share on other sites

Με το καλο φιλε μου τοτε! οταν ειπα και το πολακι εννοουσα οτι και το δικο μου καιει λαδια, ενω τα 1.2 tsi δεν καινε...και ειχα καταλαβει οτι ειναι θεμα τεχνολογιας κινητηρων...επισης το cupra του φιλου μου δεν του καιει σταλα! παρολο που δεν το εχει μαμισιο αλλα ουτε το πηρε για χαλαρες βολτες!!

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι λαχειο η φάση.... πιο πανω λεω την φραση ''μερικά'' δεν καινε ολα τα polo gti ουτε όλα τα cupra λαδι. Στον δρομο πλεον οτι GTI δω και οτι Cupra βλέπω ή Golf/Scirocco/Polo με DSG η πρώτη ερωτηση στα GTI/CUPRA ειναι αν τους καιει λαδι και στους υπολοιπους αν ειναι οκ με το DSG

Link to comment
Share on other sites

το DSG δεν βγαζει προβληματα απο οσο εχω ακουσει...και προσφατα μαλιστα διαβασα κατι για αναβαθμηση του κιβωτιου DSG!!! εγω ομως εκτος απο το οτι δεν μου αρεσουν τα αυτοματα, (αποδεχομαι τις επειδοσεις τους) φοβαμαι να τα εμπιστευτω σε αποτομα φρεναρισματα που χρειαζεται κατεβασμα ταχυτητας μαζι με φρενο "κοκκαλο" για να σταματησεις! δεν ξερω κατα ποσο το αντιλαμβανεται αυτο και επισης δεν μπορει να σου δωσει την ευχαριστηση της αποσυμπλεξης, και ιδιαιτερα αυτο που ευχαριστιεμαι εγω στα γρηγορα αυτοκινητα (κατεβασμα σε 3η ολα τα γκαζια και γεια σας!) Βεβαια αυτη η 7η overdirve ειναι το κατι παραπανω ρε γμτ...δεν ξερω!! η ζυγαρια ειναι στα ισα μεχρι στιγμης!!

Link to comment
Share on other sites

μπα εγω για το DSG τα αντιθετα βλεπω...εχουν βουηξει τα φορουμ με τρεμουλα και σκορτσαρισματα που κανει η δευτερα......

Δες εδω σχετικά θεματα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45449&pid=481007&st=20entry481007

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34207&pid=480093&st=440entry480093

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28808&pid=481008&st=20entry481008

υπάρχει αντίστοιχο τεραστιο θεμα στο sciroccoclub

Το μονο του προβλημα (σε μερικους ,συνηθως οσοι το πανε πολυ χαλαρα απο την πρωτη μερα) ειναι οτι βαζει νωρις την δευτερα και πανω στο φορτωμα της σκορτσαρει το αυτοκίνητο και τρεμει....

Link to comment
Share on other sites

ναι οντως τωρα τα διαβαζω πρωτη φορα...εγω οτι γραφω ειναι 90% εκ πειρας...δηλαδη λογω γνωστων. αντικειμενικα το αυτοματο κιβωτιο ειναι τροομερο στην αλλαγη ταχυτητων και προστατευει το δισκο-πλατο σου απο την φθορα(ειναι πιο φυσικη θα ελεγα). Δεν ειναι λογικο αλλωστε ενα συστημα τοσο εξελιγμενο να ειναι και τοσο διαδεδομενο....οταν βλεπεις δηλαδη εταιριες οπως η ferrari, porsche να τα εχουν πρωτοχρησιμοποιησει και ξαφνικα ολα τα συμβατικα αυτοκινητακια να εχουν DSG :startle: :startle: :startle: παντως αντικειμενικα, το μονο προβλημα που εχω συναντησει στο scirocco ειναι αυτο που καιει τους πολλαπλασιαστες (160hp) και αυτο επειδη το εχει αντιμετωπισει φιλος...

Edited by dimitris91
Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα το ευρος στροφων που λειτουργει η τουρμπινα, ειναι το ιδιο με αυτο που δινει η εταιρια οτι εχει την μεγιστη ροπη του (1500rpm - 4500rpm) ?

Edited by dimitris91
Link to comment
Share on other sites

Επισης, η ιπποδυναμη που αναγραφουν οι κατασκευαστες ειναι αυτη που αποδιδει το αμαξι στον στροφαλο ή στον τροχο? Και ποια ειναι η διαφορα των PS απο τα BHP?? Γιατι τα BHP ειναι χαμηλοτερα των PS??

Link to comment
Share on other sites

1 PS = 75 kilopond·metre/second ~= 735.5 newton·m/s ~= 735.5 W ~= 0.7355 kW ~= 0.98632 hp

:acute:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.