Jump to content
nightwish1975

45Άρα Μπαταρία Σε Golf 5 1600Fsi

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά!!

Έχω ένα golfaki του 2004 με 155000χλμ. Λιγότερα από 2 χρόνια πριν, άλλαξα τη μαμίσια μπαταρία (που άντεξε 5,5 σχεδόν έτη) με μια καλύτερη (υποτίθεται βάσει των διαβεβαιώσεων του :sorry:) σε ένα μπαταριά στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Αυτός λοιπόν μου την άλλαξε και μου προσέφερε και μια καλύτερη τιμή άνευ απόδειξης (βλακεία μου).

Φέτος άλλαξα 2 φορές 2 πολλαπλασιαστές και γενικώς το καντράν έβγαζε πολλές φορές βλάβη χωρίς όμως να διαπιστώνω πρόβλημα στην οδήγηση. Την τελευταία φορά που το πήγα σε συνεργείο να διαβάσουν τον εγκέφαλο, μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα χαμηλής τάσης της μπαταρίας και ότι η συγκεκριμένη είχε λίγα αμπέρ για τον μοντέλο μου (45άρα)!!!. Πήγα στον απατεωνίσκο να διαμαρτυρηθώ που μου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και αυτός απάντησε ότι ουδέποτε πούλαγε τέτοιες μπαταρίες :shok: (τη μάρκα που μου έβαλε) και ότι δε με θυμόταν καν!! Αφου είδε βέβαια ότι δε μάσαγα από τα ψέμματά του :angry2: , απλά προσφέρθηκε να μου κάνει λέει παρθενική φόρτιση και θα ήταν ξανά σαν καινούργια. Στην απορία μου γιατί η μπαταρία άδειασε σε 2 χρόνια μόλις, μου είπε ότι και η μαμίσια 45άρα είναι (μόνο που αυτή κράτησε 5μιση χρόνια). Απορίες:

1) Το κάψιμο των πολλαπλασιαστών που έχουν ηλεκτρονικά μέρη μπορεί να οφείλεται σε αυξομειώσεις τάσεις μιας ανεπαρκούς μπαταρίας??

2) Πως πρέπει να χειριστώ το θέμα?? Να βάλω από την αρχή μια 60άρα (εννοείται σε άλλον....ο απατεώνας δε θα με ξαναδεί) ή να την ξαναπάω για φόρτιση σε αυτόν??

Γεια σας παιδιά!!

Έχω ένα golfaki του 2004 με 155000χλμ. Λιγότερα από 2 χρόνια πριν, άλλαξα τη μαμίσια μπαταρία (που άντεξε 5,5 σχεδόν έτη) με μια καλύτερη (υποτίθεται βάσει των διαβεβαιώσεων του :sorry:) σε ένα μπαταριά στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Αυτός λοιπόν μου την άλλαξε και μου προσέφερε και μια καλύτερη τιμή άνευ απόδειξης (βλακεία μου).

Φέτος άλλαξα 2 φορές 2 πολλαπλασιαστές και γενικώς το καντράν έβγαζε πολλές φορές βλάβη χωρίς όμως να διαπιστώνω πρόβλημα στην οδήγηση. Την τελευταία φορά που το πήγα σε συνεργείο να διαβάσουν τον εγκέφαλο, μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα χαμηλής τάσης της μπαταρίας και ότι η συγκεκριμένη είχε λίγα αμπέρ για τον μοντέλο μου (45άρα)!!!. Πήγα στον απατεωνίσκο να διαμαρτυρηθώ που μου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και αυτός απάντησε ότι ουδέποτε πούλαγε τέτοιες μπαταρίες :shok: (τη μάρκα που μου έβαλε) και ότι δε με θυμόταν καν!! Αφου είδε βέβαια ότι δε μάσαγα από τα ψέμματά του :angry2: , απλά προσφέρθηκε να μου κάνει λέει παρθενική φόρτιση και θα ήταν ξανά σαν καινούργια. Στην απορία μου γιατί η μπαταρία άδειασε σε 2 χρόνια μόλις, μου είπε ότι και η μαμίσια 45άρα είναι (μόνο που αυτή κράτησε 5μιση χρόνια). Απορίες:

1) Το κάψιμο των πολλαπλασιαστών που έχουν ηλεκτρονικά μέρη μπορεί να οφείλεται σε αυξομειώσεις τάσεις μιας ανεπαρκούς μπαταρίας??

2) Πως πρέπει να χειριστώ το θέμα?? Να βάλω από την αρχή μια 60άρα (εννοείται σε άλλον....ο απατεώνας δε θα με ξαναδεί) ή να την ξαναπάω για φόρτιση σε αυτόν??

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν πρέπει να ανεχόμαστε παντώς είδους λαμόγια που βάζουν χέρι στην τσέπη μας!!
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται φιλε μου... 60αρα μονοδρομος για τα ηλεκτρικα μας.... Ολα αυτα που παραθετεις οτι υπεστει το αυτοκινητο σου στο παρελθον ειναι προβληματα της μπαταριας που σου βαλανε.

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται φιλε μου... 60αρα μονοδρομος για τα ηλεκτρικα μας.... Ολα αυτα που παραθετεις οτι υπεστει το αυτοκινητο σου στο παρελθον ειναι προβληματα της μπαταριας που σου βαλανε.

Ναι αλλά ο τύπος ισχυρίστηκε ότι και η μαμίσια είναι 45??? Ισχύει κάτι τέτοιο ή έλεγε πάλι μαλακίες???

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα το tsi 45αρα εχει παιδια.Φιλε μου μηπως προσθεσες κανενα εξτρα κι εχεις πλεον μεγαλυτερες απαιτησεις σε μπαταρια;

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω...η δικη μου παντως εχει διανυσει πανω απο 4.5 χρονια και συνεχιζει ακαθεκτη.

για ασε το αμαξι 1 βδομαδα ακουνητο να δουμε θα παρει μετα μπρος?αν το κουνας καθε μερα ολες οι μπαταριες καλες ειναι
Link to comment
Share on other sites

Πανο εισαι λαθος.. Οπως ειπε και ο Μπιλαρας υπαρχουν "45αρες" και "45αρες" ! Καταλαβες? Δν ειναι δυσκολο....

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Γενικώς πάντως έχει ειπωθεί και από τις αντιπροσωπείες ότι η 45άρα είναι λίγη και όταν υπήρχε πρόβλημα σε καινούρια 1.6FSI την άλλαζαν με άλλη μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Αν γίνει αλλαγή καλό είναι να βάζετε μεγαλύερη. Πολύ καλές τιμές σε καλές μαπταρίες Varta/Bosch έχει ο Σαβέλλος.

Link to comment
Share on other sites

για ασε το αμαξι 1 βδομαδα ακουνητο να δουμε θα παρει μετα μπρος?αν το κουνας καθε μερα ολες οι μπαταριες καλες ειναι

Το αφησα ακινητο με κουκουλα πανω απο ενα μηνα το καλοκαιρι.Εχω και μηχανη.Ειχε πιασει αραχνες στους θολους...Πηρε μπρος οπως επερνε παντα.Φετος το Νοεμβριο που δεν εβρεχε παλι με μηχανη μετακινιομουν.Ειχε μεινει κ πανω απο βδομαδα ακινητο.Κανενα προβλημα.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

σε εμένα με 45αρα μετά από 5 μέρες ακίνητο πήρε μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε για αυτό και σκέφτομαι να την αλλάξω. την έχω 2,5 χρόνια την μπαταρία

Link to comment
Share on other sites

σε εμένα με 45αρα μετά από 5 μέρες ακίνητο πήρε μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε για αυτό και σκέφτομαι να την αλλάξω. την έχω 2,5 χρόνια την μπαταρία

Αν ειναι ανοιχτου τυπου συμπληρωσε υγρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι ανοιχτου τυπου συμπληρωσε υγρα.

κλειστού τύπου είναι. η πρώτη είχε κρατήσει 1,5 χρόνο την άλλαξα στην αντιπροσωπεία σε εγγύηση (είχε κόψει στοιχείο από όσο μου είπαν) και πάλι 45αρα μου έβαλαν.

Link to comment
Share on other sites

κλειστού τύπου είναι. η πρώτη είχε κρατήσει 1,5 χρόνο την άλλαξα στην αντιπροσωπεία σε εγγύηση (είχε κόψει στοιχείο από όσο μου είπαν) και πάλι 45αρα μου έβαλαν.

Καλυτερα να παιρνεις δικη σου μπαταρια και να τη βαζεις.Ακου 2.5 χρονια....ειναι πολυ λιγο διαστημα.Ποιος ξερει τι μπαταριες βαζουν...

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να παιρνεις δικη σου μπαταρια και να τη βαζεις.Ακου 2.5 χρονια....ειναι πολυ λιγο διαστημα.Ποιος ξερει τι μπαταριες βαζουν...

banner μου έχουν βάλει

την έβαλα εκει γιατί πέρασε στην εγγύηση και δεν πλήρωσα

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όλοι 45 άρεσ έχετε; Εγω επιμένω ότι ειχε απο μαμά varta 65άρα η οποία χάλασε μετα απο μια 5ετια και του έβαλα 75αρα λόγω και ηχοσυστηματος. Το δικό μου είναι fsi 1.6 2004 sportline

Link to comment
Share on other sites

Εσύ έχεις φτάσει το δυναμό στα όρια. Αλλά ναι τα FSI στην πλειοψηφία τους είχαν 44-45αρα εκτός απο κάποια με πλούσιο εξοπλισμό ή λόγω τύχης μιας και η μπαταρία μπαίνει στην Ελλάδα απ' όσο ξέρω. Απλά διαβάζοντας τα παραπάνω βλεπω ότι η κάθε αντιπροσωπεία έβαζε ότι ήθελε... Η δική μου ήταν Varta πχ με part number της vw αλλά όπως βλέπεις άλλοι τοποθετούσαν πιο φθηνές (βλ. banner που αναφέρθηκε).

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όλοι 45 άρεσ έχετε; Εγω επιμένω ότι ειχε απο μαμά varta 65άρα η οποία χάλασε μετα απο μια 5ετια και του έβαλα 75αρα λόγω και ηχοσυστηματος. Το δικό μου είναι fsi 1.6 2004 sportline

Θα συμφωνησω με τον Paul_fsi.Φιλε μου δεν βαζουμε οτι μπαταρια ναναι.Το δυναμο δεν μπορει να φορτισει οτι μπαταρια του βαλεις οποτε απο ενα σημειο και μετα δεν εχει νοημα.Το manual νομιζω γραφει μεχρι τι μπαταρια σε παιρνει να βαλεις.

Link to comment
Share on other sites

Οκ. Επειδή το έχω ξανακούσει ότι μπλα μπλα μπλα το δυναμο δε μπορεί να φορτισει μεγάλη μπαταρία, και διαφωνώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά γιατι δεν γίνεται; Εγω νομίζω ότι αφού το δυναμο βγάζει μια σταθερή τάση 14.1 volt και μονίμως γυρίζει ασχέτως ηλεκτρικού φορτίου, δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, απλώς κάνει παραπάνω ώρα να φορτισει. Ε και;δηλαδή άμα ανάψεις όλες τις καταναλωσεις ρεύματος μαζι στο αυτοκίνητο τι θα γίνει; Έκρηξη;

Φιλικά, θέλω απλώς να μάθω.

Link to comment
Share on other sites

Οκ. Επειδή το έχω ξανακούσει ότι μπλα μπλα μπλα το δυναμο δε μπορεί να φορτισει μεγάλη μπαταρία, και διαφωνώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά γιατι δεν γίνεται; Εγω νομίζω ότι αφού το δυναμο βγάζει μια σταθερή τάση 14.1 volt και μονίμως γυρίζει ασχέτως ηλεκτρικού φορτίου, δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, απλώς κάνει παραπάνω ώρα να φορτισει. Ε και;δηλαδή άμα ανάψεις όλες τις καταναλωσεις ρεύματος μαζι στο αυτοκίνητο τι θα γίνει; Έκρηξη;

Φιλικά, θέλω απλώς να μάθω.

Θα δουλευει συνεχως το δυναμο χωρις να μπορει να τη φορτισει ποτε στο 100%.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν βάλεις διαφορετικού τύπου μπαταρία, που απαιτεί υψηλότερη τάση φόρτισης. Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν επηρεάζει την τάση φόρτισης. Το δυναμό θα δουλεύει για να αναπληρώσει την ενέργεια που χάθηκε από την μπαταρία. Αυτή είναι ίδια είτε έχει 45άρα είτε 100αρα (δεδομένου ότι ξεκινάμε με φορτισμένη μπαταρία και έχουμε τις ίδιες καταναλώσεις). Περίπτωση να μην μπορεί να φορτιστεί μια μπαταρία υπάρχει μόνο αν η καταναλώσεις των συσκευών πάνω στο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερες (ή ίσες) με το ρεύμα που μπορεί να δώσει το δυναμό. Αλλά και σε αυτή τη περίπτωση, ιδίως αν αυτές διαρκούν λίγο, ίσως μια μικρή μπαταρία να ζορίζει περισσότερο το δυναμό από μια μεγαλύτερη.

Τώρα ίσως αν αφήσεις το αμάξι για καιρό χωρις να το μετακινήσεις η μεγαλύτερη μπορεί να έχει μεγαλύτερες συγκριτικά απώλειες, οπότε θα χρειαστεί να δουλέψει περισσότερο το δυναμό για να την ξαναφορτίσει στο 100% αλλά από την άλλη στον ίδιο ρυθμό εκφόρτισης η μεγαλύτερη θα έχει μικρότερες απώλειες από την μικρότερη.

Συνεπώς δεν βλέπω τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα μια μεγαλύτερη μπαταρία.

Σημείωση: Φαντάζομαι ότι για πολύ μεγάλες μπαταρίες, ίσως ο ρυθμός με τον οποία χάνουν ενέργεια, να μην μπορεί να ισοσκελιστεί με φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου. Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις μάλλον δεν θα χωράνε καν στο αμάξι...

Edited by thednick
Link to comment
Share on other sites

Φίλε με καλύψες πλήρως. Αυτη η καραμέλα ότι θα καψω το δυναμο μου ειχε σπάσει τα νεύρα πάνω σε κάτι διαφωνίες με κάτι δικούς μου και απλά μου έλειπε η γραπτή εξήγηση του θέματος με λίγη σάλτσα τεχνικών όρων. Ευχαριστω. Και τώρα πάω να τσακοθω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.