nightwish1975 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Γεια σας παιδιά!! Έχω ένα golfaki του 2004 με 155000χλμ. Λιγότερα από 2 χρόνια πριν, άλλαξα τη μαμίσια μπαταρία (που άντεξε 5,5 σχεδόν έτη) με μια καλύτερη (υποτίθεται βάσει των διαβεβαιώσεων του ) σε ένα μπαταριά στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Αυτός λοιπόν μου την άλλαξε και μου προσέφερε και μια καλύτερη τιμή άνευ απόδειξης (βλακεία μου). Φέτος άλλαξα 2 φορές 2 πολλαπλασιαστές και γενικώς το καντράν έβγαζε πολλές φορές βλάβη χωρίς όμως να διαπιστώνω πρόβλημα στην οδήγηση. Την τελευταία φορά που το πήγα σε συνεργείο να διαβάσουν τον εγκέφαλο, μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα χαμηλής τάσης της μπαταρίας και ότι η συγκεκριμένη είχε λίγα αμπέρ για τον μοντέλο μου (45άρα)!!!. Πήγα στον απατεωνίσκο να διαμαρτυρηθώ που μου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και αυτός απάντησε ότι ουδέποτε πούλαγε τέτοιες μπαταρίες (τη μάρκα που μου έβαλε) και ότι δε με θυμόταν καν!! Αφου είδε βέβαια ότι δε μάσαγα από τα ψέμματά του , απλά προσφέρθηκε να μου κάνει λέει παρθενική φόρτιση και θα ήταν ξανά σαν καινούργια. Στην απορία μου γιατί η μπαταρία άδειασε σε 2 χρόνια μόλις, μου είπε ότι και η μαμίσια 45άρα είναι (μόνο που αυτή κράτησε 5μιση χρόνια). Απορίες: 1) Το κάψιμο των πολλαπλασιαστών που έχουν ηλεκτρονικά μέρη μπορεί να οφείλεται σε αυξομειώσεις τάσεις μιας ανεπαρκούς μπαταρίας?? 2) Πως πρέπει να χειριστώ το θέμα?? Να βάλω από την αρχή μια 60άρα (εννοείται σε άλλον....ο απατεώνας δε θα με ξαναδεί) ή να την ξαναπάω για φόρτιση σε αυτόν?? Γεια σας παιδιά!! Έχω ένα golfaki του 2004 με 155000χλμ. Λιγότερα από 2 χρόνια πριν, άλλαξα τη μαμίσια μπαταρία (που άντεξε 5,5 σχεδόν έτη) με μια καλύτερη (υποτίθεται βάσει των διαβεβαιώσεων του ) σε ένα μπαταριά στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Αυτός λοιπόν μου την άλλαξε και μου προσέφερε και μια καλύτερη τιμή άνευ απόδειξης (βλακεία μου). Φέτος άλλαξα 2 φορές 2 πολλαπλασιαστές και γενικώς το καντράν έβγαζε πολλές φορές βλάβη χωρίς όμως να διαπιστώνω πρόβλημα στην οδήγηση. Την τελευταία φορά που το πήγα σε συνεργείο να διαβάσουν τον εγκέφαλο, μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα χαμηλής τάσης της μπαταρίας και ότι η συγκεκριμένη είχε λίγα αμπέρ για τον μοντέλο μου (45άρα)!!!. Πήγα στον απατεωνίσκο να διαμαρτυρηθώ που μου πούλησε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και αυτός απάντησε ότι ουδέποτε πούλαγε τέτοιες μπαταρίες (τη μάρκα που μου έβαλε) και ότι δε με θυμόταν καν!! Αφου είδε βέβαια ότι δε μάσαγα από τα ψέμματά του , απλά προσφέρθηκε να μου κάνει λέει παρθενική φόρτιση και θα ήταν ξανά σαν καινούργια. Στην απορία μου γιατί η μπαταρία άδειασε σε 2 χρόνια μόλις, μου είπε ότι και η μαμίσια 45άρα είναι (μόνο που αυτή κράτησε 5μιση χρόνια). Απορίες: 1) Το κάψιμο των πολλαπλασιαστών που έχουν ηλεκτρονικά μέρη μπορεί να οφείλεται σε αυξομειώσεις τάσεις μιας ανεπαρκούς μπαταρίας?? 2) Πως πρέπει να χειριστώ το θέμα?? Να βάλω από την αρχή μια 60άρα (εννοείται σε άλλον....ο απατεώνας δε θα με ξαναδεί) ή να την ξαναπάω για φόρτιση σε αυτόν?? Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν πρέπει να ανεχόμαστε παντώς είδους λαμόγια που βάζουν χέρι στην τσέπη μας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Εννοειται φιλε μου... 60αρα μονοδρομος για τα ηλεκτρικα μας.... Ολα αυτα που παραθετεις οτι υπεστει το αυτοκινητο σου στο παρελθον ειναι προβληματα της μπαταριας που σου βαλανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightwish1975 Posted December 8, 2011 Author Report Share Posted December 8, 2011 Εννοειται φιλε μου... 60αρα μονοδρομος για τα ηλεκτρικα μας.... Ολα αυτα που παραθετεις οτι υπεστει το αυτοκινητο σου στο παρελθον ειναι προβληματα της μπαταριας που σου βαλανε. Ναι αλλά ο τύπος ισχυρίστηκε ότι και η μαμίσια είναι 45??? Ισχύει κάτι τέτοιο ή έλεγε πάλι μαλακίες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Ναι δικιο εχει.. Απλα ειναι 45αρες και 45αρες... Καταλαβαινεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Δε νομίζω... Εμένα ειχε απο μαμά 65αρα varta την οποια την αλλαξα μολισ τα εφτυσε με 75 άρα ασβεστιου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 (edited) Κι εμενα το tsi 45αρα εχει παιδια.Φιλε μου μηπως προσθεσες κανενα εξτρα κι εχεις πλεον μεγαλυτερες απαιτησεις σε μπαταρια; Edited December 18, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 ειναι απλα τσικουνια τους 45 αρα δεν ειναι καλη ουτε με τα λιγοτερα εχτρα για το αμαξι μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Τι να σου πω...η δικη μου παντως εχει διανυσει πανω απο 4.5 χρονια και συνεχιζει ακαθεκτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Τι να σου πω...η δικη μου παντως εχει διανυσει πανω απο 4.5 χρονια και συνεχιζει ακαθεκτη. για ασε το αμαξι 1 βδομαδα ακουνητο να δουμε θα παρει μετα μπρος?αν το κουνας καθε μερα ολες οι μπαταριες καλες ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 (edited) Πανο εισαι λαθος.. Οπως ειπε και ο Μπιλαρας υπαρχουν "45αρες" και "45αρες" ! Καταλαβες? Δν ειναι δυσκολο.... Edited December 18, 2011 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Ακριβώς αυτό. Και εμένα η μαμίσια 45αρα έβγαλε αισίως 5,5 χρόνια και το αμάξι έμενε αρκετές φορές ολόκληρη εβδομάδα σε ακινησία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Γενικώς πάντως έχει ειπωθεί και από τις αντιπροσωπείες ότι η 45άρα είναι λίγη και όταν υπήρχε πρόβλημα σε καινούρια 1.6FSI την άλλαζαν με άλλη μεγαλύτερης χωρητικότητας. Αν γίνει αλλαγή καλό είναι να βάζετε μεγαλύερη. Πολύ καλές τιμές σε καλές μαπταρίες Varta/Bosch έχει ο Σαβέλλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 (edited) για ασε το αμαξι 1 βδομαδα ακουνητο να δουμε θα παρει μετα μπρος?αν το κουνας καθε μερα ολες οι μπαταριες καλες ειναι Το αφησα ακινητο με κουκουλα πανω απο ενα μηνα το καλοκαιρι.Εχω και μηχανη.Ειχε πιασει αραχνες στους θολους...Πηρε μπρος οπως επερνε παντα.Φετος το Νοεμβριο που δεν εβρεχε παλι με μηχανη μετακινιομουν.Ειχε μεινει κ πανω απο βδομαδα ακινητο.Κανενα προβλημα. Edited December 19, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 σε εμένα με 45αρα μετά από 5 μέρες ακίνητο πήρε μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε για αυτό και σκέφτομαι να την αλλάξω. την έχω 2,5 χρόνια την μπαταρία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 σε εμένα με 45αρα μετά από 5 μέρες ακίνητο πήρε μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε για αυτό και σκέφτομαι να την αλλάξω. την έχω 2,5 χρόνια την μπαταρία Αν ειναι ανοιχτου τυπου συμπληρωσε υγρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Αν ειναι ανοιχτου τυπου συμπληρωσε υγρα. κλειστού τύπου είναι. η πρώτη είχε κρατήσει 1,5 χρόνο την άλλαξα στην αντιπροσωπεία σε εγγύηση (είχε κόψει στοιχείο από όσο μου είπαν) και πάλι 45αρα μου έβαλαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 κλειστού τύπου είναι. η πρώτη είχε κρατήσει 1,5 χρόνο την άλλαξα στην αντιπροσωπεία σε εγγύηση (είχε κόψει στοιχείο από όσο μου είπαν) και πάλι 45αρα μου έβαλαν. Καλυτερα να παιρνεις δικη σου μπαταρια και να τη βαζεις.Ακου 2.5 χρονια....ειναι πολυ λιγο διαστημα.Ποιος ξερει τι μπαταριες βαζουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 (edited) Καλυτερα να παιρνεις δικη σου μπαταρια και να τη βαζεις.Ακου 2.5 χρονια....ειναι πολυ λιγο διαστημα.Ποιος ξερει τι μπαταριες βαζουν... banner μου έχουν βάλει την έβαλα εκει γιατί πέρασε στην εγγύηση και δεν πλήρωσα Edited December 20, 2011 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Ρε παιδιά όλοι 45 άρεσ έχετε; Εγω επιμένω ότι ειχε απο μαμά varta 65άρα η οποία χάλασε μετα απο μια 5ετια και του έβαλα 75αρα λόγω και ηχοσυστηματος. Το δικό μου είναι fsi 1.6 2004 sportline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 Εσύ έχεις φτάσει το δυναμό στα όρια. Αλλά ναι τα FSI στην πλειοψηφία τους είχαν 44-45αρα εκτός απο κάποια με πλούσιο εξοπλισμό ή λόγω τύχης μιας και η μπαταρία μπαίνει στην Ελλάδα απ' όσο ξέρω. Απλά διαβάζοντας τα παραπάνω βλεπω ότι η κάθε αντιπροσωπεία έβαζε ότι ήθελε... Η δική μου ήταν Varta πχ με part number της vw αλλά όπως βλέπεις άλλοι τοποθετούσαν πιο φθηνές (βλ. banner που αναφέρθηκε). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 21, 2011 Report Share Posted December 21, 2011 Ρε παιδιά όλοι 45 άρεσ έχετε; Εγω επιμένω ότι ειχε απο μαμά varta 65άρα η οποία χάλασε μετα απο μια 5ετια και του έβαλα 75αρα λόγω και ηχοσυστηματος. Το δικό μου είναι fsi 1.6 2004 sportline Θα συμφωνησω με τον Paul_fsi.Φιλε μου δεν βαζουμε οτι μπαταρια ναναι.Το δυναμο δεν μπορει να φορτισει οτι μπαταρια του βαλεις οποτε απο ενα σημειο και μετα δεν εχει νοημα.Το manual νομιζω γραφει μεχρι τι μπαταρια σε παιρνει να βαλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted December 22, 2011 Report Share Posted December 22, 2011 Οκ. Επειδή το έχω ξανακούσει ότι μπλα μπλα μπλα το δυναμο δε μπορεί να φορτισει μεγάλη μπαταρία, και διαφωνώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά γιατι δεν γίνεται; Εγω νομίζω ότι αφού το δυναμο βγάζει μια σταθερή τάση 14.1 volt και μονίμως γυρίζει ασχέτως ηλεκτρικού φορτίου, δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, απλώς κάνει παραπάνω ώρα να φορτισει. Ε και;δηλαδή άμα ανάψεις όλες τις καταναλωσεις ρεύματος μαζι στο αυτοκίνητο τι θα γίνει; Έκρηξη; Φιλικά, θέλω απλώς να μάθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 24, 2011 Report Share Posted December 24, 2011 Οκ. Επειδή το έχω ξανακούσει ότι μπλα μπλα μπλα το δυναμο δε μπορεί να φορτισει μεγάλη μπαταρία, και διαφωνώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τεχνικά γιατι δεν γίνεται; Εγω νομίζω ότι αφού το δυναμο βγάζει μια σταθερή τάση 14.1 volt και μονίμως γυρίζει ασχέτως ηλεκτρικού φορτίου, δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η μπαταρία, απλώς κάνει παραπάνω ώρα να φορτισει. Ε και;δηλαδή άμα ανάψεις όλες τις καταναλωσεις ρεύματος μαζι στο αυτοκίνητο τι θα γίνει; Έκρηξη; Φιλικά, θέλω απλώς να μάθω. Θα δουλευει συνεχως το δυναμο χωρις να μπορει να τη φορτισει ποτε στο 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thednick Posted December 24, 2011 Report Share Posted December 24, 2011 (edited) Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν βάλεις διαφορετικού τύπου μπαταρία, που απαιτεί υψηλότερη τάση φόρτισης. Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν επηρεάζει την τάση φόρτισης. Το δυναμό θα δουλεύει για να αναπληρώσει την ενέργεια που χάθηκε από την μπαταρία. Αυτή είναι ίδια είτε έχει 45άρα είτε 100αρα (δεδομένου ότι ξεκινάμε με φορτισμένη μπαταρία και έχουμε τις ίδιες καταναλώσεις). Περίπτωση να μην μπορεί να φορτιστεί μια μπαταρία υπάρχει μόνο αν η καταναλώσεις των συσκευών πάνω στο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερες (ή ίσες) με το ρεύμα που μπορεί να δώσει το δυναμό. Αλλά και σε αυτή τη περίπτωση, ιδίως αν αυτές διαρκούν λίγο, ίσως μια μικρή μπαταρία να ζορίζει περισσότερο το δυναμό από μια μεγαλύτερη. Τώρα ίσως αν αφήσεις το αμάξι για καιρό χωρις να το μετακινήσεις η μεγαλύτερη μπορεί να έχει μεγαλύτερες συγκριτικά απώλειες, οπότε θα χρειαστεί να δουλέψει περισσότερο το δυναμό για να την ξαναφορτίσει στο 100% αλλά από την άλλη στον ίδιο ρυθμό εκφόρτισης η μεγαλύτερη θα έχει μικρότερες απώλειες από την μικρότερη. Συνεπώς δεν βλέπω τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει πρόβλημα μια μεγαλύτερη μπαταρία. Σημείωση: Φαντάζομαι ότι για πολύ μεγάλες μπαταρίες, ίσως ο ρυθμός με τον οποία χάνουν ενέργεια, να μην μπορεί να ισοσκελιστεί με φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου. Αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις μάλλον δεν θα χωράνε καν στο αμάξι... Edited December 24, 2011 by thednick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted December 27, 2011 Report Share Posted December 27, 2011 Φίλε με καλύψες πλήρως. Αυτη η καραμέλα ότι θα καψω το δυναμο μου ειχε σπάσει τα νεύρα πάνω σε κάτι διαφωνίες με κάτι δικούς μου και απλά μου έλειπε η γραπτή εξήγηση του θέματος με λίγη σάλτσα τεχνικών όρων. Ευχαριστω. Και τώρα πάω να τσακοθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...