Jump to content
katsav

Αγορα Νεου Polo

Recommended Posts

καλημερα σε ολους.ειμαι νεο μελος και θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα.μολις παραγγεiλα το νεο polo 1.2 tsi με τους 90ps εαν και ηθελα να παραγγειλω το Polo με τους 105ps αλλα επειδη το ηθελα σε ασημι η σε ασπρο χρωμα και δεν υπηρχε και επειδη ηθελα να προλαβω την αποσυρση αναγκαστηκα να παρω το Polo με τους 90ps.ειναι 5ταχυτο.θα εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση σχετικα με το Polo 1.2 105ps.μηπως θα ηταν καλυτερα να το παρω με το αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων.εχω ακουσει το polo 1.2 με τους 105ps αποδιδει στην πραγματικοτητα 120ps. μετα απο καποιο διαστημα θα μπορουσα να αυξησω την αποδοση του με καποιο τροπο(δεν εχω ιδεα απο αυτα) και επισης εαν ειναι καλο να βαλω φωτα xenon.

ευχαριστω για την βοηθεια σας

Link to comment
Share on other sites

Για τα ξενον έπρεπε ήδη να τα έχεις βάλει χωρίς δεύτερη κουβέντα. Αξίζουν απλά.

Το θέμα κινητήρα τώρα είναι βάση της δικής σου οδήγησης. Και αυτο με τα 90 άλογα τα 180-190 τα πιάνει όταν το πατήσεις το θέμα είναι ότι η διαφορά μεταξύ 90κ105 σου δίνει ένα νεύρο και κάνει πιο εύκολες τις προσπεράσεις και την κίνηση μέσα σε πόλη μιας και ξεκινάει καλύτερα απο στάσεις κλπ. Εγώ θα έπαιρνα ότι καλύτερο υπήρχε για αυτά τα κυβικά δλδ αυτό με τα περισσότερα άλογα. Άλλωστε είναι TSI. Σηκώνει αρκετά ακόμα στο μέλλον. Τα 140-150 τα φτάνεις εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το tsi 105ps. Πώς μπορώ να διαπιστώσω ότι είναι όντως με τα 105 άλογα; Βάση του πλαισίου; Και αν ναι με ποιόν τρόπο;

Link to comment
Share on other sites

Google is your best friend.... βρίσκεις στο google ενα VIN Decoder και βαζεις εκει τον αριθμο πλαισιου σου και σου βγάζει ολες τις πληροφοριες

Μπορείς να παραθέσεις κάποιον vin decoder; Σε αυτούς που έβαλα το πλαίσιο μου δεν αναγνώρισαν κάτι...
Link to comment
Share on other sites

http://www.vagauto.com/paysocial.php

Παλια ηταν πιο απλό ! Τωρα πρεπει να κλικαρεις εκει που λεει Pay with a Tweet or Facebook σου βγαζει νεο παραθυρο κανεις sign in με το twitter ¨η facebook account σου και μετα πατας post on facebook και μετα download και εκει συμπληρώνεις το VIN και το email σου και ετοιμο....

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύω εδώ να μην ανοίξω άλλο τοπικ.

Κοίταγα πριν αυτα τα δύο

POLO 1.2 TDI 75PS COMFORTLINE 5D 15.930

POLO 1.2 TSI 90PS COMFORTLINE 5D 14.790

Αυτές είναι οι ίδιες ακριβώς εκδόσεις με διαφορετικό κινητήρα?

υπάρχει κάποιο άλλης μαρκας mini αυτοκίνητο με παρόμοιο εξοπλισμό αλλα οικονομικότερο και με λιγότερες επισκέψεις σε συνεργείο?

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύω εδώ να μην ανοίξω άλλο τοπικ.

Κοίταγα πριν αυτα τα δύο

POLO 1.2 TDI 75PS COMFORTLINE 5D 15.930

POLO 1.2 TSI 90PS COMFORTLINE 5D 14.790

Αυτές είναι οι ίδιες ακριβώς εκδόσεις με διαφορετικό κινητήρα?

υπάρχει κάποιο άλλης μαρκας mini αυτοκίνητο με παρόμοιο εξοπλισμό αλλα οικονομικότερο και με λιγότερες επισκέψεις σε συνεργείο?

To πρώτο είναι Diesel (πετρέλαιο). Το δεύτερο είναι βενζίνη. Μπορείς να κοιτάξεις προς Skoda και Seat για ίδιους κινητήρες αλλά με άλλους εξοπλισμούς και τιμές, ή γενικά να κοιτάξεις σε άλλες αυτοκινητοβομηχανίες.

Έχω συνάδελφο που έχει το πρώτο που αναφέρεις, το πετρελαιοκίνητο, έχει 35.000 χλμ σε 1.5 χρόνο και δεν έχει επισκευτεί την αντιπροσωπεία παρά μόνο για τα προκαθορισμένα service, κι από ότι μου έχει πει αν και αργεί λίγο στην επιτάχυνση σε σχέση με το 1.2Tsi 105Ηp (που δεν αναφέρεις καθόλου) το έχει πάει αρκετές φορές στα 170 - 180 χ.α.ω.

Link to comment
Share on other sites

To πρώτο είναι Diesel (πετρέλαιο). Το δεύτερο είναι βενζίνη. Μπορείς να κοιτάξεις προς Skoda και Seat για ίδιους κινητήρες αλλά με άλλους εξοπλισμούς και τιμές, ή γενικά να κοιτάξεις σε άλλες αυτοκινητοβομηχανίες.

Έχω συνάδελφο που έχει το πρώτο που αναφέρεις, το πετρελαιοκίνητο, έχει 35.000 χλμ σε 1.5 χρόνο και δεν έχει επισκευτεί την αντιπροσωπεία παρά μόνο για τα προκαθορισμένα service, κι από ότι μου έχει πει αν και αργεί λίγο στην επιτάχυνση σε σχέση με το 1.2Tsi 105Ηp (που δεν αναφέρεις καθόλου) το έχει πάει αρκετές φορές στα 170 - 180 χ.α.ω.

Ναι το ξέρω οτι ο ένας είναι ντίζελ. ;) Απο δευτέρα που έχω ρεπό λέω να πάω σε καμιά αντιπροσοπεία. Για vw Λέω να πάω για αρχή στον Ρώρρης. Έχω τον φιλιππαίο δίπλα μου αλλά δεν έχω ακούσει καλά για αυτόν.Η επιτάχυνση και η δύναμη δεν με πολυενδιαφέρει.Περισσότερο ο εξοπλισμός και οι όποιες γενικες βλάβες που θα βγάλει αν βγάλει το αυτοκίνητο. Δεν έβαλα το 105 λόγω τιμής δεν θυμάμαι να έχει πολύ μεγάλη διαφορά με το 75 ντίζελ κινητήρα. Απλα σε πρώτη φάση δεν ξέρω αν πρέπει να πάρω το ντίζελ 75 η το 90 με βενζίνη. θα κάνω το λιγότερο 9500 ΧΛΜ το χρόνο και υπολόγισα οτι θέλω 3 και κάτι χρόνια για να κάνω απόσβεση το μεγαλύτερο κόστος

EDIT

http://used.automari...car.asp?id=1220

πιστεύω οτι είναι τυπογραφίκο λάθος αλλά στην φώτο με το μπλέ σήμα της VW γράφει 1.4. Αυτα αν δεν κάνω λάθος τα κυβικά δεν αναφέρει? τότε γιατι στην αγγελία γράφουν 1.2? :suicide:

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια!! Ειμαι καινουργιο μελος και επειδη ενδιαφερομαι σοβαρα για την αγορα του Polo σκεφτηκα οτι το καλυτερο μερος για να μου λυθουν οι οποιες απορειες ειναι αυτο εδω.

Για να μην δημιουργησω καινουργιο θεμα σκεφτηκα να ποσταρω στο συγκεκριμενο.

Σκεφτομαι για την αγορα του Polo 3D με τον TDI 1.2 - 75 ps στην comfortline.

Θα ηθελα να παω στο polo με τον TSI 1,2 - 90 ps, αλλα σκεφτομαι παρα πολυ το θεμα της καταναλωσης, αφου μενω βορεια και η σχολη μου ειναι στον Πειραια οποτε θα εχω πολλα περα δωθε, και επισης δεν ειμαι σε ηλικια, αλλα ουτε ειναι οι εποχες τετοιες που να μπορω να δινω πολλα για ασφαλειες, καυσιμα και γενικοτερα οτι συνεπαγεται με την εννοια "συντηρηση". Ακομα, θελω να πηγαινω και ταξιδακια με το αυτοκινητο οποτε..

1. Το αυτοκινητο πως ειναι γενικα στην εθνικη? Ειναι βαρυ? Σου εμπνει εμπιστοσυνη με τα κρατηματα του ή μπαα?

2. Ο κινητηρας ο συγκεκριμενος αποδιδει οντως 75? Μηπως αποδιδει λιγοτερα ή περισσοτερα? Εαν ναι, ποσα μειον ή συν? Ρωταω γιατι καπου διαβασα οτι ο TSI με τα 90 δινει 10 αλογα παραπανω.

3. Θα μπορω να τον βελτιωσω αργοτερα με καποιο προγραμα? Εαν ναι ποσο θα μπορω να το φτασω?

4. Στο θεμα του εξοπλισμου, ποσο πιο κατω ειναι η comfortline απο την highline? Με ενδιαφερει να μπορω να εχω το πολυλειτουργικο τιμονι καθως και το σηστυμα RNS 310. Μηπως ξερετε ποσο παει το τελευταιο για να ερθει απο το εργοστασιο? Διαφορετικα μπορω να το εγκαταστησω εγω εργοτερα αμα δεν επιλεξω να ερθει με αυτο απο το εργοστασιο?

5. Εαν εχει καποιος το συγκεκριμενο μοντελο μηπως μπορει να μου πει αποψεις, μειον και συν?

Ευχαριστω, σορυ αμα σας επρηξα. Θα χαρω να διαβασω ολες τις αποψεις..

Edited by aris_rom
Link to comment
Share on other sites

...

Φίλε κάλως όρισες στην μεγάλη παρέα εδω. Είμαι κ εγω ψημένος για το πολο όποτε για τα πρώτα ερωτήματά καλύτερα να απαντήσουν κάποιοι γνώστες.

4. Σχετικά με τις εκδόσεις κ τον εξοπλισμό διάβασε εδώ

http://www.volkswage..._guide_polo.pdf

http://www.volkswage...ricelist/0.html

Ρωτώντας εγώ εχω καταλήξει στο ο,τι θέλεις καλύτερα να μπει αρχικά... Έχω την εντύπωση πως στην έκδοση 70ρι δεν μπορείς να αλλάξεις το τιμόνι και η ραδιοπλοηγηση rns είναι πανάκριβη, πάνω από 500ευρο.

Καλό είναι βεβαία να πας σε εναν κοντινό εκπρόσωπο κ να ρωτήσεις κ να πάρεις τιμες. Παραθέτω έναν κατάλογο το οποίο το βρήκα εδώ μέσα κ είναι πολύ παλιός!

5. Σε παραθέτω να ρίξεις μια ματιά σε ενα πολύ καλο άρθρο ημερολόγιο του χρήστη GREG http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50763

Έμενα τελευταία με καίει το http://www.autoblog.gr/2012/05/08/vw-tsi-problems-with-timing-chains/ όπως και ποτε κ αν θα έρθει επιπλέον εκδοσή Ελλάδα http://www.autoblog.gr/2012/05/03/volkswagen-polo-rline/

post-20429-0-10053000-1336493883_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Αδέρφε θα σου πω εγώ την γνώμη μου και την συμβουλή μου μιας και είμαι κάτοχος του 90αρίου και κάθε μέρα κάνω 25 ΧΛΜ μεταμορφωση σεπόλια μεταμόρφωση.

Η μέση κατανάλωση με βάση το trip computer είναι 6.3 με 6.5

Σε ταξίδι στην τιθορέα ληταν περίπου 5.5 με 5.3.

Αν κάνεις πάνω απο 30-40 την μέρα νομίζω σε συμφέρει ντίζελ.

Για μένα και λεω ΜΟΝΟ για μένα συμφωνα με τις δικές μου ανάγκες και προτιμήσεις ίσως δεν έπαιρνα την high αλλα την comfort με DSG. Εχω την εντύπωση πως στα ντιζελ λόγο περρισσότερο ροπής οι 7 ταχύτητες σε σχέση με το μακρυ 5αρι πρεέπει να εκμεταλεύονται καλύτερα της δυνατότητες του κινητήρα. Επίσης αν σε ενδιαφέρει το ηχοσύστημα βάλε το απο τώρα και με το media in μην την πατήσεις όπως ο γρηγόρης. Εκτος αν προτιμάς after market.

όσο αφορά την οδήγηση το Polo έχει έντονη υποβοήθηση στο τιμόνι. Εγω αυτό σε σύγκριση με το toyota corolla της δουλείας το βρίσκω στα +. γυρνάει πολύ πιο έυκολα και είναι πιο μαλακό το τιμόνι. Και το αμαξι όσες φόρες το ζόρισα σε πολύ κλειστες στροφές είχε καλα κρατήματα. και μόλις πιάσει ροπή στης 1500 1600 δεν θα το νοιώθεις καθόλου βαρύ :)

Και μια απορία. Αν το αμάξι είχε 6η ταχύτητα λογικά θα έκαιγε λιγότερο στα 100 120 130 ΧΛΜ/Ω?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.