GEOZN8 Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 (edited) Για μια ακόμη φορά θα πω όλε και πάλι όλε. !! Τα καταφέραμε..!!! Μας δυσκόλεψαν λίγο κάποια σημεία και κάποιες βίδες περίεργες λίγο για να ξαναμπούν άλλα όλα καλά !!! Αν δεν ήταν και το σφυροδρέπανο του Στέλιου δεν θα κάναμε δουλειά... Όλα σε χρόνο dt !! Edited November 24, 2017 by GEOZN8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 10 hours ago , GEOZN8 said: Για μια ακόμη φορά θα πω όλε και πάλι όλε. !! Τα καταφέραμε..!!! Μας δυσκόλεψαν λίγο κάποια σημεία και κάποιες βίδες περίεργες λίγο για να ξαναμπούν άλλα όλα καλά !!! Αν δεν ήταν και το σφυροδρέπανο του Στέλιου δεν θα κάναμε δουλειά... Όλα σε χρόνο dt !! Δόξα στο Ленин... τα καταφέραμε!!!!!!!!!!! χαχα!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted November 26, 2017 Report Share Posted November 26, 2017 (edited) Κυριακάτικα με τι ασχολείται ο κόσμος... Μπήκα και έλυσα τάκα τάκα τις 5 βίδες, έξω το κάλυμμα... μπας και μπορέσουμε να βιδώσουμε την εμπρός δεξιά βίδα... Δυστυχώς, το κούμπωμα της ζώνης και το πλαστικό κάλυμμα του καθίσματος δεν επιτρέπουν όχι σε εργαλείο, ούτε καν σε δάχτυλα να πλησιάσουν. Στενάχωρα... Οπότε από αύριο ένα Μ10 Τορξ, να βγάλουμε το κάθισμα του συνοδηγού, ίσα να φύγει δεξιότερα 5-10 πόντους, χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο... να βιδώσουμε και τη βίδα που μας... λείπει! (Για μένα μιλάω, φυσικά!) Και λίγα σχόλια για τον τεμπελχανά: Πρώτες εντυπώσεις! Εδώ είναι το ζουμί! Το πήγα μια βόλτα ως το αεροδρόμιο και πίσω (για δουλειά! χαχα!). Κατ' αρχήν, η αεροδυναμική βελτιώθηκε κατά 0.02 μονάδες του CD, (ελα: coefficient Drag, δηλαδή συντελεστής οπισθέλκουσας, τίποτε δεν ξέρετε πια!!! Ελεος!). Συν 2 χλμ/ώρα τελική παραπάνω! Εγγυημένα!!! Δεύτερον: ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ! Απίστευτο; Κι όμως... οι κερατάδες οι γερμανοί το κάνανε το πίσω μέρος 3 εκατοστά ψηλότερο απ' ότι έπρεπε... Γέρνει μεν, μπροστά, αλλά, αν το σηκώσεις λίγο και οριζοντιωθεί γίνεται αφύσικα ψηλό... Εκτός κι είναι στραβά τα χέρια μου! Τι να πω! Η κυρία μου πάντως το θεωρεί... λιμουζίνα! Γυναίκες!!! Η θήκη δεν χωράει CD! Είναι ρηχή! Πριν, χωρίς καπάκι, έριχνα ένα κουτάκι των 10 CD και δεν με ενοχλούσε! Για να βγει η κονσόλα, παραλίγο να βγαλουμε το μπαλάκι του λεβιέ... Αντε ψάχνε τώρα στα φορουμ πως βγαίνει, τι κόλπα και πατέντες χρειάζεται... Τελικά, κάναμε το πιο εύκολο βήμα: Βγάλαμε το σατινέ που έχει τις ενδείξεις PRNDS, και αφήσαμε τη φούστα στη θέση της. Ετσι πέρασε η κονσόλα πάνω από το λεβιέ... Εν τω μεταξύ, ακόμα κι αν αφήναμε την παλιά κονσόλα, θα ήταν πολύ δύσκολο να βάλουμε χέρι από κάτω να ξεβιδώσουμε την παλιά ποτηροθήκη και μετά να βιδώσουμε την καινούρια... Με τη βοήθεια του Γιώργου, πάντως, ο χρόνος μας μειώθηκε στο μισό: Κάναμε ακριβώς δύο ώρες, αφού είχαμε αναλάβει εγώ το αριστερό μέρος, εκείνος το δεξιό, και εναλλάσσαμε το μοναδικό τορξ 20 που είχα! Ευτυχώς ΟΛΕΣ οι γίδες (σόρρυ Βίδες!) είναι Μ4.5Χ16 οπότε δεν αλλάξαμε εργαλείο!!! Απλώς το εργαλείο άλλαζε χέρια, και ανάλογα το σημείο εργασίας, βάζαμε καστάνια ή μακρύ χερούλι "κατσαβίδι". Αφότου έφυγε ο Γιώργος, είχα να βάλω την πίσω ποτηροθήκη (2 βίδες) και τις πίσω πλαινές βίδες (επίσης 2). Θαύμασα πάντως τους τεχνικούς που έχουν καταφέρει να κάνουν αυτό το παζλ πλαστικών και ενίοτε μεταλλικών εξαρτημάτων να δένουν μεταξύ τους αρμονικά, με ισόποσες αποστάσεις μεταξύ τους, να μην τρίζουν και να δείχνουν ποιοτικά! Τι ΔΕΝ κάναμε; Δεν βάλαμε τις μπροστινές 2 βίδες στήριξης, αφού πρέπει να βγούν τα καθίσματα (και τα 2, δυστυχώς και δεν είναι να απορείς γιατί η VW χρεώνει 200 ευρώ τοποθέτηση!) για να βιδώσουμε 2 βίδες εμπρός και χαμηλά στο σασί του τεμπέλη. Θα το κάνω, εντός της εβδομάδος, μόλις βρώ το κατάλληλο τορξ για να λύσω τα καθίσματα. Πάντως... δεν κουνάει ιδιαίτερα και δεν τρίζει καθόλου... Edit: Τελικά μία βίδα μας λείπει, όπως είπα πιο πάνω. Η δεύτερη, μπαίνει στα αριστερά στο κέντρο και απλά πας το κάθισμα του οδηγού τέρμα μπροστά και έχεις άνετη πρόσβαση... (κλεμένη φωτό από καλό DIY. Βασικά, δεν έχει η δική μας βερσιόν την βίδα που δείχνει το αριστερό τόξο. Η δεξιά μας λείπει). (επίσης κλεμένη από άλλο DIY. Η αριστερή βίδα, έχει πρόσβαση με το κάθισμα του οδηγού τέρμα μπροστά). Η διαδικασία απλή: Βγάλε μπαταρία (αερόσακοι, μη σου... σκάσουν στα μούτρα!), ξεμπρίζωσε τα καθίσματα {το δεξιό και χωρίς να βγει από το αμάξι} (αερόσακοι, προφανώς), λύσε 2 πισω βίδες στις ράγες, λύσε 2 βίδες στις ράγες μπροστά, βγάλε τα καθίσματα στο δρόμο, βίδωσε 2 βιδίτσες στον τεμπέλη (γκρρρρρρρ!) και ξαναβάλτα όλα μέσα! Αλλο κουφό... Το πράμα είχε και ένα πακέτο 5-6 φύλλα οδηγίες συναρμολόγησης. Στην πρώτη σελίδα έδειχνε τι χρειάζεσαι και τι περιλαμβάνει. Μολις το πήρα, πριν 2 μέρες, το άνοιξα να το χαζέψω... Ψάχνω ψάχνω, δεν υπήρχε το 6. Γράφω στους Αγγλους, ρε σεις, λείπει το 6! Τι κάνουμε; Εν τω μεταξύ, άρχισα να ψάχνω τι είναι το περιβόητο 6! Είναι αεραγωγός clima, όπως αυτός στο ντουλαπάκι, να φέρνει κρύο αέρα στον τεμπέλη. Βρίσκω ένα site με online ανταλλακτικά, δίνει ΠΕΝΤΕ κωδικούς για αυτό το πράμα! Και προφανώς, ενώ στο κιτ που πήρα είχε ένα σωλήνα-αεραγωγό για τους πίσω αεραγωγούς, δεν είχε για το ντουλαπάκι του τεμπέλη. Την επόμενη μέρα, άνοιξα το σακουλάκι με τις βίδες: Είχε μέσα 2 τάπες τετράγωνες, οι οποίες μπαίνουν σε δυο αντίστοιχες τρύπες, αφού τελειώσει η συναρμολόγηση, αφού στη μια από αυτές, μπαίνει μια βίδα, που βιδώνει το καπάκι του τεμπέλη στο σασί του τεμπέλη! Ρε τον παλιοτεμπέλη! Και βέβαια, δεν είναι να απορείς, αφού ειδικά για το ΜΚ5 Golf η VW έχε βγάλει 83735 κοντέρ, 765234 steering control modules, 912341 CECM αι άλλα τόσα slip ring και CAN Gateways... Στους τεμπέληδες θα έμενε πίσω;! Πάντως... τους τσάκωσα τους γερμανούς με... Error! Στο σφραγισμένο σακουλάκι με τις βίδες, είχε 7 βίδες σωστές και μια πιο κοντή, πιο χοντρή και με κεφάλι τορξ 25! Ε... καλά είχαμε περίσσευμα από το παλιό σεταπ! Προφανώς και το είπα στους αγγλάρες, να μην έχουν τρομάρα, που στο καλό είναι το... χαμένο εξάρτημα! Υπάρχουν τεμπέληδες λοιπόν με διάφορα αξεσουάρ: Απλό, νέτο, σκέτο (σαν τούτο καλή ώρα!) CD Changer αεραγωγό κρύου αέρα με σύνδεση iPod με USB με AUX με παροχή 12V με διακόπτη ανοίγματος οροφης (για EOS) στον κατά τα άλλα ολόιδιο τεμπελχανά με συνδυασμό των ανωτέρω με συνδυασμό χρώματος ανθρακί (εγώ), μπεζ (ο Γιώργος), δέρμα, μαύρο, καφέ, σκατί, λαχανί μεταλλικό (οκ, τα 4 τελευταία τα φαντάστηκα!) Αυτάααααααααααααααα!!!!!!! Edited November 26, 2017 by steliosh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted December 13, 2017 Report Share Posted December 13, 2017 (edited) και... update! http://steliosh.net/golf/tempelis/index2.html Edited December 14, 2017 by steliosh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 και... update! Στελιο το πανω μερος του τεμπελη βγαινει ευκολλα? Μιλαω για το 5 που φαινεται στη φωτο. Πρεπει να ειναι το ιδιο με το τιγκουαν το καινουριο και σκεφτομαι να το κανω δερματινο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 (edited) χμ... δεν ξέρω... ήταν συναρμολογημένο και βαλμένο, και το ύφασμα και όλα. Αλλά... πρόσφατα διάβασα αυτό http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=171864 προσπαθώντας να βρω DIY... Μήπως σε βοηθήσει... Και... υπάρχει κι αυτό... http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOLF/2008/625/R/8/863/863055 Που δείχνει ότι έχει 25834 κλιπσάκια γύρω γύρω!!! Edited December 14, 2017 by steliosh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 Επιστημη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted December 15, 2017 Report Share Posted December 15, 2017 ειναι λίγο ψιλοδουλίτσα, αλλά ο μάστορας που θα το κάνει, αν ασχολείται με ταπετσαρίες αυτοκινήτων, δεν θα το χαλάσει, πιστεύω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 15, 2017 Report Share Posted December 15, 2017 Ειχα ενα μαστορα στη Κρητη που αναλαμβανε και απο τη αντιπροσωπεια αυτοκινητα. Μολις το ειδε μου λεει δε βγαινει μονο το απο πανω. Πρεπει να βγει ολο το συστημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted December 15, 2017 Report Share Posted December 15, 2017 Στο Golf 5/6 ο τεμπέλης είναι ξεχωριστός από την κονσόλα, ενώ στο Golf 7 είναι ενιαίος με την κονσόλα που φτάνει μπροστά ως κάτω από το clima. Στο Tiguan πως είναι? Λογικά, είτε έτσι είτε αλλιώς, βγαίνει εύκολα, όλος ο τεμπέλης, και μετά πάνω στο τραπέζι ασχολείσαι με το κάλυμμα μόνο, αφού μπορεις να το δεις απο ολες τις μεριές πολύ πιο άνετα από το στενάχωρο του σαλονιού του αυτοκινήτου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted December 16, 2017 Report Share Posted December 16, 2017 Δε μπορουσαν οι φουστηδες να το κανουν απλο στο βγαλσιμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steliosh Posted December 17, 2017 Report Share Posted December 17, 2017 χαχα! Ελα ντε! Ενδεχεται όμως επειδή το ακουμπιστήρι ειναι αντικείμενο καθημερινής και πολλής "λάτρας", να το έκαναν επίτηδες έτσι για να μη χαλάει... Για σκέψου το! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...