Jump to content
gkoutsis

Προσοχη Με Τις Αναποδες Σκαστρες Παιδια.....

Recommended Posts

Εχω συνεχεια αμαξια στο μαγαζι που εχουν τοποθετησει αναποδα την σκαστρα. Το αποτελεσμα ειναι η ΜΗ εκτονωση της πιεσης, κυνδινος να σκασει καποιο κολαρο και φυσικα μειωση της ζωης της τουρμπινας.

Μερικες photos για να παρετε ιδεα πως φαινεται η λαθος τοποθετημενη σκαστρα και πως πρεπει να ειναι κανονικα.

Εδω εχουμε την πλαστικη σκαστρα αναποδα.

Wrong%20BOV%20direction%201.jpg

Εδω μια compact turbosmart και αυτη αναποδα.

Wrong%20BOV%20direction%203.jpg

Εδω ειναι στην σωστη φορα.

Wrong%20BOV%20direction%204.jpg

Ανοιχτε καπω και δειτε η δικια σας πως ειναι. Μεγαλη πιθανοτητα να ειναι αναποδα και να σωσετε την τουρμπινα σας απο προωρο θανατο :)

Link to comment
Share on other sites

Μικρη διορθωση. Οι ποιο πολλες after market σκαστρες οπως forge, turbosmart κλπ κλπ μπαινουν αναποδα απο τις εργοστασιακες. Ακυρο λοιπον το σχολιο για την εργοστασιακη σκαστρα. Επρεπε να αναφερω να μην περνουμε σαν παραδειγμα την θεση της εργοστασιακης.

Αν για παραδειγμα βαλεις αναποδα μια supersonic turbosmart δεν υπαρχει περιπτωση να ακους εκτονωση. Το λεει και στο manual οτι το κατω μερος της σκαστρας παει στην πιεση της τουρμπινας.

Οποτε το check ειναι για τις after market που μπορει να εχουν μπει αναποδα.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μικρο παραδειγμα για forge σκαστρα.

http://www.forgemotorsport.com/media/USASPLTR.pdf

Την μαμα σκαστρα της Bosch την βαζεις οπως ειναι στο manual της VW. Ολες οι αλλες συνηθως πανε αναποδα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω συνεχεια αμαξια στο μαγαζι που εχουν τοποθετησει αναποδα την σκαστρα. Το αποτελεσμα ειναι η ΜΗ εκτονωση της πιεσης, κυνδινος να σκασει καποιο κολαρο και φυσικα μειωση της ζωης της τουρμπινας.

Μερικες photos για να παρετε ιδεα πως φαινεται η λαθος τοποθετημενη σκαστρα και πως πρεπει να ειναι κανονικα.

Εδω εχουμε την πλαστικη σκαστρα αναποδα.

Wrong%20BOV%20direction%201.jpg

Εδω μια compact turbosmart και αυτη αναποδα.

Wrong%20BOV%20direction%203.jpg

Εδω ειναι στην σωστη φορα.

Wrong%20BOV%20direction%204.jpg

Ανοιχτε καπω και δειτε η δικια σας πως ειναι. Μεγαλη πιθανοτητα να ειναι αναποδα και να σωσετε την τουρμπινα σας απο προωρο θανατο :)

Η 710Ν μπαινει οπως βλεπω στην φωτο..σωστα?Eπισεις οταν έβγαλα την παλια έξω είδα είχε κατι σαν λάδια απο έξω στα στόμια ,αλλα δεν μπόρεσα να καταλαβω για πιο λόγο είναι,για να σασ δώσω να καταλάβετε ειναι ας πουμε για να μπει καλύτερα στην τρύπα για να γλυστρίση σε εκείνα τα σημεία...Εγω δεν έβαλα όμως...έπρεπε?όπως στη φώτο..Για πιο λόγο γίνετε αυτό?Εγω δεν έβαλα τιποτα τετοιο και απλα την έβαλα επάνω και πήγα και βολτα...*μη επιτρεπόμενη λέξη*?Ας μου εξιγίσει κάποιος http://www.diynexus.com/vw/mk4_diverter_valve_change/lube_valve.jpg Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

Ναι η 710N παει οπως την βλεπεις στα σχεδια. Τα λαδια ειναι λογικα απο την τουρμπινα. Τσεκαρε μεσα στις σωληνωσεις για λαδια. Με το δαχτυλο μπορεις να παρεις μια ιδεα. Ενα απλο ιχνος ειναι λογικο. Αν τωρα μενει ποσοτητα λαδιου επανω στο δαχτυλο ισως η τουρμπινα να θελει κιτ επισκευης (δαχτυλιδια, κουζινετο κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.