manbag Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Έχω αρχίσει και ψάχνομαι για τα καλά . Ε! με 35-40,000 Km / έτος νομίζω ότι επιβάλλεται . Αλλά το θέμα είναι τι γίνεται με τα μοτέρ …. Έχει κανένας εμπειρία να μας πει . 1.9 η 2.0 ? Από φόρους , τεκμήρια , τέλη κλπ τι γίνεται ?? Από ασφάλεια πάντως που ρώτησα είτε 1,9 είτε 2,0 η ασφάλεια πάει 350 / 6μηνο με όλες τις καλύψεις και οδική οπότε δεν το συζητάμε πάμε φουλ για 2,0 , αλλά από τα άλλα ……. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Εξαρτάται σε ποιά μοτέρ αναφέρεσαι. Δηλαδή στα 2,0 λίτρα υπάρχει ο SDI αλλά είναι παλαιότερης τεχνολογίας και χαμηλότερης απόδοσης από τον αντίστοιχο TDI. Στα 1,9 λίτρα όμως υπάρχουν 3 ειδών, με75hp, 90hp και με 105hp. Η γνώμη μου είναι υπέρ των TDI. Θα βρεις μεγάλη ποικιλία από τέτοια μοτέρ γιατί τα φορούν σχεδόν όλα τα μοντέλα vw επαγγελματικά και μή. Επιπλέον είναι τα μοτέρ που έχουν τα περισσότερα vw, skoda και seat ταξί στην Ελλάδα, οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ δοκιμασμένα στις Ελληνικές συνθήκες και σε αυτοκίνητα που δουλεύουν 24 ώρες συνεχώς. Μερικά στοιχεία για τα μοτέρ αυτά είναι: SDI 2,0L, 69 hp, 140Nm ροπή, μεικτός κύκλος κατανάλωσης 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 75hp, 210Nm, 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 90hp, ? , 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 105hp, 250Nm, 6,0 λ/100χλμ TDI 2,0L, 140hp, 320Nm, 6,2 λ/100χλμ. (όλα είναι εργοστασιακά στοιχεία). Τώρα σε οτι αφορά τα τεκμήρια και το φόρο, ρώτησα το λογιστή μου και είπε οτι υπολογίζονται κανονικά με τα κυβικά τους, εκτός αν είναι επαγγελματική η άδεια οπότε πάει με το μεικτό βάρος. Υπολογίζεις δηλαδή τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας για 1,9 ή 2,0L συν το κόστος της μετατροπής (άν σκεφτεσαι μετατροπή στο αυτοκίνητο σου). Άν πας για καινούριο πιθανόν θα πληρώνεις με βάση τις εκπομπές καυσαερίων, όταν ψηφιστεί ο σχετικός νόμος. Στην περίπτωση αυτή μπορείς να δεις τον καινούριο 1,6L TDI 102hp, 250Nm, 5,6 λ/100χλμ και 4,9 λ/100χλμ (Blue Motion). Ελπίζω να πήρες μια πρώτη ιδέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted December 16, 2011 Author Report Share Posted December 16, 2011 Εξαρτάται σε ποιά μοτέρ αναφέρεσαι. Δηλαδή στα 2,0 λίτρα υπάρχει ο SDI αλλά είναι παλαιότερης τεχνολογίας και χαμηλότερης απόδοσης από τον αντίστοιχο TDI. Στα 1,9 λίτρα όμως υπάρχουν 3 ειδών, με75hp, 90hp και με 105hp. Η γνώμη μου είναι υπέρ των TDI. Θα βρεις μεγάλη ποικιλία από τέτοια μοτέρ γιατί τα φορούν σχεδόν όλα τα μοντέλα vw επαγγελματικά και μή. Επιπλέον είναι τα μοτέρ που έχουν τα περισσότερα vw, skoda και seat ταξί στην Ελλάδα, οπότε όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ δοκιμασμένα στις Ελληνικές συνθήκες και σε αυτοκίνητα που δουλεύουν 24 ώρες συνεχώς. Μερικά στοιχεία για τα μοτέρ αυτά είναι: SDI 2,0L, 69 hp, 140Nm ροπή, μεικτός κύκλος κατανάλωσης 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 75hp, 210Nm, 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 90hp, ? , 6,0 λ/100χλμ TDI 1,9L, 105hp, 250Nm, 6,0 λ/100χλμ TDI 2,0L, 140hp, 320Nm, 6,2 λ/100χλμ. (όλα είναι εργοστασιακά στοιχεία). Τώρα σε οτι αφορά τα τεκμήρια και το φόρο, ρώτησα το λογιστή μου και είπε οτι υπολογίζονται κανονικά με τα κυβικά τους, εκτός αν είναι επαγγελματική η άδεια οπότε πάει με το μεικτό βάρος. Υπολογίζεις δηλαδή τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας για 1,9 ή 2,0L συν το κόστος της μετατροπής (άν σκεφτεσαι μετατροπή στο αυτοκίνητο σου). Άν πας για καινούριο πιθανόν θα πληρώνεις με βάση τις εκπομπές καυσαερίων, όταν ψηφιστεί ο σχετικός νόμος. Στην περίπτωση αυτή μπορείς να δεις τον καινούριο 1,6L TDI 102hp, 250Nm, 5,6 λ/100χλμ και 4,9 λ/100χλμ (Blue Motion). Ελπίζω να πήρες μια πρώτη ιδέα. Για μεταχειρισμενο απο Γερμανια ψαχνω για τα καλα , για τους TDI 104 και 140 κοιτάω αλλα το ερωτημα ειναι αν υπάρχει μεγαλη φορολογικη διαφορα μεταξυ τους ή τεκμηριο γιατι απο ιπποδυναμη η διαφορα ειναι τεραστια οποτε το συμφερον ειναι ο 140 . Απο τελη τι παιζει ? Υπαρχουν και πολυ περισσοτερες επιλογες στα 140 . Επισης θελω να ρωτησω αν υπαρχει προβλημα σε αυτα τα μοτερ απο τα πολλα αψε-σβησε στην διαρκεια της ημέρας , γιατι και οι ταξιτζηδες κανουν 300Km την ημερα αλλα το αναβουν το πρωι και το σβηνουν το βραδυ . Εγω κανω 100~130 την ημερα αλλα με καμια δεκαρια διακοπες ενδοιαμεσα οποτε η μιζα θα βογγαει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 Καλημέρα, για να μη σου λέω πράγματα που δεν ξέρω ακριβώς σχετικά με τη φορολογία, άλλωστε και γι αυτά που σου έγραψα πριν, ρώτησα το λογιστή μου, βρες ακριβώς τον κυλινδρισμό στα μοτέρ που θέλεις να συγκρίνεις (σου γράφω πιο κάτω τις δύο βασικές εκδόσεις) και πάρε τηλέφωνο μια σχολή οδηγών. Αυτοί επειδή διεκπεραιώνουν και τέτοια πράγματα, ξέρουν. Για τα τέλη κυκλοφορίας από 1739κε - 1928κε είναι 300€ από 1929κε - 2357κε είναι 660€ οπότε για το 1,9 (1896κε είναι 300€) και για το 2,0 (1968κε είναι 660€) το χρόνο. Τώρα, για το άναψε σβήσε, η δική μου εμπειρία είναι σε βενζινη (δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα). Ξέρω όμως μια περίπτωση που λέει πολλά.. Για να καταλάβεις τί εννοώ, κοντά στο δικό μου μαγαζί έχω μια αποθήκη με διανομές τροφίμων κλπ. Έχει και ένα caddy TDI 1,9 το οποίο δουλεύει μέσα στην πόλη 6 χρόνια τώρα. Κάνει πάνω από 20 άναψε σβήσε την ημέρα. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν ρύθμιση της πόρτας του οδηγού! Από μηχανικά μέρη τίποτα. Καλό ψάξιμο ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chachs Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Καλημέρα. Παρότι δεν ξέρω αν στο πετρέλαιο το αμάξι τραβάει διαφορετικά, και επειδή μόλις άλλαξα από το fsi 1.6 (116hp) στο tsi (140hp), θα σου πρότεινα αν τα οικονομικά σου το επιτρέπουν να πάς στα πολλά άλογα... είναι βαρύ το αμάξι και τα λίγα άλογα δεν τραβάνε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Για μεταχειρισμενο απο Γερμανια ψαχνω για τα καλα , για τους TDI 104 και 140 κοιτάω αλλα το ερωτημα ειναι αν υπάρχει μεγαλη φορολογικη διαφορα μεταξυ τους ή τεκμηριο γιατι απο ιπποδυναμη η διαφορα ειναι τεραστια οποτε το συμφερον ειναι ο 140 . Καταρχήν, για μεταχειρισμένο ξεχνάς τα euro4 όπως είναι ο 1.9 και ο 2.0 PD, πάς για euro5, οπότε επιλέγεις ή 1.6 ή 2.0 CR, σε συμφέρει μόνο ο 1.6 το οποίο έχει 30% τέλος για εισαγωγή και 270 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 2.0 δεν αγοράζει κανένας αυτή τη περίοδο αφού έχουν 40% τέλος (της αξίας CIF) και τέλη κυκλοφορίας 660 ευρώ +270 ευρώ εισφορά για το 2012 και το 13 θα γίνουν 660(αν δεν αυξηθούν)+440! Οπότε ψάχνεις για 1.6 tdi CR και μόνο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 (edited) Για μεταχειρισμενο απο Γερμανια ψαχνω για τα καλα , για τους TDI 104 και 140 κοιτάω αλλα το ερωτημα ειναι αν υπάρχει μεγαλη φορολογικη διαφορα μεταξυ τους ή τεκμηριο γιατι απο ιπποδυναμη η διαφορα ειναι τεραστια οποτε το συμφερον ειναι ο 140 . Εώς 31-12-2011 θα μπορούσε να ταξινομηθεί ενα 1.9 ή 2.0 (EURO4) εισαγωγής π.χ. απο Γερμανία με σχετικά μικρό κόστος ταξινόμησης (30-40%). Λογικά από 1-1-2012 θα αυξηθεί αυτό το τέλος για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής, οπότε η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα 1.6 (το οποίο είναι EURO 5). Αν πάλι βρείς μεταχειρισμένο εδώ στην Ελλάδα (οπότε δεν μπλέκεις με εκτελωνισμούς κλπ) προτίμησε τον 1.9 καθότι έχει αποδειχθεί πιό αξιόπιστος από τον 2.0. Edited December 19, 2011 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Γιατί τι προβλήματα βγάλανε τα δίλιτρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted December 20, 2011 Report Share Posted December 20, 2011 1.9 και 2.0 PD TDI δεν έχουν κάποιο θέμα ώς προς την αξιοπιστία, απλά όπως όλοι οι PD TDI, απο τον 1.4 έως τον R10 5.0, θέλουν το σωστό λάδι, δηλ. 505.01! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted December 21, 2011 Author Report Share Posted December 21, 2011 (edited) Καταρχήν, για μεταχειρισμένο ξεχνάς τα euro4 όπως είναι ο 1.9 και ο 2.0 PD, πάς για euro5, οπότε επιλέγεις ή 1.6 ή 2.0 CR, σε συμφέρει μόνο ο 1.6 το οποίο έχει 30% τέλος για εισαγωγή και 270 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 2.0 δεν αγοράζει κανένας αυτή τη περίοδο αφού έχουν 40% τέλος (της αξίας CIF) και τέλη κυκλοφορίας 660 ευρώ +270 ευρώ εισφορά για το 2012 και το 13 θα γίνουν 660(αν δεν αυξηθούν)+440! Οπότε ψάχνεις για 1.6 tdi CR και μόνο! Εώς 31-12-2011 θα μπορούσε να ταξινομηθεί ενα 1.9 ή 2.0 (EURO4) εισαγωγής π.χ. απο Γερμανία με σχετικά μικρό κόστος ταξινόμησης (30-40%). Λογικά από 1-1-2012 θα αυξηθεί αυτό το τέλος για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής, οπότε η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα 1.6 (το οποίο είναι EURO 5). Αν πάλι βρείς μεταχειρισμένο εδώ στην Ελλάδα (οπότε δεν μπλέκεις με εκτελωνισμούς κλπ) προτίμησε τον 1.9 καθότι έχει αποδειχθεί πιό αξιόπιστος από τον 2.0. Το θέμα όμως είναι ρε παιδια οτι το 1,6 δεν το βάζει στο ΤΟΥΡΑΝ παρα μόνο στο CADDY το οποίο αν ειναι 7θεσιο και εχει τα επιπλεον καθισματα πίσω παπαλα το πορτπαγκαζ . Μονο σε ZAFIRA και σε GRANDPICASSO βρησκω 1,7 και 1,6 και μάλιστα στην Ελλάδα αλλα δεν τα παω καθόλου θελω ΤΟΥΡαααααααααααααν τι να κανουμε . Παντως πρεπει να συμφωνησετε οτι οι Γερμανοι ειναι πολυ ολη την δεκαετία ΄80 και ΄90 σερνωνταν με τα 1,4 - 8V οταν οι αλλοι πεταγαν με τα 16V και ξαφνικα ερχονται στην ΄00 και πετανε στην αγορα τους 1,4 TSI με τα 140 (150) και 170 (185) αλλογα και τους πεταξαν τα εξω και σαρωσαν και ολα τα βραβεια σε ολη την ευρωπη !!!! Κατι τετοιο μου φαινεται οτι παιζεται και τωρα με τους Diesel ... αντε να περιμενουμε ποτε ξα ξυπνησουν . Τελικα μολις ειδα οτι τελικα εχουν και αυτοι το 1,6 στο ΝΕΟ ΤΟΥΡΑΝ αλλα δυστηχως δεν υπαρχει ακομα μεταχειρισμενο γιαυτο και δεν το εβρισκα ........ Edited December 21, 2011 by manbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted January 7, 2012 Author Report Share Posted January 7, 2012 Το θέμα όμως είναι ρε παιδια οτι το 1,6 δεν το βάζει στο ΤΟΥΡΑΝ παρα μόνο στο CADDY το οποίο αν ειναι 7θεσιο και εχει τα επιπλεον καθισματα πίσω παπαλα το πορτπαγκαζ . Μονο σε ZAFIRA και σε GRANDPICASSO βρησκω 1,7 και 1,6 και μάλιστα στην Ελλάδα αλλα δεν τα παω καθόλου θελω ΤΟΥΡαααααααααααααν τι να κανουμε . Παντως πρεπει να συμφωνησετε οτι οι Γερμανοι ειναι πολυ ολη την δεκαετία ΄80 και ΄90 σερνωνταν με τα 1,4 - 8V οταν οι αλλοι πεταγαν με τα 16V και ξαφνικα ερχονται στην ΄00 και πετανε στην αγορα τους 1,4 TSI με τα 140 (150) και 170 (185) αλλογα και τους πεταξαν τα εξω και σαρωσαν και ολα τα βραβεια σε ολη την ευρωπη !!!! Κατι τετοιο μου φαινεται οτι παιζεται και τωρα με τους Diesel ... αντε να περιμενουμε ποτε ξα ξυπνησουν . Τελικα μολις ειδα οτι τελικα εχουν και αυτοι το 1,6 στο ΝΕΟ ΤΟΥΡΑΝ αλλα δυστηχως δεν υπαρχει ακομα μεταχειρισμενο γιαυτο και δεν το εβρισκα ........ Τελικά μετά απο ερώτηση στον λογιστή μου σχετικά με τα τεκμήρια μου κόπηκε η ορεξη για 1,9 ή 2,0 ............. δε βαριέσαι αν ειναι να γλυτώνω απο την βενζίνη και να τα δινω στην εφορια πολλαπλασια απο τα τεκμηρια να λειπει !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...