Jump to content
StavrosH

"Καπνισμένος" Κινητήρας - Κολλημένος Κύλινδρς

Recommended Posts

Φίλοι, σήμερα πήγα το Golf μου (1.4 TSI 160ps) για το πρώτο service στην Karenta (έχοντας κάνει 12000 χλμ).

Με την ευκαιρία τους είπα οτι δεν μου αρέσει ο θόρυβος του ρελαντί και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο μου "τρεμοπαίζουν" όλα τα φώτα, απο αυτά της πλαφονιέρας μέχρι τα φώτα πορείας, υποψιαζόμενος πρόβλημα μπαταρίας.

Η πρώτη τους εκτίμηση ήταν οτι λόγω της "συντηρητικής" και "οικονομικής" οδήγησης (κάτω απο 4000 σαλ) και κυρίως λόγω της κίνησης μέσα στην πόλη ο κινητήρας είναι "μπουκωμένος" και θέλει "ξεκάπνισμα". Μάλιστα μου πρότειναν να βάζω που και που 100άρα βενζίνη και octane booster (άνοιξα και σχετικό θέμα εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50098 ) για να "ξεμπουκώνει"

Μετά απο λίγο όμως με πήραν και μου είπαν οτι ο τρίτος κύλινδρος σχεδόν δεν δουλεύει λόγω της πολλής κάπνας που έχει μαζέψει. Στα πλαίσια της εγγύησης μου είπαν οτι θα ανοίξουν το καπάκι της μηχανής και θα το καθαρίσουν.

Παιδιά δεν ξέρω, αλλά πολύ μούφα μου φαίνονται αυτά. Έχω αλλάξει στην ζωή μου 2 αυτοκίνητα turbo και κάτι παρόμοιο δεν το έχω ξανασυναντήσει.

Μπορεί όντως να είναι έτσι ? Και στο κάτω κάτω της γραφής όποιος δεν πηγαίνει πολλά ταξίδια και θέλει ένα αυτοκίνητο για χρήση στην πόλη, απαγορεύεται να πάρει TSI ? Αν είναι έτσι πριν σου πουλήσουν το αυτοκίνητο να σε ρωτανε για την χρήση που το προορίζεις....

Υ.Γ. Και κάτι τελευταίο. Για την αλλαγή λαδιών τους πήγα δικά μου λάδια (Gastrol Edge). Αυτοί πρώτη πρώτη δουλειά τους ήταν να αλλάξουν τα λάδια. Τώρα με ρωτάνε αν θέλω να τα κρατήσουν και να τα ξαναβάλουν πίσω όταν τελειώσουν με την μηχανή ή να τα πετάξουν και να βάλουν τα δικά τους OEM λάδια.

Τι να κάνω ? (Υ.Γ. το αυτοκίνητο θα το πάρω σήμερα και θα το ξαναπάω την Πέμπτη για να ανοίξουν την μηχανή, άρα τα λάδια αυτά θα μείνουν για μια μέρα μέσα).

Ευχαριστώ πολύ,

Σταύρος

Link to comment
Share on other sites

εάν ο ένα κύλινδρος δεν δούλευε το αμάξι δεν θα πήγαινε βήμα και σίγουρα θα σου είχε ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα. πρίν δώσεις το αμάξι για άνοιγμα κινητήρα διάβασε το παρακάτω το οποίο ίσως σου λύσει το πρόβλημα

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε εποιγωντος αυτο http://www.amsoil.com/storefront/apf.aspx (απο εδω http://www.streetdragfluids.com/)

δες λιγο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&st=480

και πες τους αυτους στην αντοιπροσωπια να αφησουν αυτα τα χαζα

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε εποιγωντος αυτο http://www.amsoil.co...efront/apf.aspx (απο εδω http://www.streetdragfluids.com/)

δες λιγο http://www.vwclub.gr...ic=41060&st=480

και πες τους αυτους στην αντοιπροσωπια να αφησουν αυτα τα χαζα

Δηλαδή αγαπητέ μου προτείνεις να τους πω να μην ανοίξουν το καπάκι και να αγοράσω αυτό το καθαριστικό και να κάνω την διαδικασία που αναφέρεται στο thread ??

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου φαίνεται λιγάκι απιθανο με 12000 χλμ να έχουν επικαθησεις οι βαλβίδες-άλλο οι βαλβίδες και άλλο ο κυλινδρος

Link to comment
Share on other sites

καλό θα ήταν να κάνεις και μία επίσκεψει σε άλλη αντιπροσωπεία γιατί κάτι μου βρομάει εδώ. μάλλον θέλουν να πάρουν τα λεφτα , όχι από εσένα, χωρίς να κάνουν τίποτα

Link to comment
Share on other sites

καλό θα ήταν να κάνεις και μία επίσκεψει σε άλλη αντιπροσωπεία γιατί κάτι μου βρομάει εδώ. μάλλον θέλουν να πάρουν τα λεφτα , όχι από εσένα, χωρίς να κάνουν τίποτα

+1 πήγαινε κάνε μια ερώτηση και σε άλλη αντιπροσωπία.

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω σε συμβουλευω να το κανεις και αν δεν μεινεις οικανοποιημενος τοτε πηγαινε και σε μια αλλη αντιπροσωπεια...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αφού θα το πάρεις να μην βγεις μια βόλτα στην Αττική οδό ή σε κάποιο άλλο αυτοκινητόδρομο να το ξεμπουκώσεις? 5000σ/αλ σταθερά για κανένα 10λεπτο με ψηλή ταχύτητα (4η ή 5η).. ???? Δεν σταματανε ετσι οι κυλινδροι να δουλευουν. Οπως αναφερθηκε θα ειχες και ενδειξη

Edited by Paul_Fsi
Link to comment
Share on other sites

Εάν σε 12000 χλμ δεν το πάτησες πάνω από 4000 τότε το πιο πιθανό είναι οι όποιες επικαθίσεις, που θα είναι αρκετές πίστεψέ με, να έχουν επιβαρύνει την υγεια του μοτέρ σου. Καθαριστικό της forch που και καλά το διαφημίζουν για αυτήν ακριβώς την δουλειά σε άδει ντεπόζιτο, το γεμίζεις επι τόπου με μια καλή 100άρα και ανεβάζεις στροφές. Προσοχή, αφού ρωτήσεις τους μηχανικούς και σου πούν οτι μπορείς να το κάνεις αυτό στην παρούσα κατάσταση του μοτέρ σου. Εκτός και εάν ''παίζει'' και τίποτε άλλο με το μοτέρ και δε σου το λένε, γιατί πολύ πρόθυμοι είναι να σου το ανοίξουν και εντός εγγύησης.

Όπως και να έχει να είσαι παρών και να ζητήσεις αναλυτική ενημέρωση για όποια εργασία γίνει στο αυτοκίνητό σου.

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτηση που θα τους έκανα εγώ είναι... κάθε χρόνο θα ανοίγω τον κινητήρα για να τον καθαρίζω??? Δηλαδή να είμαστε σοβαροί... είπαμε υπάρχει πρόβλημα με το κάπνισμα στις βαλβίδες αλλά σε αμάξι ενός χρόνου ακόμη και στο ρελαντί να το πήγαινες δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα γινόταν έτσι... Επίσης δεν νομίζω οτι το πρόβλημα που περιγράφεις, αν είναι μόνο του, έχει σχέση με τις βαλβίδες.

Έχεις αρρυθμίες στο ρελαντί ή πρόβλημα στο να πάρει μπρος?

Επίσης θα έπρεπε να ξέρουν ότι ούτε η 100αρα ούτε τα άλλα ζουμία στην βενζίνη δεν κάνουν τίποτα για τις επικαθίσεις στις βαλβίδες. Μπορείς να το δουλέψεις πάνω από 4000 για κανένα 10λεπτο σε ανοιχτό δρόμο. Εγώ μια φορά την εβδομάδα ξεκαπνίζω και σταμάτησαν κάτι αρρυθμίες που μου έκανε μερικές φορές στο ρελαντί.

Δεν θα το πήγαινα με τίποτα για να μου το ανοίξουν πριν πάρω γνώμη και από τουλάχιστον άλλη μια αντιπροσωπεία.

ΥΓ. Μάλλον είναι Χριστούγεννα και θέλουν να βγάλουν το δώρο τους...

ΥΓ2: Πραγματική ιστορία: Φίλος πηγαίνει το αμάξι (εκτός εγγύησης, όχι vw) στην αντιπροσωπεία με τον συμπλέκτη να πατινάρει και να σκοτσάρει στην εκκίνηση.. τους λέει να αλλάξουν δισκο-πλατώ και του αλλάζουν πολλαπλή εισαγωγής (400ευρώ)... Το πρόβλημα παραμένει, δεν παραδέχονται ότι υπάρχει πρόβλημα στον συμπλέκτη, το πάει σε άλλο συνεργείο και ανοίγοντας το καπό φαίνεται κατευθείαν ο τελειωμένος δίσκος ( το συγκεκριμένο έχει ένα διχαλο που μετακινείται ανάλογα με το πόσο ψωμί έχει). Φυσικά μετά την αλλαγή το πρόβλημα λύθηκε αμέσως.. Ο μάγκας στην αντιπροσωπεία τσίμπησε είτε 400 χωρίς να την αλλάξει είτε μια πολλαπλή για το αμάξι του...

Link to comment
Share on other sites

Στα πλαίσια της εγγύησης μου είπαν οτι θα ανοίξουν το καπάκι της μηχανής και θα το καθαρίσουν.

Για ποιά λεφτά λέτε? Αφού λέει στην αρχή ότι θα ανοίξουν το καπάκι στο πλαίσιο της εγγύησης. Προφανώς, αν βγει κάποιο πρόβλημα, πάλι θα το περάσουν στην εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Δυσλειτουργία δεν έχω καμία ,αλλά επειδή μου έβγαλε σφάλμα η πολλαπλή και την άλλαξα είδα και την κατάσταση των βαλβίδων εισαγωγής μετά από 25500 χλμ. και με τακτικό ξεκάπνισμα παρακαλώ:

http://www.vwclub.gr...=0

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, ανάλογα με την εργασία εντός εγγύησης, παίρνουν κάποιο ποσό από την vw (kosmocar). Δεν το κάνουν δωρεάν ούτε ζημιώνεται η αντιπροσωπεία... Προφανώς και δεν πληρώνεις τίποτα.

Τώρα αν νιώθετε άνετα με το να ανοίξετε τη μηχανή στα 12.000 κάντε το. Εγώ αυτή τη διαδικασία, και μάλιστα σε αντιπροσωπεία με τόσα χιλιόμετρα, δεν θα την έκανα αν δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι όντως πρέπει να γίνει. Δεν είναι πχ. μια αλλαγή πολλαπλασιαστή που λες και άδικα να τον αλλάξω δεν έγινε τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, ανάλογα με την εργασία εντός εγγύησης, παίρνουν κάποιο ποσό από την vw (kosmocar). Δεν το κάνουν δωρεάν ούτε ζημιώνεται η αντιπροσωπεία... Προφανώς και δεν πληρώνεις τίποτα.

Τώρα αν νιώθετε άνετα με το να ανοίξετε τη μηχανή στα 12.000 κάντε το. Εγώ αυτή τη διαδικασία, και μάλιστα σε αντιπροσωπεία με τόσα χιλιόμετρα, δεν θα την έκανα αν δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος ότι όντως πρέπει να γίνει. Δεν είναι πχ. μια αλλαγή πολλαπλασιαστή που λες και άδικα να τον αλλάξω δεν έγινε τίποτα...

Και αν έχει πρόβλημα τι να κάνει? Να κάθεται να το κοιτάει? Σίγουρα χρειάζεται και μία δεύτερη γνώμη και να του πουν τα ίδια ας προχωρήσει στην εργασία. Άλλωστε, ότι και αν του κάνουν, θα καταγραφεί στο αρχείο και θα μπορεί να "πατάει" σε αυτή την επισκευή στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Πώς βοηθάει ένα πρόσθετο βενζίνης το καθάρισμα-ξεκάπνισμα των βαλβίδων σε ένα ΤSI; Αφού ο ψεκασμός είναι άμεσος, δεν περνάει καύσιμο απο τις βαλβίδες. edit: Τώρα είδα το thread με το ψέκασμα στην εισαγωγή.

Επίσης μην ξεχνάμε οτι τέτοια πρόσθετα γενικά μπορούν να χειροτερέψουν την κατάσταση, ειδικά αν είναι ΠΟΛΥ καπνισμένο, γιατί μπορεί να μεταφέρουν απλά κάπνα και να την συγκεντρώσουν σε μεμονωμένα σημεία πάνω στις βαλβίδες. Το καλύτερο (και δαπανηρό βέβαια) είναι άνοιγμα και καθάρισμα/γυάλισμα κανονικό.

Το πρόβλημα με την κάπνα είναι χαρακτηριστικό σε όλους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (και BMW κλπ), δεν είναι μόνο στα δικά μας. Γι αυτό είναι πιο υγιές για τον κινητήρα να τα οδηγούμε "ψηλά" όποτε μπορούμε και όχι μόνιμα <4000rpm. Αυτό για μένα σημαίνει οτι ΝΑΙ για αυτοκίνητο πόλης και με σκοπό την οικονομία είναι λάθος επιλογή ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό να το κάνει και με το παραπάνω και μάλιστα καλύτερα τώρα παρά μετά εκτός εγγύησης... Απλώς επειδή έχω δει πολύ περίεργα πράγματα από αντιπροσωπείες (και οι καιροί είναι περίεργοι) είπα να βεβαιωθεί ότι είναι όντως αυτό το πρόβλημα πηγαίνοντας σε μια ακόμη αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά τα πρόσθετα όταν γίνουν και αυτά αέρια και αναμιχθούν στις αναθυμιάσεις δεν θα ευνοούν τις επικαθίσεις ή μπορεί και να τις καθαρίζουν σιγά σιγά!

Απορία: Πώς βοηθάει ένα πρόσθετο βενζίνης το καθάρισμα-ξεκάπνισμα των βαλβίδων σε ένα ΤSI; Αφού ο ψεκασμός είναι άμεσος, δεν περνάει καύσιμο απο τις βαλβίδες.

Επίσης μην ξεχνάμε οτι τέτοια πρόσθετα γενικά μπορούν να χειροτερέψουν την κατάσταση, ειδικά αν είναι ΠΟΛΥ καπνισμένο, γιατί μπορεί να μεταφέρουν απλά κάπνα και να την συγκεντρώσουν σε μεμονωμένα σημεία πάνω στις βαλβίδες. Το καλύτερο (και δαπανηρό βέβαια) είναι άνοιγμα και καθάρισμα/γυάλισμα κανονικό.

Το πρόβλημα με την κάπνα είναι χαρακτηριστικό σε όλους τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού (και BMW κλπ), δεν είναι μόνο στα δικά μας. Γι αυτό είναι πιο υγιές για τον κινητήρα να τα οδηγούμε "ψηλά" όποτε μπορούμε και όχι μόνιμα <4000rpm. Αυτό για μένα σημαίνει οτι ΝΑΙ για αυτοκίνητο πόλης και με σκοπό την οικονομία είναι λάθος επιλογή ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τέτοιο κινητήρα.

Μα το πουλάνε ως αυτοκίνητο................ και οχι ως όχημα των αυτοκινητοδρόμων............. και όταν μας τα πούλησαν δε νομίζω να μας δώσανε καμιά οδηγία: μην τα δουλεύεται χαμηλά για να μην μπουκώσουν κυριολεκτικά και χρειαστεί καθαρισμός κεφαλής.......

Link to comment
Share on other sites

Μα το πουλάνε ως αυτοκίνητο................ και οχι ως όχημα των αυτοκινητοδρόμων............. και όταν μας τα πούλησαν δε νομίζω να μας δώσανε καμιά οδηγία: μην τα δουλεύεται χαμηλά για να μην μπουκώσουν κυριολεκτικά και χρειαστεί καθαρισμός κεφαλής.......

Συμφωνώ απόλυτα. Και μακάρι να ήταν μόνο αυτό το θέμα. Όλα τα σύγχρονια αυτοκίνητα έχουν γίνει λίγο-πολύ αναλώσιμα για διάφορους λόγους και μόνο για αξιοπιστία δεν μπορούμε να μιλάμε. Οργασμός νέων τεχνολογιών, η μία μάρκα μετά την άλλη και ότι συνεπάγεται σε προβλήματα γενικότερα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να μην του ανοίξουν τον κινητήρα χωρίς λόγο (ή να πουν ότι τον άνοιξαν τελοσπαντων) σε καινούριο αυτοκίνητο και με τόσα λίγα χιλιόμετρα. Καλύτερα να πάει σε μια άλλη αντιπροσωπεία αφού πρώτα προσπαθήσει να το ξεμπουκώσει με σταθερή οδήγηση σε ψηλές στροφές και με 100αρα βενζίνη. Μια δεύτερη γνώμη πάντα βοηθάει. Μπορεί ακόμα και να ρωτήσει κάποιον καλό μηχανικό που πανε παιδιά του κλαμπ αν έχει δει παρόμοιο περιστατικό.

Link to comment
Share on other sites

Απορία: Πώς βοηθάει ένα πρόσθετο βενζίνης το καθάρισμα-ξεκάπνισμα των βαλβίδων σε ένα ΤSI; Αφού ο ψεκασμός είναι άμεσος, δεν περνάει καύσιμο απο τις βαλβίδες. edit: Τώρα είδα το thread με το ψέκασμα στην εισαγωγή.

υπάρχουν στην αγορα ειδικα καθαριστικα τα οποία τα ρίχνεις απο την εισαγωγή με αποτέλεσμα να περνάνε απο τις βαλβίδες και από ότι φαίνεται να τις καθαρίζουν-

υπάρχει αντιστοιχο τοπικ και μέλη που το χρησιμοποίησαν τους σταματησαν τα missfires ,επανήλθε η κατανάλωση και μειωθηκε ή εξαφανιστηκε κάποιο τρέμουλο στο ρελαντί

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Κάθομαι και διαβάζω με ενδιαφέρον το θέμα και αναρωτιέμαι, σε ποιόν αιώνα ζούμε και συζητάμε ακόμα για ξεκάπνισμα? Νομίζετε ότι οι κινητήρες μας φοράνε ακόμα καλμπυρατέρ και βουλώνει το ζιγκλέρ? Στο τέλος θα συζητάμε να κάψουμε και τις εξατμίσεις όπως κάναμε παλιά με τα παπάκια. Ας σταματήσουμε να συζητάμε για ξεμπουκώματα!

Ισχύουν τα παρακάτω τινά.

-Να έχει κάπνα ο κύλινδρος δεν γίνεται.

-Κάπνα μπορεί να πιάσει μόνο το πάνω μέρος του πιστονιού και οι βαλβίδες εξαγωγής.

-Η έχεις πρόβλημα με το καύσιμο.

-Η έχεις πρόβλημα με την ανάφλεξη.

-Η χάνεις συμπίεση από βαλβίδα.

Όλα αυτά μπορεί να δημιουργήσουν κάπνα αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα ενεργοποιήσουν τον ανάλογο αισθητήρα και θα σου ανάψει λαμπάκι ή θα σου βγάλει μήνυμα.

Αν ήταν μόνο θέμα καθαρότητας βενζίνης γιατί δεν βρήκαν κάπνα σε όλες τις βαλβίδες?

Πιθανό να έχεις θέμα με τα μπουζί ή με τον πολλαπλασιαστή.

Το πιο περίεργο από όλα είναι ότι δεν σου άναψε λαμπάκι.

Όσο για την αντιπροσωπεία στην περίπτωση που οι βαλβίδες σου είναι καπνισμένες καλά θα κάνουν να στις καθαρίσουν αλλά το σημαντικό είναι να βρουν την αιτία και εκεί είναι το θέμα σου.

Edited by trimon1
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάς την βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαεριων. Αυτη είναι που βγάζει όλη τη μπιχλα στην εισαγωγή.

Tα TSI δεν έχουν βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαεριων, η "ζημιά" γίνεται κυρίως από τις αναθυμιάσεις λαδιού που αναγκαστικά οδηγούνται στην εισαγωγή, άρα και στις βαλβίδες. Είναι και ένας απ τους λόγους που απαιτείται και λάδι με ειδική προδιαγραφή VW.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στην Karenta είναι άσχετοι.

Χθές διαπίστωσα (τι πρωτότυπο !) οτι μου έχουν βάλει 3.9lt λάδι. Πήρα σήμερα να παραπονεθώ και ο υπεύθυνος μου έλεγε οτι μαζί με το φίλτρο παίρνει παραπάνω λάδι. Εγώ επέμενα οτι παίρνει 3.6lt και μου λέει οταν στραγκίξει τελέιως το καρτερ πέρνει παραπάνω...

Εγώ σε αυτούς δεν εμπιστεύομαι το αυτοκίνητο μου για να μου ανοίξουν το καπάκι ή τέλος πάντων να μου βρούν λύση στο πρόβλημα μου. Αν δεν ξέρουν κάτι τόσο απλό που είναι πόσο λάδι παίρνει το αμάξι, σιγά μην ξέρουν να λύσουν αυτό το μάλλον σοβαρό πρόβλημα.

Είμαι σε απεγνωσμένη αναζήτηση άλλου εξουσιοδοτημένου συνεργείου για να καλυφθώ απο την εγγύηση. Απο φίλους ακούω καλά λόγια για την Auto Marin. Εσείς τι γνώμη έχετε ? Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο έμπιστο μαγαζί ??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.