eeeooo Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Καλησπερα παιδια και ...καλως ηρθα στο forum .. Θα μπω αμεσως στο ψητο.. Ο πατερας μου ειναι κατοχος ενος passat 1.8T του 2001 Β5.5 Το αυτοκινητο φοραει πανω προγραμμα....ουτε εξατμιση ..ουτε φιλτρο. Η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη...ζεσταμα κινητηρα πριν την εκινηση...κρυωμα πριν το σβησιμο μετα απο πλακωμα...οχι πιεση αμα ειναι κρυο...τα service στην ωρα τους ..και χιλιομετρα εχει λιγα...περιπου 80000km Το προβλημα ειναι οτι καιει τους πολλαπλασιαστες...στο παρελθον ειχε καψει κατα καιρους και τους 4...μια τον 3ο μια τον 1ο κτλ κτλ και γινοταν αλλαγη...ενας που καηκε στα "χερια μου" ηταν μετα απο γρηγορη οδηγηση....οχι κοφτιασματα στα κοκκινα λες και ειναι ατμοσφαιρικο...κανονικα. Το καλοκαιρι ξανα καηκε ενας...και ο πατερας μου τους αλλαξε ολους 4αδα για να χει το κεφαλι του ησυχο...και πριν απο μια βδομαδα καηκε παλι ενας απο τους 4.... Τι συμβαινει??? Δεν δικαιολογειται μεσα σε 4 μηνες και ελαχιστα χιλιομετρα (μερικες εκατονταδες) να καψει καποιον ... υποψιαζομαι οτι κατι αλλο φταιει και σαν αποτελεσμα τους καιει... Ενας γνωστος εχει ιδιο ακριβως...απειραχτο βεβαια..με 250000km και δεν του εχει καψει ΠΟΤΕ κανεναν... (Πριν ανοιξω θεμα εψαξα για καποια αλλο παρομοιο κτλ...αλλα βρηκα μονο μικρες αναφορες τυπου...ναι μερικα του 2001-2002 εκαιγαν πολλαπλασιαστες κτλ...αλλα καμια παρομοια περιπτωση. ) Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας Συνεχιστε την πολυ καλη δουλεια που κανετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Καλησπερα παιδια και ...καλως ηρθα στο forum .. Θα μπω αμεσως στο ψητο.. Ο πατερας μου ειναι κατοχος ενος passat 1.8T του 2001 Β5.5 Το αυτοκινητο φοραει πανω προγραμμα....ουτε εξατμιση ..ουτε φιλτρο. Η χρηση του αυτοκινητου ειναι σωστη...ζεσταμα κινητηρα πριν την εκινηση...κρυωμα πριν το σβησιμο μετα απο πλακωμα...οχι πιεση αμα ειναι κρυο...τα service στην ωρα τους ..και χιλιομετρα εχει λιγα...περιπου 80000km Το προβλημα ειναι οτι καιει τους πολλαπλασιαστες...στο παρελθον ειχε καψει κατα καιρους και τους 4...μια τον 3ο μια τον 1ο κτλ κτλ και γινοταν αλλαγη...ενας που καηκε στα "χερια μου" ηταν μετα απο γρηγορη οδηγηση....οχι κοφτιασματα στα κοκκινα λες και ειναι ατμοσφαιρικο...κανονικα. Το καλοκαιρι ξανα καηκε ενας...και ο πατερας μου τους αλλαξε ολους 4αδα για να χει το κεφαλι του ησυχο...και πριν απο μια βδομαδα καηκε παλι ενας απο τους 4.... Τι συμβαινει??? Δεν δικαιολογειται μεσα σε 4 μηνες και ελαχιστα χιλιομετρα (μερικες εκατονταδες) να καψει καποιον ... υποψιαζομαι οτι κατι αλλο φταιει και σαν αποτελεσμα τους καιει... Ενας γνωστος εχει ιδιο ακριβως...απειραχτο βεβαια..με 250000km και δεν του εχει καψει ΠΟΤΕ κανεναν... (Πριν ανοιξω θεμα εψαξα για καποια αλλο παρομοιο κτλ...αλλα βρηκα μονο μικρες αναφορες τυπου...ναι μερικα του 2001-2002 εκαιγαν πολλαπλασιαστες κτλ...αλλα καμια παρομοια περιπτωση. ) Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας Συνεχιστε την πολυ καλη δουλεια που κανετε... πεζει ρολο και με πιους τους αντικαταστισατε!! οι καλητεροι ειναι αυτοι απο το αντιστιχης χρονιας σ3 !! απλα καμια σχεση με τους υπαρχων...κ αυτους συνιστουν για βελτιομενα 1.8τ ...και το να καιει πολλαπλασιαστες ειναι φυσικο...κ παντα πανε ανα 2 η αλλαγη τους δλδ 3-1 ,2-4 ποτε εναν εναν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eeeooo Posted December 31, 2011 Author Report Share Posted December 31, 2011 πεζει ρολο και με πιους τους αντικαταστισατε!! οι καλητεροι ειναι αυτοι απο το αντιστιχης χρονιας σ3 !! απλα καμια σχεση με τους υπαρχων...κ αυτους συνιστουν για βελτιομενα 1.8τ ...και το να καιει πολλαπλασιαστες ειναι φυσικο...κ παντα πανε ανα 2 η αλλαγη τους δλδ 3-1 ,2-4 ποτε εναν εναν! Ναι το καταλαβαινω αυτο που λες περι ποιοτητας πολλαπλασιαστων κτλ κτλ...αλλα και τελειως της Π..τσας να ηταν (που δεν ηταν) δεν δικαιολογειται να τους καψει αμεσως...και ποσο φυσικο ειναι να τους καιει οταν εχουν αλλαχθει ολοι απο 2 φορες...και αυτος που καηκε τωρα να ειναι 3η..?? ..οσο για το 1-3..2-4..δεν το ηξερα...αλλα αφου αντικατασταθηκαν ολοι μαζι 4αδα ...δεν νομιζω να επαιξε ρολο. οπως και να χει σ'ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Ναι το καταλαβαινω αυτο που λες περι ποιοτητας πολλαπλασιαστων κτλ κτλ...αλλα και τελειως της Π..τσας να ηταν (που δεν ηταν) δεν δικαιολογειται να τους καψει αμεσως...και ποσο φυσικο ειναι να τους καιει οταν εχουν αλλαχθει ολοι απο 2 φορες...και αυτος που καηκε τωρα να ειναι 3η..?? ..οσο για το 1-3..2-4..δεν το ηξερα...αλλα αφου αντικατασταθηκαν ολοι μαζι 4αδα ...δεν νομιζω να επαιξε ρολο. οπως και να χει σ'ευχαριστω ελεγξε τα ρευματα τοτε...σε καποιο εξειδικευμενο συνεργείο για 20βαλβιδα...τι προγραμα φορας!? αν ειναι "χειροποιιτο" απευθύνσου στον προγραμματιστή σου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Καλωσορισες καταρχην στην παρεα!!Αν θες κανε μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Σχετικα με το προβλημα που αναφερεις,σιγουρα δεν ειναι φυσιολογικο να σου καιει τοσο συχνα πολλαπασιαστες. Μπουζι ποια φορας και πριν ποσο καιρο εχουν αλλαχτει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkoutsis Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Ειμαι 99% σιγουρος οτι τα μπουζι δεν θα ειναι τα σωστα. Αλλιως δεν υπαρχει καποια εξηγηση γιατι σου τους καιει τοσο ευκολα. Ειναι γνησιοι αυτοι που βαζεις? Μηπως το αμαξι ανεβαζει πολυ θερμοκρασια καυσαεριων απο ελειψη βενζινης? Κλασικο προβλημα και αυτο οταν πεθαινει η αντλια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 (edited) Δοκίμασε μπουζί ένα βαθμό ψυχρότερα Αν έχεις οικονομική άνεση βάλε hitachi βιδωτούς να ησυχάσεις Edited April 12, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo13 Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Γειά σας παιδιά! Έχω ένα Passat 1.6 FSI του 2006 και δυστυχώς για 3η φορά μάλλον έκαψε πολ/στή. Το μοτέρ ρετάρει στο ρελαντί και έχει τα κλασσικά συμπτώματα καμμένου πολ/τή. Θέλω την γνώμη σας όμως στο τι μάρκα πολ/στές να επιλέξω. Ως τώρα έβαζα Bosch αλλά μου φαίνονται μούφα και καίγονται εύκολα. Λέω να αλλάξω σε Beru γιατί έχω ακούσει καλά λόγια αλλά δεν τους έχω δοκιμάσει. Εσείς τι άποψη έχετε; Αν τους αλλάξω μόνος μου θα σβήσει η βλάβη απο το καντράν ή θα χρειαστεί να συνδέσω διαγνωστικό;; Επίσης λέω να αλλάξω και τους 4 και πιθανόν και μπουζί για να είμαι σίγουρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Αφου παρεις πολλαπλασιαστη μετα, Αλλαξε και μπουζι οπως σωστα λες. Να ταλλαζεις και νωριτερα αν μπορεις Αντι για 60κ στις 30κ. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Οι beru είναι πολύ καλοί.Καλό είναι να τους αλλάξεις όλους μαζί και αν έχεις πολλά χλμ και τα μπουζί.Η vw δίνει 60000 χλμ ή 4 χρόνια ζωής.Καλό είναι να τ αλλάζεις νωρίτερα όπως είπε και ο Νίκος πιο πάνω.Αν έχει καταγραφεί η βλάβη τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις vagcom για να τη σβήσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 25, 2015 Report Share Posted February 25, 2015 Το λαμπακι απο το καντραν θα σβησει μονο του , η βλαβη στον εγκεφαλο εχει μεινει αποθηκευμενη , αλλα δεν σε ενδιαφερει ! Οταν βρεις διαγνωστικο την σβηνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo13 Posted February 26, 2015 Report Share Posted February 26, 2015 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Αύριο θα πάω να τον αλλάξω και θα σας ενημερώσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 26, 2015 Report Share Posted February 26, 2015 Οι μαρκες αυτες ειναι καλες απλα θα πρεπει να τους αλλαξεις και τους 4 γιατι αλλαζοντας μονο εναν συνηθως την ακουνε οι αλλοι μετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...