Jump to content
MKOUME

Στεγανοποίηση Καπάκι Εκκεντροφόρου

Recommended Posts

καλή χρονιά με καλά κέφια παίδες...,

έχω το GOLFV TSI 140 PS, το πήρα με το που βγήκε τον Σεπ του 2006,

χτες έκανα sερβις στα 130.000km, μεγάλο..

  • Για φρένα μου ζητάνε 100 δισκόπλακες μπροστά κ από 130 τακάκια μπρος&πίσω +40 υγρά φρένων

φυσικά κ δεν θα τα κάνω εκεί όπως τα έχουμε ξαναπεί στο forum.

Πρέπει, παρόλαυτά να αλλάξω δισκόπλακες μπροστά επειδή έχει κάνει λέιε νυχάκι?

κ γιατί να έχει κάνει νυχάκι αφού έχω αλλάξει κανονικά τα τακακια μου...?

  • 400€ δίσκο-πλατό-ρουλεμάν, γιατί λέει ''σκορτσάρει''....? απαραίτητο?

  • ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ??? στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου 500€-με παζάρι στα 400....

το αυτοκίνητο πια θα κάνει 15.000km το χρόνο-κ θέλω να το κρατήσω

παιδιά πείτε γνώμες κ κάνα συνεργείο αξιόπιστο κ φυσικά :sorry: φθηνό...!

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια φιλε , και ξεκινας το 1ο post με προβλημα ε? Χμμμμ η στεγανοποιηση πως? γιατι ? επρεπε? τι σου ειπαν?

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι Αθήνα, πέρνα μία από Φιλαδέλφεια μεριά, Δεκελίας 231 και πήγαινε και ρώτα τιμή για τα ίδια πράγματα στο συνεργείο που βρίσκεται εκεί.

Πες πως σε στέλνει ο Νίκος με το λευκό golfάκι!

Link to comment
Share on other sites

  • στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου

Οταν άλλαξα φέτος για πρώτη φορά μπουζί ( 56000 χλμ ), όπως πήγε να τα λύσει, είχε περάσει από πάνω λίγο λάδι ( εκεί που μπαίνει το μπουζόκλειδο ). Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι λίγη ποσότητα για τόσο διάστημα ( 5 χρόνια ) και δεν πειράζει και αυτό συμβαίνει γιατί από το εργοστάσιο δεν βάζουν φλάτζα. Κατά την αποψή του δεν χρειαζόνταν στεγανοποίηση ακόμα και είναι κάτι που έχει δουλίτσα χωρίς όμως να πούμε περρισότερα. Μιλάμε για το ίδιο πράγμα;

Link to comment
Share on other sites

  • στεγανοποίηση καπάκι εκκεντροφόρου

Οταν άλλαξα φέτος για πρώτη φορά μπουζί ( 56000 χλμ ), όπως πήγε να τα λύσει, είχε περάσει από πάνω λίγο λάδι ( εκεί που μπαίνει το μπουζόκλειδο ). Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι λίγη ποσότητα για τόσο διάστημα ( 5 χρόνια ) και δεν πειράζει και αυτό συμβαίνει γιατί από το εργοστάσιο δεν βάζουν φλάτζα. Κατά την αποψή του δεν χρειαζόνταν στεγανοποίηση ακόμα και είναι κάτι που έχει δουλίτσα χωρίς όμως να πούμε περρισότερα. Μιλάμε για το ίδιο πράγμα;

Από αυτά που μου είπε μάλλον ναι. Εξάλλου τα μπουζί άλλαξε κ είδε το λάδι...

σε ποίο συνεργείο το είχες πάει?

Καλη χρονια φιλε , και ξεκινας το 1ο post με προβλημα ε? Χμμμμ η στεγανοποιηση πως? γιατι ? επρεπε? τι σου ειπαν?

τ'ι να πουν τα άτομα φράγκα θέλουν...το αν είναι απαραίτητο προσπαθώ να καταλάβω...

το λάδι βγαίνει λέει μέχρι πάνω κ πρέπει να τα λύσει όλα, να τα καθαρίσει κτλ κ να βάλει λέει μια καινούργια συνθετική κόλα που κάνει μια μεμβράνη στεγανοποίησης...

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που μου είπε μάλλον ναι. Εξάλλου τα μπουζί άλλαξε κ είδε το λάδι...

σε ποίο συνεργείο το είχες πάει?

Στον Τσακουλέρη στο Αιγάλεω, και η αποψή του ήταν να μην ασχοληθώ. Απλά από το εργαστάσιο βάζουν φλατζόκολα, η οποία με τον καιρό ξεραίνεται και για αυτό δημιουργείται αυτή η διαρροή.

Link to comment
Share on other sites

Η κόλλα με έκπτωση βγαίνει γύρω στα 30-40Ε

Από κει και πέρα παίζει ρόλο τι εργασία θα σου πάρει, εκτός αν μπορείς εσύ ο ίδιος να ξηλώσεις θα πάντα και να το πας στο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.