golf_v Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 (edited) Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης? Edited March 1, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 αν αναψε απο κακη διαγνωση του αισθητηρα λ μαλλον ποιοτητα καυσιμου...ή ατελεια στην καυση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης? File kalispera, Sto Golf4 pou eixa moy eixe anapsei kai emena. to esbhsan 3 me 4 fores alla ksananabe. Os pou sto telos mou allaksen ton ais8hthra ths eksatmhshs. An sou anapsei pali pigene se ena service na sou to allaksoun giati an to sbisoun 8a ksananapsei pali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 ο λαμδα σου ειναι λογικα.. αν σου το ξαναβγαλει παντως πηγαινε στην αντιπροσωπεια οσο εισαι στην εγγυηση γιατι ειναι πολυ ακριβος,δε θελεις να σαι εκτος οταν στο κανει πιστεψε με.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Στο πεντάρι του πατέρα μου σε ίδια περίπτωση,ήταν και οι δύο αισθητήρες(λάμδα και μονοξιδίου αν δεν κάνω λάθος). Σύνολο ζημιάς 700 ευρώ. Από κακή βενζίνη είπαν,αλλά δεν το πιστεύω. Ευτυχώς το αμάξι ήταν στην εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 (edited) Εμένα πάλι ότι ανεβάσω στροφές πάνω από 6.000 με 3η ή 4η (5η είναι σχεδόν αδύνατο να φτάσω τόσο ψηλά εκτός αν βρω άδεια εθνική και κατηφόρα που δεν είναι εύκολο, 6η δεν το συζητώ) "πνίγεται" ο κινητήρας και αναβοσβήνει το Check Engine. Μόλις βάλω την επόμενη ταχύτητα "καθαρίζει" και σβήνει το Check Engine (δηλ. μόλις πέσουν οι στροφές). Καμιά φορά το κάνει και στην 2α. Άλλες πάλι φορές δεν το κάνει στην 3η. 100αρα βενζίνη πάντα (φυσικά αν είναι νοθευμένη με απλή δεν μπορώ να το ξέρω). Έχει συμβεί σε κανένα αυτό? Μου είπαν για βενζίνη αλλά δεν το πολυπιστεύω. Edited October 16, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 πρωτη φορα ακουω για τετοιο προβλημα.. δε το πηγες στην αντιπροσωπεια να το κοιταξουν? προφανως κοφτη στις 6500 εχεις ετσι?16ρι εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 (edited) Ναι 1.6 FSI. Ο κόφτης είναι παραπάνω (6.700 περίπου). Σε τηλεφωνική επικοινωνία 2 εξουσιοδοτημένα μου είπαν να το πάω. Ένας συνάδελφος που ρώτησε φίλο του μηχανικό του είπε για κακή βενζίνη και ο πωλητής (τον πέτυχα τυχαία στον δρόμο) που μου το πούλησε μου είπε κι αυτός το ίδιο. Εμένα το μυαλό μου πάει σε διάφορα. Προσφέρθηκε ο Τσακουλιέρης όταν μου το κάνει, να πάω αμέσως να το βάλει στο vagcom να δούμε τι θα βγάλει, ώστε να μην μου πουν καμία π@π@ριά σε εξουσιοδοτημένο (είναι μέσα στην εγγύηση) Edited October 16, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 η βενζινη δε νομιζω να φταιει τουλαχιστον οταν εφταιγε σε μενα το κουμπι ηταν μονιμως αναμενο ασχετως στροφων.. δε νομιζω να εχει σχεση οτι σε κεινο το φασμα στροφων καταναλωνει περισσοτερη γι αυτο κ αναβει το λαμπακι. ουτε ο αισθητηρας nox ειναι γιατι εφοσον ειχε η βενζινη σου υψηλη περιεκτοκοτητα σε θειο θα ηταν συνεχεια αναμμενο. οποτε κανε μια βολτα απο την αντιπροσωπεια(εφοσον εισαι σε εγγυηση) η σε συνεργειο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 (edited) OUNKA το έκανα edit, την ώρα που έγραφες. Συμφωνώ μαζί σου. Γενικά κάτι δεν πάει καλά στα πολλά χλμ. Μπορεί να είναι και κάτι απλό, π.χ. αλλαγή φίλτρου αέρα (να έχει μπουκώσει) ή φίλτρου βεζίνης. Δυστυχώς δεν ξέρω πως βγαίνει το φίλτρο αέρα στο Golf V να του έριχνα μια ματιά. Το κακό με τα εξουσιοδοτημένα είναι ότι δεν είναι ανοικτά Σάββατα οπότε θα πρέπει να πάρω άδεια από την δουλειά αλλά κι αυτό δεν είναι τόσο εύκολο. Edited October 16, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 ανοιξτε το βιβλιο του κατασκευαστη και δειτε...νομιζω οταν αναβοσβηνει ειναι διαφορετικη βλαβη...φιλε μου αν σου αναβει στις πολλες στροφες μπορει να ναι και πολλαπλασιαστης... εκτος απο το λαμπακι στο board computer τι γραφει?...π.χ. εμενα εγραφε emissions workshop που σημαινει οτι ηταν απο τις εκπομπες ρυπων που συναιπαγεται κακη διαγνωση του αισθητηρα λ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 (edited) Όταν αναβοσβήνει είναι σύμφωνα με το βιβλίο κακή ποιότητα καυσαερίων ή μέχρι και καταστροφή του καταλύτη. Το μυαλό μου έχει πάει και σε πολλαπλασιαστή (γιατί όμως δεν το κάνει στην 1η ή 2α αλλά καμιά φορά στην 3η και συνήθως στην 4η?). Επίσης το περίεργο είναι ότι στο board δεν εμφανίζεται τίποτα! Την πρώτη φορά το κατάλαβα από το "πνίξιμο" και μετά είδα να αναβοσβήνει το Check Engine. Στο board computer όλα ΟΚ. Γενικά πάντως το αμάξι μου δίνει την αίσθηση ότι δεν πάει. Δεν έχω οδηγήσει άλλο 1.6 FSI αλλά σε σχέση με την 156 1.6 που είχα το Golf μου φαίνεται αισθητά πιο αργό. Είναι πολύ νωχελικό... Ηλεκτρονικό γκάζι είχε και η Alfa, ηλεκτρονικό έχει και το Polo 6n2 75hp της γυναίκας μου. Το Golfάκι καθυστερεί απελπιστικά... Τέτοιο lag "τουβλώνοντας" το γκάζι στις ρεπρίζ ουτε Τ63 τουρμπίνα από Scania να φόραγα!!! Edited October 17, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Οι Alfa γενικα ομως ειναι και πιο γκαζιαρικα αυτοκινητα.Υπολογισε κιολας οτι τα γερμανικα ειναι και πιο βαρια αυτοκινητα και δεν σου δινουν την αισθηση της ταχυτητας.Αν δεν τα βαλεις διπλα διπλα δεν μπορεις να βαλεις ετσι συμπερασμα.Νομιζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 (edited) Το καλύτερο είναι για μένα είναι μια φιλική κοντρίτσα με ένα νορμάλ 1.6 FSI και είναι δυνατόν κοντά στα χλμ που έχω (17.300) για να μου φύγει η ιδέα ότι δεν πάει... Edited October 17, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Θα μπορουσα να σε εξυπηρετησω.Μιλαμε με πμ αν θελεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Μην το συγκρινεις με την αλφα γιατι εχει γενικα πολυ πιο σπορ ρυθμιση στην αποδοση της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted October 17, 2006 Report Share Posted October 17, 2006 Αυτο ελεγα και εγω... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theog60 Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Φίλοι γεία σας μου μου άναψε το πορτοκαλί λαμπάκι με το σχέδιο της μηχανής όταν έβαλα εμπρός την μηχανή και παρέμεινε αναμένο. Το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο μή εξουσιοδοτημένο γιατί ήταν κλειστά η vw το έβαλε στο διαγνωστικό και το έσβησε μου είπε ότι ήταν ένας αισθητήρας της εξάτμισης. Τώρα βέβαια δεν ξαναάναψε τι γίνεται υπάρχει πρόβλημα έχει τύχη σε κάποιον άλλο. το αυτοκίνητο είναι golf 1.6 fsi. Βενζίνη βάζω μόνο 100 οκτάνια. Να φταίει η ποιότητα βενζίνης? ναι φιλε μου φταει η βενζινη δυστυχως,να βαζεις μονο 100 οκτανια κ μαλλον εχει προβλημα ο αισθητηρας ΝΟΧ ,θελει αλλαγη,πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Creat0r Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 (edited) Εγώ να ρωτήσω κάτι αφελές, γιατί μου άναψε και στον πατέρα μου μια από αυτές τις μέρες και του είπα να πάει απλά να το σβήσει... Ο οποισδήποτε αισθητήρας υποτίθεται ότι κάνει διάγνωση ότι κάτι δεν πάει καλά... κοινός μετράει κάτι παραπάνω από τα όρια τα οποια του έχουν πει ότι πρέπει να ανέχεται...(είτε αυτό είναι κιλά, θερμοκρασία,πεπόνια,καυσαέρια,οξυγόνο κτλ.) και όταν γίνεται αυτό μας το λέει. Όλα καλά μέχρι εδώ... Μετά εμείς γιατί πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα?????? δηλαδή εγω πάρω την πίεση σε έναν ασθενή και βρω ότι έχει 16 αντί για 12 πρέπει να πετάξω το πιεσόμετρο μετά???? Sorry αν ακούγεται γελοία η ερώτηση αλλα πραγματικά θα ήθελα μια τεκμηριωμένη απάντηση για να καταλάβω κι εγώ τι παίζει.... Edited October 19, 2006 by Creat0r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Εγώ να ρωτήσω κάτι αφελές, γιατί μου άναψε και στον πατέρα μου μια από αυτές τις μέρες και του είπα να πάει απλά να το σβήσει...Ο οποισδήποτε αισθητήρας υποτίθεται ότι κάνει διάγνωση ότι κάτι δεν πάει καλά... κοινός μετράει κάτι παραπάνω από τα όρια τα οποια του έχουν πει ότι πρέπει να ανέχεται...(είτε αυτό είναι κιλά, θερμοκρασία,πεπόνια,καυσαέρια,οξυγόνο κτλ.) και όταν γίνεται αυτό μας το λέει. Όλα καλά μέχρι εδώ... Μετά εμείς γιατί πρέπει να αλλάξουμε τον αισθητήρα?????? δηλαδή εγω πάρω την πίεση σε έναν ασθενή και βρω ότι έχει 16 αντί για 12 πρέπει να πετάξω το πιεσόμετρο μετά???? Sorry αν ακούγεται γελοία η ερώτηση αλλα πραγματικά θα ήθελα μια τεκμηριωμένη απάντηση για να καταλάβω κι εγώ τι παίζει.... Δεδιάβασες καλά. Του φίλου του έχει ανάψει το έσβησε και ανάβει ξανά, προφανώς κάποια βλάβη έχει λόγω κακής βενζίνης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 υποψην αν εχει νερο μεσα το ρεζερβουαρ δε φευγει!!! θελει διαλυτικο προσθετικο βενζινης που το διαλυει...στα Shell θα το βρειτε...δεν ειναι ενισχυτικο βενζινης!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 (edited) Συνεχίζοντας το ότι η Golfάρα δεν τράβαγε και μου φαινόταν ψόφια. Καλύτερα που δεν πήγα καμιά φιλική γιατί θα έτρωγα το ξύλο της αρκούδας. Η κατάσταση επιδεινώθηκε και τελικά κατέληξα στο Παζαρό. Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες όπου αλλάχθηκαν: - Εγκέφαλος - Αντλία βενζίνης - 2 πολλαπλασιαστές - Οι δύο προκαταλύτες - Καταλύτης - Φίλτρο βενζίνης Αν δεν ήταν η εγγύηση με κανένα 2.000ρο θα καθάριζα (αν μου άλλαζαν βέβαια όλα αυτά) Τώρα το αμάξι είναι μέρα με την νύχτα και το πρόβλημα πρέπει να ήταν εδώ και αρκετό καιρό, απλά έπεφτε η απόδοση σιγά- σιγά. Edited November 24, 2006 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 25, 2006 Report Share Posted November 25, 2006 Ωραια λοιπον!Τελος καλο ολα καλα!! Σου εδωσαν καποια εξηγηση για το που οφειλοταν η βλαβη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Συνεχίζοντας το ότι η Golfάρα δεν τράβαγε και μου φαινόταν ψόφια.Καλύτερα που δεν πήγα καμιά φιλική γιατί θα έτρωγα το ξύλο της αρκούδας. Η κατάσταση επιδεινώθηκε και τελικά κατέληξα στο Παζαρό. Το πήρα μετά από 2 εβδομάδες όπου αλλάχθηκαν: - Εγκέφαλος - Αντλία βενζίνης - 2 πολλαπλασιαστές - Οι δύο προκαταλύτες - Καταλύτης - Φίλτρο βενζίνης Αν δεν ήταν η εγγύηση με κανένα 2.000ρο θα καθάριζα (αν μου άλλαζαν βέβαια όλα αυτά) Τώρα το αμάξι είναι μέρα με την νύχτα και το πρόβλημα πρέπει να ήταν εδώ και αρκετό καιρό, απλά έπεφτε η απόδοση σιγά- σιγά. Τι βενζινη χρησιμοποιουσες?? 95αρα ή 100αρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 (edited) Κωνσταντίνε η απάντηση ήταν ότι γι' αυτό υπάρχουν οι εγγυήσεις... κι όταν τους είπα ότι καλά άλλα ν' αλλάξουν το μισό αμάξι(???) μου είπαν ούτε λίγο ούτε πολύ ότι το έψαχναν. Δηλ. αλλάζω αυτό - τίποτα, αλλάζω εκείνo τίποτα κλπ. Στην ουσία μάλλον αυτό που άλλαξαν τελευταίο ήταν ή λέω (και χρεώνω το εργοστάσιο) ότι αλλάζω 10 πράγματα ενώ έχω αλλάξει 2. Karlos βενζίνη ΜΟΝΟ 100 και μάλιστα σε βενζινάδικο που ξέρω. Τις περισσότερες φορές Ultimate και τις υπόλοιπες σε μια ΕΤΕΚΑ που είναι εγγυημένα ανόθευτη (τον ξέρω και είναι τίμιος). Edited April 23, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...