FSI V Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 (edited) ωχ σαν να ειδαν τα ματακια μου knox η κανω λαθος??? αναψε λαμπαδα να εινaι στιγμιαιο σφαλμα απο κακο καυσιμο και να μην εχει προβλημα ο knox... παρε μια βαθεια ανασα-τιμη knox πριν απο 2 χρονια 430 ευρο... ρε παιδιά η τιμή αυτή είναι για αλλαγή από αντιπροσωπεία ή και σε μικρό συνεργείο???Γιατί για λάδι πας και και σου βαράνε 300άρα ενώ έξω τα άλλάζεις με 80... Edited May 21, 2010 by MikeVW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 ρε παιδιά η τιμή αυτή είναι για αλλαγή από αντιπροσωπεία ή και σε μικρό συνεργείο???Γιατί για λάδι πας και και σου βαράνε 300άρα ενώ έξω τα άλλάζεις με 80... Σε αντιπροσωπεία ... το κόστος ξεκινά από 400 ¤ το ελάχιστο και μπορεί να φθάσει και τα 590 ¤ ! Αυτός ο knox έχει φαλακριάσει πολύ κόσμο .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 τον εχω αλλαξει και γω και μου μυριζει 500αρα και για σενα φιλε....ξεκινα να κλαις!!! Ασχετο: σε συζητηση με το μηχανικο μου μου ειπε για το θεμα NOx με τα fsi οτι στειλανε απο ελλαδα παραπονα στη γερμανια για το θεμα. Οποτε η vw τους εριξε ενα μεγαλειωδες ακυρο του τυπου "κοφτε το σβερκο σας" επειδη οταν ειδανε τους αισθητηρες συμπεραναν οτι καιγοντουσταν απο θειο μεσα στο καυσιμο,ενω αυτοι τους κατασκευασαν με προδιαγραφες γερμανικες,ανευ θειου.Οποτε προσοχη στις βενζινες και μονο κατοσταρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 τον εχω αλλαξει και γω και μου μυριζει 500αρα και για σενα φιλε....ξεκινα να κλαις!!! Ασχετο: σε συζητηση με το μηχανικο μου μου ειπε για το θεμα NOx με τα fsi οτι στειλανε απο ελλαδα παραπονα στη γερμανια για το θεμα. Οποτε η vw τους εριξε ενα μεγαλειωδες ακυρο του τυπου "κοφτε το σβερκο σας" επειδη οταν ειδανε τους αισθητηρες συμπεραναν οτι καιγοντουσταν απο θειο μεσα στο καυσιμο,ενω αυτοι τους κατασκευασαν με προδιαγραφες γερμανικες,ανευ θειου.Οποτε προσοχη στις βενζινες και μονο κατοσταρα.... Η αληθεια ειναι οτι δεν βαζω 100σταρα...μια-δυο φορες να εχω βαλει ολο ολο στον εναμησι χρονο που εχω το αυτοκινητο. παντος και πριν απο ενα χρονο περιπου μου ειχε αναψει παλι λαμπακι κινητηρα με σφαλμα στον ΝΟΧ. τελικα τοτε ηταν απο προβληματικο πολλαπλασιαστη στον τεταρτο κυλινδρο, οποτε αφου αλαξα πολλαπλασιαστη σταματησανε τα προβληματα. ελπιζο αυτη τη φορα να ειναι απο κακο καυσιμο... γιατι δεν εχο σκοπο να δοσω 500ρικο για τις νοθευμενες βενζινες που μας βαζουνε. Σε περιπτωση που ο ΝΟΧ τα εχει παιξει και δεν τον αλαξω, τι προκειται να γινει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Η αληθεια ειναι οτι δεν βαζω 100σταρα...μια-δυο φορες να εχω βαλει ολο ολο στον εναμησι χρονο που εχω το αυτοκινητο. παντος και πριν απο ενα χρονο περιπου μου ειχε αναψει παλι λαμπακι κινητηρα με σφαλμα στον ΝΟΧ. τελικα τοτε ηταν απο προβληματικο πολλαπλασιαστη στον τεταρτο κυλινδρο, οποτε αφου αλαξα πολλαπλασιαστη σταματησανε τα προβληματα. ελπιζο αυτη τη φορα να ειναι απο κακο καυσιμο... γιατι δεν εχο σκοπο να δοσω 500ρικο για τις νοθευμενες βενζινες που μας βαζουνε. Σε περιπτωση που ο ΝΟΧ τα εχει παιξει και δεν τον αλαξω, τι προκειται να γινει? ετοιμασου σιγα σιγα και για καταλυτη....και δεν θες να φτασεις εκει,πιστεψε με!ειναι πολλα τα λεφτα Αρη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 τον εχω αλλαξει και γω και μου μυριζει 500αρα και για σενα φιλε....ξεκινα να κλαις!!! Ασχετο: σε συζητηση με το μηχανικο μου μου ειπε για το θεμα NOx με τα fsi οτι στειλανε απο ελλαδα παραπονα στη γερμανια για το θεμα. Οποτε η vw τους εριξε ενα μεγαλειωδες ακυρο του τυπου "κοφτε το σβερκο σας" επειδη οταν ειδανε τους αισθητηρες συμπεραναν οτι καιγοντουσταν απο θειο μεσα στο καυσιμο,ενω αυτοι τους κατασκευασαν με προδιαγραφες γερμανικες,ανευ θειου.Οποτε προσοχη στις βενζινες και μονο κατοσταρα.... ετσι ετσι.....τα χουμε πει χιλιαδες φορες.......100αρα και τσεκαρισμα βενζινα απο συχνες αλαγες φιλτρου βενζινης .... εαν ακουσετε πυρακια παροτι βαλατε 100αρα...απλα μην ξαναπατε εκει...... την εχω πατησει στη χαμοστερνας σε βενζιναδικο με κοκινες επιγραφες ονοματα δε λεμε οικογενειες δεν θιγουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Να καταθεσω κι εγω την εμπειρια μου αφου ειναι προσφορο το εδαφος. Ειμαι φανταρος στον εβρο και εχω ανεβασει το αμαξι πανω. 1.6 FSI. Βαζω μια μερα 100αρα απο ενα βενζιναδικο AEGEAN στον Προβατωνα γεμιζοντας μισο ρεζερβουαρ. Το υπολοιπο μισο ειχε προηγουμενη βενζινη. Με το που κανω 50 μετρα αναβει EPC και το αμαξι δεν ανεβαζε στροφες. Σβηνω και ξαναναβω τον κινητηρα 2-3 φορες και σβηνει το λαμπακι. Μετα ολα κομπλε για καμια βδομαδα, το γεμισα και με καλη βενζινη και ξαφνικα στα καλα καθουμενα αναβει το λαμπακι για το συστημα εξαγωγης καυσαεριων μονιμα. Κατεβαινω Αθηνα το βαζουμε διαγνωστικο και βγαζει αισθητηρα λαμδα (φτωχο μιγμα ή κατι τετοιο δεν θυμαμαι καλα) και σποραδικα δυσλειτουργια αισθητηρα Nox. Εννοειται δεν αλλαξα τιποτα. Απο τοτε εχω κανει τουλαχιστον 3000 χλμ και το αμαξι ειναι κομπλε. Οσο ειναι ετσι για κανενα λογο δεν δινω 400 και 500 ευρω για τους κωλοαισθητηρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 (edited) τον εχω αλλαξει και γω και μου μυριζει 500αρα και για σενα φιλε....ξεκινα να κλαις!!! Ασχετο: σε συζητηση με το μηχανικο μου μου ειπε για το θεμα NOx με τα fsi οτι στειλανε απο ελλαδα παραπονα στη γερμανια για το θεμα. Οποτε η vw τους εριξε ενα μεγαλειωδες ακυρο του τυπου "κοφτε το σβερκο σας" επειδη οταν ειδανε τους αισθητηρες συμπεραναν οτι καιγοντουσταν απο θειο μεσα στο καυσιμο,ενω αυτοι τους κατασκευασαν με προδιαγραφες γερμανικες,ανευ θειου.Οποτε προσοχη στις βενζινες και μονο κατοσταρα.... Ναι ναι...εχουμε εδω τις καλες βενζινες και καναμε παραπονα στους Γερμανους που φτιαχνουν υπερευαισθητους αισθητηρες.Τωρα να γελασω ή να κλαψω;Κοιτα θρασος που το χουν.Οχι μεγαλειωδες ακυρο...μεγαλειωδη μουτζα επρεπε να τους στειλουν απο Γερμανια.Εδω κανουμε ολοκληρη ερευνα να βρουμε καλο βενζιοναδικο και οι αλλοι σα να ζουν σε αλλη Χωρα στελνουν παραπονα στη Γερμανια.Αξιοι της μοιρας μας ειμαστε και Στελιο πιστευω η φραση "κοφτε το σβερκο σας" ταιριαζει γαντι στο ακυρο που εστειλαν οι Γερμανοι και πολυ καλα εκαναν. Edited May 22, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Ναι ναι...εχουμε εδω τις καλες βενζινες και καναμε παραπονα στους Γερμανους που φτιαχνουν υπερευαισθητους αισθητηρες.Τωρα να γελασω ή να κλαψω;Κοιτα θρασος που το χουν.Οχι μεγαλειωδες ακυρο...μεγαλειωδη μουτζα επρεπε να τους στειλουν απο Γερμανια.Εδω κανουμε ολοκληρη ερευνα να βρουμε καλο βενζιοναδικο και οι αλλοι σα να ζουν σε αλλη Χωρα στελνουν παραπονα στη Γερμανια.Αξιοι της μοιρας μας ειμαστε και Στελιο πιστευω η φραση "κοφτε το σβερκο σας" ταιριαζει γαντι στο ακυρο που εστειλαν οι Γερμανοι και πολυ καλα εκαναν. χαχαχα!εμα πια! μας φταιει για ολα η vw και δε κοιταμε μη τυχον φταινε τα χαλια μας,απο το τελωνειο, απο το πιτσιρικα που το παρκαρει-ξεπαρκαρει πριν τη παραλαβη ασελγωντας πανω στα αμαξια,απο τους δηθεν εξειδικευμενους της αντιπροσωπειας μεχρι τον βενζινα.μονο η vw φταιει πια?ελεος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 (edited) ρε παιδια ερωτηση..αυτος ο κολοαισθητηρας δεν υπαρχει και σε αλλα μοντελα του γkρουπ? π.χ στα tsi η στα polo η sta passat? γιατι αραγε δεν εχουν αναφερθει τοσο συχνα προβληματα και στα αλλα μοντελα...παρα μονο sta fsi και μαλιστα σε καποιους εχει ξαναδημιουργηθει προβλημα μετα την πρωτη αλαγη...??? ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ..... Edited May 22, 2010 by panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 (edited) ρε παιδια ερωτηση..αυτος ο κολοαισθητηρας δεν υπαρχει και σε αλλα μοντελα του γkρουπ? π.χ στα tsi η στα polo η sta passat? γιατι αραγε δεν εχουν αναφερθει τοσο συχνα προβληματα και στα αλλα μοντελα...παρα μονο sta fsi και μαλιστα σε καποιους εχει ξαναδημιουργηθει προβλημα μετα την πρωτη αλαγη...??? ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ..... Ποιος ειπε οτι στα TSI δεν εχουν αναφερθει προβληματα με την ποιοτητα βενζινης;Φυσικα αι εχουν αναφερθει και σε TSI τετοια προβληματα.Κι εγω TSI εχω και ψαχνομουν ενα μηνα τι στο καλο εφταιγε και μου αναβε check και στο διαγνωστικο μου εβγαζε ατελειες καυσης σε 1ο και 2ο κυλινδρο.Αλλαξα μπουζι, εκανα τραμπα τους πολλαπλασιαστες,μετρησαμε πιεσεις τιποτα.Τελικα αλλαξα βενζιναδικο και ησυχασα. Edited May 23, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Σημερα καθως εκανα μια βολτα, καταλαβα να κανει λγα ελαφρα σκοτσαρισματα στις χαμηλες στροφες με λιγα χιλιομετρα (πηγαινα με 20-30ΚΜ), κατι σαν μικροδιακοπες περιπου. δεν αναψε λαμπακι κινητηρα, αλλα υποψιαστηκα οτι καποιο σφαλμα θα καταγραφτηκε σιγουρα. Το τσεκαρα αφου σταματησα και διπιστωσα παλι το τριτο σφαλμα απο αυτα που αναφερω παραπανω (18702 oxygen lamda sensor). αυτο μαλλον με βαζει σε υποψιες για κακο καυσιμο. τελικα εκανα σβησιμο σφαλματος και αυριο που θα κανω καποια χιλιομετρα θα το ξανατσεκαρω να δω αν εχει καταγραφει παλι σφαλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Δεν βλέπω να τον γλυτώνεις τον αισθητήρα λάμδα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Δεν βλέπω να τον γλυτώνεις τον αισθητήρα λάμδα..... Αντε παλι εξοδα... Κοστος για τον λαμδα περιπου?? Στο ebay παιζει να βρω φθηνοτερο μηπως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 (edited) Δεν βλέπω να τον γλυτώνεις τον αισθητήρα λάμδα..... ετσι ειναι δυστυχως...εχει δικιο ο profesor.... Edited May 24, 2010 by panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Ποιος ειπε οτι στα TSI δεν εχουν αναφερθει προβληματα με την ποιοτητα βενζινης;Φυσικα αι εχουν αναφερθει και σε TSI τετοια προβληματα.Κι εγω TSI εχω και ψαχνομουν ενα μηνα τι στο καλο εφταιγε και μου αναβε check και στο διαγνωστικο μου εβγαζε ατελειες καυσης σε 1ο και 2ο κυλινδρο.Αλλαξα μπουζι, εκανα τραμπα τους πολλαπλασιαστες,μετρησαμε πιεσεις τιποτα.Τελικα αλλαξα βενζιναδικο και ησυχασα. νασο εννοω εαν εχετε και εσεις στα tsi εννοω ton knox ... μεχρι στιγμης δεν εχω δει σε αλλα μοντελα προβληματικους knox με επιτακτικη αλαγη οπως γινετε εδω και χρονια στα δικα μας fsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 vwgolf_2 στειλε μου ΠΜ γιατι εγω δεν μπορω να σου στειλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 νασο εννοω εαν εχετε και εσεις στα tsi εννοω ton knox ... μεχρι στιγμης δεν εχω δει σε αλλα μοντελα προβληματικους knox με επιτακτικη αλαγη οπως γινετε εδω και χρονια στα δικα μας fsi στα tsi δεν υπαρχει knox ευτυχως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 στα tsi δεν υπαρχει knox ευτυχως α μαλιστα......και εκει λαλακες μας πιασαν εμας με τα fsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Ειπα σημερα να κανω ενα τσεκαρισμα για τυχον σφαλματα αλλα δεν ειχε καταγραφει τιποτα απολυτως. Τι να πω, ισως να φταιει και το καυσιμο για τις ενδειξεις που ειχα πριν μερικες μερες. Παντως κατι που παρατηρησα εδω και πολλυ καιρο αλλα δεν εδωσα ιδιαιτερη σημασια ειναι το εξης, ενω ειμαι σταματημενος με αναμενη τη μηχανη στο ρελαντι, αν αρχισω να παταω το γκαζι παρα πολλυ πολλυ σιγα, την στιγμη που παει να αρχισει να κουνηθει η βελονα στο στροφομετρο, μολις παει δηλαδη να ανεβασει στροφες η μηχανη, κανει μια στιγμιαια διακοπη, δηλ αν υποθεσουμε οτι ειναι ρελαντι στις 800στροφες με το που παει να κουνηθει η βελονα στο στροφομετρο και πριν τις 850στροφες κανει αυτη τι μικροδιακοπη. το εχει παρατηρησει κανεις αλλος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Σημερα καθως εκανα μια βολτα, καταλαβα να κανει λγα ελαφρα σκοτσαρισματα στις χαμηλες στροφες με λιγα χιλιομετρα (πηγαινα με 20-30ΚΜ), κατι σαν μικροδιακοπες περιπου. δεν αναψε λαμπακι κινητηρα, αλλα υποψιαστηκα οτι καποιο σφαλμα θα καταγραφτηκε σιγουρα. Το τσεκαρα αφου σταματησα και διπιστωσα παλι το τριτο σφαλμα απο αυτα που αναφερω παραπανω (18702 oxygen lamda sensor). αυτο μαλλον με βαζει σε υποψιες για κακο καυσιμο. τελικα εκανα σβησιμο σφαλματος και αυριο που θα κανω καποια χιλιομετρα θα το ξανατσεκαρω να δω αν εχει καταγραφει παλι σφαλμα. Φιλε κοιτα αλλαξε αισθητηρα γρηγορα γιατι οι ακαυστες βενζινες ειναι θανατος για τον καταλυτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Φιλε κοιτα αλλαξε αισθητηρα γρηγορα γιατι οι ακαυστες βενζινες ειναι θανατος για τον καταλυτη... Ενοεις τον αισθητηρα Λαμδα ετσι?? γιατι κατα καιρους ειχα και ενδειξη σφαλματος αισθητηρα ΝΟΧ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 Ενοεις τον αισθητηρα Λαμδα ετσι?? γιατι κατα καιρους ειχα και ενδειξη σφαλματος αισθητηρα ΝΟΧ. πρεπει να αλλαξεις γενικοτερα οτι εχει προβλημα και προκαλει ξερυθμισμα των καυσαεριων και προκαλει σκασιματα.ο NOx ειναι ο δευτερος λ μετα τον καταλυτη.Αν κρινουμε απο το ονομα του ομως ειναι αισθητηρας ο οποιος μετραει οξειδια του αζωτου. Οι ακαυστες βενζινες ειναι ο θανατος του καταλυτη.γιαυτο και σου λενε οτι τα καταλυτικα αμαξια πρεπει να αποφευγεις να τα βαλεις μπρος σπροχνωντας αν μεινουν παρα μονο με χρηση καλωδιων,επειδη με το σπρωξιμο μπορει να παει ακαυστη βενζινη στον καταλυτη και μολις παρει μπρος να τον καταστρεψει.επισης σου απαγορευουν να πατας γκαζι κατα το μιζαρισμα για τον ιδιο λογο.το σκασιμο ειναι στην ουσια βενζινη η οποια αναφλεγεται μεσα στο σωληνα της εξατμισης.οποτε το νου σου........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Αλαξα λαμδα τελικα. 120 ευρω κοστος bosch αισθητηρα απο καταστημα ανταλλακτικων και ολα οκ! στην vw τον ειχανε 190 μειον την εκπτωση θα στοιχιζε καπου στα 170 ευρω. ελπιζω να τελειωσουν εδω τα προβληματα που σχετιζονται με το μαπα καυσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfanos Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Ειναι λιγο αργα για να postαρω και εγω αλλα οποιος δει το topic να εχει και στα υπ' οψη και τον αισθητηρα χαμηλης πιεσης (καυσιμου η καυσαεριων θα σας γελασω) διοτι παλι στο υπολογιστη αναφερονται σαν προβληματα καυσης. Κοστος περιπου 60e και επισης απο κακης ποιοτητας βενζινη. Καμια επεμβαση δεν κανει στη λειτουργια του αυτοκινητου και ο μηχανικος μου προτεινε να το αλλαξω μετα τις διακοπες (μου βγηκε και το service στα 200e). Ολα αυτα τα αναφερω επειδη ειδα εναν καλο μηχανικο να ζοριζεται λιγο να βρει το προβλημα, μετα απο αλλεπαληλα "check engine" λαμπακια. Αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...