ghort Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Αναψε παλι σημερα το λαμπακι EPC στο 1.6FSI και δεν ανεβαζε στροφες το αμαξι. Χρειαστηκε γυρω στα 10 αναψε-σβησε για να σβησει η ενδειξη. Περναω απ τον μηχανικο το βαζει στο διαγνωστικο και βγαζει ενδειξεις: ελαττωματικος εγκεφαλος και βλαβη στον αισθητηρα του σερβοφρενου. Το αμαξι ολη την υπολοιπη μερα δουλεψε κανονικα χωρις προβλημα. Καμια ιδεα τι παιζει? Γιατι ακουω για εγκεφαλο και θα παθω εγκεφαλικο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Ελεγξε το σωληνάκι υποπιεσης του σεβρο, μπορει να χάνεις υποπιεση απο εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 (edited) Αναψε παλι σημερα το λαμπακι EPC στο 1.6FSI και δεν ανεβαζε στροφες το αμαξι. Χρειαστηκε γυρω στα 10 αναψε-σβησε για να σβησει η ενδειξη. Περναω απ τον μηχανικο το βαζει στο διαγνωστικο και βγαζει ενδειξεις: ελαττωματικος εγκεφαλος και βλαβη στον αισθητηρα του σερβοφρενου. Το αμαξι ολη την υπολοιπη μερα δουλεψε κανονικα χωρις προβλημα. Καμια ιδεα τι παιζει? Γιατι ακουω για εγκεφαλο και θα παθω εγκεφαλικο... Στα 5άρια το καλώδιο του σερβόφρενου είναι στην τσίτα από το εργοστάσιο(τραγικό λάθος ) ! Αυτό για να επισκευαστεί δεν είναι δύσκολο κι ούτε χρονοβόρο σε ένα εξουσιοδοτημένο γίνεται και με λίγα σχετικά χρήματα ... όσο για τον καμένο εγκέφαλο κλπ κλπ μην τα κοιτάς καθόλου και ηρέμησε . Σβήσε τα σφάλματα και βλέπεις .... όταν πήγες να το βάλεις για 1η φορά μπροστά πήρε με λίγο δυσκολία ? Edited August 8, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Οχι ευκολα πηρε μπρος. Αντε να δουμε. Την τριτη εχω ραντεβου στο φιλιππαιο για να το δουνε. Μακαρι να ναι το σερβο και τιποτα αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Οχι ευκολα πηρε μπρος. Αντε να δουμε. Την τριτη εχω ραντεβου στο φιλιππαιο για να το δουνε. Μακαρι να ναι το σερβο και τιποτα αλλο. Προσωπικά πιστεύω ότι η βλάβη καμένος εγκέφαλος κλπ δεν προήλθε από το σερβόφρενο . Υπάρχει μια περίπτωση εκτός από την επισκευή του σερβόφρενου να χρειαστείς και αλλαγή του Nox ... τον έχεις αλλάξει ποτέ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Οχι κι ουτε προκειται να αλλαξω κατι αχρηστο αν το αυτοκινητο δεν εχει προβλημα. Αντε γιατι μας τα χουν @@@ στη vw. Nox, Fox, Mox και τα @@ μας κουνιουνται!! Μπορει να βγαζει EPC απ το Nox???????? Αλλαξα χτες στο σερβις καλωδιωση servo, τεντωτηρες δυναμο και καθαρισα πεταλουδα (+ βασικη ρυθμιση) και βλεπουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Οχι κι ουτε προκειται να αλλαξω κατι αχρηστο αν το αυτοκινητο δεν εχει προβλημα. Αντε γιατι μας τα χουν @@@ στη vw. Nox, Fox, Mox και τα @@ μας κουνιουνται!! Μπορει να βγαζει EPC απ το Nox???????? Αλλαξα χτες στο σερβις καλωδιωση servo, τεντωτηρες δυναμο και καθαρισα πεταλουδα (+ βασικη ρυθμιση) και βλεπουμε. Απ' όσο ξέρω ανάβει λαμπάκι , τώρα του EPC είναι το Check Engine θα σε γελάσω ... αλλά νομίζω ανάβει το check engine , για καθάρισμα πεταλούδας πόσο σου πήραν ? Και για την καλωδίωση πόσο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 μαγκες ειμαι κι εγω απο σημερα ενας knoxoχτυπημενος...εχετε καμια ιδεα αν μπορω να βρω μεταχειρισμενο ή απο το internet ή το ebay..??? 420 μου ειπαν στην αντιπροσωπεια ολα μαζι... ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΒΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 μαγκες ειμαι κι εγω απο σημερα ενας knoxoχτυπημενος...εχετε καμια ιδεα αν μπορω να βρω μεταχειρισμενο ή απο το internet ή το ebay..??? 420 μου ειπαν στην αντιπροσωπεια ολα μαζι... ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΒΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ... να πας σε καποιο μη εξουσιοδοτημένο να ρωτήσεις. κωδικο υλικου ξερεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 μαγκες ειμαι κι εγω απο σημερα ενας knoxoχτυπημενος...εχετε καμια ιδεα αν μπορω να βρω μεταχειρισμενο ή απο το internet ή το ebay..??? 420 μου ειπαν στην αντιπροσωπεια ολα μαζι... ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΒΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ... δυστηχως ειναι κωλοαισθητηρας και δυσευρετος εκτος αντιπρ...και απο τι ξερω δεν υπαρχει και ιμιτασιον... μαλον δεν τον γλιτωνεις φιλε μου....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 βρηκα τον κωδικο του ανταλλακτικου κ ειναι:ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ NOX 03C907807D .... εχει κανενας καμια ακρη ή καμια ιδεα τι να κανω κ που να τον βρω γιατι η VW νομιζει οτι επειδη με λενε γιαννη εχω κ σχεση με τον βαρδινογιαννη κ μου ζητανε 400+ ευρω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 βρηκα τον κωδικο του ανταλλακτικου κ ειναι:ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ NOX 03C907807D .... εχει κανενας καμια ακρη ή καμια ιδεα τι να κανω κ που να τον βρω γιατι η VW νομιζει οτι επειδη με λενε γιαννη εχω κ σχεση με τον βαρδινογιαννη κ μου ζητανε 400+ ευρω.... Καλησπερα Γιαννη ,εχεις PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted September 1, 2010 Report Share Posted September 1, 2010 μαγκες ειμαι κι εγω απο σημερα ενας knoxoχτυπημενος...εχετε καμια ιδεα αν μπορω να βρω μεταχειρισμενο ή απο το internet ή το ebay..??? 420 μου ειπαν στην αντιπροσωπεια ολα μαζι... ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΒΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ... Δεν προλαβες να ευχαριστηθεις το cruise control, Knox σου παρουσιασε το ρημαδι??? σε καταλαβαινω απολυτα, εγω ειχα το αυτοκινητο μολις 2 μηνες που το ειχα αγορασει μεταχειρισμενο οταν μου εβγαλε σφαλμα knox... κοπηκαν τα ποδια μου μολις ακουσα 420 στην αντιπροσωπεια. Ευτυχως που δεν τον αλαξα τελικα μιας και το σφαλμα οφειλοτανε σε προβληματικο πολλαπλασιαστη στον τεταρτο κιλυνδρο. απο τοτε που αλαξα πολλαπλασιαστη ολα οκ με τον knox τουλαχιστον, γιατι τον λαμδα δεν τον γλυτωσα. το αισθητηρα knox μονο στην αντιπροσωπεια παιζει να τον βρουμε δηλαδη? πιας μαρκας ειναι, δεν ειναι της bosch? Δεν δινονται σημερα ευκολα τα 420... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Ναι το προηγουμενο βραδυ να φανταστεις πριν βαλω το cc μου αναψε το λαμπακι κ το πρωι που πηγα στην αντιπροσωπεια να μου το περασουν το εβαλαν κ στον εγκεφαλο κ μου ειπαν knox...λες να μην ειναι κι εμενα απο τον αισθητηρα.????γτ φοβαμαι για τον καταλυτη..κ δεν ξερω καν τι μαρκα ειναι..ξερω οτι ο λαμδα υπαρχει στη bosch k στον αλλαζουν αλλα για τον knox αγνωστο... αν το ξερει καποιος αλλος ας μας διαφωτισει γτ μου μυριζει φουστια...απο τοτε που εσβησαν το σφαλμα δεν μου ξανα αναψε λαμπακι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Ναι το προηγουμενο βραδυ να φανταστεις πριν βαλω το cc μου αναψε το λαμπακι κ το πρωι που πηγα στην αντιπροσωπεια να μου το περασουν το εβαλαν κ στον εγκεφαλο κ μου ειπαν knox...λες να μην ειναι κι εμενα απο τον αισθητηρα.????γτ φοβαμαι για τον καταλυτη..κ δεν ξερω καν τι μαρκα ειναι..ξερω οτι ο λαμδα υπαρχει στη bosch k στον αλλαζουν αλλα για τον knox αγνωστο... αν το ξερει καποιος αλλος ας μας διαφωτισει γτ μου μυριζει φουστια...απο τοτε που εσβησαν το σφαλμα δεν μου ξανα αναψε λαμπακι.. Ακριβως τα ιδια παθαινα και γω, και ακριβως ετσι μου ειχανε πει και μενα, μεχρι και καταλυτη μου ειπανε. τελικα μετα την αλλαγη του τεταρτου πολαπλασιαστη, σταματησαν για λιγο καιρο τα σφαλματα, και αν τελει σταματησαν οριστικα αφου αλαξα και τον λαμδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Δηλαδή σου άναψε λαμπακι κινητήρα κ πηγές στην αντιπροσωπεία κ σου είπαν ότι είναι αισθητήρες κνοχ ενώ τελικά ήταν από αλλού;;;γιατί εμένα μετά την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μου έσβησε το λαμπακι κ μου ξανά άναψε σήμερα μετά από 500 χιλιόμετρα περίπου..κ ο κινητήρας δεν παρουσιάζει την παραμικρή δυσλειτουργία εκτός από μια φορά που μου φάνηκε ότι κόπηκε η απόδοση στιγμιαία αλλά μπορεί να ήταν κ δικό μου οδηγικο λάθος (αγωνιστικη σαγιοναρα διχαλο spark)...τι να πω με αυτό το αμάξι ρε γαμωτο..;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Δηλαδή σου άναψε λαμπακι κινητήρα κ πηγές στην αντιπροσωπεία κ σου είπαν ότι είναι αισθητήρες κνοχ ενώ τελικά ήταν από αλλού;;;γιατί εμένα μετά την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία μου έσβησε το λαμπακι κ μου ξανά άναψε σήμερα μετά από 500 χιλιόμετρα περίπου..κ ο κινητήρας δεν παρουσιάζει την παραμικρή δυσλειτουργία εκτός από μια φορά που μου φάνηκε ότι κόπηκε η απόδοση στιγμιαία αλλά μπορεί να ήταν κ δικό μου οδηγικο λάθος (αγωνιστικη σαγιοναρα διχαλο spark)...τι να πω με αυτό το αμάξι ρε γαμωτο..;;; Αναψε λαμπακι κινητηρα, πηγα στην αντιπροσωπεια για να μπει το διαγνωστικο, και εβγαλε τα εξης σφαλματα: 1)αισθητηρα knox 2)καταλυτη 3)προβλημα στον τεταρτο πολαπλασιαστη και αν θυμαμαι καλα και ενα σφαλμα ακομα. το προβλημα στο φιναλε πιο ηταν? Θα προσπαθησω να στο πω με απλα λογια, χωρις ορολογιες. λοιπον, λογο κακης λειτουργειας του πολαπλασιαστη, καποιες φορες δεν γινοταν σωστος σπινθηρας στο μπουζι με αποτελεσμα κακη καυση της βενζινης μεσα στον κυλινδρο, που σημαινει οτι η ακαυστη βενζινη να κατευθυνεται προς την εξατμηση + καταλυτη. (αυτο που λες και συ: "κόπηκε η απόδοση στιγμιαία" το καταλαβα αφου ο πολαπλασιαστης ειχε φτασει ηδη στα τελευταια του και μια δυο φορες καταλαβα μικροδιακοπη λειτουργειας-ρεταρισμα εν κινησει). μολις ο ΚΝΟΧ επιασε υψηλες τιμες ρυπων απο την ακαυστη βενζινη δοθηκε εντολη στον εγγεφαλο και για σφαλμα ΚΝΟΧ, που στην ουσια το προβλημα ξεκινησε απο τον προβληματικο πολαπλασιαστη, αλλα το ενα φερνει το αλο. τελικα απο τοτε που αλαξα τον συγγεκριμενο πολαπλασιαστη, και και μετα απο λιγο καιρο και τον αισθητηρα λαμδα, ουτε λαμπακι κινητηρα αναψε αλη φορα, αλλα ουτε καποιο αλο σφαλμα καταγραφτηκε στον εγγεφαλο. κατα τη γνωμη μου, βαλε το αυτοκινητο σε διαγνωστικο να δεις τι σφαλματα εχεις, αν μεσα σε ολα υπαρχει αναφορα σφαλματος πολαπλασιαστη, αλαξε μονο αυτον μεχρι να δεις αν οντως λυθηκε το προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Ωραια θα παω αυριο να το βαλω στον εγκεφαλο να δουμε τι παιζει ακριβως...μακαρι να ειναι κατι τετοιο κ να μην εχει καει ο νοχ αν κ βρηκα εναν μεταχειρισμενο σχεδον καινουργιο σε πολυ καλη τιμουλα...θα δουμε..αυτες τις ταλαιπωριες να μην ειχε αυτο το αυτοκινητο κ θα ηταν τελειο...να σαι καλα αδερφε σε ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Μαγκες τον αλλαξα τον παλιοnox κ να του καει η τοστιερα..μεταχειρισμενο με 40 εωρο κ 30 εωρο στην αντιπροσωπεια με δωρο πλυσιμο μεσα εξω κ ενα μικρορυθμισμα της πορτας που ειχε πεσει λιγο....δουλευει τελεια κ ελπιζω να κρατησει γτ δε θα τα παμε καλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dyrer Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Πάντως, γιατί τώρα πάω να τον αλλάξω τον παλιοknox, στην vw λαρισας τον δινει με 15% δηλ 390 για αυτοκίνητα εξαετίας και πάνω Αντε να παω να τελειωνω γιατι μετά δεν θα μπορώ να καθήσω, απο το χουφτωμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfanos Posted September 8, 2010 Report Share Posted September 8, 2010 Εμενα παντως το λαμπακι αναβε απο τον αισθητηρα χαμηλης πιεσης καυσαεριων (ψευτικα τα φτιαχνουν, ενα κομματακι πλαστικο ειναι). Καμια επεμβαση δεν εχει στο αυτοκινητο μου ειπε ο μαστορης. Κοστος 60e το ανταλακτικο απο vw (οταν πηγα να το αλλαξω δεν ειχαν ουτε αθηνα) και το εχω ολο το καλοκαιρι ετσι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Ρε πακικαρια αν δεν τον αλλαξουμε τον knox το αμαξι εχει προβλημα? Εγω απο το μαρτιο μου εχει βγαλει το λαμπακι και εχει βλαβη ο knox και το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα. οποτε γιατι να δωσω τοσα λεφτα για να σβησει το λαμπακι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Off topic:Αληθινη ιστορία από Χωριο!!!! Κάποτε ένας παππούς αγοράζει καινούριο τρακτέρ.οπότε και το παει στο βενζινα του χωριού να το τσεκάρει ότι όλα κομπλε αφού θεωρητικά ήξερε κάτι παραπάνω και να το γεμίσει για τη παρθενική του βόλτα στο χωράφι!!!! Ο παπους λοιπόν φορτώνει τον ένα γιο του στο τρακτέρ και ξεκινάει! Στα μισά του δρόμου ανάβει το λαμπακι των λαδιων!!!και ακολουθεί ο διάλογος. μπαμπά,ανάβει ένα κουκινο λαμπακ!!! Τι λαμπακ; Είναι λαμπακ ότι το μοτορι δεν έχει λάδια! Έχει λάδια,το τσεκαρε ο κυρ τάδε(βενζινας) μα αφού λέει δεν έχει! ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ ΜΟΥΡΕ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΛΑΜΠΑΚ;;; Χαχα φυσικά το τρακτέρ κάηκε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Ο αισθητηρα αυτος σαν μια live καρτα καυσαεριων, δλδ μετρά μονιμα την ποιοτητα των καυσαεριων που εκπεμπει το αυτοκίνητο. Τωρα απο οτι διαβαζω επειδη ειναι ακριβως, μερικοι τον εχουν αφησει ετσι και καποιοι αλλοι τον εχουν καταργησει τελειως, χαχαααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Ο αισθητηρα αυτος σαν μια live καρτα καυσαεριων, δλδ μετρά μονιμα την ποιοτητα των καυσαεριων που εκπεμπει το αυτοκίνητο. Τωρα απο οτι διαβαζω επειδη ειναι ακριβως, μερικοι τον εχουν αφησει ετσι και καποιοι αλλοι τον εχουν καταργησει τελειως, χαχαααα Πως μπορει να καταργηθει τελειως ωστε να φυγει και το ενοχλητικο λαμπακι στο καντραν?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...