Jump to content
golf_v

Golf 5 Fsi - Αισθητηρας Nox, Λαμπακι Epc [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

να πω και εγω την γνωμη μου αφου το εχω παθει και εχω αλλαξει νοξ δυο φορες! εγω γραψει πιο πανω και αλλεσ φορεσ για το θεμα που ειχα !λοιπον μου ξανα αναψε το λαμπακι εκανα διαγνωση κ ελεγε κατι με (ατελη καυση nox sensor ) δεν θυμαμαι ακριβως! το λαμπακι το ειχα αναμενω πανω απο 6 μηνες!αφου καηκε ενας πολαπλασιαστης κ τον αλλαξα εχω κανει 1000 περιπου χλμ κ δεν εχει αναψει ακομα !μηπως τα πηνια που εχει μεσα ο πολαπλασιαστης αδυνατουν η σαν να καιγονται και εβγαζε αυτο το σφαλμα ????δεν το γνωριζω ακομα !θα κανω και αλλα χλμ και θα δω αν ειναι τελικα το θεμα ηταν απο πολαπλασιαστη η απο τον νοξ !ισως να ειναι ετσι και για τους υπολοιπους φιλους!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, με αλλαγή του περιβόητου πλέον αισθητήρα αζώτου για πρώτη φορά στα 115.000 χλμ, σε FSI 1.6 του 2004 και χωρίς μέχρι τώρα να με έχει απασχολήσει ποτέ το θέμα (σε βαθμό που δεν γνώριζα την ύπαρξή του) θα πρέπει να νιώθω τυχερός; Πάντως, για την ιστορία, τόσα χρόνια βάζω πάντα 100άρα, από ένα συγκεκριμένο πρατήριο και η "καταραμένη" ένδειξη εμφανίστηκε -συμπτωματικά ή μη- όταν μου είχε κάψει και τον τρίτο πολλαπλασιαστή.

Αυτό που παρατήρησα μέχρι να αλλάξω τον αισθητήρα, ήταν ότι και το Golfάκι δεν τράβαγε και η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη. Με την αλλαγή του το αμάξι ξανάνιωσε, ενώ η τσέπη μου ελάφρυνε κατά 500+ ευρώπουλα...

Edited by Gadgetakis
Link to comment
Share on other sites

@ panosss αυτό συμπέρανα και ΄γω από αυτά που διάβασα, αν και αντιλαμβάνομαι ότι, για τα προβλήματα με τον αισθητήρα κάθε 40 και 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, ίσως φταίει τελικά η κακή ποιότητα καυσίμου και η μη χρήση βενζίνης 98 οκτανίων (δηλ. σούπερ αμόλυβδης για την Ελλάδα), όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Επίσης, λύσεις του τύπου "άστο όπως είναι" και "δεν σου χρειάζεται ο αισθητήρας", που μου τα είπαν και μένα δυστυχώς διάφοροι υποτιθέμενοι μηχανικοί, τις θεωρώ απαράδεκτες -όσο και αν η αλλαγή του είναι πραγματικά πανάκριβη... Με τον αισθητήρα αζώτου off το αυτοκίνητο είχε "κάτσει" και η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη, μαζί και με την εκπομπή ρύπων!

Link to comment
Share on other sites

@ panosss αυτό συμπέρανα και ΄γω από αυτά που διάβασα, αν και αντιλαμβάνομαι ότι, για τα προβλήματα με τον αισθητήρα κάθε 40 και 50 χιλιάδες χιλιόμετρα, ίσως φταίει τελικά η κακή ποιότητα καυσίμου και η μη χρήση βενζίνης 98 οκτανίων (δηλ. σούπερ αμόλυβδης για την Ελλάδα), όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Επίσης, λύσεις του τύπου "άστο όπως είναι" και "δεν σου χρειάζεται ο αισθητήρας", που μου τα είπαν και μένα δυστυχώς διάφοροι υποτιθέμενοι μηχανικοί, τις θεωρώ απαράδεκτες -όσο και αν η αλλαγή του είναι πραγματικά πανάκριβη... Με τον αισθητήρα αζώτου off το αυτοκίνητο είχε "κάτσει" και η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη, μαζί και με την εκπομπή ρύπων!

ετσι ειναι φιλε μου..αλλα ειναι απαραδεκτο να εχει τοσο ακριβα ο αισθητηρας απο τη στιγμη μαλιστα που αποδειχτηκε

οτι ειναι αναλωσιμος και με το παραμικρο καταστρεφεται....και μαλιστα να μην εχεις ουτε καν την επιλογη καποιου ιμιτιασον-aftermarket....

προσωπικα εαν μου ξαναχαλασει δεν προκειται να τον αγορασω....απο εδω ,,για να οικονομησει η κοσμοκαρ που βαζει καπελο οσο γουσταρει απο την στιγμη που στο ebay βρεθηκε στα 250 ευρω...τον αγορασε μελος απο εδω...

Link to comment
Share on other sites

Παντως ο nox απο το ebay δειχνει καλος. Εχω κανει 500-600 χιλιομετρα και δεν εχει εμφανιστει καποιο προβλημα... φτου φτου φτου!!! Περιμενω παντως να περασει καιρος για να κανω αξιολογηση για το προιον. Παντως εχει 100% θετικες μεχρι τωρα και αρκετες απο αυτες ειναι απο τον ασθητηρα μας.

Μεχρι στιγμης χρησιμοποιω μονο 100αρα βενζινη, αλλα δε συμφερει ρε γμτο, με ενα 20€ κανω περιπου 110-130χιλιομετρα και τα 65-70 απο αυτα στην Αττικη. Δεν εχει τυχει να μεινω μονο εντος πολης, αλλα υπολογιζω οτι δυσκολα θα βγαλει πανω απο 85-90χιλιομετρα με το 20€. Η βενζινη που βαζω ειναι στα 1.888€/λιτρο. Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να το γυρισω σε 95αρα παλι.

Ο μηχανικος μου μου ειπε να βαζω πχ 40€ 100αρα και μολις φτασει στη μεση να βαζω ενα 20€ απλη 95αρα, ετσι κανει εκεινος στο GT που του λεει μονο 100αρα.

Link to comment
Share on other sites

φανη αδερφε..σε νιωθω..........

εγω την εκοψα προ πολου..δεν πηγαινε αλλο

βρηκα μια 95αρα εκο και εκθαυματος δεν εχω πυρακια!!!!!!!!!!!!!!!!

3 φορες εχω βαλει πυρακια μηδεν!!!!!θα περιμενω και το καλοκαιρι για να βγαλω ποιο σιγουρα συμπερασματα

Link to comment
Share on other sites

Eγω γενικα δεν εχω ακουσει πυρακια και πριν με την 95αρα που εβαζα απ οπου να ναι! μαλλον δεν θα τα καταλαβαινω....

Link to comment
Share on other sites

Eγω γενικα δεν εχω ακουσει πυρακια και πριν με την 95αρα που εβαζα απ οπου να ναι! μαλλον δεν θα τα καταλαβαινω....

:huh:

παλιοτερα παντα με 95αρα σε ζορισματα π.χ σε καποια ανηφορα με πρωτη η κυριως με δευτερα παντα ακουγα πυρακια και ειχα πτωση αποδοσης....μολις εβαζα 100αρα το αυτοκινητο πεταγε μετα.....

Link to comment
Share on other sites

αλλος ενας nox χαλασμενος.

σε 1,4fsi 80000χλμ.μετα απο σβησιμο τουchech engineεμφανιστηκε παλι σε 15χλμ.

το διαγνωστικο εβγαλε αντισταση του κυκλωματος 75ohm σε λειτουργια ενω σε εναν απροβληματιστο επρεπε να ειναι κοντα στα 300.

τι κανουμε παιδες και πως γλυτωνουμε το 500???? :help:

Link to comment
Share on other sites

Mια λυση ειναι αυτος που πηρα εγω, αλλα τωρα εχει τελειωσει. Επικοινωνησε με τον πωλητη να σου πει αν θα ξαναφερει. 260€ μου ηρθε συν τα 20€ που εδωσα για εργατικα...

http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-VW-Audi-Seat-Skoda-NOX-sensor-03C907807D-/110807601993?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19cca5d349#rpdId

Αλλη "λυση" ειναι να το αφησεις ως εχει και να κανεις το σταυρο σου. Εγω το ειχα 2 χρονια ετσι και δεν παρουσιασε αλλο προβλημα, τουλαχιστον δεν εχει εμφανιστει ακομα και ελπιζω να μην το κανει.

Καποιοι λενε για καθαριστικα κλπ με αμφιβολα αποτελεσματα.

Αλλη λυση ειναι η καταργηση του, δες περικα ποστ πιο πισω, αλλα και αυτη η λυση δεν ξερουμε τι αποτελεσματα εχει.

Και τελευταια λυση η 500αρα.

Link to comment
Share on other sites

προσφατα κτεο περασες απο την αποψη οτι επηρεαζει τον καταλυτη-προκαταλυτη απο οσα ακουγονται?

Link to comment
Share on other sites

To προβλημα εμφανιστηκε αρχες του 2010 και κτεο περασα τελος του ιδιου χρονου. Οποτε σε 7-8μηνες πρεπει να ξαναπαω. Τοτε ηταν κομπλε.... τωρα δεν ξερω!! απλα προσευχομαι....

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν έχεις βαρύ πόδι πιστεύω επηρεάζεις αρνητικά τον χρόνο ζωής του Nox.

Link to comment
Share on other sites

θα παραθεσω τη δικη μου εμπειρια. Ας τα παρουμε απο την αρχη.Εχω 1.4 FSI αγορασμενο 01-2007. Κατασκευασμενο 06-2005.Μετα απο ενα χρονο βαζω speed booster επειδη ηταν λιγο αργο.Και μεσα στο διμηνο αναβει check.Παω στο συνεργειο περιοδικες διακοπες τασης του NOX.Το σβηνω το σφαλμα.Μεχρι και πριν ενα χρονο το εχω σβησει καμια δεκαρια φορεςκαι παντα προβλημα με τον πισω αισθητηρα.{Εχω αλλαξει τον πρωτο πολλαπλασιαστη στις 30.000 χλμ, το δευτερο 45.000χλμ. τον τριτο στις 75.000χλμ και τον τετατρο στις 90.000χλμ}. Οταν το εσβηνα το check αναβε μετα απο περιπου 400 χιλιομετρα.Ξεβιδωνω απο τη βαση της την πεταλουδα του αερα που πιανει με τεσσερεις βιδες αν θυμαμαι καλα.Την καθαριζω επειδη εκει που εκλεινε ειχε πιασει μακα. Δεν ξερω γιατι ειχε πιασει μακα αλλα θυμαμαι οτι και κατω απο την βαση της πεταλουδας εκει που δημιουργει εσωτερικα μια κοιλοτητα ειχε και εκει μακα.Τελος παντων μετα τον καθαρισμο της πεταλουδας μου αναψε μετα απο 850χλμ.Εχω βγαλει τον αισθητηρα στον αερα τον καθαρισα με καθαριστικο το οποιο δεν αφηνει καταλοιπα αλλα ματαιο.Το 80% των γεμισματων ηταν με κατοσταρα βενζινη.Εδω και ενα χρονο περιπου το εχω με αναμενο λαμπακι.Δεν εχω ασχοληθει με την καταναλωση καυσιμου.Αν βοηθησα εστω και στο ελαχιστο εχει καλως.Αν εχει να σχολιασει καποιος κατι δεκτο. Με φιλικους χεραιτισμους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Αγορασα ενα golf V fsi 1.4 πριν κανα μηνα..Μετα απο μια εβδομαδα αναψε το τσεκ της μηχανης.Τ πηγα στο μαστορα κ εβγαλε ενδειξη αισθητηρας ΝΟΧ και μου ειπε μαλλον φταιει που του εβαλα απλη αμολυβδη.Μου εσβησε τη βλαβη του εβαλα 3 φορες σουπερ κ μετα απο μια βδομαδα μου αναψε παλι.Το αφησα λιγο να δω πως θα παει και πριν λιγο που γυρισα απ το μαστορα παλι το ιδιο.Μου ειπε οτι θελει αλλαγη ο ΝΟΧ και κανει γυρω στο 500αρικο ο γνησιος..δεν γνωριζε αν υπαρχει ιμιτασιον..επισης μπορει να φταιει η καλωδιωση και τελος αλλαγη εγκεφαλου αν δεν φτιαξει με κανεναν απ τα προηγουμενα.Πειτε μου τη γνωμη σας για το προβλημα.Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και συλληπητήρια!!! Παράπονα στον πωλητή δεν μπορείς να κάνεις εεε? Ο συγκεκριμένος αισθητήρας όταν "καιγεται"  υπολειτουργεί. Αποτέλεσμα βγάζει σφάλμα και αν το σβήσεις κάνει λίγο καιρό να επανέλθει ανάλογα την βενζίνη που έχει το αυτοκίνητο και την χρήση... Προφανώς το πρόβλημα προυπήρχε και το σβήσαν ώστε το αυτοκίνητο να πουληθεί.

 

Το αυτοκίνητο καίει και απλή αμόλυβδη κανονικά αρκεί να είναι καθαρή. Και συμβουλή να αλλάζεις συχνά φίλτρο βενζίνης (πχ ανα 6μηνο ή 5-6 χιλιαδες χλμ).

 

Η τιμή ανταλλακτικού είναι αυτή που σου είπε. Συνήθως στρώνει αλλά μετά πρέπει να το προσέχεις και δεν θα έχεις πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδιά βρήκα σε ένα τρακαρισμένο golf τον αισθητήρα nox αλλα δεν ήξερα ποιος είναι απ τους 2. απ ότι είδα σε μια φωτό είναι ο πίσω, μπορείτε να μου πείτε ποιος είναι και τι άλλο χρειάζεται να πάρω. επίσης μπορώ να τον βάλω μονος μου η πρέπει να πάω σε μηχανικό για να μου το βάλει σε εγκέφαλο?

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδιά βρήκα σε ένα τρακαρισμένο golf τον αισθητήρα nox αλλα δεν ήξερα ποιος είναι απ τους 2. απ ότι είδα σε μια φωτό είναι ο πίσω, μπορείτε να μου πείτε ποιος είναι και τι άλλο χρειάζεται να πάρω. επίσης μπορώ να τον βάλω μονος μου η πρέπει να πάω σε μηχανικό για να μου το βάλει σε εγκέφαλο?

ο αισθητήρας που πρέπει να αλλάξεις βρίσκεται στην μεριά του συνοδηγού και για να τον βγάλεις θα πρέπει να βγάλεις το μαύρο πλαστικό κάλυμμα του σασί σ' εκείνη την μεριά αφού πρώτα σηκωθεί το αμάξι σε ράμπα..

Link to comment
Share on other sites

Μηπως εχει σβησει κανεις απο τον εγκεφαλο το ΝΟΧ? και αν ναι, ποσο σας πηγε περιπου?

μου ειπαν οτι δεν αξιζει να το αλλαξω γιατι θα ξαναβγαλει προβλημα αργοτερα, οποτε το καλυτερο ειναι να σβηστει(παρακαμφθει) απο τον εγκεφαλο το error του.

Οποιος το εχει κανει ας πει ποσα του κοστισε!!

 

Ευχαριστω :)

Edited by mpam
Link to comment
Share on other sites

Εγω που τον άλλαξα το 2009 πάντως έχει βγάλει περίπου ~20000χλμ απροβλημάτιστα. Το ανταλλακτικό άλλαξε καποια στιγμή και δεν καίγεται τόσο "ευκολα" . Μήπως θα συνέφερε να ρίξεις μια ματιά απο ebay? Νομίζω με ~300 θα το εχεις καινούριο

Link to comment
Share on other sites

θα το κοιταξω, ευχαριστω! εσυ το ειχες παρει απο ebay? μηπως τυχον εχεις κανει save ton seller που στο προμηθευσε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.