Jump to content
nikdev

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Wastegate Forge [Συζήτηση και Εντυπώσεις]

Recommended Posts

Η forge κυκλοφόρησε αναβαθμισμένη Wastegate για τουρμπίνα ΚΚΚ που

φοριέται σε όλη τη γκάμα 1.4Tsi Twincharged.

Προσφέρει καλύτερο κράτημα πίεσης και σε υψηλότερες στροφές (αύξηση ιπποδύναμης)

FMACVAG07 Wastegate actuator

Νέο wastegate actuator της Forge Motorsport για όλα τα μοντέλλα VW group με κινητήρα 1.4 Tsi Turbo-compressor 140,160,170 PS. Κατάληλλο για Ibiza V FR - Cupra, Fabia RS, VW Golf V, Polo και Scirocco. Ιδανική επιλογή για πολύ αυξημένες πιέσεις turbo και μετατροπές όπου η εργοστασιακή wastegate δεν έχει την δυνατότητα να κρατήσει αυξημένες πιέσεις turbo. Μπορεί να προσαρμοσθεί σε οποιαδήποτε πίεση turbo με ελλατήρια διαφορετικής σκληρότητας.Παραδίδεται με πράσινο ελλατήριο κατάλληλο για πιέση 1,1-1,3 bar.

http://www.avcweber....e-actuator-/el/

http://imageshack.us...captureymg.jpg/

Υπάρχει κάποιο νέο μέλος να την έχει δοκιμάσει ?

Αν ναι με ποιο πρόγραμμα ? Ποιες ήταν οι εντυπώσεις σας ?

Προς τους αντίστοιχους βελτιωτές - προγραμματιστές:

1. Μπορούν τα υπάρχοντα προγράμματα να την υποστηρίξουν ?

2. Αν χρειάζονται updates, είναι δωρεάν ?

3. Τι όφελος θα έχει με το κάθε πρόγραμμα ?

Υπάρχουν ήδη κάποια βιντεάκια στο Youtube , teasers περισσότερο θα έλεγα για τις δυνατότητές της.....

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

έχω μιλήσει με revo ,θα γίνουν δοκιμές για να δουν πως συνεργαζεται το προγραμμα με το συγκεκριμένο actuator -

από εδώ μεσα το έχει o midkin εάν θυμαμαι καλα

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο Wastegate actuator της Forge πρέπει να μπαίνει μόνο σε συνδυασμό με την κατάλληλη αναχαρτογράφηση.

Διαφορετικά, αν δεν έχει ληφθεί μέριμνα λόγω της ύπαρξής του στο πρόγραμμα, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνα

για τον κινητήρα.

Γιατί το εργοστασιακό actuator ανοίγει σε πίεση 0.5bar ενώ της Forge στο 1.1bar, με αποτέλεσμα αν δεν τροποποιηθεί

η χαρτογράφηση, να δημιουργεί τεράστιο overboost στις μεσαίες στροφές (επικίνδυνο για τους διωστήρες), που ακολουθείται συνήθως από safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο Wastegate actuator της Forge πρέπει να μπαίνει μόνο σε συνδυασμό με την κατάλληλη αναχαρτογράφηση.

Διαφορετικά, αν δεν έχει ληφθεί μέριμνα λόγω της ύπαρξής του στο πρόγραμμα, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνα

για τον κινητήρα.

Γιατί το εργοστασιακό actuator ανοίγει σε πίεση 0.5bar ενώ της Forge στο 1.1bar, με αποτέλεσμα αν δεν τροποποιηθεί

η χαρτογράφηση, να δημιουργεί τεράστιο overboost στις μεσαίες στροφές (επικίνδυνο για τους διωστήρες), που ακολουθείται συνήθως από safe mode.

αξιζει τα λεφτα της?να την βαλουμε?την εχει δοκιμασει ο midkin.τι λεει?

Link to comment
Share on other sites

παιδια διαβάσατε προσεκτικα αυτα που αναφέρει ο salex ;;;

"τα αποτελεσματα μπορει να είναι πολυ επικυνδυνα"

μιληστε με τους προγραμματιστές σας πριν !

Link to comment
Share on other sites

επίσης στο site της η forge αναφέρει :

We cannot guarantee compatibility with all applications, nor the ability to increase the boost output beyond a level that is within the parameters set by the engine-management-system of the given vehicle at the time of installation, whether that system is factory or aftermarket.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Το συγκεκριμένο Wastegate actuator της Forge πρέπει να μπαίνει μόνο σε συνδυασμό με την κατάλληλη αναχαρτογράφηση.

Διαφορετικά, αν δεν έχει ληφθεί μέριμνα λόγω της ύπαρξής του στο πρόγραμμα, τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνα

για τον κινητήρα.

Γιατί το εργοστασιακό actuator ανοίγει σε πίεση 0.5bar ενώ της Forge στο 1.1bar, με αποτέλεσμα αν δεν τροποποιηθεί

η χαρτογράφηση, να δημιουργεί τεράστιο overboost στις μεσαίες στροφές (επικίνδυνο για τους διωστήρες), που ακολουθείται συνήθως από safe mode.

Οχι και τοσο επικυνδηνα νωμιζω, εγω που την δοκιμασα την αντιστοιχη σε 20vt, σηκωνε 0,3 παραπανω Overboost, αρκετα ποιο σταθερη και γρηγορη πιεση, ροπη απο χαμηλα τραβαγε σαν τρελο, αλλα μετα απο 2 μερες ο εγγεφαλος εκανε adaptation και μου εριχνε τα γκαζια, δηλαδη ηθελε να γινει update στο προγραμμα μου για να δεχτει την wastegate, το ιδιο πιστευω θα γινετε και στα μεταγενεστερα μοτερ, αλλα η συγγεκριμενη αξιζει με χιλια τα 150+€ που αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό έχω βάλει το ερώτημα προς τους προγραμματιστές..

έχω μιλήσει με revo ,θα γίνουν δοκιμές για να δουν πως συνεργαζεται το προγραμμα με το συγκεκριμένο actuator -

από εδώ μεσα το έχει o midkin εάν θυμαμαι καλα

Ωραία Δημήτρη!

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει εγώ! Την έχω ρυθμίσει(με 10ράκι κλειδί) να σηκώνει normal(για το αμάξι μου) πιέσεις 1.9 - 1.48 και όταν κάνω reflash, θα σας πω εντυπώσεις.ππρος το παρών δεν πρέπει να χω κερδίσει τπτ! ;)

Link to comment
Share on other sites

εγω μετα την σκαστρα περιμενω και την wg καθως εχει τελειωσει και περιμενουν στο τελος την εβδομαδας!χωρις reflash μν περιμενετε τιποτα δεν θα δειτε διαφορα.και ομως ειπωθηκε και πιο πανω θελει πολυ προσοχη στην τοποθετηση μν σφιχτει παραπανω γτ θα εχουμε πυροτεχνηματα!λιγη υπομονη και θα δουμε...μπορει να με προλαβει ο Midkin! :p ΠΟΝΤΙΚΙ!!!

Link to comment
Share on other sites

Μα εδώ λέμε να αναβαθμιστούμε, όχι να γίνει χειρότερο. :p

:D αν δεν κυνηγας το τελευταιο αλογο δεν νομιζω να εχει νοημα να αλλαξεις wg!

Link to comment
Share on other sites

Στο μυαλό μου έχω την πιθανότητα εγκατάστασης ενός προγράμματος Stg2, συνοδευόμενο από wg και σκάστρα, αλλά είμαι αναποφάσιστος. Και αυτό διότι δεν κάνει κιχ το αμάξι και πηγαίνει σχετικά καλά, για την ιποοδύναμή του.

Link to comment
Share on other sites

κατι ακομα το αμαξι με περιγερειακες διορθωσουλες περνει και σαφως παει καλυτερα!ενα αμαξι πρεπει να ειναι ολοκληρομενο για να αποδωση σωστα.και οχι με πατεντες τυπου σκληροτερο ελατηριο κλπ κλπ... αυτο πιστευω χωρις να λεω πωσ εχω απολυτα δικιο.

Link to comment
Share on other sites

εγω λεω οτι εχουμε φτασει σενα οριο κοστους αποδοσης και απλα μεινεται οπως ειστε και οταν ο κινητηρας τα φτυσει αλλαζεται και βαζεται διλιτρο και τελος

Link to comment
Share on other sites

εγω λεω οτι εχουμε φτασει σενα οριο κοστους αποδοσης και απλα μεινεται οπως ειστε και οταν ο κινητηρας τα φτυσει αλλαζεται και βαζεται διλιτρο και τελος

θα βαλεις ενα 2λιτρο και μετα φπε για να φτασεις στα ίδια άλογα,οποτε δεν είναι όσο τέλος το λες!!! κ θα το δηλωσεις ή θα το κυκλοφορείς αδήλωτο???και μήπως έχεις δεί το κόστος της όλης μετατροπής?

με τη δική σου λογική η καλυτερη λύση είναι να το πουλησεις μαμα κ να πάρεις ενα 2λιτρο!!!αλλα δυστυχως στη σημερινη εποχη και στις δύσκολες μέρες που έρχονται τα 2λιτρα πέθαναν :sad:

και το κοστος των 160Ε για κάποιον που ψάχνει κ το τελευταιο άλογο δεν είναι μεγάλο (παλευεται ακομα) σκεφτειτε τι λεφτα δίνουν οι χοντακιδες για ένα άλογο :)

Link to comment
Share on other sites

pedes egw pou exw gt 170 ps kai foraw mono eksatmisi kai skastra anixtou typou tis forge...aksizi na valo to FMACVAG07 Wastegate actuator..tha do kamia diafora...den exw kanena programa foremeno ..perimeno tin apantisis sas..tha me voithisete poly...tha apantisi kaneis?

Edited by opretski
Link to comment
Share on other sites

θα βαλεις ενα 2λιτρο και μετα φπε για να φτασεις στα ίδια άλογα,οποτε δεν είναι όσο τέλος το λες!!! κ θα το δηλωσεις ή θα το κυκλοφορείς αδήλωτο???και μήπως έχεις δεί το κόστος της όλης μετατροπής?

με τη δική σου λογική η καλυτερη λύση είναι να το πουλησεις μαμα κ να πάρεις ενα 2λιτρο!!!αλλα δυστυχως στη σημερινη εποχη και στις δύσκολες μέρες που έρχονται τα 2λιτρα πέθαναν :sad:

και το κοστος των 160Ε για κάποιον που ψάχνει κ το τελευταιο άλογο δεν είναι μεγάλο (παλευεται ακομα) σκεφτειτε τι λεφτα δίνουν οι χοντακιδες για ένα άλογο :)

φιλτρο κρατω το ιδιο θελω απλα προγραμμα και μαι εξατμιση και πουλαω και τη δικια μου οποτε λιγοτερα τα λευτα ic εχω για αρχη του s3 και μετα πεταω και front mount με λιγα λογια γενικα stage 2 και μιλαμε για αλλο αμαξι!και φυσικα αδηλωτο!μη προσπαθεις να κανεις τον εαυτο σου να νιωσει καλα η λυση που λεω ειναι η καλυτερη απο το να κυνηγας και το παραμικρο αλογο στο 1.400αρακι!το τσικαμπουμ εχει μεγαλο κοστος ομως Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να ξερεις ολο αυτο που έγραψες για τί κόστος μιλάμε?! (και αν γίνει καμια στραβη κ σε βρουν με άλλο μοτερ εκει να δεις τσικαμπουμ!)

μη προσπαθεις να κανεις τον εαυτο σου να νιωσει καλα η λυση που λεω ειναι η καλυτερη απο το να κυνηγας και το παραμικρο αλογο

και επειδη δεν με ξερεις μην προσωποποιείς τη κουβέντα!!! (εμένα προσωπικα με ικανοποιει το 7,5 μέση κατάναλωση! κ δε με απασχολει αν είμαι μισο φτερο ή ενα προφυλαχτηρα μπροστα απο το X ή Ψ αμάξι!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.