Jump to content
Deus164

Μη Γραμμική Λειτουργία Golf V 1.4 140

Recommended Posts

καλημέρα και καλή χρονια έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι το golf μου mk5 14. τσι 140 η απόδοση του είναι πεσμένη στις χαμηλές στροφές και μερικές φορες όχι.

προχθές παρατήρησα ότι μου έκανε κάτι κομπιάσματα και μετά έδινε όταν πατούσα γκάζι στις χαμηλές στροφές και όταν άρπαζε δεν είχε απόδοση. Επίσης τον τελευταίο καιρό έχει χαμηλή απόδοση σε χαμηλές στροφές και είτε μου κάνει απότομο ξέσπασμα στις 1500 με 2000 είτε παραμένει με πεσμένη απόδοση. Σπανια έχει καλή απόδοση και δουλεύει σωστά και γραμμικά

τα κομπιάσματα αυτά δεν ήταν η πρώτη φορα που τα έκανε μου τα είχε ξανακάνει παλιά μερικές φορες μετά από πολύωρο ταξίδι στην εθνικη όταν έμπαινα μέσα στα στενά της πόλης και δούλευα πρώτη δευτερα.

επίσης τον τελευταίο καιρό έχει ίσως κάπως πιο αυξημένη κατανάλωση αλλα αυτό δεν μπορώ να το πω με100% σιγουριά καθως δεν έχω παρατηρήσει ποτε την στιγμιαία κατανάλωση

το αυτοκίνητο είναι του 2007 έχει 72000 χιλιόμετρα και το μονο που του έχω αλλάξει είναι η η249 πριν 5-10 χιλιάδες χιλιόμετρα γιατί έβγαζε βλάβη και την αντικατέστησα με την καινούρια μεταλλική

Στο vagcom δεν βγάζει κάποια βλάβη

έκανα ένα real time monitoring σε διαφορες παραμέτρους πριν λίγες μέρες και είδα ότι στιγμιαία σε κάποιους κυλίνδρους έβγαζε missfire αλλα μετά η τιμή γινόταν πάλι 0 αυτό το έκανε μονο σε στάση όταν τσίμπαγα το γκάζι λίγο και απότομα. Δεν θυμάμαι καλά νομίζω πως ήταν στον κύλινδρο 1 και 4 η 1 και 2 αλλα όχι ταυτόχρονα.

πριν 5000 χιλιόμετρα άλλαξα και τα μπουζί με τα εργοστασιακά της NGK από το εμπόριο

Όλα αυτά τα χρονια στο αυτοκίνητο πέραν της κανονικής συντήρησης λάδια φίλτρα μπουζί τα οποια μετά την λήξη τις εγγύησης τα κάνω μονος μου το μονο ανταλακτικο που έχω αλλάξει είναι η η249 που προανέφερα

μάλλον είναι ώρα να αλλάξω και η75 την οποια έπρεπε να είχα αλλάξει εδώ και πολύ καιρό κάτι το οποιο θα κάνω άμεσα.

αυτό που με προβληματίζει είναι τα missfires είναι φυσιολογικό? σχετίζεται με την η75 η μήπως πρέπει να αρχίζω να αλλάζω και πολλαπλασιαστές?

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο (TSi 140HP) και το πήραμε και οι 2 το 2007 (εγώ 17/5/2007). Έχω αλλάξει την Ν249 εντός εγγύησης και την Ν75 εκτός. Είναι σχεδόν βέβαιο, ότι αν δεν έχεις αλλάξει Ν75, θα πρέπει σίγουρα να αλλάξεις γιατί έχεις την παλιού τύπου, που δεν είναι ανθεκτική. Άρα ξεκίνα από εκεί. Το κλασικό σύμπτωμα για να αλλάξεις τη Ν75 είναι το κόμπιασμα στις 3500 rpm. Εγώ είχα κόμπιασμα στις 3500 rpm και σε ένα ταξίδι Αθήνα - Λουτράκι, ακριβώς μετά τα διόδια της Ελευσίνας μου άναψε check engine. Μετά την αντικατάσταση της Ν75 το πρόβλημα λύθηκε και το αμάξι ήταν σαν καινούργιο. Σχετικά με τα πυράκια που αναφέρεις και τη Ν75, δεν ξέρω αν σχετίζονται.

Link to comment
Share on other sites

kai εμενα την ίδια ημερομηνία παραγωγής γραφει 17/05/2007 παντού είναι sportline και τον 6 2007 βγήκε η άδεια :)

την η249 την άλλαξα εκτος εγγυήσhς αυτό είναι το μονο ανταλλακτικό που έχει αλλαχτεί ποτε στον χορό του κινητήρα και γενικά στο αυτοκίνητο

στις 3500 μου κάνει και εκεί κάποιες φορες ένα κόμπιασμα η δίνει αποτομα ροπή η είναι μεν γραμμικό αλλα με χαμηλή απόδοση εξ'αρχης

στα τελευταία 3 ταξίδια στην εθνική που πηγαίνω μόνιμος 150 - 200 για διαδρομή 300 χιλιομετρων όταν φτάνω κοντά και οδηγώ στα στενά κάθε φορα που ακουμπώ το πενταλ του γκαζιού μου κομπιάζει αν κλείσω διακόπτη κai βγάλω το κλειδί επανέρχεται αλλα με μειωμένη απόδοση την τελευταία εβδομάδα επιδεινώθηκε και μου κάνει διαφορα σε μικρές διαδρομές εντός πόλης

ευτυχώς check engine δεν έχει ανάψει ποτε και γενικά τα μονα προβλήματα που έχω δει είναι κάποιες βλάβες της η249 παλιότερα που αλλάχτηκε μια βλάβη για το crouise control που δεν την ξαναέβγαλε εδώ και 3 μήνες που άλλαξα την μαμά μπαταρία γιατί τα έπαιξε εντελώς dtc memory έγραφε από ότι θυμάμαι

μια για θερμαινόμενο καθρέφτη όπου καθάρισα της επαφές στο τζαμάκι και δεν την ξαναέβγαλε

η μονη που μου κρατάει πάντα είναι για την κλειδαριά του συνοδηγού από όταν ενεργοποίησα το αυτό lock όταν ανοίξει κάποιος την πόρτα με διπλή κίνηση και μετά ξανακλειδωσει αυτόματα μονη της καταγραφει μια βλάβη safe lock καταγραφει η καπως ετσι δουλεύει όμως κανονικά πάντα κλειδώνει ξεκλειδώνει αυτόματα χειροκίνητα και απο το κλειδι

για τα missfires το δείχνει μονο αν σταματημένος χτυπήσω λίγο και απότομα το πενταλ του γκαζιού και σηκώσει 100 -200 στροφές και όχι πάντα. Σε διαδρομή είτε τέρμα γκά σε ολο τε ευρος στροφων είτε κανονικά η με μεγάλη σχέση και λίγα χιλιόμετρα δεν το έχει δείξει ποτε όσο και αν το προσπάθησα.

δεν ξέρω αν αυτό είναι κάτι φυσιολογικό κάτω από τις συνθήκες που το καταγραφει απότομη και μικρή αύξηση στροφών η αν σχετιζετε με κακή ποιότητα καυσιμου, πολλαπλασιαστές η ακόμη αν η προβληματική n75 επηρεάζει σε κάτι

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

ποιος ειναι ο νεος κωδικος ν75?μπορει να εχει αυξηθει απο αυτη η καταναλωση μου?απο κακη βενζινη γινεται?επισης καμια φορα με τριτη αρπαζει ξαφνικα πολυ με πολι μικρη πιεσγ

Link to comment
Share on other sites

Είναι Pierburgs και μάλλον το πρώτο από τον κατάλογο... http://www.ms-motor-..._2010-5_web.pdf

Type of valve:

Reversing valve

Operating Mode:

electric

Voltage:

12 V

F7.00470.07.0

03C 145 692 J

Edited by Geonet
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τον τελευταίο καιρό που διαβάζω αρκετά φόρουμ (Αυτο - Μοτο) ολοι παραπονιούνται για αύξηση της καταναλωσης.

Απλα να σας θυμήσω ότι πεφτει το κλέψιμο της αρκούδας στα πιο πολλά πρατήρια. Αρα δεν φταίει η κατανάλωση απαραίτητα.

Λιγότερο καύσιμο σημαίνει και λιγότερα χλμ...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό . βαζοντας το kufatec emfa που δείχνει πόσα λίτρα βενζίνης έχω σε κάθε γέμισμα μου βάζουν τουλαχιστον 2 με 3 λίτρα παραπάνω. 3 λίτρα είναι πολλα για να πεις οτι ήταν η σωλήνα

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα αυτη ειναι η νεα ν75 ο γκρατσιας μου δειξε μια με κωδικο σε b στο τελος...ρε παιδια βοηθηστε λιγο θελω να αγορασω και δεν ξερω πια

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα αυτη ειναι η νεα ν75 ο γκρατσιας μου δειξε μια με κωδικο σε b στο τελος...ρε παιδια βοηθηστε λιγο θελω να αγορασω και δεν ξερω πια

03C 906 283 B

Link to comment
Share on other sites

03C 906 283 B

αυτή είναι η ημερομηνία παραγωγής επάνω στο κουτί είναι 21/8/2011 και το πλαστικό που μπαίνουν τα σωληνάκια είναι λευκό χρώμα

έχω την εντύπωση πως έχει και λιγότερη κατανάλωση αλλα δεν συγκράτησα νούμερα για να συγκρίνω πριν με τώρα.

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.