Jump to content
sodimitris

Διαρροη Νερου 1.4 Tsi Mk5

Recommended Posts

διαπιστωσα οτι το αμαξι μου χανει νερα,περνωντας σημερα απο την αντιπροσοπια το εβαν στο ανεβατοριο το εψαξαν και μου ειπαν οτι χανει απο το ιντερκουλερ και μαλιστα μου ζητησαν 150ευρω.

και ρωταω απο ποτε περναει νερο στο ινερκουλερ?αν ναι υπαρχει καπια πιο οικονοκη λυση στι να μου επισκευασουν αυτο?μηπως συμφερει να αγορασω ενα μεαχειρισμενο και να το ριξωμονς μου πανω?

Link to comment
Share on other sites

τώρα μπορει να πω βλακεία : το 122αρι έχει υδρόψυκτο i/c , στα 140,160,170αρια είναι αερα-

εσυ 140αρι δεν έχεις;

μήπως σου ειπαν από το ψυγειο που ειναι πισω απο το i/c?

Link to comment
Share on other sites

140 εχω,και ναι μου ειπαν ιντερκουλερ!!κολησα και του λεω σιγουρα?και βεβα μου λλει περναει νερο και εκει...τι να πω ρε παιδια?

απο τα κολαρα του ιντερκουλερ ΔΕΝ περναει νερο,αν ειναι δυνατον...πατατα σου ειπε

Link to comment
Share on other sites

η διαρροη συνεχιζεται μιας και δεν το εφτιαξα επειδη χανει πολυ λιγο,επειδη ομως δεω μπορω να το βλεπω αλλο,πηρα τηλ στην αντιπροσωπεια που το ειχαν δει και διευκρινισε μου του λεω απο που χανει νερο,μου λεει ουτε απο το ψυγειο του νερου,ουτε απο το intercooler αλλα χανει απο το ψυγειο του λαδιου,και μαλιστα μτου λεω λαδιου και περναει νερο,ναι μου λεει περναει και νερο εκει.πρωτων ειναι σωστο αυτο που μου λεει?δευτερον που ειναι αυτο το ψυγειο?4 εχει το μαξι?αλλο του νερου αλλο του ac αλλο το intercooler και αλλο του λαδιου που λεει αυτος?ελυσα την ποδια να ριξω και εγω μια ματια και διακρινω πως νερο απο μπροστα στα ψυγεια δεν χανει καπου,το νερο ερχεται καπου απο το κομπρεσερ του ac το δυναμο απο κ<απου εκει πισω...για να δω γνωμες ρε παιδια γτ θα το φτιαξω μονος μου γτ τα 150 ευρα που μου ζητησαν δεν υπαρχουν!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είχα διαρροή και το έφτιαξα μόνος μου. Το θέμα είναι να βρείς από πού χάνει. Εχεις καταλάβει την ποσότητα που χάνεις ? Εχεις κυλίδες κάτω από το αμάξι ? Αν ναι, τι χρώμα έχει το υγρό?

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

χανω περιπου ενα ποτιρι του νερου την εβδομαδα,φυσικα και ειναι κοκκινο το υγρο...g12plus..με τι το εφτιαξες?τι υλικο?το ψυγειο σου ειχε χασει?υπαρχει ψυγειο λαδιου που περναει νερο απο εκει μεσα?αν ναι που ειναι?

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

χανω περιπου ενα ποτιρι του νερου την εβδομαδα,φυσικα και ειναι κοκκινο το υγρο...g12plus..με τι το εφτιαξες?τι υλικο?το ψυγειο σου ειχε χασει?υπαρχει ψυγειο λαδιου που περναει νερο απο εκει μεσα?αν ναι που ειναι?

Την δική μου περίπτωση την έχω περιγράψει αναλυτικά. Διάβασέ την στο παρακάτω link και ξεκίνα από το διάγραμμα ροής

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=49559&view=findpost&p=476562

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to???????

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to???????

Εισαι σιγουρος γι'αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Aυτοι που στο ειπαν μαλλον δεν εχουν δει τι τεχνολογια εχει το fsi για την κατηγορια των ατμοσφαιρικων μοτερ που ανηκει.. Θα την ζηλευαν πολλα τουρμπατα...

Στο θεμα σου φυσικα αν κανεις ενα how to θα το εκτιμησουν πολλοι και ισως βοηθησεις πολλους.... Καταρχην ειδες απο που ακριβως χανει ή θα τα ξηλωσεις αδικα; Αυτο φαινεται ευκολα οπως ειπε ο Costas ακολουθωντας τις "γραμμες" του κυκλωματος...

Link to comment
Share on other sites

το ειδαν στην αντιπρωσοπεια και μου το ειπαν κ μαλιστα ο ενας μηχανικος ειναι φιλαρακι δλδ δν μου λεει μουφα...

οσο τεχνολογεια να εχει τo fsi ευτυχος το πουλησα..

Link to comment
Share on other sites

Το ποιό σημαντικό είναι να εντοπίσεις την διαρροή. Ούτε τα 150 ευρώ να έχεις στο μυαλό σου αλλά ούτε το howto. Διερεύνησε προσεκτικά και διπίστωσε πρώτα την βλάβη. Η τεχνική είναι να πρεσσάρεις αέρα 1 bar από το δοχείο ψυκτικού υγρού και να προκαλέσεις την διαρροή. Τα ψυγεία δεν χαλούν από μόνα τους. Συνήθως τα κολάρα και οι σύνδεσμοι είναι που προκαλούν διαρροές, ενώ τα ψυγεία χαλούν από κτυπήματα ή έντονους κραδασμούς.

Καλό θα είναι διαβάσεις πρώτα τον εργοστασιασκό οδηγό για τις βλάβες και συναρμολόγηση / αποσυναρμολόγηση κυκλώματος ψύξης. Εαν δεν έχεις τα εργαλεία ή τις γνώσεις ή την διάθεση, άστο καλύτερα να το αναλάβει ένας τεχνικός ειδικού συνεργείου.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

εργαλειο γνωσεις διαθεση χωρος παρνα υπαρχουν.....τον εργοστασιακο οδηγο τον βρισκω και online Καπου?το how to θα το κανω,θελω να κανω how to με μηχανικα μερη...εχω κανει ειδη αλλαγη αντλιας νερου που εχει και το μαγνητηκο του κομπερεσορα επανω να βοηθησω μελη μιας αι ειναι συνηθησμενη ζημια!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,υπαρχει τετιο ψυγειο το οποιοειναι λαδιου και γυρο απο αυτο να το πο απλα κανει κυκλωμα νερο για να το ψυχει,αποτι εμαθα επεισης ειναι ενδιαμεσα κορμος και δυναμο-ac κομπρεσορ.το μονο που θελω αν ξερει καπιος να μου πει ειναι αν οντως ειναι εκει ετσι ωσθε να βγαλω δυναμο και κομπρεσερ ή θελει και τουρβινα εξω? @rouleman το fsi δεν εχει τετοιο ψυγειο μιας και δεν ειναι τουρμπο..μονο οι τουρμπο κινητηρες εχουν τετοιο ψυγειακι λογο υψιλων θερμοκρασιων..για πειτε μου που ειναι........ να το κανω και how to???????

Ασφαλώς και έχουν και ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα ψυγείο λαδιού.

Καλά σου τα είπαν. Φυσιολογικά δεν περνάει νερό μέσα από το ψυγείο λαδιού ! Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να γίνει ανάμειξη λαδιού νερού. Δουλεύει όπως σου το περιγράψανε. Σαν ψύκτρα.

Όταν έχει διαρροή στο ψυγείο λαδιού συνήθως περνάει και λάδι στο δίκτυο του νερού. Παρατήρησε στο παγούρι νερού για ίχνη λαδιού, αν είναι πρόσφατο το φαινόμενο. Αν είναι παλιό και υπήρχε αυτού του είδους η διαρροή θα το είχες καταλάβει με άσχημο τρόπο μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

οχι ουτε ιχνος λαδιου στο νερο,το θεμα ειναι αν πρεπει να βγει δυναμο και κομπεσορας η τουρμπινα.....εκεινο σκευτομαι...Για το how to τι λες passater?

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

οχι ουτε ιχνος λαδιου στο νερο,το θεμα ειναι αν πρεπει να βγει δυναμο και κομπεσορας η τουρμπινα.....εκεινο σκευτομαι...Για το ηος το τι λες?

Δε γνωρίζω τη "διαρρύθμιση" στο TSI.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το "ηος"...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να επεκταθουμε σε offtopic σχολια.. Αλλα για αλλη μια φορα το fsi εχει ψυγειο λαδιου κι αυτο λογω της πολυστροφιας του ωστε να διασφαλιστει η ρυθμιση του εκκεντροφορου εισαγωγης σε ολο το φασμα στροφων...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.