makisg4 Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Γνωρίζει κανείς να μου πει αν υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί στο CC μας κινητήρας μικροτερου κυβισμού όπως π.χ. ο 1.4 tsi ή o 1,6 tdi ? θα χρειαζόταν πολλές μετατροπές?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Νόμιμα όχι καθότι δεν έχει βγει ποτέ τέτοια επιλογή εργοστασιακά. Πέρα απο αυτό, το μεγαλύτερο θέμα που θα έχεις θα είναι η συνεργασία των ηλεκτρονικών... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 Η υπαρξη του μοντελου με τον 1,4 στο σενταν δεν μας καλυπτει ρε σιμο?.... μαλλον οχι ε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Αλλο πατωμα, άλλος κωδικός μοντέλου (για το νόμιμο κομμάτι της υπόθεσης). Για τα ηλεκτρικά τώρα, το θεωρώ 99% σίγουρο ότι όλο και κάπου θα υπάρχουν θέματα Μάκη... είτε μικρά, είτε μεγάλα! Το ρημάδι το can είναι μεγάλη μανούρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john30 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Και εγώ πιστεύω να υπάρχει θέμα με τα ηλεκτρικά. Μέτα όμως άμα θέλεις να δηλώσεις την μετατροπή για να είσαι οκ ο νόμος σε δίνει την δυνατότητα υποκυβισμού με νέο κινητήρα ο οποίος η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. Μετά πρέπει να παίρνεις εγκρίσης από αντιπροσωπείες κτλ. Τρέχα γύρευε δηλαδή. Τελικά δεν αξίζει από κόστος και το άγχος που θα βγάλεις. Πάνε πάρε ένα δεύτερο μικρό και είσαι ωραίος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reporting Posted June 30, 2013 Report Share Posted June 30, 2013 Καλησπέρα, Πρώτη φορά γράφω εδώ, συγχαρητήρια για το site. Αν είμαι off-topic και πρέπει να ανοίξω καινούριο θέμα, πείτε μου. Σκέφτομαι την αγορά ενός καινούριου CC με τον 1.4, 160PS, αλλά φοβάμαι μήπως το μοτέρ είναι πολύ ιδιότροπο και όχι πολύ δοκιμασμένο (δεν έχω δεί μεταχειρισμένο passat με αυτό το μοτέρ ακόμη). Μπορεί κάποιος να μου πεί αν γνωρίζει για προβλήματα σε αυτό το μοτέρ? Επίσης, το γεγονός οτι η δουλειά μου είναι 3 χλμ απο το σπίτι και ουσιαστικά 5 μέρες την εβδομάδα θα το βάζω μπρός για 2 βήματα και θα το σβήνω υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 8, 2014 Report Share Posted April 8, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Εγώ πάλι πιστεύω ότι το 18αρι μοτέρ είναι γάντι για ένα αυτοκίνητο σαν το cc......Δεν ξέρω και δεν έχω ακούσει για προβλήματα . Εγώ που είμαι στον 4ο χρόνο κατοχής πολυεξοδο δεν το λες .....πιστεύω κακώς βγήκε ο 1.8 σαν επιλογή από το cc Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Για την Ελλάδα σαν επιλογή είναι μια χαρά το 1.8. Μοτέρ καλό αξιόπιστο κατά πληοψιφια ιδιοκτητών το οποίο δέχεται βελτίωση. Το 1.4 όντως για αυτό το αμάξι δεν το λες και καλή επιλογή. Στο εξωτερικό οι 9 στους 10 θα πάρουν το 2.0TDI μια δοκιμασμένη λύση για κάποιον που θέλει ένα οικονομικό CC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavrosorf Posted April 9, 2014 Report Share Posted April 9, 2014 Ίσα ίσα που λόγω πίεσης του κινητήρα από το μέγεθος του αυτοκινήτου πιστεύω ότι θα είναι πιο πολυεξοδο από 1.8 Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Ενα μοτέρ όσο πιο "Στρεσαρισμένα" λειτουργεί τόσο πιο πολύ θα κάψει αλλά και θα απαιτήσει αργότερα για συντήρηση (αυξημένες φθορές)... Αυτό είναι κανόνας. Και όλως παραδόξως το Leon με τον 1.4 ΤSi σε ταξίδι/cruising μου καίει παραπάνω από ότι το CC με ίδιες ταχύτητες (120χαω)... Ναι μεν το Leon πιο ψηλό, αλλά από την άλλη το Passat πιο βαρύ, και με φαρδύτερο πέλμα ελαστικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted April 15, 2014 Report Share Posted April 15, 2014 Το δυνατό μεγάλο μοτέρ δουλεύει πιο χαλαρά και κινεί το βαρύ αμάξωμα πιο άνετα. Θα θελα να δω το cc 1.4tsi πως θα αντιδρούσε full φορτωμένο όλο για μετανάστης να περάσει τους 2 τόνους για πλάκα και να κάνει 1.500χλμ χωρίς stop. Πόσο θα κάψει το καημένο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...