Jump to content
sak1984

Aσθητηρας

Recommended Posts

Καλισπερα,εχω vw golf v 1.6 fsi.Ξερει κανεις που βρεισκετε ο Aσθητηρας στροφων εκκεντροφωρον???

θελω να κοιταξω μηπως μ εχει βγει η φυσα.

Link to comment
Share on other sites

Αν κοπει καλωδιο εν κινηση ο κινητηρας συνεχιζει να δουλευει, αν σβησει μετα δεν ξαναπαιρνει μπροστα, τα ιδια υσχει και για τον αισθητηρα στροφαλου, οι αισθητηρες αυτοι συνηθως δειχνουν τα πρωτα σημαδια κοπωσεως σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν και σε μεγαλο υψος...

Είτε κοπει ειτε βγει η φύσα το ιδιο πραγμα δεν ειναι, οποτε αν πράγματι δεν ξαναπαίρνει μπροστα ο κινητηρας, τοτε ο φιλος εχει πιθανον καποιο αλλο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλισπερα,εχω vw golf v 1.6 fsi.Ξερει κανεις που βρεισκετε ο Aσθητηρας στροφων εκκεντροφωρον???

θελω να κοιταξω μηπως μ εχει βγει η φυσα.

Τον άλλαξες , αν ναι πόσο σου πήγε γιατί εχω και εγω το ιδιο προβλημα .

Στο συνεργειο μου ειπε οτι ισως να μην ειναι αυτο , τον αλλαζουμε δοκιμαστικα λεει (45€) και αν συνεχισει η ενδειξη στο καντραν :angry2: παμε για "στροφάλου" λεει ( ? €) :drool: και αν παλι συνεχισει η ενδειξη τοτε παμε για καδένα και κανα 1500€ λεει :hyper:.

Καλά θα τρελαθουμε τελειως , δηλαδη και γω αν με φωναξει καποιος για προβλημα στον πίνακά του (ηλεκτρολογος γαρ) , ας πουμε οτι πεφτει μια ασφαλεια , να αρχισω και εγω να αλλαζω στην εγκατασταση διαφορα με χρεωση του πελατη μεχρι να το βρω ....... γαμω τους μαστορες ετσι ??...........αρε βρομοξυλο που θα πεσει !!

Ειναι σοβαρα πραγματα αυτα ??????????

Link to comment
Share on other sites

Την αγόρασα αυτή την βαλβίδα περίπου 30 ευρώ για να δω εαν ήταν λάθος του αισθητήρα ή το σφάλμα στο κατράν & στο VagCom ήταν πράγματι για την καδένα.

Αποτέλεσμα ?????

Ηταν καδένα !!!

@manpag : Και εμένα €1500 μου είπανε αρχικά και μετά το διευθέτησα το θέμα .. με συνοπτικές διαδικασίες.

Κώστας

Edited by COSTAS_
Link to comment
Share on other sites

....................................................................................................................................................

Ηταν καδένα !!!

@manpag : Και εμένα €1500 μου είπανε αρχικά και μετά το διευθέτησα το θέμα .. με συνοπτικές διαδικασίες.

Κώστας

Ωχ ωχ !!

μου εκανες την καρδια περιβόλι !!

Για συνεχισε στο δευτερο επεισοδιο της σειρας να δουμε και την συνεχεια :unsure: , τι εγινε μετα τις συνοπτικες διαδικασιες ?? :sad:

Link to comment
Share on other sites

Τι να γίνει ; Αφού εριβεβαιώθηκε η βλάβη (καδένας) ζήτησα προσφορά και μου είπαν 1500 ευρώ.

Εκεί έγινα έξαλλος .

Έφυγα και πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο που μετά από προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στα 230 ευρώ με κάλυψη όλων των ανταλλακτικών από εγγύηση καλής θέλησης και έκπτωση στην εργασία .

Έτσι και έγινε και σε 2 ημέρες ολοκληρώθηκε η επισκευή.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Τι να γίνει ; Αφού εριβεβαιώθηκε η βλάβη (καδένας) ζήτησα προσφορά και μου είπαν 1500 ευρώ. Εκεί έγινα έξαλλος . Έφυγα και πήγα σε άλλο εξουσιοδοτημένο που μετά από προκαταρκτικές διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στα 230 ευρώ με κάλυψη όλων των ανταλλακτικών από εγγύηση καλής θέλησης και έκπτωση στην εργασία . Έτσι και έγινε και σε 2 ημέρες ολοκληρώθηκε η επισκευή. Κώστας

Αλλα απο 1500 στα 230 .....εεεεεελεος !!!!!!!!

Στειλε pm που το πηγες αν θες

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι.

Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα).

Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι.

Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα).

Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ

Κώστας

Κώστα χαίρομαι που όλα τελείωσαν καλώς.

Αν θυμάσαι παλιά για τους τεντωτήρες το είχε αναφέρει ο Γκίκας ότι χρειάζονται αλλαγή.

Αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου σε πμ το σφάλμα από το vagcom

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεκινάς από την τιμή αλλά απο την βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα ανησυχήσει πάρα πολυ και μέχρι να βεβαιωθεί ο λόγος ξεκίνησα από την εν λόγω βαλβίδα που μετράει τον σωστό χρονισμό. Μη σωστός χρονισμός σημαίνει ότι η καδένα έχει πηδήξει δόντι από ελλατωματκό τεντωντήρα που έχει σχέση με το λάδι.

Όπως καταλαβαίνεις είναι σοβαρός λόγος για πας αμέσως στο συνεργείο και να διαπιστωθεί ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Στο vagcom το σφάλμα μου έβγαινε συνεχώς και στο συνεργείο δοκιμάσαν αμέσως μια νέα βαλβίδα (όπως σου είπαν και εσένα).

Εάν δεν φταίει η βαλβίδα, υπάρχει οδηγία της VW για αντικατάσταση καδένας, τεμτοντήρα κλπ

Κώστας

Κώστα καλησπέρα

Μήπως θυμασαι τι ακριβως αλλαχτηκε κατα την επικσευη για να ειμαι "διαβασμενος" , απ΄οτι ξερω θελει :

καδενα / 2 τεντωτηρες / ...........???

Μανωλης

Link to comment
Share on other sites

Κώστα χαίρομαι που όλα τελείωσαν καλώς.

Αν θυμάσαι παλιά για τους τεντωτήρες το είχε αναφέρει ο Γκίκας ότι χρειάζονται αλλαγή.

Αν έχεις την καλοσύνη στείλε μου σε πμ το σφάλμα από το vagcom

κ εγω θα ηθελα σε πμ το σφαλμα κ το συνεργειο αν γινεται.
Link to comment
Share on other sites

Κωστα τελος καλα ολα καλα...

Στα ποσα χιλιομετρα εβγαλε τη βλαβη?Εμενα μου εβγαλε 5 φορες τη βλαβη P3008 (συνηθως στο ρελαντι ή σε λιγες στροφες) και αφου αλλαξα τον αισθητηρα την ξαναεβγαλε αλλες 2 και τωρα σταματησε...Με βολτομετρο ερχετε ρευμα κανονικα και ανυσηχω γιατι ειναι μια ακομα βλαβη με τη μεθοδο της αφαιρετικης(VW),που μπορει να ηθελε απλα αλλαγη ο αισθητηρας ή μπορει να πηδηξε δοντι η καδενα..κ.α.υπαρχει μεγαλη ασαφεια με τετοιου ειδους βλαβες...

Καταλαβες κατι οδηγικα ή σε ελεγχο ρουτινας το ειδες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.