Jump to content
sakasgolf

Σφυριλατο.....

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα παιδια οπως λεει και ο τιτλος σκεφτομαι να κανω σφυριλατο το μοτερ μου........εχω ενα golf gti mk4 AUM και ειναι φουλ πρωτο σταδιο.....σκεφτομαι για μπιελες SCAT εχω ακουσει οτι ειναι καλες και για τι τιμη τους οπως και οι ΙΕ........για πιστονια δε ξερω ακομα......αυτο που σκεφτομαι ειναι να παω σε μια 2871r αλλα με φουλ πιεση να τη ξεζουμισω δλδ(θα τη δουλευω με boost controler μικρη και μεγαλη πιεση).........εσεις τι μου προτεινεται????οι μπιελες που αναφερω θα ανεξουν το set up αυτο???/τι χρειαζομαι ακριβως για να μην σκεφτομαι το μοτερ καθολου(μπιελες πιστονια κουζινετα ελατιρια βαλβηδες και και και)??????????

Posted (edited)

Φιλε πας αλλου μετα θες ολο το μοτερ ανακατασκευη στροφαλο μπιελες μεταλλα κουζινετα πιστονια φλαντζες βαλβιδες ελατηρια βαλβιδων σιγουρα εκκεντροφορους για να δουλεψεις μεγαλη πιεση πλανισμα το καπακι να πεσει η συμπιεση για να σπουλαρει η μεγαλυτερη τουρμπινα εξατμιση απο τουρμπο μεχρι πισω και μετα θες φρενα για να σταματας και αναρτηση για να στριβεις δηλαδη πολυ χρημα οποτε αστο οπως ειναι μια χαρα παει και θα εισαι και μια ζωη στα συνεργεια γιατι δεν αντεχει το ενα μεγαλη πιεση τσιμπαει λιγο λαδακι παραπανω και πολλα αλλα. Παντα φιλικα ονοματα απο αυτα που χρειαζεσαι δεν ξερω να σου να πας αν το πηρες αποφαση σε ενα βελτιωτη και να το συζητησετε μη ρωτας εδω μεσα τι χρειαζεσαι.

Edited by stavros g
Posted

Aπλως επειδη ψαχνομαι και ειμαι 50-50 να το κανω και αν το κανω θα το κανω σιγα σιγα δλδ πρωτα μοτερ και μετα ολα τα αλλα..........ρωταω για να μου πουν ατομα που εχουν κανει κατι παρομοιο και τα εχουν περασει αυτα.......τορα το αμαξι το εχω φουλ πρωτο σταδιο και απο κουλερ και εξατμηση ειμαι κομπλε γτ την εχω φουλ 70αρα οποτε για το μετα setup μονο downpipe θα χρειαστω 76αρι..........

Posted

Καλησπέρα φίλε. Γνωστός εχει 20 vt με 2871 με κλειστό μοτέρ κ αντέχει ακόμη.. Βέβαια το δουλεύει παιδικές πιέσεις κ όταν χρειαστει σηκώνει .. ;) το θέμα με τα vag εστιάζεται στις μπιέλες εκεί πονάνε πολύ.. Δλδ αν βάλεις τις scat κ τριμεταλλικά θα είσαι περίπου οκ. Τώρα αν όντως θες να το κάνεις αλεξίσφαιρο ακόμη καλύτερα απλά ξεφεύγεις σε κόστος.. Είμαι στην ίδια σκέψη κ εγω AUM με Κ04 το δουλεύω αλλα light πιέσεις και μετά από πολλα κμ δεν έχει προκύψει θέμα αξιοπιστίας... Τώρα από εκεί κ πέρα αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος ακόμη καλύτερα!!!

Posted

Χρειαζεσαι πιστονια μπιελες μεταλλα και σετ γενικης επικευης(φλατζες κτλ)

Στροφαλο βαλβιδες ελατηρια βαλβιδων εκκεντροφορους πλανισμα το καπακι δεν χρειαζεσαι

Εγω θα σου προτεινα πιστονια CP kai μπιελες Scat,pauter η crower

Αυτα στα λεω γιατι τα εχω κανει και οχι επειδη εχω ακουσει η μου εχουν πει

Posted

Οχι φίλε δε στο λέω απο μπιέλες θα είσαι οκ. Οι scat είναι ατσάλινες κ αντέχουν μεχρι 550 άλογα. Αλλού μπορεί να χτυπήσει κανά καπάκι μηχανής. Chris πες μας λίγο από θέμα αξιοπιστίας μιας κ το εχεις... Να προχωρήσουμε στη μετατροπή;

Posted

Άμα ανοίξεις μοτέρ καλύτερα να βάλεις και πιστονια.

Μπιελες πιστονια κουζινετα και διάφορα παπαρακια μαζί με εργασία θα σου παει κανά 2000 €

Guest Rouleman
Posted (edited)

Άμα ανοίξεις μοτέρ καλύτερα να βάλεις και πιστονια.

Μπιελες πιστονια κουζινετα και διάφορα παπαρακια μαζί με εργασία θα σου παει κανά 2000 €

μονο 2000€.??? λιγα δεν ειναι.?? βλεπω κατι τιμες στο ιντερνετ και παθαινω πλακα...μονο ελατηρια για βαλβιδες και ρετεινερ κανουν 680€ βαλβιδες κανα 600€, μπιελες απο 600-800€, δυμεταλικα 250€ πιστονια βρηκα απο 550€ εως και 1200€, +φλαντσες-λαδια, +εργασια...??

Υπαρχει κανα σαιτ ποιο φτηνα.??

sakasgolf πηρες καμια ιδεα απο τιμες τι παιζει.?? ποιο πολυ για ανταλακτικα...

Edited by Rouleman
Posted

Av πας μεχρι 400 αλογα μην πειραξεις καπακι,μονο ενα σετ light εκκεντροφορους.

Ετσι θα κρατησεις τον κοφτη σου χαμηλα μεχρι 7200 και θα εισαι safe και αξιοπιστος.

Αν ξεφυγεις και παιξεις με καπακια βαλβιδες κτλ και στροφαρισμα στο θεο τοτε παιζεις με το σπασιμο(εχω σπασει 2 μοτερ και ξερω :sorry::suicide: )

Οσον αφορα τις τιμες

πιστονια 500-750

μπιελες 350-1200

σετ ελατηρια βαλβιδες κτλ 1200-2000

Posted

καθως ημουνα στο ψαξιμο βγηκε και αλλη μια λυση η οποια ειναι να το κανω ολο 28rs πολυ μεγαλητερο φασμα στροφων θα δουλευει η τουρμπηνα σε σχεση με την 2871r γτ σκεφτομαι να αφισω μαμα καπακι αρα θα παω για 7300-7400 στροφαρησμα max......αρα λεω να παω για 28rs με κλειστο μοτερ για αρχη και θα δουλευω 1.1-1.2...........μεχρι να μαζεψω τα υπολοιπα λεφτα και να βαλω και μπιελοπιστονα και μετα να την κσεζουμισω την τουρμπηνα......απο τιμες δεν εχω ψαξει ακομα και παρα πολυ στο μονο που ψιλοκατελειξα ειναι για μπιελες ΙΕ και πιστονια je με μεταλλα calico........τορα δε ξερω οποιαδιποτε αλλη γνωμη δεκτη.............με 28rs kai light πιεσεις 1.1-1.2 θα ειμαι κομπλε??????

Posted

αυτο που φοβαμαι ειναι αν το μοτερ θα αντεξει στο 1.1-1.2 μεχρι να μπουν τα μπιελοπιστονα...........πολυ καλα τα cp για μενα τα καλλητερα αλλα ειναι διπλη η τιμη τους απο τα je υιπαρχει κανενα προβλημα με αυτα και μου πρωτεινεις τα cp???????

Posted

Ποσο τα βρισκεις τα cp και ποσο τα je;

Posted

τα cp ειναι κοντα 750-800ευρο ενω τα je 400 αντε βαρια 500 αν τα παρω ολα μαζι φαντασου δλδ μπιελες ΙΕ πιστονια je 81.5 φλαντζες τριμεταλλικα callico βιδες ARP και γνκ οτι χρειαζεται για να το σφυριλατισω τα εχω βρει 1300 ευρο σαν πακετο..........

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.