Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Recommended Posts

Χαιρετώ τους φίλους του γκρούπ!

σε δυο μήνες κλείνω δυο χρονια με το Polo 1.2 TSI (χειροκίνητο,highline) και μου ήρθε η όρεξη να κάνω μια πλήρη ανασκόπηση.. σκοπό δεν έχει να κάνετε κιεσείς το ίδιο (αν και θα ήταν καλή φάση) αλλα να ενημερώσω/διαφωτίσω παλιούς και νέους. φυσικά δεν θέλω να το παίξω έξυπνος αφού αυτά που έκανα δεν πάει να πει ότι είναι τα σωστά και αν έχετε οποιαδήποτε παρατήρηση διόρθωση είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη!

το κείμενο μου δεν έχει σκοπό να κουράσει αλλα να ενημερώσει, να καλύψει κάποιες απορίες και να ξεκινήσει ανταλλαγή απόψεων σε κάποιο η κάποια από τα πααααρα πολλά θέματα που θίγω παρακάτω... πάντως εγώ θυμάμαι την αγωνια που είχα πριν το παραγγείλω και τι αναζήτηση έκανα! τέτοια κειμενάκια έψαχνα να διαβάσω πριν προχωρήσω σε αγορά και ελπίζω να καταφέρω να καλύψω κάποιον υποψήφιο αγοραστή...

πριν ξεκινήσω θα ήθελα να πω (αφού δεν είναι pinned και έχει θαφτεί λίγο πιο κάτω) ότι μπορούμε να καταχωρήσουμε στην απογραφή το δικό μας POLO εδώ:

http://www.vwclub.gr...showtopic=46162

ξεκινάμε :

Απρίλιος - Ιούλιος 2010

οι πρωτοι μηνες μετα την αγορα περασαν με γλυκοπικρα συναισθηματα, γλυκα φυσικα λογω αγορας νεου αυτοκινητου αλλα πικρα γιατι δυο τρεις φορες μονο (λεω μονο γιατι σε αλλους φιλους εγινε πολυ συχνοτερα) το αμαξι ΕΣΒΗΝΕ στο φαναρι, στα διοδια (βλεπε σβησιμο στο ρελαντι : http://www.vwclub.gr...=35395&st=0)

Ιούλιος 2010

είχα ακούσει διαφορα για το στρώσιμο του αυτοκινητου, όπως σε όλα τα θέματα υπάρχουν ποικίλες γνώμες. εγώ διάλεξα να ανοίγω προοδευτικά κάθε 500 (η 1000 δεν θυμάμαι!) χιλιόμετρα και 500 χιλ. στροφές δηλαδή στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα πήγαινα μέχρι 3000 στροφές

από 1000-1500 χιλιόμετρα έως 3500 στροφές

1500-2000 χιλιόμετρα έως 4000 στροφές

2000-2500 χιλιόμετρα έως 4500 στροφές και τέλος

2500-3000 χιλιόμετρα έως 5000 στροφές

δεν το πήγαινα παραπάνω γιατί ήξερα ότι δεν ροπιαρει πιο πάνω... εγώ έτσι το έκανα δεν ξέρω αν είναι σωστό η λάθος. κοφτη δεν το έχω πάει ποτε το μέγιστο που έχω πάει στις 5500 στροφές... εμενα αυτό μου το είχε συμβουλέψει ο μηχανικός από όπου πήρα το αμάξι...

επίσης μου είπε ότι ειδικά στα turbo αυτοκίνητα δεν πρέπει να μένεις με σταθερή ταχύτητα (πχ 100 χλμ/ώρα αλλα συνεχώς αλλαγή 90-110-100 κτλ) και δεν ήταν συμβουλή στρωσίματος αλλα γενική αρχή... οποτε σκέφτομαι : αν είναι έτσι γιατί έβαλαν σαν επιλογή cruise control στο polo?

στα 3500 χιλιόμετρα πήγα και άλλαξα λάδια (νωρίς για κάποιους και για την αντιπροσωπεία που επέμενε να μην τα αλλάξω) και κόστισαν 95 ευρώ. με την ευκαιρία ρωτούσα και για το σβήσιμο και μου έλεγαν χίλια δυο άσχετα και τουλάχιστον παραδεχόντουσαν ότι δεν ξέρουν. (προτιμώ την ειλικρίνεια παρα την κοροϊδία)

ενώ ήμασταν έτοιμοι ξεκινώντας από το γκρούπ να κινηθούμε νομικά (όπως ακούγεται εδώ και τόσο καιρό να κάνουν οι κάτοχοι gti που τους καίνε λάδια) τον αύγουστο με πήραν από κοσμοκάρ και την επομενη μέρα και από φιλοσιδη ότι λύθηκε το πρόβλημα!

μια που το είπα, η κίνηση που προετοιμάζεται απο τους κατόχους GTI :

http://www.vwclub.gr...=47052&st=0

Aυγουστος - Σεπτεμβριος 2010

ναι πήγαμε σιγά σιγά και κάναμε την περιβόητη αναβάθμιση του εγκεφαλου (την πρώτη κατά σειρά)

το ζητούμενο που ήταν το σβήσιμο του ρελαντί δεν ξαναεμφανίστηκε οποτε ένας αγγλόφωνος εργαζόμενος της VW θα έλεγε "πρόμπλεμ σόλβντ!!!!" ναι σωστά... η μήπως όχι ? μα γιατί?

γιατί το αμάξι έχασε την ροπή του από χαμηλά και έτσι είχαμε ένα τελείως διαφορετικό αμάξι από αυτό που οδηγήσαμε στο test-drive και είχαμε τους πρώτους μήνες κατοχής μας... (καθαρή εξαπάτηση για μένα από την στιγμή που δεν κερδίσαμε (πχ χρήματα!) για τις χαμένες αρχικές επιδόσεις! πως να το κάνουμε για άλλο αμάξι πλήρωσες X λεφτά και άλλο αμάξι έχεις μετά από λίγο καιρό! δεν ξέρω αν έχω άδικο, εγώ θεωρώ ότι είμαι επιεικής...

περισσότερα εδώ:

http://www.vwclub.gr...showtopic=40123

Νοέμβριος 2010

αφού πέρασε λίγος καιρός και είχα βγάλει τα συμπεράσματα μου για το ασφαλές όσον αφορά τα ρελαντο-σβησίματα αλλα πεσμένο κατά πολύ ροπιασμα, αποφάσισα να κλείσω ραντεβού για να το δούνε και να μου λύσουν και κάποια αλλα μικρά προβληματάκια....

  • θόρυβος στην όπισθεν: μου είπαν ότι τα δισκόφρενα και τα τακάκια είναι μια χαρά και δεν υπάρχει πρόβλημα! έδωσαν την εξήγηση ότι τα φρένα είναι οικολογικής φύσεως και για αυτό ακούγονται έτσι...
  • πολλές φορες όταν ο συνοδηγός δεν φοράει ζώνη και πότε ανάβει ένδειξη πότε όχι... ρωτάω υπάρχει πρόβλημα για την αχρείαστη ώρα (χτυπα ξύλο) να μην ανοίξει ο αερόσακος του συνοδηγού? μου είπαν ότι προφανώς ο συνοδηγός ήταν κοπέλα (καλά ξέρω είμαι γόης, ευχαριστώ τον μηχανικό που το είπε!!) και δεν κάθεται πίσω πίσω στο κάθισμα αλλα λίγο πιο μπροστά και έτσι δεν αναγνωρίζει κανονικά και ότι αν γίνει αυτή η ώρα ("φτου" "φτου") κάθεται δεν κάθεται κάποιος διπλα ανοίγουν όλοι οι αερόσακοι. (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΥΜΠΙ ΣΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η VW ΤΟ ΧΡΕΩΝΕΙ ΣΑΝ ΕΞΤΡΑ = 40 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
  • πεσμένη ροπή: το οδήγησε ο αρχιμηχανικός και είπε ότι είναι μια χαρά! του λέω δηλαδή αν πάμε ΤΩΡΑ να πάρουμε για testdrive ένα άλλο θα είναι τόσο ψόφιο? δεν απάντησε... έβαλε να κοιτάξουν για νεότερη έκδοση αναβάθμισης και δεν υπήρχε... έφυγα απογοητευμένος.

Απρίλιος 2011

αφού έληξε η ετήσια ασφάλιση του αυτοκινητου, πήγα ξανά στον φιλοσιδη για να πληρώσω την νέα και με την ευκαιρία και μετά από επιμονή/έμπνευση που είχα τους κατάφερα (ναι καλά καταλαβάτε, τους ζάλισα) να κοιτάξουν μήπως και έχει βγει νέα έκδοση για αναβάθμιση... αφού επέμεναν ότι δεν έχει βγει και ότι θα το γνώριζαν, μάλλον για να με ξεφορτωθούν το έβαλαν... και ναι το ένστικτο μου με δικαίωσε!

εδώ τα φρέσκα και αποκλειστικά νέα: http://www.vwclub.gr...40123&st=73

αφού ξεπέρασα τον αρχικό ενθουσιασμό, μπορούσα να βγάλω πιο ασφαλή συμπεράσματα... σίγουρα το αμάξι πήγαινε αρκετά καλύτερα (ΕΙΔΙΚΑ η 1η που είναι και θέμα ασφαλειας να έχει λίγο νεύρο...) αλλα δεν ήταν όπως πριν... το turbo μπορώ να πω ότι άνοιγε μετά τις 2000στροφές και στο link που έβαλα παραπάνω (για να μην κουράζω περισσότερο εδώ) τα παιδιά λένε και τις δικες τους εντυπώσεις που σιγά σιγά το έκαναν και αυτοί. με λίγα λόγια κέρδισε λίγη χαμένη ροπή αλλα δεν ήταν σίγουρα όπως πριν.

Ιούνιος 2011

εδώ πήγα να καλύψω μια λάθος επιλογή στην αγορά του αυτοκινητου και λέω λάθος, αφού δεν το πήρα εξ'αρχής με usb γιατί δεν μπορούσα να περιμένω 3-4 μήνες και ενώ διάβαζα αυτά :

http://www.vwclub.gr...showtopic=38434

http://www.vwclub.gr...showtopic=47309

χάρις το "δώρο" του m@kro, πήρα το rcd310 και το μονο που έμενε ήταν να βάλω το media in για να έχω επιτέλους usb!

με την ευκαιρία θα ήθελα να τον ευχαριστήσω πολύ!

από τον m@kro, λοιπόν, πήρα το rcd310 (απαραίτητο για να βάλεις usb αφού στο 210 δεν μπαίνει) κάτω από 100 ευρώ, στον φιλοσιδη μου έλεγαν στο τηλέφωνο ότι κοστίζει το media in 170 euro μαζί με εγκατάσταση (των rcd310+media in) και έλεγα ωραία μια χαρά θα μου βγει...

αμ δε...πήγα εκεί και έκαναν λάθος και μάλλον δεν υπολόγισαν το "κουτί" που έχει το media in ή είδαν την τιμή του media in που κάνει στην τιμή παραγγελίας νέου αυτοκινητου (ακόμα δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι υπολόγισαν)

πραγματικη τιμη :

(rcd310) 100ευρώ + (media in) 240ευρώ & εγκατασταση = 350 περιπου... ενταξει με τα ιδια λεφτα οχι μονο usb αλλα και aux και navi παιζει να εβαζα! καποιος θα μου πει ναι αλλα τωρα εχεις original λυση και οχι aftermarket...ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ!

ΕΑΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΛΥΣΕΙΣ AFTERMARKET ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙ

σημείωση: δεν νομίζω να είναι τόσο φτηνό το media in, απλά σε εμενα είπαν (και τους πιστεύω) ότι το έριξαν κατά πολύ για να μετριάσουν λίγο την λάθος προσφορα που μου έδωσαν γιατί διασταύρωσα την τιμή του rcd310 και media in από καρέντα... εκει ειπαν 550 ευρώ το rcd310 (εντάξει καινούργιο ενώ το άλλο είναι μεταχειρισμένο αλλα η τιμή νομίζω είναι απλά εξωφρενική) και 400-450 ευρώ media in αν θυμάμαι καλά (κρατάω μια επιφύλαξη)

ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΗΔΗ! το usb πολύ καλή λύση, διαβάζει γρήγορα τους τίτλους, έχω ΤΙΓΚΑ τα 15 gb από ένα kingston flash 16gb και δεν έχω κανένα παράπονο... έχει επιλογή browse κέτσι κανεις γρηγορη εναλλαγή από φακέλους κτλ, συνεχίζει σε πολύ γρηγορη απόκριση χρόνου ακριβώς εκεί που είχε σταματήσει την προηγουμενη φορα...

εχω προσεξει απλά να ειναι λίγο τακτοποιημένοι οι φακελοι (δεν εχει προβλημα με τους υποφακελους) και μονο αρνητικο που εχω δει ειναι να μην διαβαζει ελληνικους τιτλους (τα κανεις greeklish και εισαι οκ)

ερώτηση: μου έδωσαν αυτο το καλώδιο μαζί που δεν έχω ΙΔΕΑ τι είναι... ξέρει κανείς?

post-16316-0-09647400-1351231696_thumb.j

αυτό είναι, φαντάζομαι μπορείς να βάλεις και σκληρό δίσκο (δεν το έχω δοκιμάσει) γιατι αν κρίνω απο το καλώδιο εύκολα φτάνει να ακουμπήσει με ασφάλεια μέσα στο ντουλαπάκι...

post-16316-0-73585500-1351231703_thumb.j

Σεπτέμβριος 2011

ήρθε η ώρα να κάνω το δεύτερο (που πάλι πρώτο ηταν) σερβις και ετσι άλλαξα λάδια και αυτη την φορά έκαναν και γενικό έλεγχο (την πρωτη φορα ηταν πολυ αρχη μολις στα 3500 χλμ και δεν εκαναν τιποτα)

οποτε μιλαμε για σερβις 15.000 χλμ (εγω το εκανα στα 16100χλμ (αρα σε 12500χλμ περιπου απο την προηγουμενη φορα αλλά 14 μήνες μετά)

άλλα παιδιά που μιλούσαν για αυτό το service εδώ :

http://www.vwclub.gr...=0

κοστισε 115 ευρω και κατοπιν παρατηρησεων μου κοιταξαν το aircondition που εκανε θορυβο στις χαμηλες στροφες (κατοπιν προτροπης και του theonik που τον ευχαριστω!) και το πισω δεξι παραθυρο που το παραθυρο εκανε εναν περιεργο θορυβο....α εβαλαν ενα καπακι λογω ενος recall που ειχε γινει.

ετσι πηγα καποιες μερες μετα (οταν υπηρχε διαθεσιμο αμαξι αντικαταστασης) και το αφησα να φτιαξουν τα δυο τελευταια τα οποια μετα ηταν ΟΚ (αλλαγη συμπιεστη AC, γρυλλος παραθυρου - χωρις χρεωση, εντος εγγυησης)

Οκτώβριος 2011

αααχχχχ... πονεμενος μηνας αφου ΛΙΓΕΣ μερες αφου εφτιαξαν τον γρυλλο στο πισω δεξια παραθυρο... στην ιδια ακριβως πορτα (ΕΙΡΩΝΙΑ) και φτερο βρηκα το αμαξι μου ετσι :

post-16316-0-85693600-1351231709_thumb.j

φυσικα δεν βρηκα ουτε στοιχεια, ουτε τηλεφωνο, ουτε τιποτα κιετσι ξεκινησα αναζητηση της πιο οικονομικης λυσης αφου θα τα πληρωνα ολα μονος μου.. (δεν εχω μικτη ασφαλεια)

Ιανουάριος 2012

φτασαμε στην τελευταια επισκεψη οπου στο φιλοσιδη εφτιαξα την πορτα-φτερο :

post-16316-0-82462200-1351231716_thumb.j

κοστισε 350 ευρω

εκτος απο αυτο εφτιαξαν επιτελους το προβλημα με τον θόρυβο πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού που ειχε ειπωθει εδω:

http://www.vwclub.gr...showtopic=38786

http://www.vwclub.gr...showtopic=50436

μου είπαν ότι έβγαλαν ολόκληρο το σωληνάκι... του έβαλαν μόνωση και το ξανατοποθέτησαν... είμαι πολύ ευχαριστημένος αφου η αλήθεια είναι ότι μετά ξέχασα πως ήταν ο θόρυβος! επίσης σε συγκεκριμένο δρόμο με οδόστρωμα σαν πεζοδρομου που πριν την μόνωση ακούγονταν σαν κομπρεσέρ ξαναπήγα χτες και δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. όλα καλά φαίνονται ελπίζω μονο αυτή η λύση να είναι ορθή και όχι πρόχειρη.

παλι για ενα recall μου εβαλαν μια ροδελλα.. "για να μην σου αναψει καμμια ενδειξη" μου ειπαν... το μυαλο μου πηγε εκει:

http://www.vwclub.gr...showtopic=13645

οπως θα πω σε αυτο που λενε τα παιδια για το ηχητικο τσαφ που νομιζω σταματησε να το κανει ή λογω χρησης ή λογω update (απο το πρωτο)

(το καλύτερο το κρατούσα για το) ΤΕΛΟΣ, μου έκαναν ένα update την ύπαρξη του οποιου εγώ αγνοούσα και να σας πω την αλήθεια δεν ήλπιζα ποτε να γίνει κάτι καλύτερο στις χαμένες νιοτες.. ε ροπες του αυτοκινητου μας! ναι ο σύμβουλος service μου έβαλε σπίθες γιατί όταν τον ρώτησα γιατι έγινε αυτή η αναβάθμιση μου είπε ότι

"έγινε για να έχει περισσότερο νεύρο το αυτοκίνητο, ειδικά η 4η έχει πολύ καλύτερη ροπή..."

δεν έχω κάνει τον έλεγχο και test που θα ήθελα σε άδειο δρόμο αλλα οι λίγες "ζόρικες" αλλαγές που δοκίμασα έδειξαν ότι πάει καλύτερα! δοκίμασα να είμαι με 4η ή 5η με χαμηλές στροφές και δεν χρειάζεται να κατεβάσω (κάτι που γίνονταν δηλαδή ΜΟΝΟ πριν ξεκινήσει η ιστορία με τα update) κάτι που μου άρεσε.. και επίσης (κρατάω επιφύλαξη) ΝΟΜΙΖΩ ότι το turbo ανοίγει πάλι χαμηλά. θα επανέρθω και θα σας πω!

όπως θα πω σε αυτό που λένε τα παιδιά για το ηχητικό τσαφ που νομίζω σταμάτησε να το κάνει ή λόγω χρήσης ή λόγω update (από το πρώτο κιόλας), πάντως αυτό το θέμα είναι εδώ:

http://www.vwclub.gr...showtopic=50313

δεν ξέρω αν έχασε το ηχητικό τσαφ από το πρώτο update, αλλά απο το πρωτο update θεωρώ οτι έγινε διαμορφώθηκε η κατανάλωση και ειδικα το trip που έχει μεγάλη απόκλιση (0,2 - 0,6) όπως έλεγε και ο φίλος Overhauled!

Για μένα ο σωστότερος τρόπος είναι να το παρακολουθείτε με το διαφορά λίτρων-χιλιομέτρων σε κάθε γέμισμα (ελα απλη μεθοδος των τριων χρειαζεται μην βαριεστε!)

βαριεστε δεν βαριεστε ενα πολυ καλο εργαλειο ειναι αυτο που μου εδειξε ο Z3Ratul (που τον ευχαριστουμε οχι μονο για αυτο αλλα και για τις δυναμομετρησεις που εκανε και μας κοινοποιησε! και σε οποιον αλλον φυσικα εκανε δυναμομέτρηση αφού μας ηρέμισαν γιατι εδειξαν οτι ΔΕΝ επεσαν τα αλογα σε κανενα update.. πάλι καλά)

αυτό το εργαλείο λοιπόν είναι το :

http://www.fuelly.com/driver/poro/polo

(ναι εγώ είμαι αυτός)

η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παραπονο με την καταναλωση... η οδηγηση μου στο κατω κατω δεν ειναι και συντηρητικη και καθημερινα κανω συχνες διαδρομες (ετσι δεν προλαβαινει να πιασει καλη καταναλωση), παντα προσπαθω να τηρω την συμβουλη του μηχανικου να μην πηγαινω με σταθερη ταχυτητα και ετσι η τακτικη του 90-110-100 κ.ο.κ. δεν αφηνει το αμαξακι να ηρεμισει! αν κανω κατι λαθος πειτε μου τωρα που ειναι καιρος να το αλλαξω.. επισης ηθελα να ρωτησω ΠΡΕΠΕΙ να ανεβαζω στροφες που και που? δηλαδη πρεπει να φτανω κοντα στους κοφτες (κοφτη δεν παει η καρδια μου να παω ποτε) για να "ξεμπουκωσει" ή αν πας που και που 160 χλμ αρκει? πραγματικη απορια που την εχω απο την πρωτη φορα, ελπιζω να την διατυπωνω σωστα...

η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παράπονο με την κατανάλωση... η οδήγηση μου στο κάτω κάτω δεν είναι και ιδιαίτερα συντηρητική αλλά το χειρότερο είναι οτι καθημερινά κάνω μικρές διαδρομές (έτσι δεν προλαβαίνει να πιάσει καλή κατανάλωση), πάντα προσπαθώ να τηρώ την συμβουλή του μηχανικού να μην πηγαίνω με σταθερή ταχύτητα και έτσι η τακτική του 90-110-100 κ.ο.κ. δεν αφήνει το αμαξάκι να ηρεμήσει!

αν κάνω κάτι λάθος πείτε μου τώρα που είναι καιρός να το αλλάξω..

επίσης ήθελα να ρωτήσω ΠΡΕΠΕΙ που και που να ανεβάζω στροφές στις αλλαγές? δηλαδή πρέπει να φτάνω κοντά στους κοφτές (κοφτη δεν πάει η καρδια μου να πάω ποτε) για να "ξεμπουκώσει" ή αν πας που και που (όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες) 160 χλμ αρκεί? πραγματική απορία που την έχω από την πρώτη φορα, ελπίζω να την διατυπώνω σωστά...

α και μια τελευταία παρατήρηση για την κατανάλωση... διαβάζω κατά καιρούς που λένε ότι ο αέρας στα λάστιχα επηρεάζει την κατανάλωση.. έκανα ένα μικρό πείραμα και ΙΣΧΥΕΙ ΙΣΧΥΕΙ ΙΣΧΥΕΙ

ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΕΤΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

αν θελετε να βαλετε καποιο εξοπλισμο και θελετε να το αφησετε για μετα ΜΗΝ το κανετε... πληρωνεις πολυ περισσοτερα μετα... εγω την επαθα ετσι με το media in, την εγγυηση..

μιλωντας για εγγυηση, αν δεν ειστε ο BECKMAN ή γενικα καποιος που εχει "κονε" με συνεργειο τοτε να την κανετε οπωσδηποτε! την συνιστω ανεπιφυλακτα με αυτα που εχω διαβασει αλλα ειδικα εχω ζησει ως κατοχος.

ΔΕΝ γινεται να πληρωνουμε τοσα λεφτα και να μην εχουμε στανταρ 6 ηχεια και usb, να πληρωνουμε 40 ευρω το κουμπι της απενεργοποιησης του αεροσακου συνοδηγου!

δεν έχει φώς στο ντουλαπάκι του συνοδηγού αλλά το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ είναι turbo αυτοκίνητο και να μην εχει θερμοκρασία λαδιού... απαράδεκτο!

εντυπώσεις, μου αρέσει πολύ και δεν μετανιώνω την αγορά του.. νομίζω ότι είναι λίγο υπερτιμημένα τα vw-audi αλλα αυτό είναι άλλη κουβέντα. η τιμή στο κάτω κάτω είναι κάτι που μας πονάει όλους μας αυτές τις περιόδους.

το αμάξι είναι σούπερ στα όλα του! αν ειδικά αποτελεί και παρελθόν η πονεμένη ιστορία με τα update κτλ τότε έχω να πω ΜΟΝΟ καλά λόγια.

νομίζω το γεγονός ότι παρα όσα έχουμε τραβήξει όλοι ακόμα γουστάρουμε λέει πολλά... εύχομαι υγεία φυσικά και απροβλημάτιστα σε όλους μας παλιούς και νέους κατόχους.

Edited by Greg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιεκτικότατος μπορώ να πω!

Να συμπληρώσω πως αυτό με τη ροδέλα που έγραψες είναι το θέμα με την τουρμπίνα που έχει αλλάξει πολύς κόσμος από εδώ μέσα (μέσα σ' αυτούς κι εγώ) και σε όσους δεν είχαν το πρόβλημα, ή σε όσους το παρουσιάζει από τώρα και στο εξής του κάνουν αυτή την προσθήκη της ροδέλας. Για αναφορές περί του θέματος μπορεί ο κόσμος να δει εδώ:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44161

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι ευχαριστείς φίλε Γρηγόρη. αφού έκανες την δουλειά σου όλα καλά....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιεκτικότατος μπορώ να πω!

Να συμπληρώσω πως αυτό με τη ροδέλα που έγραψες είναι το θέμα με την τουρμπίνα που έχει αλλάξει πολύς κόσμος από εδώ μέσα (μέσα σ' αυτούς κι εγώ) και σε όσους δεν είχαν το πρόβλημα, ή σε όσους το παρουσιάζει από τώρα και στο εξής του κάνουν αυτή την προσθήκη της ροδέλας. Για αναφορές περί του θέματος μπορεί ο κόσμος να δει εδώ:

http://www.vwclub.gr...showtopic=44161

ναι έχεις δίκιο, απορώ πως μου ξέφυγε! αυτό το λινκ έλειπε και θα είχα ολοκληρώσει το αριστούργημα μου... :D

όπως μου είπε και ένας φίλος, εσύ έγραψες σε μια οθόνη όσα λέει το forum σε 50 !

πάντως έχω και 2 ερωτήσεις οι οποίες είναι αναπάντητες, αν ξέρει κάποιος θα ήμουν ευγνώμων...

επίτηδες, αυτές οι απορίες είναι με κόκκινο χρώμα για να ξεχωρίζουν από την γενική.. έκθεση ιδεών ! :frantics:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνχαρητηρια για το report! πολυ περιεκτικό! όσο για την ζημιά στην πόρτα κρίμα να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι (ζώα λέγονται κανονικά), λες και η ασφάλεια δε θα τους κάλυπτε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα για την πορτούλα σου, όντως..

Περασμένα ξεχασμένα, σου εύχομαι να το χαρείς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνχαρητηρια για το report! πολυ περιεκτικό! όσο για την ζημιά στην πόρτα κρίμα να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι (ζώα λέγονται κανονικά), λες και η ασφάλεια δε θα τους κάλυπτε..

Κρίμα για την πορτούλα σου, όντως..

Περασμένα ξεχασμένα, σου εύχομαι να το χαρείς.

ευχαριστώ πολυ και τους δυο σας! Πάντως μου είπαν απο την ασφαλιστική οτι είναι πιθανόν να μην ήταν ασφαλισμένοι... αυτή την στιγμή τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν είναι πάνω από το 1/3.... τραγικό.

ακόμα και να μην είχαν ασφάλεια, ένα 50-100 ευρω να έδιναν θα ηταν και συμβολική αλλά και ουσιαστική βοήθεια! τελος πάντων ελπίζω να είναι περασμένα ξεχασμένα και μακρια απο εμάς. παντως ειμαι αποφασισμένος (100% γιατι πριν μου συμβεί ημουν λιγότερο) εάν είμαι μάρτυρας σε τέτοιο σκηνικό εαν δω κάποιον να χτυπάει και να φεύγει φυσικά και να αφήσω χαρτάκι αλλά ακόμα και αν δω να αφήνει ΠΑΛΙ πρέπει να κάνω κανα κύκλο να φύγει και να πάω να αφήσω κιεγώ!

δεν είμαι τρελός, απλά σε φίλο μου άφησαν ψεύτικα στοιχεία (προφανώς έπρεπε να κάνουν οτι γράφουν κατι για τους ...αυτόπτες μάρτυρες)

Share this post


Link to post
Share on other sites

H μόνη λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η μεικτή ασφάλεια. Πληρώνεις μεν παραπάνω αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Υ.Γ Πολύ ωραίο post, ιδιαίτερα γι αυτούς που παραλαμβάνουν τώρα και θέλουν να διαβάσουν ένα long term test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H μόνη λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η μεικτή ασφάλεια. Πληρώνεις μεν παραπάνω αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Υ.Γ Πολύ ωραίο post, ιδιαίτερα γι αυτούς που παραλαμβάνουν τώρα και θέλουν να διαβάσουν ένα long term test.

Βασικά πολλά από αυτά που αναφέρει ο φίλος greg δεν ισχύουν πια μιας και τα περισσότερα προβλήματα ήταν οι παιδικές ασθένειες του αυτοκινήτου και πλέον (θέλω να πιστεύω) τα έχουν διορθώσει.. οπότε όσοι παραλαμβάνετε τώρα μην πανικοβάλεστε! :-)

Όσο για την μικτή.. δυστυχώς την καλύτερη και ακριβότερη μικτή να βάλεις αρχίζει και σου καλύπτει από 300 ευρώ ζημιά και πάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποτε σε ένα φόρουμ είχα nickname theoniki γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο άλλο αλλά όλοι με περνούσαν για

πιτσιρίκα...Εδώ που το έκανα theonik πάλι τα ίδια ρε γαμώτο!!!! :suicide:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά πολλά από αυτά που αναφέρει ο φίλος greg δεν ισχύουν πια μιας και τα περισσότερα προβλήματα ήταν οι παιδικές ασθένειες του αυτοκινήτου και πλέον (θέλω να πιστεύω) τα έχουν διορθώσει.. οπότε όσοι παραλαμβάνετε τώρα μην πανικοβάλεστε! :-)

Όσο για την μικτή.. δυστυχώς την καλύτερη και ακριβότερη μικτή να βάλεις αρχίζει και σου καλύπτει από 300 ευρώ ζημιά και πάνω.

1. για "παιδικές ασθένειες", κιεγώ θέλω να πιστεύω οτι έχουν ξεπεραστεί και φυσικά όχι μόνο δεν έχω σκοπό να πανικοβάλλω αλλά να ξεκινήσω κουβέντα και ανταλλαγή εμπειριών-απόψεων. Επίσης, η ενημέρωση βοηθάει την πρόληψη και η πρόληψη βοηθάει τα προβλήματα μερικές φορές. σωστά? :)

2. έχεις δίκιο αλλά σκέψου οτι εγώ έδωσα 350 ευρώ και έγινε μεν καλή δουλειά αλλά έγινε του... στόκου, ενώ στην μικτή θα έδινα 300 ευρώ (όπως σωστά είπες) όμως θα μου άλλαζαν πόρτα (που το κόστος είναι κοντά στο χιλιάρικο)

Κάποτε σε ένα φόρουμ είχα nickname theoniki γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο άλλο αλλά όλοι με περνούσαν για

πιτσιρίκα...Εδώ που το έκανα theonik πάλι τα ίδια ρε γαμώτο!!!! :suicide:

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!!! Δεν ξέρω γιατί αλλά νόμιζα οτί ειχες διορθώσει κάποιον σε παλαιότερο post, για αυτό το είπα! έπρεπε να δώ το MALE ο ηλίθιος! το διόρθωσα αφου το ειπες

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεί κάποιος να απαντήσει ή να βοηθήσει στις ερωτήσεις :

αν και τις έβαλα με κόκκινο χρώμα, καταλαβαίνω οτι με δυσκολία ξεχωρίζουν από τον γενικό χαμό που έγραψα παραπάνω. Αυτές οι ερωτήσεις είναι οι δυο :

1. ερώτηση: μου έδωσαν αυτο το καλώδιο μαζί που δεν έχω ΙΔΕΑ τι είναι... ξέρει κανείς?

2. επίσης ήθελα να ρωτήσω ΠΡΕΠΕΙ που και που να ανεβάζω στροφές στις αλλαγές? δηλαδή πρέπει να φτάνω κοντά στους κοφτές (κοφτη δεν πάει η καρδια μου να πάω ποτε) για να "ξεμπουκώσει" ή αν πας που και που (όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες) 160 χλμ αρκεί? πραγματική απορία που την έχω από την πρώτη φορα, ελπίζω να την διατυπώνω σωστά...

για να μην εκφράζω μόνο απορίες και για να πω και κατι, μπορώ να πω οτι η νέα αναβάθμιση είναι αισθητά καλύτερη και όντως η ροπή στις μεγάλες ταχύτητες 4,5,6 έχει διορθωθεί πολύ! με 6η και δεν κατεβάζω, η 4η πάλι πιάνει από χαμηλά! Δεν έχω πάει ταξίδι ακόμα αλλά έχει περάσει πάνω από μήνας οπότε μπορώ να βγάλω συμπεράσματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεί κάποιος να απαντήσει ή να βοηθήσει στις ερωτήσεις :

αν και τις έβαλα με κόκκινο χρώμα, καταλαβαίνω οτι με δυσκολία ξεχωρίζουν από τον γενικό χαμό που έγραψα παραπάνω. Αυτές οι ερωτήσεις είναι οι δυο :

1. ερώτηση: μου έδωσαν αυτο το καλώδιο μαζί που δεν έχω ΙΔΕΑ τι είναι... ξέρει κανείς?

Μην είναι αυτό?

http://yatour.en.made-in-china.com/product/heAEypioYWcQ/China-Vw-Media-in-iPod-Cable-for-Jetta-Passat-Golf.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην είναι αυτό?

http://yatour.en.mad...assat-Golf.html

Ευχαριστώ για την απάντηση! Κιόμως φαίνεται να μην είναι το ίδιο... δεν έχω ipod αλλά βλέπω την παρακάτω φωτογραφία:

http://i.cnn.net/money/galleries/2007/fortune/0710/gallery.ipod_sound_options.fortune/images/ipod_pin_connector.jpg

edit: το ξαναείδα σήμερα και το καλώδιο έχει τον κωδικό 000.051.447 και η πρώτη αναζήτηση του ρουφιάνου google έβγαλε :

  • Module with extension cable and wiring loom: Part Number 5N0 057 342 (5N0057342)
  • Mini USB cable: Part Number 000 051 446 A (000051446A)
  • USB cable: Part Number 000 051 446 B (000051446B)
  • iPOD cable: Part Number 000 051 446 C (000051446C)
  • 3.5mm cable: Part Number 000 051 446 D (000051446D)
  • Extension cable for MDI interface 000 051 447 (000051447)

άρα αυτό που γυρεύω είναι το τελευταίο... ε πάλι δεν έχω ιδέα τι είναι! αν και έχω την εντύπωση οτι είναι το πιο άχρηστο από όλα... δεν μπορούσαν να μου έδιναν το 3,5mm....

και για το έτερο μου ερώτημα (βλ. το 2 !!!) ήθελα να πω οτι φοβάμαι μήπως έχει μπουκώσει το πολάκι αφου καθημερινά το ταλαιπωρώ (τις περισσότερες μέρες κάνει ~10 λεπτά σπίτι-δουλειά και το ανάποδο και οι μέγιστες στροφές που φτάνει δεν ξεπερνούν τις 3 χιλ. ακόμα και σε άλλες διαδρομές εκτός δουλειάς δεν ξεπερνώ τις 3,5 χιλ στροφές αφου κυκλοφορώ κυρίως μέσα στην πόλη)

σε μια βδομάδα θα βγω εκτός αθηνών και εκεί θα έχω την ευκαιρία να το "ξεμπουκώσω".. οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και περιζήτητη.

Edited by Greg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση! Κιόμως φαίνεται να μην είναι το ίδιο... δεν έχω ipod αλλά βλέπω την παρακάτω φωτογραφία:

http://i.cnn.net/mon...n_connector.jpg

edit: το ξαναείδα σήμερα και το καλώδιο έχει τον κωδικό 000.051.447 και η πρώτη αναζήτηση του ρουφιάνου google έβγαλε :

  • Module with extension cable and wiring loom: Part Number 5N0 057 342 (5N0057342)
  • Mini USB cable: Part Number 000 051 446 A (000051446A)
  • USB cable: Part Number 000 051 446 B (000051446B)
  • iPOD cable: Part Number 000 051 446 C (000051446C)
  • 3.5mm cable: Part Number 000 051 446 D (000051446D)
  • Extension cable for MDI interface 000 051 447 (000051447)

άρα αυτό που γυρεύω είναι το τελευταίο... ε πάλι δεν έχω ιδέα τι είναι! αν και έχω την εντύπωση οτι είναι το πιο άχρηστο από όλα... δεν μπορούσαν να μου έδιναν το 3,5mm....

Αν δεν τα έχεις βρεί ήδη τσέκαρε αυτα

http://www.vag-tec.com/vw/phaeton/volkswagen-media-device-interface-mdi

http://www.my-gti.com/3009/volkswagen-media-device-interface-mdi-firmware-upgrade-0111-kw22-2011

Ας διαφωτίσουν όσοι έχουν Ipod η έχουν συνδέσει σκληρό δίσκο:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν τα έχεις βρεί ήδη τσέκαρε αυτα

http://www.vag-tec.c...e-interface-mdi

http://www.my-gti.co...-0111-kw22-2011

Ας διαφωτίσουν όσοι έχουν Ipod η έχουν συνδέσει σκληρό δίσκο

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γιατί χάρις εσένα έκανα αναβάθμιση στο media in !! Έκανα ο,τι έγραφε το δεύτερο λινκ που έδωσες και τώρα είναι λίγο πιο γρήγορο στην αλλαγή τραγουδιών ειδικά όταν το χειρίζομαι από τα χειριστήρια του τιμονιού.

Για το καλώδιο είμαι πεπεισμένος ότι δεν έχει κάποια χρησιμότητα σε μένα (αφού είναι για άλλα μοντέλα, μάλλον golf, που μπαίνει το media in στον τεμπέλη) και έτσι αν δω ότι κάποιο παιδί από εδώ μέσα το χρειάζεται θα το πουλήσω… 1 ευρώ.

και για το έτερο μου ερώτημα (βλ. το 2 !!!) ήθελα να πω οτι φοβάμαι μήπως έχει μπουκώσει το πολάκι αφου καθημερινά το ταλαιπωρώ (τις περισσότερες μέρες κάνει ~10 λεπτά σπίτι-δουλειά και το ανάποδο και οι μέγιστες στροφές που φτάνει δεν ξεπερνούν τις 3 χιλ. ακόμα και σε άλλες διαδρομές εκτός δουλειάς δεν ξεπερνώ τις 3,5 χιλ στροφές αφου κυκλοφορώ κυρίως μέσα στην πόλη)

σε μια βδομάδα θα βγω εκτός αθηνών και εκεί θα έχω την ευκαιρία να το "ξεμπουκώσω".. οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη και περιζήτητη.

Για εδώ έχουμε κάποιον που να έχει όρεξη να ασχοληθεί με εμένα και τα κόκκινα γράμματα/απορίες μου και να γράψει δυο αράδες?? Λιγότερες από 5 μέρες μου έμειναν :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greg δεν υπάρχει αυτο ο οδηγός και το ημερολόγιο καταγραφής σου. Σε ευχαριστώ! :clapping:

Είμαι ενας υποψήφιος (ψημένος αρκετά θα ελεγα) για το tsi και ψάχνοντας κ ρωτώντας απο εδω κ εκει εχω ακούσει πολλά κ διάφορα... εδώ εσύ τα παραθετεις σωστά όμορφα και κατανοητά! Πρέπει να γίνει pined το θεμα!

Ελπίζω να απαντηθεί εδω κ το αλλο ερωτηματικό με το "στρώσιμο", αλλα πρέπει να μην υπάρχουν ιδιαίτεροι κανόνες.

Να ρωτήσω τέλος αν το rcd310 που έβαλες συνδέεται με το κινητό για ομιλία handsfee;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greg δεν υπάρχει αυτο ο οδηγός και το ημερολόγιο καταγραφής σου. Σε ευχαριστώ! :clapping:

Είμαι ενας υποψήφιος (ψημένος αρκετά θα ελεγα) για το tsi και ψάχνοντας κ ρωτώντας απο εδω κ εκει εχω ακούσει πολλά κ διάφορα... εδώ εσύ τα παραθετεις σωστά όμορφα και κατανοητά! Πρέπει να γίνει pined το θεμα!

Ελπίζω να απαντηθεί εδω κ το αλλο ερωτηματικό με το "στρώσιμο", αλλα πρέπει να μην υπάρχουν ιδιαίτεροι κανόνες.

Να ρωτήσω τέλος αν το rcd310 που έβαλες συνδέεται με το κινητό για ομιλία handsfee;

Εγω για το στρώσιμο μέχρι τα πρώτα 1500 ΧΛΜ άλλαζα στροφές στις 2000 (ο πωλητης είπε μέχρι τις 2500) τώρα στα 2100 αλλάζω μέχρι τις 2500 εως τρέις και στα 2500 ΧΛΜ θα ανεβάζω στις τρείς όταν μπορώ, δεν το έχω παέι πάνω απο 120.

Τωρα για το handsfree αν δεν κάνω λάθος το 310 έχει και aux in.Αυτο που έχω κάνει εγω το corolla της δουλειας είναι να συνδέσω την έξοδο των ακουστικών του κινητού με το aux in με καλώδιο καρφι καρφί και έτσι ακούω απο τα ηχεία του αυτοκινητου και σαν μικρώφωνο δουλεευι το του κινητού. Με κλειστα παραθυρα σε ακούν ανέτα και α το έχεις στο κάθισμα του συνοδηγού

Edited by naruel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greg δεν υπάρχει αυτο ο οδηγός και το ημερολόγιο καταγραφής σου. Σε ευχαριστώ! :clapping:

Είμαι ενας υποψήφιος (ψημένος αρκετά θα ελεγα) για το tsi και ψάχνοντας κ ρωτώντας απο εδω κ εκει εχω ακούσει πολλά κ διάφορα... εδώ εσύ τα παραθετεις σωστά όμορφα και κατανοητά! Πρέπει να γίνει pined το θεμα!

Ελπίζω να απαντηθεί εδω κ το αλλο ερωτηματικό με το "στρώσιμο", αλλα πρέπει να μην υπάρχουν ιδιαίτεροι κανόνες.

Να ρωτήσω τέλος αν το rcd310 που έβαλες συνδέεται με το κινητό για ομιλία handsfee;

ναι υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί με bluetooth (για ομιλία handsfree όπως είπες) κάτι που έπρεπε να είχα βάλει όταν μου έβαλαν το media in στο ντουλαπάκι (και κατ'επέκταση είχαν ξηλώσει όλο το μπροστινό μέρος για να μπει...) αλλά no money no honey.. δεν πειράζει την εχω βρει την πατέντα με ανοιχτή ακρόαση και προσαρμόζω το κινητό στην θηκούλα που υπάρχει ο καθρεύτης "καλωπισμου" του οδηγού.

εσύ ομως που μιλάμε για αγορά καινούργιου αν από την αρχή πάρεις από το r310 και πάνω τότε θα έχεις 6 ηχεία και έξοδο aux-in όπως σωστά λέει ο φίλος naruel...(σημείωση μόνο αν αγοράσεις, όπως εγώ, εξ'αρχής το r210 ΔΕΝ σου έρχεται το πολάκι με +2 ηχεία & aux in & δυνατότητα συμβατότητας με media in... νομίζω και συμβατότητα με bluetooth αλλα δεν ειμαι σιγουρος) άρα πάμε από 310 και πάνω... εγώ θα έβαζα 510 αν το έπαιρνα τώρα, να έχεις όλα αυτά και gps και είσαι κομπλε! :)

Edited by Greg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί με bluetooth (για ομιλία handsfree όπως είπες) κάτι που έπρεπε να είχα βάλει όταν μου έβαλαν το media in στο ντουλαπάκι (και κατ'επέκταση είχαν ξηλώσει όλο το μπροστινό μέρος για να μπει...) αλλά no money no honey.. δεν πειράζει την εχω βρει την πατέντα με ανοιχτή ακρόαση και προσαρμόζω το κινητό στην θηκούλα που υπάρχει ο καθρεύτης "καλωπισμου" του οδηγού.

εσύ ομως που μιλάμε για αγορά καινούργιου αν από την αρχή πάρεις από το r310 και πάνω τότε θα έχεις 6 ηχεία και έξοδο aux-in όπως σωστά λέει ο φίλος naruel...(σημείωση μόνο αν αγοράσεις, όπως εγώ, εξ'αρχής το r210 ΔΕΝ σου έρχεται το πολάκι με +2 ηχεία & aux in & δυνατότητα συμβατότητας με media in... νομίζω και συμβατότητα με bluetooth αλλα δεν ειμαι σιγουρος) άρα πάμε από 310 και πάνω... εγώ θα έβαζα 510 αν το έπαιρνα τώρα, να έχεις όλα αυτά και gps και είσαι κομπλε! :)

Ναι χεις δίκιο θα πάω για rcd310 :clapping: ... μια χαρα θα είναι κ το rcd510, αλλά νομίζω δεν έχει gps! Έχει;

Το rns-310 -ραδιοπλοηγηση- με ~800ευρο :crazy: νομίζω πως θες να πεις, έχει αυτό gps αλλά αξίζει τοσα λεφτά; :suicide:

Edited by villager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι χεις δίκιο θα πάω για rcd310 :clapping: ... μια χαρα θα είναι κ το rcd510, αλλά νομίζω δεν έχει gps! Έχει;

Το rns-310 -ραδιοπλοηγηση- με ~800ευρο :crazy: νομίζω πως θες να πεις, έχει αυτό gps αλλά αξίζει τοσα λεφτά; :suicide:

ναι τα RNS ελεγα που έχουν και gps. κοιτας την τιμη aftersale ή με την αγορα του αυτοκινητου? πχ το media in κανει 150 ευρω με την αγορα του αυτοκινητου ενω μετά το πήρα (με τρομερή έκπτωση και επειδή είχαν κάνει λάθος στην προσφορά τους από την αντιπροσωπεία) στα 250 ευρώ. Δεν είναι μικρή η διαφορά αν σκεφτείς οτι είναι περίπου 80% πάνω της αρχικής τιμής. Για αυτό έλεγξε το γιατί παίζει ρόλο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι τα RNS ελεγα που έχουν και gps. κοιτας την τιμη aftersale ή με την αγορα του αυτοκινητου? πχ το media in κανει 150 ευρω με την αγορα του αυτοκινητου ενω μετά το πήρα (με τρομερή έκπτωση και επειδή είχαν κάνει λάθος στην προσφορά τους από την αντιπροσωπεία) στα 250 ευρώ. Δεν είναι μικρή η διαφορά αν σκεφτείς οτι είναι περίπου 80% πάνω της αρχικής τιμής. Για αυτό έλεγξε το γιατί παίζει ρόλο!

Ναι λεω όπως το δα στο internet το rns-510! Μπορεί να είναι πιο φτηνό αν μπει κατευθείαν. Άλλα εχω την εντύπωση πως αναφέρετε η vw στο rns-310, ως εξτρα. Παντός με χεις πείσει ο,τι είναι να μπει, ας μπει εξ αρχής!

Υπολογίζω με αυτα που θέλω +1500Ευρω! :search:

Edited by villager

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. EDIT : ανέβασα τις φωτογραφίες στον server του vwclub γιατί δεν λειτουρούσαν τα links από εκεί που τις είχα ανεβάσει μάλλον λόγω παλαιότητας.

2. Villager, τελικά τι έκανες ?

3. Εγώ μπήκα στο τρυπάκι τις τελευταίες ημέρες να βάλω κάποιο navi και ίσως κάμερα οπισθοπορείας κτλ...

ε λοιπόν κοιτάω το rns-510 στο youtube που μου φαίνεται αρκετά καλό... πήρα τηλέφωνο φιλοσίδη να μάθω τιμές και ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑ.. 3610 ΕΥΡΩ !!!!!! και μάλιστα τιμή χωρίς εγκατάσταση (δηλαδή ακόμα πιο ψηλά)

τους λέω δηλαδή για να καταλάβω, το RCD310 πόσο κάνει??? η απάντηση ήταν εξίσου εξωφρενική: 1200 ευρώ!!!!!!!!!!!!! δεν πάμε καλά!

(τα επιβεβαίωσα με καρέντα όπου το πρώτο κάνει 3400 ευρώ και το δεύτερο 850 ευρώ... περίμενα την καρέντα ακριβότερη και όχι φθηνότερη αλλά και πάλι δεν παλεύονται)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. EDIT : ανέβασα τις φωτογραφίες στον server του vwclub γιατί δεν λειτουρούσαν τα links από εκεί που τις είχα ανεβάσει μάλλον λόγω παλαιότητας.

2. Villager, τελικά τι έκανες ?

3. Εγώ μπήκα στο τρυπάκι τις τελευταίες ημέρες να βάλω κάποιο navi και ίσως κάμερα οπισθοπορείας κτλ...

ε λοιπόν κοιτάω το rns-510 στο youtube που μου φαίνεται αρκετά καλό... πήρα τηλέφωνο φιλοσίδη να μάθω τιμές και ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑ.. 3610 ΕΥΡΩ !!!!!! και μάλιστα τιμή χωρίς εγκατάσταση (δηλαδή ακόμα πιο ψηλά)

τους λέω δηλαδή για να καταλάβω, το RCD310 πόσο κάνει??? η απάντηση ήταν εξίσου εξωφρενική: 1200 ευρώ!!!!!!!!!!!!! δεν πάμε καλά!

(τα επιβεβαίωσα με καρέντα όπου το πρώτο κάνει 3400 ευρώ και το δεύτερο 850 ευρώ... περίμενα την καρέντα ακριβότερη και όχι φθηνότερη αλλά και πάλι δεν παλεύονται)

Δεν μπορεί να κοστίζει τόσο πολύ το rns-510. Δες στο e-shop της vw για αξεσουάρ, για το golf-6:

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&pid=581&e=1992

το έχουν~2700

Share this post


Link to post
Share on other sites
ε λοιπόν κοιτάω το rns-510 στο youtube που μου φαίνεται αρκετά καλό... πήρα τηλέφωνο φιλοσίδη να μάθω τιμές και ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑ.. 3610 ΕΥΡΩ !!!!!! και μάλιστα τιμή χωρίς εγκατάσταση (δηλαδή ακόμα πιο ψηλά)

τους λέω δηλαδή για να καταλάβω, το RCD310 πόσο κάνει??? η απάντηση ήταν εξίσου εξωφρενική: 1200 ευρώ!!!!!!!!!!!!! δεν πάμε καλά!

(τα επιβεβαίωσα με καρέντα όπου το πρώτο κάνει 3400 ευρώ και το δεύτερο 850 ευρώ... περίμενα την καρέντα ακριβότερη και όχι φθηνότερη αλλά και πάλι δεν παλεύονται)

Έλεος! Δες εδώ:

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2924454/ - Στα 150€ αχρησιμοποίητο!

ή

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2819201/ - πάλι στα 150€.

Για RNS τιμές δε ξέρω αλλά αυτή που σου έχουν δώσει είναι Ε Ξ Ω Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι Κ Η !

Edit: Δες εδώ για RNS 510 στο ebay από Αγγλία (άρα δε παίζει τελωνείο):

http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-OEM-VW-RNS-510-SAT-NAV-MFD3-RNS510-LED-V8-40GB-Touareg-T5-Caravelle-/200769562945?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item2ebecc6941 - Στις 834£, ή περίπου 1050€!!!

Εδώ στην Ελλάδα δε πάνε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά! Ειδικά τέτοιες εποχές...

Edited by Z3RatuL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...