Jump to content
bill1

Σωστη Αναλογια Καυσιμου Αερα (Afr)

Recommended Posts

Με τεταρτη να πατησεις που εχει πιο πολυ φορτιο γιατι οσο πιο μικρη σχεση εχεις τοσο πιο στεγνα δουλευει

Link to comment
Share on other sites

μην αγχονεσαι φιλε αυτα που λογκαρισες σημερα εσυ τα λοκγαρισα εγω πριν ενα χρονο.ο λαμδα μας στο 031 μπλοκ μετραει ος εξης;0,45=14,7 afr 0,99=10,1 afr.η τιμες που βλεπεις(στο μπλοκ 031) ειναι σε βολτ και οχι σε afr.αρα εισαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

μην αγχονεσαι φιλε αυτα που λογκαρισες σημερα εσυ τα λοκγαρισα εγω πριν ενα χρονο.ο λαμδα μας στο 031 μπλοκ μετραει ος εξης;0,45=14,7 afr 0,99=10,1 afr.η τιμες που βλεπεις(στο μπλοκ 031) ειναι σε βολτ και οχι σε afr.αρα εισαι οκ.

φιλε μπιλ μηπως κανεις λαθος υπολογισμους ?στο λεω αυτο βαση του πινακα που εχω εγω και βλεπω εγω δεστε το και εσεις

 

http://imageshack.us/photo/my-images/843/wideband.jpg/

Link to comment
Share on other sites

φιλε μπιλ μηπως κανεις λαθος υπολογισμους ?στο λεω αυτο βαση του πινακα που εχω εγω και βλεπω εγω δεστε το και εσεις

 

http://imageshack.us/photo/my-images/843/wideband.jpg/

φιλε επιδη την εψαξα λιγο μπορει στο δικο σου αυτοκινητο να διχνει σωστα ο λαμδα αλλα στα 5αρια tsi διχνει ετσι..........μερικα με το απντειτ δειξαν κανονικα μερικα οχι.εχω ρωτησει και προγραματιστη.εαν δεις πιο πανω ειχα το ιδιο προβλημα και πηγα να πιασω τον προγραματιστη απο τα αυτια.και μου ειπε βαλε οργανο widebant και αν δεις φτωχο μιγμα ελα να με γα....σις.και αυτο που διχνεις ειναι αναλογιες widebant οργανου και οχι μεσω θηρας.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτο λεω φιλε .αλλα ειπα δεν επιμενω γιατι το πραγμα ειναι λιγο πολυπλοκο με αυτα τα βολτ .εαν ξερει κανεις με σιγουρια να μας πει θα ειναι οτι το καλυτερο και με καποιο πινακα η τυπο για να βγαλουμε αναλογια λ η και αφρ

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν όλα τα εργοστασιακά αυτοκίνητα των τελευταίων 2 δεκαετιών έχουν αισθητήρες
που διαβάζουν την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.
Αυτό είναι καθαρά για λογούς οικονομίας σε κατάσταση πορείας (δηλαδή σταθερό γκάζι με
χαμηλομεσαίες στροφές) και ρελαντί (για καλή καύση)


Οι εργοστασιακοί αισθητήρες (στα περισότερα λόγο κοστολογίου) είναι narrowband. Έχουν από 1 έως 4 καλώδια και δίνουν
στον εγκέφαλο ένα σήμα από 0 έως 1 βολτ.Οι narrowband αισθητήρες έχουν ακρίβεια, άλλα μόνο
κοντά στο μείγμα 14 με 15 προς 1, και ο εργοστασιακός εγκέφαλος αυτό χρειάζεται για να
ρυθμίζει το ρελαντί και τις βενζίνες στην πορεία.

Edited by tsikos1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τωρα φιλε μεθανα αρχιζουμε βγαζουμε μια ακρη με αυτο το πινακα που ανεβασες αρα απο οτι φαινεται εχεις μια χαρα μειγμα με 0,89-0,92 βαση τι;ς τιμες που ειδα απο το λογκ αρα μην ανχωνεσαι εισαι σε πολυ καλα επιπεδα

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="methana" data-cid="520919" data-time="1358070988"><p>

2 λ εχω δει εναν ψηλα στον καταλυτη και ενα απο κατω</p></blockquote>

Νομιζω οτι τσαμπα μιλησαμε μαζι η οτι δεν καταλαβαινεις.

Σου ειπα εχεις narrowband λ και καλο ειναι να βαλεις ενα οργανο wideband η εστω να κανεις μια μετρηση με wideband για να δεις τις τιμες του λ.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου TSI5 140 με αλλαγές στους εργοστασιακούς χάρτες από τον Κύριλο 200+ ΗP  (πίεση χαμηλά 1.6 bar και ψηλά μέχρι κόφτη  1.3 bar) το AFR είναι μόνιμα σε οποιδήποτε πάτημα γκαζιού στο 14.7   Έχω κάνει με αυτή τη χαρτογράφηση περίπου 25000km και δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό!!!

 Το αυτοκίνητο έχει πατήσει πάρα πολύ κόσμο , ενδεικτικά αναφέρω, μαμισιο 2λιτρο golf5 GTI , για GT 170 άρι μαμίσιο δεν το συζητάμε... απλά το παιδί που το είχε μόνο που δεν έκλαψε... 

Link to comment
Share on other sites

Ναι,tsi 140 με προγραμμα ΜΟΝΟ απο overload και δουλευωντας αυτες τις πιεσεις δεν ειναι ποτε μπροστα απο 2λιτρο tfsi μαμα 200 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

14.7 AFR ??? στο τέρμα γκάζι ;; Δηλαδή στις 5000+ στροφές εχεις 14.7 AFR ? πιο στεγνό και απο μαμα δηλαδή ...

1.3 bar για να κρατήσεις μετα τις 6400 στροφές θες forge wg

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο να έχεις στοιχειομετρικό μίγμα (14,7:1) σε όλο το φάσμα των στροφών με τέρμα γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει το παλικάρι έχει τον ενθουσιασμό του...

Χαίρεται το αμάξι του. :drinks:

Δες και την ενοτητα έφτασαν τα 200άρια να πάρεις μια ιδέα για την βελτίωση του κινητήρα

 

 

 

ΥΓ. 1,3 κόφτη χωρίς περιφερειακά και wg όντως δύσκολο (και εργοστασιακή τουρμπίνα)

14,7 στον κόφτη δεν έχει , δες το wideband (αν έχεις) κατά το τέρμα γκάζι λογικά στο 11άρι +- θα είσαι

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

φιλε αυτο που λες απο και κλειεται εαν ειχε afr 14,7 μεχρι κοφτη τωρα θα ειχε γινει πυροτεχνημα σωστο ,ειναι πολυ στεγνοοοοοοοοοοοοοο 14.7 afr=1.00 λ με λιγα λογια κλαψτα χαραλαμπε ,κανε ενα λογκ καναλι 31 και το βλεπουμε .

Edited by tasossline t
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλε αυτο που λες απο και κλειεται εαν ειχε afr 14,7 μεχρι κοφτη τωρα θα ειχε γινει πυροτεχνημα σωστο ,ειναι πολυ στεγνοοοοοοοοοοοοοο 14.7 afr=1.00 λ με λιγα λογια κλαψτα χαραλαμπε ,κανε ενα λογκ καναλι 31 και το βλεπουμε .

Δεν έχει wideband άδικα θα το κάνει.

Μόνο με όργανο μπορεί να το δεί.

Link to comment
Share on other sites

νικο απο οτι ξερω εχουν wideband αλλα μετραει σε βολτ ,εχω φιλο με 1,4 tsi 140ps ρεβο σταδιο 2 και το εχουμε μετρησει άπυρες φορες απλα μετραει σε βολτ και κανουμε εμεις την μετατροπη μετα σε afr.

Link to comment
Share on other sites

νικο απο οτι ξερω εχουν wideband αλλα μετραει σε βολτ ,εχω φιλο με 1,4 tsi 140ps ρεβο σταδιο 2 και το εχουμε μετρησει άπυρες φορες απλα μετραει σε βολτ και κανουμε εμεις την μετατροπη μετα σε afr.

Τα μοτέρ bmy 140ps έχουν narrowband όχι wideband.

Θέλει wideband όργανο

Link to comment
Share on other sites

εαν ισχυει αυτο που λες τοτε το βολτ 1 που μετραει ειναι φουλ πλουσιο 

Σε BMY μοτέρ:

ο narrowband αισθητήρας μετράει πολύ κοντινές τιμές γύρω από τη στοιχειομετρία 14,7/1.

 

Δεν μπορείς ξαναλέω να χρησιμοποιήσεις αυτές τις τιμές για να εξάγεις συμπεράσματα σε wot πχ 4000-κόφτη σχετικά με το μίγμα.

Χρειάζεται wideband οργανο στην εξάτμιση για να πάρεις σωστές τιμές (wide range of λ values) ->wideband ώστε να εξάγεις συμπεράσματα περί του μίγματος.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.