andrpyro_TSi Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Τι μπορούμε να αλλάξουμε στα golfakia από περιφερειακά για να δώσουμε κάτι τις παρά πάνω??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Εξατμιση απο τουρμπο μεχρι πισω, εισαγωγη forge η καποια αλλη μαρκα intercooler απο s3 αυτα τωρα για παραπανω θες και προγραμμα και μετα αλλαζεις και την wastegate με αυτη της forge και παιζεις γυρω στα 240 αλογα μπορει και παραπανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THEO Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 H full εξατμιση 63,5 χωρις προγραμμα αν αναφερεσαι στο 1.4 TSI δινει 5 hp,τα ελευθερα φιλτρα ή εισαγωγες τυπου FORGE δεν δινουνε απολυτος τιποτα,και το intercooler S3 δινει μονο του 2-3 hp. Η διαφορα της καλης 100ρας με μια 95ρα ειναι και αυτη 2-3 hp στο δυναμομετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted February 15, 2012 Author Report Share Posted February 15, 2012 μια ερωτηση στο θεμα με την εξατμιση 1) το ιδανικο για μαμα golf 1.4 160hp ειναι να εχει διαμετρος 63,5 οι σωληνες της εξατμισης ? , 2) σε περιπτωση που γινει αλλαγη της εξατμισης απο μπροστα μεχρι πισω στο κτεο τι γινεται???? , 3)ποσο μπορει να κοστισει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THEO Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Το ιδανικο για μαμα golf ειναι αυτη που εχεις.Αν σκοπευεις να το βελτιωσεις η διαμετρος 63,5 ειναι αρκετη για οποια βελτιωση μεχρι τα 300 hp... Το ακριβο κομματι της εξατμισης σου ειναι το μπροστινο (downpipe+cat).Με το ελληνικο ΚΤΕΟ δεν γινετε τιποτα απολυτος...Full κοστιζει απο 700-1400 αναλογα ποιος την φτιαχνει και ποιος την πουλαει.Ψαξε λιγο στο φορουμ υπαρχουν αναλογα θεματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrpyro_TSi Posted February 15, 2012 Author Report Share Posted February 15, 2012 ευχαριστώ ΤΗΕΟ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 φιλε η άποψη μου είναι αν δεν έχεις διαθεση να βαλεις προγραμμα μη κάνεις τίποτα απολυτως!!! το πολυ πολυ ένα φιλτρο πάνελ με αφαιρεση πνιχτη κ ένα cat back απο gti τίποτα παραπάνω! όλα τα παραπάνω θα σου αφαιρουν άλογα κ ροπη... δε ξερω πως τα μετρησατε τα άλογα που πέρνεις απο καθε παρεμβαση σε μαμα αμάξι...εγω εμπειρικα είδα οτι... i/c s3 σε 140αρι μαμα λαγκαριζε ελαφρα το αμαξι... τωρα αν στο εικοστο πάτημα με 40 βαθμους πήγαινε καλυτερα δεν το ξερω, επισης εισαγωγη με χοανη σε μαμα αμαξι δινει υπερβολικο αερα κ κρεμαει ελαφρα το αμαξι, στην εξατμιση με cat back σε μαμα αμαξι φιλου πήγαινε καλυτερα,μολις έβαλε σπιραλ κ μεσαιο σωληνα πάλι κρεμαγε λίγο... adaptation κάνει ο εγκεφαλος αλλα μέχρι ενος σημειου!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiptronic Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Οι βελτιώσεις σε κινητήρα με νορμάλ χαρτογράφηση δεν αποδίδουν ιδιαίτερα λόγο ότι ο εργοστασιακός εγκέφαλος έχει χάρτες με περιοριστή ροπής .Αν δεν χαρτογραφήσεις τον περιοριστή ροπής περισσότερα από 10 άλογα δεν θα δεις . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THEO Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 δε ξερω πως τα μετρησατε τα άλογα που πέρνεις απο καθε παρεμβαση σε μαμα αμάξι...εγω εμπειρικα είδα οτι... Τα αλογα που παιρνω τα μετρησα σε δυναμομετρο και οι τιμες ειναι φιλολογικου χαρακτηρα οπως καταλαβαινεις... i/c s3 σε 140αρι μαμα λαγκαριζε ελαφρα το αμαξι... τωρα αν στο εικοστο πάτημα με 40 βαθμους πήγαινε καλυτερα δεν το ξερω, Σε golf 140ρι σαν το δικο σου εβγαζε 151hp μαμα και μετα την τοποθετηση του S3 cooler πηγε στα 153.5 Και το ιδιο εβγαλε και μετα απο λιγο σε επαναληπτικη μετρηση. Σε golf gt που εβαλε full εξατμιση 63,5 και μαμα ηταν 179 πηγε 184...(φορουσε και ελευθερο φιλτρο στο κουτι) adaptation κάνει ο εγκεφαλος αλλα μέχρι ενος σημειου!!! Οι βελτιώσεις σε κινητήρα με νορμάλ χαρτογράφηση δεν αποδίδουν ιδιαίτερα λόγο ότι ο εργοστασιακός εγκέφαλος έχει χάρτες με περιοριστή ροπής .Αν δεν χαρτογραφήσεις τον περιοριστή ροπής περισσότερα από 10 άλογα δεν θα δεις . Πολυ σωστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 εμενα πάντως μαμα σε maha έβγαλε 156 με το i/c η καμπύλη πως ήταν χαμηλα δεν ήταν χειροτερο?????? εδω ο ανθρωπος δε θελει να βαλει προγραμμα κ του προτεινετε να βαλει i/c (με το γνωστο κόστος!) για ΙΣΩΣ 2,5 άλογα, σίγουρα ψηλα δε ξερω εμενα μου φαινετε λάθος (γνώμη μου παντα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancient_Flame Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Χωρίς πρόγραμμα δεν αξίζει να κάνεις τπτ πέρα από ένα φίλτρο, άντε και να αλλάξεις τελικό της εξάτμισης για ομορφιά και θόρυβο..και 10 άλογα να πάρεις από τα περιφερειακά δεν θα καταλάβεις διαφορά στον δρόμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pechlis Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 εμενα πάντως μαμα σε maha έβγαλε 156 με το i/c η καμπύλη πως ήταν χαμηλα δεν ήταν χειροτερο?????? εδω ο ανθρωπος δε θελει να βαλει προγραμμα κ του προτεινετε να βαλει i/c (με το γνωστο κόστος!) για ΙΣΩΣ 2,5 άλογα, σίγουρα ψηλα δε ξερω εμενα μου φαινετε λάθος (γνώμη μου παντα) Το 160 έχεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Τι μπορούμε να αλλάξουμε στα golfakia από περιφερειακά για να δώσουμε κάτι τις παρά πάνω??? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ο συγκεκριμενος εγκεφαλος εχει μαθηματικο μοντελο ροπης για τον κινητηρα . Αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα βρει την επιθυμητη ροπη σε καθε περιπτωση . Αν μπει πχ μια ελευθερη εισαγωγη , που θα βοηθησει στην ροη , ή ενα intercooler , που θα εχουμε χαμηλοτερη θερμοκρασια ΙΑΤ , δεν θα εχουμε σχεδον καμια διαφορα , αφου ο εγκεφαλος θα χαμηωσει την Ν75 ή τον στοχο πιεσης , και η δυναμη / ροπη θα ειναι η ιδια . Μοναδικο περιφερειακο που θα δειξει διαφορα ειναι η ελευθερη εξατμιση , αφου το μικροτερο backpressure θα βοηθησει στην καλυτερη πληρωση στους κυλινδρους ενω χωρις maf sensor δεν γινεται αντιληπτο απο τον εγκεφαλο οτι η ροη αερα ειναι περισσοτερη . Βεβαια , η πιεση του turbo παραμενει ως εχει , οποτε οι διαφορες ειναι πολυ μικρες ( περιπου 5ΗΡ ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Ο συγκεκριμενος εγκεφαλος εχει μαθηματικο μοντελο ροπης για τον κινητηρα . Αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας θα βρει την επιθυμητη ροπη σε καθε περιπτωση . Αν μπει πχ μια ελευθερη εισαγωγη , που θα βοηθησει στην ροη , ή ενα intercooler , που θα εχουμε χαμηλοτερη θερμοκρασια ΙΑΤ , δεν θα εχουμε σχεδον καμια διαφορα , αφου ο εγκεφαλος θα χαμηωσει την Ν75 ή τον στοχο πιεσης , και η δυναμη / ροπη θα ειναι η ιδια . Μοναδικο περιφερειακο που θα δειξει διαφορα ειναι η ελευθερη εξατμιση , αφου το μικροτερο backpressure θα βοηθησει στην καλυτερη πληρωση στους κυλινδρους ενω χωρις maf sensor δεν γινεται αντιληπτο απο τον εγκεφαλο οτι η ροη αερα ειναι περισσοτερη . Βεβαια , η πιεση του turbo παραμενει ως εχει , οποτε οι διαφορες ειναι πολυ μικρες ( περιπου 5ΗΡ ) . +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...