trelopolo Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Καλησπερα παιδες...εχω ενα προωληματακι με το γκολφακι μου...ειναι η δευτερη φορα σε ενα χρονο πυ αλλαζω τακακια και δισκοπλακες...μολις κανω 4000 χιλ.σταματαει σταδιακα με σταθερο το πενταλ..δηλαδη διακυμανση στο φρεναρισμα αν καταλαβαινετε τι εννοω.υπαρχει περιπτωση ν εχει αρπαξει το μουαγιε ι ν εχει στραβωσει?ισως εχει προβλημα η δαγκανα?απαντηστε γιατι θα σκασω..α το τουτου μ ειναι του2003ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Ακουγεται τιποτα αλλο? το αμαξι κανει τρεμει η σου κανει μονο αυτη τη διακυμανση? θα σου λεγα για στραβες δικοπλακες αλλα λες οτι τις αλλαξες και μην πατας πολυ το φρενο και χωρις λογο γιατι αρπαζουν δισκοπλακες τακακια και δαγκανες υγρα εχεις αλλαξει ποτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trelopolo Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 επειδη νομιζω οτι ολα ξεκινανε απο την αριστερη δισκοπλακα γιατι στις χαμηλες ταχυτητες ακουγεται ενας περιστροφικος ηχος(οχι απο ρουλεμαν) δλδ σαν να πιανει σε καποια σημεια...και σε αλλα οχι...κ επειδη ειναι η αριστερη μηπως παιζει ν ειναι στραβο το μουαγιε η καμια δαγκανα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Οταν στριβεις αριστερα ακουγεται τιποτα η δαγκανα δεν χαλαει μονο να παρει μποσικα μπορει αλλα δεν κανει ετσι το μουαγιε πολυ δυσκολα χαλαει δεν στραβωνει μονο το πολυσφηνο που εχει μεσα μπορει να παρει μποσικα αλλα θα σου εκανε αλλα οποτε νομιζω οτι ειναι ρουλεμαν τροχου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trelopolo Posted March 21, 2012 Author Report Share Posted March 21, 2012 Παιδια αλλαξα τελικα ρουλεμαν και μουαγιε γιατι απο οτι θυμαμαι ειχα βρει σε ενα πεζοδρομιο και οταν το ειπα στο μαστορα μου ειπε οτι πολυ πιθανον ν εχει αρπαξει το μουαγιε....τωρα το κανει πιο λιγο αλλα στην δοκιμη που καναμε μου ειπε οτι επειδη και ο εσωτερικος μπιλιοφορος εχει ενα θεματακι και τρεμει πρωτου αλλαξω δισκοπλακες και τακακια παλι να αλλαξουμε μπιλιοφορο γιατι οταν ''γωνιαζει'' σιγουρα μεταδιδει τρεμουλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Καλησπερα παιδες...εχω ενα προωληματακι με το γκολφακι μου...ειναι η δευτερη φορα σε ενα χρονο πυ αλλαζω τακακια και δισκοπλακες...μολις κανω 4000 χιλ.σταματαει σταδιακα με σταθερο το πενταλ..δηλαδη διακυμανση στο φρεναρισμα αν καταλαβαινετε τι εννοω.υπαρχει περιπτωση ν εχει αρπαξει το μουαγιε ι ν εχει στραβωσει?ισως εχει προβλημα η δαγκανα?απαντηστε γιατι θα σκασω..α το τουτου μ ειναι του2003ευχαριστω αλλαζεις και δισκους;και τρωει απο την μια μερια; σετ η και στους 4 τροχους; μιαπεριπτωση ειναι να ειναι μαγκωμενες οι δαγκανες,μπορεις να σπρωξεις το αμαξι;τσουλαει; αλλιως μηπως εχεις το ποδι πανω στο φρενο; γιατι τα αλλαζεις; ειναι φαγωμενα;τα εχεις δει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trelopolo Posted March 26, 2012 Author Report Share Posted March 26, 2012 Μου ειχαν βρει αρχικα στο κτεο αριστερη στραβη δισκοπλακα.τισ αλλαξα μιας και ηταν φαγωμενες ...επειτα απο την αλλαγη παλι αυτη η διακυμανση....και ειναι απο αριστερα παλι γτ το ακουω πως δεν παταει καλα και δεν κανει επαφη...τις δισκοπλακες μετα το κτεο που αλλαξε μετα απο στρωσιμο τις στραβωσε...τωρα εχω χαρακτες και τευπιτες και ειναι καπως πιο ηπιο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...