Jump to content
Deus164

Φίλτρο Καυσιμου

Recommended Posts

καλησπέρα θα ήθελα την γνώμη σας για το φίλτρο καυσιμου

Πριν μερικούς μήνες που είχα σηκώσει το αυτοκίνητο σε ανυψωτικό για έναν οπτικό έλεγχο (tsi 140) έβγαλα από περιέργεια το φίλτρο καυσιμου να δω τη βενζίνη βάζω και αν χρειάζεται να αλλάξω πρατήριο...

δυστυχώς το περιεχόμενο ήταν κατάμαυρο πίσσα κυριολεκτικά με όλη την σαβούρα που μας πουλάνε για χρυσαφι... έτσι αναγκαστικά να βρω άμεσα φίλτρο καυσιμου καθώς το παλιό ήταν ακατάλληλο

το μονο φίλτρο που βρήκα ήταν ένα COMLINE και συγκεκριμένα αυτό http://www.comline.uk.com/catalogue/EFF172 προέλευσης uk το έχω μέχρι στιγμής 8k χιλιόμετρα χωρίς κανένα εμφανή πρόβλημα

ποια είναι η γνώμη σας? μήπως να το αλλάξω το συντομότερο?

τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργήσει λαμβάνοντας υπόψιν ότι έχει και ρυθμιστή πίεσης

κάθε ποτε χρειάζεσαι αλλαγή?

Edited by Deus164
Link to comment
Share on other sites

MANN WK69 χρειάζεσαι.

https://www.mann-hum...ktlg_subpage=02

Τιμή : http://www.e-agros.g...roduct_id=38974

Αλλαγή ο κατασκευαστής λέει κάθε 30.000km αλλά καλό θα είναι με τις βενζίνες που έχουμε στην Ελλάδα να το αλλάζουμε κάθε 20.000Km.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά στις 15,000 του κάνω μια αλλαγή να είμαι ήσυχος.

Έχουν ζορίσει πολύ τα περιθώρια κέρδους στην βενζίνη.... Αν με πιάνεις.

Ο κωδικός είναι αυτός που λέει ο Στέλιος.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά στις 15,000 του κάνω μια αλλαγή να είμαι ήσυχος.

Έχουν ζορίσει πολύ τα περιθώρια κέρδους στην βενζίνη.... Αν με πιάνεις.

Ο κωδικός είναι αυτός που λέει ο Στέλιος.

σε πιάνω το έχω νοιώσει αυτό το θέμα 2 φορες που χρειάστηκε να βάλω βαθιά το χέρι στην τσεπη ευτυχώς όχι με το golf

κάθε 15 το αλλάζω αλλα δεν θυμόμουν κάθε ποτε λέει ο κατασκευαστής...

Link to comment
Share on other sites

Καθε 30

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Nα κανω μια ερωτιση.εγω νιωθω οτι το αμαξι πινει υπερβολικα βενζινη σε σχεση με τα χιλιομετρα που πρεπει να μου βγαλει. εχω καταλιξει απο συζητησεις κτλπ η μπουζι να αλλαξω για να δω διαφορα αν κ θελω αλλα 10χιλ χιλιομετρα συμφωνα με τον κατασκευαστη η και να αλλαξω φιλτρο βενζινης γιατι μπορει να εχει μπουκωσει απο κατακαθια και να καιει παραπανω θελοντας να παραγει ενα Α εργο.Ισχυει κτ τετοιο τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Nα κανω μια ερωτιση.εγω νιωθω οτι το αμαξι πινει υπερβολικα βενζινη σε σχεση με τα χιλιομετρα που πρεπει να μου βγαλει. εχω καταλιξει απο συζητησεις κτλπ η μπουζι να αλλαξω για να δω διαφορα αν κ θελω αλλα 10χιλ χιλιομετρα συμφωνα με τον κατασκευαστη η και να αλλαξω φιλτρο βενζινης γιατι μπορει να εχει μπουκωσει απο κατακαθια και να καιει παραπανω θελοντας να παραγει ενα Α εργο.Ισχυει κτ τετοιο τι λετε?

Ισχυει ναι αλλαξε το δεν εχεις να χασεις κατι.

Link to comment
Share on other sites

Nα κανω μια ερωτιση.εγω νιωθω οτι το αμαξι πινει υπερβολικα βενζινη σε σχεση με τα χιλιομετρα που πρεπει να μου βγαλει. εχω καταλιξει απο συζητησεις κτλπ η μπουζι να αλλαξω για να δω διαφορα αν κ θελω αλλα 10χιλ χιλιομετρα συμφωνα με τον κατασκευαστη η και να αλλαξω φιλτρο βενζινης γιατι μπορει να εχει μπουκωσει απο κατακαθια και να καιει παραπανω θελοντας να παραγει ενα Α εργο.Ισχυει κτ τετοιο τι λετε?

Μέτρα την κατανάλωση με τη μέθοδο λίτρων που συμπληρώνεις στο ρεζερβουάρ και χιλιομέτρων που διανύεις και αναλόγως δες αν βρίσκεις υψηλή την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Nα κανω μια ερωτιση.εγω νιωθω οτι το αμαξι πινει υπερβολικα βενζινη σε σχεση με τα χιλιομετρα που πρεπει να μου βγαλει. εχω καταλιξει απο συζητησεις κτλπ η μπουζι να αλλαξω για να δω διαφορα αν κ θελω αλλα 10χιλ χιλιομετρα συμφωνα με τον κατασκευαστη η και να αλλαξω φιλτρο βενζινης γιατι μπορει να εχει μπουκωσει απο κατακαθια και να καιει παραπανω θελοντας να παραγει ενα Α εργο.Ισχυει κτ τετοιο τι λετε?

εχεις μετρησει με ενα συγκεκριμενο ποσο ποσα χλμ βγαζεις;

εγω πχ με 20€ 100αρα βγαζω 120χλμ σε κανονικους ρυθμους.με 30€-180χλμ.και αμα το βγαλω σε ταξιδι με 30 βγαζω 230χλμ.

αμα αρχισει και πεφτει σκισιμο μειωνονται δραματικα!

κανε μια δοκιμη ετσι να δεις.γιατι η βελονα κ το range πολλες φορες λενε μουφες...

Link to comment
Share on other sites

Καθε 30.000 οπως λεει ο κατασκευαστης

λασπη μαυρη-κατραμι-πισσα θα εχει παντου.ειτε η Ελλαδα ειτε Ιρακ-Ιραν-Κουβειτ

Τωρα ο καθε ελληνας μηχανικος του πληκτρολογιου που τον "σκιζει" ο καθε

μηχανικος της γειτονιας εχει διαφορετικη αποψη

Link to comment
Share on other sites

Το χω τσεκαρει αλλιως εγω.πχ εχω 100χιλ τζινα.Μηδενιζω χιλιομετρητη και παω νορμαλ μεχρι 3χιλ.στροφες μια διαδρομη 30χιλιομετρων. Δεν θα επρεπε να βλεπω ενα 70αρι χιλιομετρα ακομα μεσα αντε 60? Μου χει τυχει να δω και 30χιλιομετρα..Γιαυτο εχω κολλησει και δν ξερω τι παιζει (βεβαια εχω βγαλει πνιχτη και εχω βαλει ενα πανελακι αλλα τετοιες διαφορες στην καταναλωση δεν εβλεπα ποτε οσο καιρο το εχω,τωρα τελεταια γινετε).Οπως και να χει το αλλο Σ/Κ θα αλλαξω λαδια κτλπ και σκεφτομαι μαζι με το φιλτρο βενζινης να αλλαξω και τα μπουζι αν και η VW λεει στα 60χιλιαδες χιλ.αλλαγη και εγω εχω 47κατι..Βεβαια εχω κλεισει 4ετια..

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα δεις διαφορα καταναλωσης με το φιλτρο.Με τις 4 ατμοσφαιρες πιεση θα περασει εκει που πρεπει να περασει.και θα αντεξει οσο πρεπει.Οταν βγαλεις τα μπουζι δες και θα καταλαβεις το λεω.!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι πιο μεγαλο?ισως δεν θελουν να βγαλουν απο το φιλτρο τοσα πολλα σε καθε σερβις?

τι βελτιωση εχουν Στελιο τα καινουργια μπουζι?

Link to comment
Share on other sites

και τι πετυχαινετε με μικροτερο διακενο δλδ? εχεις κωδικους τπτ η μαρκα ας πουμε για να τα ζητησω οταν θα παω να τα παρω μαζι με τα αλλα πραματα? μιλαω για Golf v Gt 170αρι.

Link to comment
Share on other sites

όπως πολυ σωστά ανέφερε ο Στέλιος έχουν μικρότερο διάκενο (από 0,9 σε 0,8 ) με την διαφορά ότι του gti είναι και 1 βαθμό ψυχρότερα-

τα βρίσκεις μόνο σε αντιπροσωπεία ,προφανώς κάνει δική της εισαγωγή η vw ,γιατί όσο έχω ψάξει στην Αθήνα δεν υπάρχουν πουθενα-

ο κωδικός Ngk είναι PZFR6R8EG (VW 03C 905 601A) - στην αντιπροσωπεία που ειχα ρωτήσει τιμη μονάδος 17euro-(για golf6 μπορεί να είναι ιδια και στο 5αρι)

με αυτό το μπουζι που είναι ιδιο με το προηγούμενο που χρησιμοποιούσε αλλά με μικρότερο διάκενο επιτυχγάνεται η εξάλειψη εντελώς κάποιων missfires που πιθανώς

συνέβαιναν πριν την αντικατασταση του

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

όπως πολυ σωστά ανέφερε ο Στέλιος έχουν μικρότερο διάκενο (από 0,9 σε 0,8 ) με την διαφορά ότι του gti είναι και 1 βαθμό ψυχρότερα-

τα βρίσκεις μόνο σε αντιπροσωπεία ,προφανώς κάνει δική της εισαγωγή η vw ,γιατί όσο έχω ψάξει στην Αθήνα δεν υπάρχουν πουθενα-

ο κωδικός Ngk είναι PZFR6R8EG (VW 03C 905 601A) - στην αντιπροσωπεία που ειχα ρωτήσει τιμη μονάδος 17euro-(για golf6 μπορεί να είναι ιδια και στο 5αρι)

με αυτό το μπουζι που είναι ιδιο με το προηγούμενο που χρησιμοποιούσε αλλά με μικρότερο διάκενο επιτυχγάνεται η εξάλειψη εντελώς κάποιων missfires που πιθανώς

συνέβαιναν πριν την αντικατασταση του

Εγω πριν 1 χρονο απο το εμποριο πηρα τα NGK PZFR6R l ειναι τα πιο παλια με το μεγαλυτερο διακενο ε?

Link to comment
Share on other sites

ναι τα PZFR6R 5758 είναι τα προηγούμενα -και εγώ ακόμα αυτα έχω πάνω στο αμάξι- τα πιο προσφατα εαν δεν κάνω λάθος κυκλοφορουν απο τον Σεπτεμβριο του 11

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.