Jump to content
nikosd87

Λεπτομέρειες Vw Golf Iv!

Recommended Posts

Γειά σας!

Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο και έλεγα να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf IV! Όπως καταλαβαίνετε οι καιροί είναι δύσκολοι για καινούργιο και εκτός από αυτό, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το όνειρό μου εδώ και χρόνια-όσο αστείο κι αν ακούγεται! Το κακό είναι οτι είμαι πολύ ψείρας και θα ήθελα να κάνω την καλύτερη επιλογή! Παρόλο που έψαξα στο Google, σε αγγελίες και στο forum δεν βρήκα και πολλά πράγματα γι'αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει θα είμαι πραγματικά ευγνώμων!

1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Έχω ακούσει οτι ένα γνωστό πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα και κάποια στιγμή θέλει αλλαγή ο μηχανισμός και από πλαστικός να μπει σιδερένιος.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι οτι καίει λάδια. ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Μόνο τα χαμηλόστροφα 1400άρια ή όλα;

Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που ανακάλυψα πρόσφατα είναι με το EPC το οποίο μπορεί να ανάβει είτε χωρίς λόγο είτε για κάποιο σοβαρό θέμα όπως εγκέφαλος. ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ισχύει κάτι τέτοιο;

2) ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αν δεν κάνω λάθος οι μαύροι προφυλακτήρες, το 4άκτινο τιμόνι, τα κανονικά καθίσματα καθώς και το AIR-CONDITION είναι στην έκδοση EDITION ενώ στις εκδόσεις GENERATION και PACIFIC συμπεριλαμβάνονται οι βαμμένοι προφυλακτήρες, το τριάκτινο τιμόνι, τα RECARO καθίσματα (ΜΠΛΕ για το GENERATION, ΓΚΡΙ για το PACIFIC), το CLIMA καθώς και διαφορετικές ζάντες. ΕΡΩΤΗΣΗ 3:Είναι κάτι άλλο που μου διαφεύγει;

3) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Υπάρχουν διάφοροι κινητήρες που έβγαιναν με μικρές βέβαια διαφορές.

πχ. Golf IV 1.8T GTI 150bhp ΠΗΓΗ: http://uk-mkivs.net/forums/p/115690/786306.aspx#786306

AGU KO3 TURBO, THROTTLE CABLE, -, Motronic M 3.8.5, 95 SUPER UNLEADED,

ARZ KO3 TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED

AUM KO3S (SPORT) TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED

ΕΡΩΤΗΣΗ 4:

Οι καινούργιοι κινητήρες (ARZ και AUM) με την καινούργια τουρμπίνα, το DRIVE BY WIRE που φαντάζομαι πως είναι το ηλεκτρόγκαζο και τα νέα συστήματα VVT και Motronic ME 7.5 φαντάζομαι είναι καλύτεροι από θέμα πχ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ αλλά μήπως βγάζουν προβλήματα; πχ. για το EPC που ανέφερα παραπάνω; (Το EPC έχει να κάνει ΚΑΙ με το ηλεκτρόγκαζο)

Γενικότερα το ηλεκτρόγκαζο πιστεύετε οτι είναι καλύτερο; Πολλοί λένε ξεκάθαρα ΟΧΙ!

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Τι θα μου προτείνατε να προτιμήσω από θέμα κυβικών (1.4, 1.6, 1.8T) και εξοπλισμού σε σχέση πάντα με το κόστος αγοράς και συντήρησης (Τέλη Κυκλοφορίας, Ασφάλεια, Service και Κατανάλωση). πχ. Το 1.8Τ σαφώς έχει ακριβότερα τέλη κυκλοφορία, αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά ακριβότερη ασφάλεια αφού συμπεριλαμβάνεται στα SPORT-TURBO αλλά τι γίνεται από θέμα service και κατανάλωσης από τη στιγμή που έχει το TURBO; Είναι τόσο πολύ πιο ακριβά; Επίσης το TURBO κάποια στιγμή θέλει αναγκαστικά αλλαγή; Υπάρχει κάποιος standard χρόνος ζωής ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή είναι θέμα χρήσης;

Κάποια πράγματα που με μπέρδεψαν:

α) Υπάρχουν δύο διαφορετικά καντράν. Είναι ανάλογα με την έκδοση; Ποιες οι διαφορές τους;

β) Κάποια αυτοκίνητα έχουν κουμπί απενεργοποίησης του ESP και κάποια άλλα είτε δεν έχουν τίποτα, είτε έχουν λαμπάκι συναγερμού. Η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ή επιλέγει αν θα έχει αυτός που το αγοράζει; Επίσης, είχα την εντύπωση οτι ο συναγερμός είναι στον standard εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν λαμπάκι συναγερμού, δεν έχουν συναγερμό;

γ) Έχω δει οτι με την ενεργοποίηση του συναγερμού και το κλείδωμα του αυτοκινήτου κλείνουν αυτόματα και τα παράθυρα. Αυτό πάει πακέτο με το κεντρικό κλίδωμα; το συναγερμό; είναι κάποιο extra της VW; ή κάποιας άλλης εταιρέιαςq πχ. Clifford

Υ.Γ. 1) Συγνώμη αν σας κούρασα! 2) Το ξέρω οτι είμαι ψείρας! ΧΑΧΑ! 3) Όποιος ξέρει και θέλει ας απαντήσει! Ευχαριστώ!

Edited by nikosd87
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.