Jump to content
nikosd87

Λεπτομέρειες Vw Golf Iv!

Recommended Posts

Γειά σας!

Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο και έλεγα να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf IV! Όπως καταλαβαίνετε οι καιροί είναι δύσκολοι για καινούργιο και εκτός από αυτό, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το όνειρό μου εδώ και χρόνια-όσο αστείο κι αν ακούγεται! Το κακό είναι οτι είμαι πολύ ψείρας και θα ήθελα να κάνω την καλύτερη επιλογή! Παρόλο που έψαξα στο Google, σε αγγελίες και στο forum δεν βρήκα και πολλά πράγματα γι'αυτό όποιος μπορεί να βοηθήσει θα είμαι πραγματικά ευγνώμων!

1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Έχω ακούσει οτι ένα γνωστό πρόβλημα είναι αυτό με τα παράθυρα και κάποια στιγμή θέλει αλλαγή ο μηχανισμός και από πλαστικός να μπει σιδερένιος.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι οτι καίει λάδια. ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Μόνο τα χαμηλόστροφα 1400άρια ή όλα;

Επίσης ένα άλλο πρόβλημα που ανακάλυψα πρόσφατα είναι με το EPC το οποίο μπορεί να ανάβει είτε χωρίς λόγο είτε για κάποιο σοβαρό θέμα όπως εγκέφαλος. ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Ισχύει κάτι τέτοιο;

2) ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αν δεν κάνω λάθος οι μαύροι προφυλακτήρες, το 4άκτινο τιμόνι, τα κανονικά καθίσματα καθώς και το AIR-CONDITION είναι στην έκδοση EDITION ενώ στις εκδόσεις GENERATION και PACIFIC συμπεριλαμβάνονται οι βαμμένοι προφυλακτήρες, το τριάκτινο τιμόνι, τα RECARO καθίσματα (ΜΠΛΕ για το GENERATION, ΓΚΡΙ για το PACIFIC), το CLIMA καθώς και διαφορετικές ζάντες. ΕΡΩΤΗΣΗ 3:Είναι κάτι άλλο που μου διαφεύγει;

3) ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Υπάρχουν διάφοροι κινητήρες που έβγαιναν με μικρές βέβαια διαφορές.

πχ. Golf IV 1.8T GTI 150bhp ΠΗΓΗ: http://uk-mkivs.net/forums/p/115690/786306.aspx#786306

AGU KO3 TURBO, THROTTLE CABLE, -, Motronic M 3.8.5, 95 SUPER UNLEADED,

ARZ KO3 TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED

AUM KO3S (SPORT) TURBO, DRIVE BY WIRE, VVT, Motronic ME 7.5, 95 UNLEADED

ΕΡΩΤΗΣΗ 4:

Οι καινούργιοι κινητήρες (ARZ και AUM) με την καινούργια τουρμπίνα, το DRIVE BY WIRE που φαντάζομαι πως είναι το ηλεκτρόγκαζο και τα νέα συστήματα VVT και Motronic ME 7.5 φαντάζομαι είναι καλύτεροι από θέμα πχ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ αλλά μήπως βγάζουν προβλήματα; πχ. για το EPC που ανέφερα παραπάνω; (Το EPC έχει να κάνει ΚΑΙ με το ηλεκτρόγκαζο)

Γενικότερα το ηλεκτρόγκαζο πιστεύετε οτι είναι καλύτερο; Πολλοί λένε ξεκάθαρα ΟΧΙ!

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Τι θα μου προτείνατε να προτιμήσω από θέμα κυβικών (1.4, 1.6, 1.8T) και εξοπλισμού σε σχέση πάντα με το κόστος αγοράς και συντήρησης (Τέλη Κυκλοφορίας, Ασφάλεια, Service και Κατανάλωση). πχ. Το 1.8Τ σαφώς έχει ακριβότερα τέλη κυκλοφορία, αν δεν κάνω λάθος έχει αρκετά ακριβότερη ασφάλεια αφού συμπεριλαμβάνεται στα SPORT-TURBO αλλά τι γίνεται από θέμα service και κατανάλωσης από τη στιγμή που έχει το TURBO; Είναι τόσο πολύ πιο ακριβά; Επίσης το TURBO κάποια στιγμή θέλει αναγκαστικά αλλαγή; Υπάρχει κάποιος standard χρόνος ζωής ανάλογα με τα χιλιόμετρα ή είναι θέμα χρήσης;

Κάποια πράγματα που με μπέρδεψαν:

α) Υπάρχουν δύο διαφορετικά καντράν. Είναι ανάλογα με την έκδοση; Ποιες οι διαφορές τους;

β) Κάποια αυτοκίνητα έχουν κουμπί απενεργοποίησης του ESP και κάποια άλλα είτε δεν έχουν τίποτα, είτε έχουν λαμπάκι συναγερμού. Η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP υπάρχει σε κάποια συγκεκριμένη έκδοση ή επιλέγει αν θα έχει αυτός που το αγοράζει; Επίσης, είχα την εντύπωση οτι ο συναγερμός είναι στον standard εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα που δεν έχουν λαμπάκι συναγερμού, δεν έχουν συναγερμό;

γ) Έχω δει οτι με την ενεργοποίηση του συναγερμού και το κλείδωμα του αυτοκινήτου κλείνουν αυτόματα και τα παράθυρα. Αυτό πάει πακέτο με το κεντρικό κλίδωμα; το συναγερμό; είναι κάποιο extra της VW; ή κάποιας άλλης εταιρέιαςq πχ. Clifford

Υ.Γ. 1) Συγνώμη αν σας κούρασα! 2) Το ξέρω οτι είμαι ψείρας! ΧΑΧΑ! 3) Όποιος ξέρει και θέλει ας απαντήσει! Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Εγω πολλα πραγματα απο τεχνικα χαρακτηριστικα δεν γνωριζω.Καλα κανεις κα ιεισαι ψειρας εισαι ο εαυτο σου και σου αρεσει η λεπτομερια και το ωραιο.Προσωπικα εχω ενα Golf 6 TSi 122 Highline εκδοση 2010 για αυτο που εχω μετανιωσει ειναι οτι δεν πηρα αυτο με τα 160 και ισως και για την ηλιοροφη.Απο εκει και περα ειναι τι ζητας απο ενα αμαξι και ο τροπος που οδηγας.Καλη επιτυχια σε οτι ψαχνεις

Link to comment
Share on other sites

Δεν ανοιγουμε 2 ιδια θεματα

Sorry! Απλά έκανα EDIT! Κάπου μπερδεύτηκα μάλλον! Πάντως δεν έγινε επίτηδες!

Εγω πολλα πραγματα απο τεχνικα χαρακτηριστικα δεν γνωριζω.Καλα κανεις κα ιεισαι ψειρας εισαι ο εαυτο σου και σου αρεσει η λεπτομερια και το ωραιο.Προσωπικα εχω ενα Golf 6 TSi 122 Highline εκδοση 2010 για αυτο που εχω μετανιωσει ειναι οτι δεν πηρα αυτο με τα 160 και ισως και για την ηλιοροφη.Απο εκει και περα ειναι τι ζητας απο ενα αμαξι και ο τροπος που οδηγας.Καλη επιτυχια σε οτι ψαχνεις

Πολύ ωραίο και το 6άρι! Καλά είναι και τα 122 άλογα! Στην εποχή που είμαστε μια χαρά είναι! Να μην έχει και μεγάλη κατανάλωση! Η ηλιοροφή όμως για μένα είναι must! Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω αυτοκίνητο χωρίς ηλιοροφή! Την έχω συνηθίσει σε αυτό που έχω και δεν μπορώ να την στερηθώ! ΧΑΧΑ! Πάντως κοίταξε το! Ίσως μπαίνει τώρα!
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Rouleman σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση! Είσαι φοβερός! Πρέπει να είσαι πολύ ψαγμένος με το αυτοκίνητο!

Χρήσιμο TIP αυτό για τα λάδια! Δεν το ήξερα οτι μπορεί να έχει πιάσει κρούστα! Το δικό σου φντάζομαι δεν καίει! ΧΑΧΑ! AUM Power!

Το EPC απ' ό,τι λένε εδώ http://www.ibizamani...hp/t-10776.html μπορεί να είναι:

1. Βαλβίδα φρένων

2. Λάμπες φρένων

3. Καλωδίωση φρένων

4. Καλωδίωση ηλεκτρ. γκαζιού

5. Πεταλούδα γκαζιού

6. Αισθητήρας maf

7. Αισθητήρας στροφών

8. Ποτισεόμετρο γκαζιού

9. Εγκέφαλος κατεστραμένος

10. Καταλάθως ξεκούμπωμα στο σωληνάκι αναθυμιάσεων κινητήρα

Όσο για την εμφάνιση όντως είναι μεγάλο μπέρδεμα! Θέλει ψάξιμο!

Το 14άρι απορρίπτεται!

Το 18άρι είναι πιο οικονομικό εκτός πόλης; Ακόμα και με το TURBO;

Γενικότερα πάντως πιστεύω οτι είναι πως το οδηγείς το αυτοκίνητο!

Για αυτό με το ESP είσαι σίγουρος; Έχω την εντύπωση οτι όλα έχουν απλά δεν σου δίνεται η επιλογή να το απενεργοποιήσεις στα μικρού κυβισμού! Κάπου είχα διαβάσει οτι το κάνουν και στο καινούργιο Jetta αυτό! Και σαν δικαιολογία λένε οτι οι ιδιοκτήτες των λίγων κυβικών δεν είναι δραστήριοι οδηγοί και δεν τους ενδιαφέρει να απενεργοποιήσουν το ESP, ενώ αντίθετα μπαίνει πχ. στα GTI που οδηγοί είναι πιο δραστήριοι! ΧΑΧΑ! Καλό!

Άπ' ο,τι καταλαβαίνω απο τα λεγόμενά σου, κεντρικό κλείδωμα έχουν όλα, απλά παίζει να μην έχουν εργαστασιακό συναγερμό! Ο οποίος απ' ο,τι φαντάζομαι ενεργοποιείται και απενεργοποιείται μαζί με το κεντρικό κλείδωμα από το κλειδί. Είναι κάποια ένδειξη για αυτό αν το αυτοκίνητο έχει κανονικό κλειδί ή αυτό που ανοίγει σαν σουγιάς;

Ανεβάζω δυο φωτογραφίες! Με τα λεγόμενά σου και τα δύο είναι aftermarket! Σωστά; Άρα δεν υπάρχει κάποιο λαμπάκι συναγερμού όταν το αυτοκίνητο έχει συναγερμό απ' τη μάνα του! Έτσι δεν είναι;

Για το αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων λες οτι υπάρχει δυνατότητα μόνο μέσω συναγερμού. Εννοείς μόνο aftermarket ή μπορεί να υπάρχει ακόμα και με τον συναγερμό της μάνας του;

Αυτό με την odb θύρα το οποίο κλειδώνει τον εγκέφαλο άνεσης δεν το κατάλαβα...

post-22048-0-35834900-1330724007_thumb.j

post-22048-0-22598200-1330724008_thumb.j

Edited by nikosd87
Link to comment
Share on other sites

φιλε σε βλεπω κ@υ**μενο με τα 4αρια,παλιος κατοχος σε 4αρι 1.6 16V μοντελο 10/2001 και εγω τωρα εχω 5αρι tsi ειχα και 5αρι fsi,νομιζω πως το 4αρι ειναι το πιο αξιοπιστο golf,ημουν και ειμαι ακομη "ερωτευμενος" με το golf 4... οσο για το 1.8Τ ελπιζω να εχεις πατερα με βενζιναδικο.... οριστε μερικες φοτος πως ειχα κανει το 4αρι μου

14022010009.jpg

14022010010.jpg

14042010214.jpg

22052010368.jpg

Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε. Νομίζω ο rouleman σε κάλυψε αρκετά. Κοίτα και για diesel είναι η γνώμη μου. Δε θα με χάλαγε να έπαιρνα τώρα ενα τεσσάρι 4motion turbo diesel. Θα σου βγει κοντά στα 10000 για να είναι και σε καλή κατάσταση. Από θέμα εξοπλισμού καλό θα ήταν να πάρεις εισαγωγής όπως είπε και ο φίλος rouleman. Θα μπορούσες να κοίταγες να έχει και ηλιοροφή, θερμαινόμενα δερμάτινα ρεκάρο κτλ (δεν είναι σπάνια, συνήθως ειδικά στα εισαγωγής πάνε πακετάκι στον εξοπλισμό). Εάν βρεις κάποιο επετειακό και διαθέτεις τα χρήματα ακόμη καλύτερα (τα χτυπάνε λίγο παραπάνω στις τιμές). Πριν αγοράσεις κάποιο τεσσάρι, να τσεκάρεις καλά με τον μηχανικό σου όλο το μπροστά σύστημα από λαστιχάκια ζαμφορ και τυχόν τζόγους, κρεμαγιέρα, μπιλιοφορους μέσα έξω, φούσκες κτλ. Εκεί πονάνε πολύ τα τεσσάρια ειδικά αυτά που φοράνε μεγάλες ζάντες σκληρές αναρτήσεις αποστάτες κτλ. Όχι ότι είναι κάτι σοβαρό, απλα η αίσθηση στην οδήγηση εάν κάποιο από τα παραπάνω έχει πρόβλημα, είναι η μέρα με τη νύχτα. Από ηλεκτρικά συχνά προβλήματα είναι το βαλβιδάκι του φρένου, βαλβίδα EGR, αισθητήρες λ (τους οποίους αλλάζεις μόνο με γνήσιους για να είσαι ήσυχος), αισθητήρες στροφών κτλ. Αυτά σε ένα 4άρι αρχίζουν να βγαίνουν μετά τα 120000 χλμ. Να τσεκάρεις ότι λειτουργεί σωστά ο κλιματισμός και να δεις τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού καθώς και όλη τη γραμμή μεταφοράς αυτού για τυχόν διαρροές. Όλα αυτά στα λέω για να κόψεις από την τιμή αγοράς σε περίπτωση που ανακαλύψεις κάποιο τέτοιο πρόβλημα, καθώς τα περισσότερα δεν είναι λόγοι για να μην προχωρήσεις στην αγορά κάποιου αυτοκινήτου που κατά τα άλλα είναι σε καλή κατάσταση.

Για το λάδι το δικό μου καινούργιο ήταν 1.4 AXP, μου έκαψε λίγο λάδι μέχρι να τελειώσει το στρώσιμο και μετά εώς τα 170.000 χλμ δεν έκαιγε ούτε 100 ml από αλλαγή σε αλλαγή. Από τα 170000χλμ μέχρι τώρα (231000) φοράει 1.6 BCB μεταχειρισμένη φυσικά η οποία επίσης δεν μου καίει ιδιαίτερα λάδι. Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι πολλοί είχαν παράπονο σε αυτό το θέμα σε όλες τις εκδόσεις είτε βενζίνης ή πετρελαίου.

Πάρε το με το καλό και μετά εδώ είμαστε να βοηθήσουμε σε οτιδήποτε θέλεις.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Οντως το diesel ειναι η καλυτερη λυση απο πλευρα οικονομιας και αξιοπιστιας, φοβεροι κινητηρες!!, ιδιως αυτος με τα 150, ειναι πιστολι!!! και με 100€ βαζοντας ενα power box πριν την αντλια αναιβενεις 30 αλογα, αλλα ειναι λιγο απαγορευτικο λογω κυβισμου, 1900, ειναι σαν να εχεις 5αρι GTI...

Edited by Rouleman
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε. Νομίζω ο rouleman σε κάλυψε αρκετά. Κοίτα και για diesel είναι η γνώμη μου. Δε θα με χάλαγε να έπαιρνα τώρα ενα τεσσάρι 4motion turbo diesel. Θα σου βγει κοντά στα 10000 για να είναι και σε καλή κατάσταση. Από θέμα εξοπλισμού καλό θα ήταν να πάρεις εισαγωγής όπως είπε και ο φίλος rouleman. Θα μπορούσες να κοίταγες να έχει και ηλιοροφή, θερμαινόμενα δερμάτινα ρεκάρο κτλ (δεν είναι σπάνια, συνήθως ειδικά στα εισαγωγής πάνε πακετάκι στον εξοπλισμό). Εάν βρεις κάποιο επετειακό και διαθέτεις τα χρήματα ακόμη καλύτερα (τα χτυπάνε λίγο παραπάνω στις τιμές). Πριν αγοράσεις κάποιο τεσσάρι, να τσεκάρεις καλά με τον μηχανικό σου όλο το μπροστά σύστημα από λαστιχάκια ζαμφορ και τυχόν τζόγους, κρεμαγιέρα, μπιλιοφορους μέσα έξω, φούσκες κτλ. Εκεί πονάνε πολύ τα τεσσάρια ειδικά αυτά που φοράνε μεγάλες ζάντες σκληρές αναρτήσεις αποστάτες κτλ. Όχι ότι είναι κάτι σοβαρό, απλα η αίσθηση στην οδήγηση εάν κάποιο από τα παραπάνω έχει πρόβλημα, είναι η μέρα με τη νύχτα. Από ηλεκτρικά συχνά προβλήματα είναι το βαλβιδάκι του φρένου, βαλβίδα EGR, αισθητήρες λ (τους οποίους αλλάζεις μόνο με γνήσιους για να είσαι ήσυχος), αισθητήρες στροφών κτλ. Αυτά σε ένα 4άρι αρχίζουν να βγαίνουν μετά τα 120000 χλμ. Να τσεκάρεις ότι λειτουργεί σωστά ο κλιματισμός και να δεις τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού καθώς και όλη τη γραμμή μεταφοράς αυτού για τυχόν διαρροές. Όλα αυτά στα λέω για να κόψεις από την τιμή αγοράς σε περίπτωση που ανακαλύψεις κάποιο τέτοιο πρόβλημα, καθώς τα περισσότερα δεν είναι λόγοι για να μην προχωρήσεις στην αγορά κάποιου αυτοκινήτου που κατά τα άλλα είναι σε καλή κατάσταση.

Για το λάδι το δικό μου καινούργιο ήταν 1.4 AXP, μου έκαψε λίγο λάδι μέχρι να τελειώσει το στρώσιμο και μετά εώς τα 170.000 χλμ δεν έκαιγε ούτε 100 ml από αλλαγή σε αλλαγή. Από τα 170000χλμ μέχρι τώρα (231000) φοράει 1.6 BCB μεταχειρισμένη φυσικά η οποία επίσης δεν μου καίει ιδιαίτερα λάδι. Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι πολλοί είχαν παράπονο σε αυτό το θέμα σε όλες τις εκδόσεις είτε βενζίνης ή πετρελαίου.

Πάρε το με το καλό και μετά εδώ είμαστε να βοηθήσουμε σε οτιδήποτε θέλεις.

Φιλε archon (off topic) 1oν) ποσο σου βγηκε η μετατροπη σε 1,6,με τι κριτηρια διαλεξες κινητηρα και 2ον) απο που προτεινειεις να αρχισω στο περιβοητο θεμα του τζογου στο μπροστινο συστημα (τρεμει ολο το τιμονι σε ανωμαλο εδαφος και μετα τα 140)

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

Φιλε archon (off topic) 1oν) ποσο σου βγηκε η μετατροπη σε 1,6,με τι κριτηρια διαλεξες κινητηρα και 2ον) απο που προτεινειεις να αρχισω στο περιβοητο θεμα του τζογου στο μπροστινο συστημα (τρεμει ολο το τιμονι σε ανωμαλο εδαφος και μετα τα 140)

Η μετατροπή μου πήγε κοντά στα 1500 ευρώ πριν από σχεδόν 3 χρόνια. Ο λόγος που έγινε η αλλαγή κινητήρα ήταν επειδή έσπασε ο ιμάντας αφού είχε 110.000 χλμ και εγώ όλο θα τον αλλαζα και προφανώς ποτέ δεν πρόλαβα λολ. Η επιλογή του κινητήρα έγινε με βάση τα πολύ καλά σχόλια που είχα ακούσει/διαβάσει για τον BCB και ότι έβγαζε στην πράξη κοντά στα 110 με 115 άλογα . Πάντα σκεφτόμουν για τον 1.8Τ αλλά όταν έφτασε η ώρα της αλλαγής, μόλις είχα αποκτήσει την κόρη και κάθισα και υπολόγισα τα έξοδα και της μετατροπής που ήταν σχεδόν 3πλά, αλλά και συντήρησης και αποφάσισα να μη το κάνω.

Ο BCB που βρήκα ήταν σε εξαιρετική κατάσταση αλλά στην τιμή που σου ανέφερα παραπάνω ήταν μόνο ο κινητήρας, τα εργατικά και ένα υποτυπώδες σερβις. Η μετατροπή για να ήταν σωστή έπρεπε να αλλαχτεί ο εγκέφαλος και η πεταλούδα με τα αντίστοιχα του BCB και να μπουν τεσσερις πολλαπλασιαστές, και αυτά είναι τα βασικά γιατί κανονικά έπρεπε να αλλαχθούν και άλλα όπως πχ η εξάτμιση (η οποία είναι η ίδια από τότε που πήρα το αυτοκίνητο και έχει 230 χιλιάδες χλμ χωρίς να έχει το παραμικρό πρόβλημα)κτλ. Εγώ δεν άλλαξα τίποτα. Είμαι με τον ίδιο εγκέφαλο με τη χαρτογράφηση του 1.4 με έναν πολλαπλασιαστή με την ίδια πεταλούδα, με την ίδια πολλαπλη κτλ. Παρόλαυτά το όλο σύνολο μέχρι σήμερα δουλεύει ανέλπιστα καλά.

Όσο για το πρόβλημά σου. Τρέμει μόνο το τιμόνι ή τα πάντα? Δηλαδή ο επιλογέας τον ταχυτήτων δεν τρέμει καθόλου? Στο δάπεδο δεν νιώθεις τρέμουλο στα πόδια?

Προφανώς και έχεις κάνει ζυγοστάθμιση, απλά το αναφέρω σαν πρώτη λύση. Μετά πρέπει να δεις αν το τρέμουλο αυτό στο κάνει μόνο πατώντας το γκάζι? Μήπως όταν αφήνεις το γκάζι ή όταν βγάζεις ταχύτητα σταματάει? Αν ισχύουν τα παραπάνω έχεις θέμα με τη μετάδοση και είναι μάλλον θέμα μπιλιοφόρων (σχετικά οικονομική η αλλαγή του ενός). Πάντως δεν νομίζω οι τζόγοι να προκαλούν το τρέμουλο στο τιμόνι. Να προκαλούν χαλαρή αίσθηση και να μη σου εμπνεει σιγουριά το τιμόνι ναι. καθώς και χτυπήματα σε χαμηλές ταχύτητες κατά το στρίψιμο, αλλά σίγουρα όχι τρέμουλο. Εάν δεν είναι αυτά που σου είπα ίσως είναι μουαγιέ ρουλεμαν κτλ, αλλά είναι σπάνιο στα 4άρια μας. Από ζάντες σε τι κατάσταση είσαι?

Sry για το offtopic. Αν θέλεις ane mkiv συνεχίζουμε με πμ.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα...

Για να έχει κεντρικό κλείδωμα πρέπει να έχει ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, για να έχει +ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ πρέπει να έχει +ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ-ΠΛΑΚΕΤΑ και θα ελέγχεται είτε από το κουμπάκι του κανονικού κλειδιού είτε από το κλειδί-σουγιάς.

Κι αν έχει κλειδί-σουγιά πάει να πει οτι έχει και συναγερμό απ' τη μάνα του! Σωστά; Αλλιώς γιατί να έχει κλειδί-σουγια;

Έχω δει σε Golf να κλείνουν τα παράθυρα αυτόματα κλειδώνοντας το αυτοκίνητο γυρνώντας τέρμα το κλειδί!

Αυτό γίνεται με πρόσθετο μηχανισμό; Και για τον τηλεχειρισμό αυτού μαζί με το συναγερμό; Άλλος μηχανισμός;

Ήμαρτον! Έχω μπερδευτεί!

Για να έχω δηλαδή ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ+ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ πρέπει να έχω εκτός από τον συναγερμό άλλους 2 μηχανισμούς (ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ+ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ) και για να έχω και ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ άλλοι δύο μηχανισμοί... (ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ+ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ). Έτσι πάει;;

Αλήθεια όλα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους; Γίνονται όλα αυτά με 1 κουμπί; Και για να γίνονται όλα αυτά τι θα πρέπει να έχει σίγουρα το αυτοκίνητο απ' τη μάνα του; Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε. Νομίζω ο rouleman σε κάλυψε αρκετά. Κοίτα και για diesel είναι η γνώμη μου. Δε θα με χάλαγε να έπαιρνα τώρα ενα τεσσάρι 4motion turbo diesel. Θα σου βγει κοντά στα 10000 για να είναι και σε καλή κατάσταση. Από θέμα εξοπλισμού καλό θα ήταν να πάρεις εισαγωγής όπως είπε και ο φίλος rouleman. Θα μπορούσες να κοίταγες να έχει και ηλιοροφή, θερμαινόμενα δερμάτινα ρεκάρο κτλ (δεν είναι σπάνια, συνήθως ειδικά στα εισαγωγής πάνε πακετάκι στον εξοπλισμό). Εάν βρεις κάποιο επετειακό και διαθέτεις τα χρήματα ακόμη καλύτερα (τα χτυπάνε λίγο παραπάνω στις τιμές). Πριν αγοράσεις κάποιο τεσσάρι, να τσεκάρεις καλά με τον μηχανικό σου όλο το μπροστά σύστημα από λαστιχάκια ζαμφορ και τυχόν τζόγους, κρεμαγιέρα, μπιλιοφορους μέσα έξω, φούσκες κτλ. Εκεί πονάνε πολύ τα τεσσάρια ειδικά αυτά που φοράνε μεγάλες ζάντες σκληρές αναρτήσεις αποστάτες κτλ. Όχι ότι είναι κάτι σοβαρό, απλα η αίσθηση στην οδήγηση εάν κάποιο από τα παραπάνω έχει πρόβλημα, είναι η μέρα με τη νύχτα. Από ηλεκτρικά συχνά προβλήματα είναι το βαλβιδάκι του φρένου, βαλβίδα EGR, αισθητήρες λ (τους οποίους αλλάζεις μόνο με γνήσιους για να είσαι ήσυχος), αισθητήρες στροφών κτλ. Αυτά σε ένα 4άρι αρχίζουν να βγαίνουν μετά τα 120000 χλμ. Να τσεκάρεις ότι λειτουργεί σωστά ο κλιματισμός και να δεις τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού καθώς και όλη τη γραμμή μεταφοράς αυτού για τυχόν διαρροές. Όλα αυτά στα λέω για να κόψεις από την τιμή αγοράς σε περίπτωση που ανακαλύψεις κάποιο τέτοιο πρόβλημα, καθώς τα περισσότερα δεν είναι λόγοι για να μην προχωρήσεις στην αγορά κάποιου αυτοκινήτου που κατά τα άλλα είναι σε καλή κατάσταση.

Για το λάδι το δικό μου καινούργιο ήταν 1.4 AXP, μου έκαψε λίγο λάδι μέχρι να τελειώσει το στρώσιμο και μετά εώς τα 170.000 χλμ δεν έκαιγε ούτε 100 ml από αλλαγή σε αλλαγή. Από τα 170000χλμ μέχρι τώρα (231000) φοράει 1.6 BCB μεταχειρισμένη φυσικά η οποία επίσης δεν μου καίει ιδιαίτερα λάδι. Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι πολλοί είχαν παράπονο σε αυτό το θέμα σε όλες τις εκδόσεις είτε βενζίνης ή πετρελαίου.

Πάρε το με το καλό και μετά εδώ είμαστε να βοηθήσουμε σε οτιδήποτε θέλεις.

Καλησπέρα! Ίσως τα DIESEL είναι καλύτερα σε διάφορα θέματα αλλά είναι δυσεύρετα και αρκετά ακριβότερα! Τώρα όσο για το θέμα εισαγωγής δεν το έχω ψάξει καθόλου αλλά φαντάζομαι οτι πιο εύκολα εμπιστεύεσαι κάποιον ιδιώτη από Ελλάδα που μπορείς να πας το αυτοκίνητο να το ελέγξει κάποιος μηχανικός παρά ένα αυτοκίνητο εισαγωγής που δεν ξέρεις απο ποιον και τι έχει περάσει...

Για ηλιοροφή θα το κοιτάξω σίγουρα! Τα δερμάτινα καθίσματα δεν μου αρέσουν καθόλου! Τη θέρμανση στα καθίσματα την θεωρώ άχρηστη! Το checkάρισμα στο μηχανικό θα γίνει σίγουρα αλλά δεν ξέρω κατα πόσον είναι εφικτό και για το μηχανικό να βρει τυχόν κρυμμένα προβλήματα! (πχ. σπασμένη-χαλασμένη τουρμπίνα) Σίγουρα όλα φτιάχνονται αλλά το θέμα είναι να μην υπάρχει κάποιο σοβαρό και ακριβό στην επισκευή πρόβλημα! Τουλάχιστον να το βρω και να κατεβάσουμε την τιμή αγοράς όπως λες κι εσύ! ΧΑΧΑΧΑ!

Edited by nikosd87
Link to comment
Share on other sites

Κεντρικό κλείδωμα νομίζω πως έχουν όλα τα τεσσάρια. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Σίγουρα πάντως έχουν όλα μετά το 2001. Τα παράθυρα με το κράτημα του κλειδιού κλείνουν σε όλα όσα έχουν κεντρικό κλείδωμα. Δεν νομίζω ότι η ύπαρξη του κλειδιού τύπου σουγιά δείχνει σίγουρα ότι υπάρχει και εργοστασιακός συναγερμός. Για το κλείσιμο των παραθύρων με τηλεχειρισμό, νομίζω ότι δεν γίνεται σε αυτά που έχουν εργοστασιακό τηλεχειρισμό. Υπάρχει ένα καλώδια της kufatec νομίζω που φλασάρεις μέσω obd τη λειτουργία για αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων, αλλά είναι αρκετά ακριβό και φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά σε ένα αυτοκίνητο. Άλλος τρόπος κωδικοποίησης μέσω obd δεν γνωρίζω να υπάρχει. Σίγουρα κυκλοφορούν universal modules για το αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων με κόστος 20 με 30 ευρώ, δεν ξέρω όμως τι παίζει με τον εργοστασιακό τηλεχειρισμό και πώς προγραμματίζεται αυτός ώστε να συνεργάζεται με το κλείσιμο των παραθύρων.

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Κεντρικό κλείδωμα νομίζω πως έχουν όλα τα τεσσάρια. Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος. Σίγουρα πάντως έχουν όλα μετά το 2001. Τα παράθυρα με το κράτημα του κλειδιού κλείνουν σε όλα όσα έχουν κεντρικό κλείδωμα. Δεν νομίζω ότι η ύπαρξη του κλειδιού τύπου σουγιά δείχνει ότι υπάρχει και εργοστασιακός συναγερμός. Για το κλείσιμο των παραθύρων με τηλεχειρισμό, νομίζω ότι δεν γίνεται σε αυτά που έχουν εργοστασιακό τηλεχειρισμό. Υπάρχει ένα καλώδια της kufatec νομίζω που φλασάρεις μέσω obd τη λειτουργία για αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων, αλλά είναι αρκετά ακριβό και φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά σε ένα αυτοκίνητο. Άλλος τρόπος κωδικοποίησης μέσω obd δεν γνωρίζω να υπάρχει. Σίγουρα κυκλοφορούν universal modules για το αυτόματο κλείσιμο των παραθύρων με κόστος 20 με 30 ευρώ, δεν ξέρω όμως τι παίζει με τον εργοστασιακό τηλεχειρισμό και πώς προγραμματίζεται αυτός ώστε να συνεργάζεται με το κλείσιμο των παραθύρων.

Ο σουγιάς δηλαδή είναι για θέμα ομορφιάς; Γιατι τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος γίνεται και από το κανονικό κλειδί. Έτσι δεν είναι;
Link to comment
Share on other sites

Ο σουγιάς δηλαδή είναι για θέμα ομορφιάς; Γιατι τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος γίνεται και από το κανονικό κλειδί. Έτσι δεν είναι;

Όχι. Στοο απλό κλειδί με το όμορφο μπλέ κουμπάκι το κουμπάκι είναι απλά φακός για να βρίσκεις την τρύπα στο σκοτάδι :pardon:. Αυτό είναι σίγουρο γιατί και εγώ τέτοιο είχα. Όμως για να μη σε μπερδέψω και άλλο, ίσως υπάρχει και κάποιο άλλο κλειδί χώρις να είναι σουγιάς, το οποίο να έχει τηλεχειρισμό, πάντως δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο. Είμαι 95% σίγουρος ότι το 2003 ένα φιλαράκι που είχε πάρει την έκδοση pacific και είχε τηλεχειρισμό με σουγιά δεν είχε συναγερμό.

Πάντως να ξέρεις ότι οι περισσότεροι aftermarket συναγερμοί μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να λειτουργούν με το εργοστασιακό χειριστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Στοο απλό κλειδί με το όμορφο μπλέ κουμπάκι το κουμπάκι είναι απλά φακός για να βρίσκεις την τρύπα στο σκοτάδι :pardon:. Αυτό είναι σίγουρο γιατί και εγώ τέτοιο είχα. Όμως για να μη σε μπερδέψω και άλλο, ίσως υπάρχει και κάποιο άλλο κλειδί χώρις να είναι σουγιάς, το οποίο να έχει τηλεχειρισμό, πάντως δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο. Είμαι 95% σίγουρος ότι το 2003 ένα φιλαράκι που είχε πάρει την έκδοση pacific και είχε τηλεχειρισμό με σουγιά δεν είχε συναγερμό.

Πάντως να ξέρεις ότι οι περισσότεροι aftermarket συναγερμοί μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να λειτουργούν με το εργοστασιακό χειριστήριο.

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Έχεις δίκιο!! Τώρα το θυμήθηκα! Πως μου είχε κολλήσει οτι το κουμπάκι αυτό είναι τηλεχειρισμος;; Άρα το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να έχει μαγνητικές κλειδαριές με κεντρικό κλείδωμα που εσύ λες οτι όλα τα 4άρια έχουν και όλα τα υπόλοιπα (ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ+ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ) γινονται με ξεχωριστές πλακέτες μέσω του συναγερμού!
Link to comment
Share on other sites

Δες και αυτό http://www.cevertse.nl/vds/vds.html

Αυτό βέβαια δεν είναι μέσω συναγερμού και ίσως κλειδώσει τον εγκέφαλο άνεσης. Αυτό που μου έλεγε πριν ο Rouleman! Πάντως υπάρχουν άπειρα πράγματα που μπορείς να κάνεις στο αυτοκίνητο! ΧΑΧΑΧΑ! Είδες τα υπόλοιπα πράγματα που έχει κάνει το παλικάρι;

Edited by nikosd87
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο κατα την γνωμη μου να κοιταξεις να βρεις ενα οσο το δυνατον σε καλυτερη κατασταση αυτοκινητο για να εχεις απροβληματιστα χιλιομετρα(οσο γινεται).Ο εξοπλισμος ειναι πανω κατω ο ιδιος . Εγω για αυτο που εχω σκυλομετανιωσει ειναι που δεν το πηρα με clima ουτε καν ac.Ειχα τοση τρελα να παρω αυτο το golf τοτε (1999) που δεν κοιταξα τιποτα ουτε καν το πιο βασικο για την ελλαδα το κλιμα. Σιγουρα ομως δεν μετανιωσα ουτε στιγμη που το πηρα ακομα και τωρα μετα απο ακριβως 13χρονια οσα κι αν μου εβγαλε ( σαζμαν πριν απο 6 μηνες ,θελουν προσοχη,παραθυρα, λαδια ,ειναι σκετη φριτεζα, κοπαναει λιγο το μπροστινο συστημα, αλλα θα το φτιαξω κι αυτο). Κλειδι σουγια εβαλα ιμιτασιον και δουλευει αψογα δεν εχω συναγερμο και συστημα να ανεβαζει τα παραθυρα οταν κλειδωνω. Εχε ομως υποψιν σου οτι τα αυτοκινητα μας εχουν πολλα ηλεκτρονικα, ενα σκασμο εγκεφαλους,can bus και modules οπωτε αν θελησεις κατι να τροποποιησεις να περιμενεις διαμαρτυρια του αυτοκινητου σου. Συγνωμη αν σε απογοητευω αλλα ψαξε να ειναι καλο μηχανολογικα να μην εχει σοβαρα προβληματα να μην ειναι χτυπημενο και διαλεξε οτι κινητηρα μπορεις να συντηρησεις(σε λιγο και ο 1.8τ θα ειναι ειδος πολυτελειας με τα σαινια που μας κυβερνανε) . Σου ευχομαι να το βρεις συντομα και γουσταρεις τις ατελειωτες βολτες σου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Νικο κατα την γνωμη μου να κοιταξεις να βρεις ενα οσο το δυνατον σε καλυτερη κατασταση αυτοκινητο για να εχεις απροβληματιστα χιλιομετρα(οσο γινεται).Ο εξοπλισμος ειναι πανω κατω ο ιδιος . Εγω για αυτο που εχω σκυλομετανιωσει ειναι που δεν το πηρα με clima ουτε καν ac.Ειχα τοση τρελα να παρω αυτο το golf τοτε (1999) που δεν κοιταξα τιποτα ουτε καν το πιο βασικο για την ελλαδα το κλιμα. Σιγουρα ομως δεν μετανιωσα ουτε στιγμη που το πηρα ακομα και τωρα μετα απο ακριβως 13χρονια οσα κι αν μου εβγαλε ( σαζμαν πριν απο 6 μηνες ,θελουν προσοχη,παραθυρα, λαδια ,ειναι σκετη φριτεζα, κοπαναει λιγο το μπροστινο συστημα, αλλα θα το φτιαξω κι αυτο). Κλειδι σουγια εβαλα ιμιτασιον και δουλευει αψογα δεν εχω συναγερμο και συστημα να ανεβαζει τα παραθυρα οταν κλειδωνω. Εχε ομως υποψιν σου οτι τα αυτοκινητα μας εχουν πολλα ηλεκτρονικα, ενα σκασμο εγκεφαλους,can bus και modules οπωτε αν θελησεις κατι να τροποποιησεις να περιμενεις διαμαρτυρια του αυτοκινητου σου. Συγνωμη αν σε απογοητευω αλλα ψαξε να ειναι καλο μηχανολογικα να μην εχει σοβαρα προβληματα να μην ειναι χτυπημενο και διαλεξε οτι κινητηρα μπορεις να συντηρησεις(σε λιγο και ο 1.8τ θα ειναι ειδος πολυτελειας με τα σαινια που μας κυβερνανε) . Σου ευχομαι να το βρεις συντομα και γουσταρεις τις ατελειωτες βολτες σου.
Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο! Απλά θέλω να κάνω όσο καλύτερη επιλογή μπορώ! Δεν θέλω να βιαστώ να το πάρω και μετα να το μετανιώσω που δεν έχει πχ. AIR-CONDITION ή ESP. Σε αυτό που λες βέβαια έχεις απόλυτο δίκιο! Όσο πιο πολλά ηλεκτρονικά έχει το αυτοκίνητο τόσο πιο ευάλωτο είναι! Στο τέλος θα κοιτάξω μόνο να μην είναι χτυπημένο, να έχει λίγα χιλιόμετρα και γενικά να είναι μηχανικά καλό και ΟΧΙ τα ηλεκτρονικά... Απλά θέλω να ξέρω τι παίζει και να τα "απορρίψω" εγώ και όχι να μάθω εκ των υστέρων οτι υπήρχε κάτι χρήσιμο και με λίγα παραπάνω χρήματα θα μπορούσα να το πάρω! Με λίγα λόγια θέλω να είμαι σίγουρος για την επιλογή μου και να μην το μετανιώσω.
Link to comment
Share on other sites

Guest Rouleman

Δες και αυτό http://www.cevertse.nl/vds/vds.html

χμμμ...αυριο θα το προσπαθισω, και ημουν ετοιμος να παραγκειλω απο το ebay μια φυσα προγραμματισμου για τα παραθυρα με 40€, το πολυ πολυ να τα κανω ολα π@@@@@α και μετα να αλαξω εγγεφαλο ανεσης!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.