Jump to content
gp57

Αλλαγή Κινητήρα Vw Gti

Recommended Posts

Σκέπτομαι να αλλάξω τον δίλιτρο κινητήτα του VW GTI DSG/2006 με αλλον, 1.4Τ για να μειώσω κυρίως τα τέλη κυκλοφορίας. Έχετε υπ' όψη σας εαν:

- γίνεται τεχνικά?

- μπορώ να το δηλώσω (υπ. συγκοινωνιών και ΔΟΥ) και να μειωθούν τα τέλη, τεκμήριο και εκδοθεί νέα αδεια κυκλοφορίας?

- 1.4Τ 122 hp ή 1.4T 160T?

- Κόστη?

- Συστάσεις για εξειδικευμένα, καλά συνεργεία με εμειρία?

- Τι να προσέξω?

- ......

Ευχαριστώ,

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που ειμαι κατοχος ενοσ gti v εδω και 5-6 χρονια καταλαβαινω απολυτως την ερωτηση σου και το κοστος συντηρησης του αυτοκινητου σου. Θα σου θεσω το ερωτημα διαφορετικα μιας και αυτη την σκεψη την εχουμε κανει σιγουρα πολλοι εδω μεσα!!!!βεβαια ελαχιστοι τολμησαν να το κανουν...Νομιζω πριν λιγο καιρο ενα μελος το εκανε αλλα δεν θυμαμαι το ονομα του!!!κανε ενα search....θυμαμαι ο φιλος ειχε πει ( δεν θελω να πληρωνω αλλο τον βενιζελο....) καταλαβαινεις!!!!

Ερωτηση .. Θες να κρατησεις ενα gti ( εξωτερικα και μονο...) και να εχεις μοτερ απο κατοτερο μοντελο???λογικο λογω οικονομικων... το κοστος εαν θυμαμαι του φιλου ηταν περιπου 7000 ευρω κομπλε... Αξιζει????Ποτε θα τα κανεις αποσβεση με 660 ευρω τελη αντι για 220 το χρονο???

Η εφορια εχει τεκμηριο 8800 εαν θυμαμαι καλα για το διλιτρο και περιπου 6000 για το 1.4??Δεν μπορεις να τα δικαιολογησεις απο την δουλεια σου???Λεμε τωρα!!!εσυ κσερεις καλυτερα!!!Αντε και δεν το δικαιολογεις λεμε τωρα.. Τα 2800 διαφορα ποσο εφορια θα πληρωσεις???Αξιζει????ποτε θα κανεις αποσβεση και απο αυτο??

Αλλη ερωτηση. Η διαφορα στην ασφαλεια αντε να ειναι 60 ευρω το εξαμηνο..αρα 120 το χρονο!!!Ειναι μεγαλη η διαφορα???Εγω παντως 230 το εξαμηνο δινω. Τα 1.4 ποσο πληρωνουν να μας που οι φιλοι ???

Κατι τελευταιο. Αφου σου αρεσει το λοοκ το gti ( λογικο) μηπως ειναι καλυτερα να γλιτωσεις ρε αδερφε τις μετατροπεσ και να χασεις και κανα 2 χιλιαρικα στην μεταπωληση και να παρεις ενα gt- tsi??Και καντο λοοκ gti??? φτηνοτερα θα σου ερθει!!!! ( μετακσυ μας θεωρω καγκουρια ενα αμαξι να ειναι tsi kai να δειχνει gti oso ενα gti να φοραει κινητηρα tsi)....Proσωπικα και τα 3 ειναι πολυ ομορφα και ειναι και vw.. Ta λατρευω τα τσι, γτ και γτι. το ιδιο πραγμα ειναι...

Παντα φιλικα ( αποψη μου χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν) Τα γουστα πληρωνονται!!κΑι οταν δεν μπορουμε ( λογω οικονομικων ας τα βαλουμε στην ακρη για λιγο...δεν ειναι κακο!!!!κριση εχουμε ολοι μας...

Link to comment
Share on other sites

Όντως, σε λάθος ενότητα. Νόμιζα ότι έγραφα στην ενότητα κινητήρα...

Όπως σε λάθος εποχή ένα Gti στα χέρια μου, για οικονομικούς λόγους. Θα μου λείψει το χαμόγελο όταν το οδηγώ. Είναι το δεύτερο GTI που οδηγώ μετά απο το πρώτο μου, 1986-1989 (σε άλλη χώρα) . Καμία σχέση με την διατήρηση της εμφάνισης για λόγους εντυπωσιασμού... Απλά, δεν κατάφερα να το πουλήσω.

Link to comment
Share on other sites

σε καταλαβαινω απολυτως για το χαμογελο που λες!!!ειδικα μετα τα 230 νιωθεις καπως επειδη δεν καταλαβαινεις οτι τα πας αυτα τα χιλιομετρα με τετοια ευκολια και σταθεροτητα!!!!!αλλα και μετατροπη να κανεις παλι το χαμογελ σου θα το χασεις!!!!! βγαλε την χρονια αμα μπορεις και του χρονου παρεδωσε πινακιδες!!!ειναι κριμα να το σκοτωσεις!!!!απλα δεν υπαρχει αυτο το αμαξι το ξερω!!!!μας φαγανε τα τεκμηρια!!!!

Edited by georgeslow
Link to comment
Share on other sites

Aν δεν κανω λαθος υποκυβισμος δεν γινετε να δηλωθει στα χαρτια οποτε μικροτερο μοτερ αν θα βαλεις θα κερδισεις μονο σε καταναλωση.Δεν νομιζω οτι αξιζει να πληρωνεις για διλιτρο κ να χεις 1.4αρι.

Link to comment
Share on other sites

file toumpano kai εγω το ηξερα αυτο αλλα καποιοσ το εχει κανει νομιμα εδω οποτε μαλον γινεται...Νομιζω οτι ο υποκυβισμος δεν γινοταν δεκτος απο το υπουργειο λογω ασφαλειας του αυτοκινητου αλλα τι διαφορα εχει η καροτσα του τσι,γτ και γτι?το ιδιο ειναι...ισα ισα το αναποδο δεν επρεπε να γινεται αποδεκτο!!!!!αλλα τι να πεις!!!!υπουργειο ειναι αυτο!!!!

Link to comment
Share on other sites

file toumpano kai εγω το ηξερα αυτο αλλα καποιοσ το εχει κανει νομιμα εδω οποτε μαλον γινεται...Νομιζω οτι ο υποκυβισμος δεν γινοταν δεκτος απο το υπουργειο λογω ασφαλειας του αυτοκινητου αλλα τι διαφορα εχει η καροτσα του τσι,γτ και γτι?το ιδιο ειναι...ισα ισα το αναποδο δεν επρεπε να γινεται αποδεκτο!!!!!αλλα τι να πεις!!!!υπουργειο ειναι αυτο!!!!

Οτι εχει γινει δεν το αμφισβητω.Οπως επισης εχω γνωστο που μπορει να σου δηλωσει στο υπουργειο οτι εχει λιγοτερα κυβικα και να πληρωνεις λιγοτερα τελη κυκλοφοριας οπου κ αυτο εχει γινει.Την κακια ωρα ομως δεν θα σε καλυψει καμμια ασφαλεια χωρια οτι θα διωκεσαι ποινικα για κατι που στην ουσια ειναι παρανομο.Κατα την γνωμη μου μην το σκεφτεσαι καθολου ειναι παρανομο.Η ευθυνη δικια σου.
Link to comment
Share on other sites

Με το αναλογο μαλλι ολα γινονται στα χαρτια ...απλα παιρνεις ενα ρισκο ! Εχω και εγω εναν συναδελφο εκει που δουλευω τωρα οπου το 2009 πηγε και πηρε ενα λευκο gti ed 30 dsg-ηλιοροφη++++ με πολλα extra ... οντως πολυτεκνος ...και τωρα του εβγαλαν πινακιδες ..το κριμα ειναι οτι εχει κατω απο 20.000 χιλιομετρα και ειναι τζιτζι με δερματα εργοστασιακα ηλεκτρικα πακετα και ολα αυτα τα εξωτικα ...δεν θα το πουλησει αλλα θα περιμενει λεει 2-3 χρονια μηπως αλλαξουν τα πραγματα ....

Η νοοτροπια του Ελληνα βεβαια δεν περναει απυροβλητη οπου θελει με εισοδημα 15.000 ευρω να εχει αυτοκινητο που κανει 40 ...και σπιτι με δανειο των 200.000 ευρω ...

Καλη δυναμη σε οσους την πατησαν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.