Jump to content
pzogr

Epc & Λαμπάκι Κινητήρα

Recommended Posts

Σήμερα κατά τη διάρκεια διαδρομής άναψε για 1 δευτερόλεπτο περίπου η ένδειξη EPC και το λαμπάκι του κινητήρα, που σχετίζεται μάλλον με πρόβλημα καύσης του κινητήρα. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο "έκοψε" απότομα.

Αυτό όμως ήταν πολύ παροδικό έγινε 2 φορές και στην υπόλοιπη διαδρομή δεν υπήρξε πρόβλημα.

Προφανώς θα το πάω για έλεγχο.

Παράλληλα πριν από 3-4 μέρες, αιφνιδίως - χωρίς κανένα προειδοποιητικό σημάδι πχ "τεμπέλικη" εκκίνηση του κινητήρα - το αυτοκίνητο "έμεινε" από μπαταρία και κάλεσα την οδική βοήθεια για να το βάλω μπροστά. Σε έλεγχο που έγινε στη μπαταρία βρέθηκε χαμηλότερη τάση από τη φυσιολογική, αλλά έδειξε ότι φορτίζει κανονικά. Γι'αυτό είπαμε να μην την αλλάξουμε ακόμα, αλλά να κάνουμε ένα νέο έλεγχο σε λίγες μέρες για να δούμε αν φορτίστηκε πλήρως ή θα χρειαστεί αλλαγή τελικά.

Η πτώση τι ης μπαταρίας μπορεί να έχει σχέση;

Το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά σχεδόν από το Σεπτέμβριο του 2009 οπότε και αγοράστηκε και έχει κάνει σχεδόν 40.000 Km. Βενζίνη βάζω κατά 80% από το ίδιο βενζινάδικο (και στο τελευταίο γέμισμα επίσης) και δεν είχα προβλήματα μέχρι τώρα...

Καμμία σκέψη για τα λαμπάκια; Ποιά ενδεχόμενα υπάρχουν;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα. Είχα κι εγώ ένα θέμα με το EPC.(Electronic Power Control) Μετά απο λίγο ψάξιμο,βρήκα οτι η ένδειξη αυτή ανάβει απο 2 αιτίες. Είτε απο καμμένο λαμπάκι STOP, είτε απο χαλασμένο μπουτόν φρένου(κάτω απο το πεντάλ του φρένου) Στη δική μου περίπτωση είχε ραγίσει το κρύσταλλο του φαναριού και είχε πάρει υγρασία το φανάρι με αποτέλεσμα να κάνει την πλακέτα του φαναριού χάλια. Τώρα για το λαμπάκι του κινητήρα δεν ξέρω να σου πω. Για αρχή ξεκίνα απο αυτά τα απλά. Επίσης όταν μου άναβε το EPC, έμπαινε σε safe mode και δεν τούρπμιζε καθόλου το αυτοκίνητο, όυτε 0 bar. Μόλις έσβηνες και ξανάναβες το αυτοκίνητο όλα κομπλέ.

Edited by silver_golf
Link to comment
Share on other sites

Αυτο απαιτεί διαγνωστικό ελεγχο για να μπορει κάποιος να σου πει τι ακριβως γινεται, αν εχεις vagcom κανε ενα σκαν και πες μας τα λαθη, αν δεν εχεις πήγαινε το στο συνεργείο σου για ελεγχο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας παιδιά,έχω το passat 1.6 fsi.Το ίδιο πρόβλημα το είχα πάθει και εγώ πριν 1,5 χρόνο περίπου μετά από ένα ταξίδι στην Κατερίνη.Όταν επέστρεψα και καθώς οδηγούσα για την δουλειά το αμάξι τα έπαιξε,1200 με 1300 στροφές το πολύ και μου είχε ανάψει το λαμπάκι ΕΡC και το λαμπάκι του κινητήρα,για καλή μου τύχη ήμουν 500 μέτρα από την αντιπροσωπία.Όταν ο μηχανικός έβαλε το διαγνωστικό μας έβγαλε πρόβλημα στα καύσιμα.Μετά από αυτό μόνο 100στάρα και από δικό μου βενζινά τεσταρισμένο.Όπως είπε και ο Νίκος αν δεν έχεις vagcom πήγαινε σε ένα συνεργείο να σου κάνουν εναν έλεγχο,αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι η βενζίνη!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ιδίως την 1η γιατί για κάποιο λόγο τα δύο λαμπάκια μου φάνηκε ότι σχετίζονταν, όχι μόνο επειδή άναψαν ταυτόχρονα και τις 2 φορές, αλλά κι επειδή στο manual σε παραπέμπει στο ίδιο σημείο.

Το vagcom πως μπορεί αν το βρει κανείς και πόσο στοιχίζει; Έχει νόημα να το έχει κάποιος, που δεν είναι μηχανικός;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ιδίως την 1η γιατί για κάποιο λόγο τα δύο λαμπάκια μου φάνηκε ότι σχετίζονταν, όχι μόνο επειδή άναψαν ταυτόχρονα και τις 2 φορές, αλλά κι επειδή στο manual σε παραπέμπει στο ίδιο σημείο.

Το vagcom πως μπορεί αν το βρει κανείς και πόσο στοιχίζει; Έχει νόημα να το έχει κάποιος, που δεν είναι μηχανικός;

έχει νόημα γιατί μπορείς να δεις μόνο σου τι βλάβη είναι στις περισσότερες περιπτωσεις-πέρα από τις βλάβες μπορεις να δεις παρα πολλα πραγματα στο αυτοκινητο (Missfires,πίεση ,θερμοκρασίες κλπ) καθως και μπορείς να κάνεις αλλαγές πχ σε θέματα άνεσης (φωτισμος ,κλειδωμα κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Με την κριση τα λαμπακια εχουν παρει φωτια.Περαν του φορουμ εχω κ φιλους με παρομοια προβληματα σε αλλα αυτοκινητα καπως ακριβα.Οι βενζιναδες εχουν γ@@@@ στη νοθεια και αυτοκινητα με καλα ηλεκτρονικα εχουν τρελαθει στα λαμπακια.Εγω αντιμετωπιζω για δευτερη φορα το ιδιο προβλημα.Ενα περυσι κι ενα φετος.Ποτε θα την πληρωσει κανενας βενζινας δεν ξερω....

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήγα στον Παζαρόπουλο και μου είπαν ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στον αισθητήρα ποιότητας λαδιού στο κάρτερ. Μου είπαν να το αφήσουμε να δούμε αν ξαναεμφανιστεί και ότι αν χρειαστεί θα πάει στο 120 ευρώ (80 ανταλλακτικό + 40 εργασία και έλεγχος καλωδίωσης).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε pz, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έμεινε από μπαταρία προσπαθώντας να το βάλεις μπροστά,

η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι να την αντικαταστήσεις και μάλιστα πολύ σύντομα.

Τα λαμπάκια και η κακή καύση προέρχονται πολλές φορές από το χαμηλότερο επίπεδο τάσης, που προκαλεί

μια ψόφια μπαταρία. Ειδικά αφού έχεις πλησιάσει τα 3 χρόνια, είναι καιρός να αντικατασταθεί.

Μου κάνει εντύπωση πώς και δεν στο πρότειναν, αφού το να δυσλειτουργεί το δυναμό με τόσα λίγα χιλιόμετρα που έχεις

αποκλείεται δια ροπάλου.

Τα προβλήματα με την τάση δεν εντοπίζονται από το διαγνωστικό και προκαλούν ένα σωρό δευτερεύονται προβλήματα

σε αισθητήρες και εγκεφάλους πάνω στο αυτοκίνητο. Είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του αυτοκινήτου!

Edited by salex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε pz, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έμεινε από μπαταρία προσπαθώντας να το βάλεις μπροστά,

η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι να την αντικαταστήσεις και μάλιστα πολύ σύντομα.

Τα λαμπάκια και η κακή καύση προέρχονται πολλές φορές από το χαμηλότερο επίπεδο τάσης, που προκαλεί

μια ψόφια μπαταρία. Ειδικά αφού έχεις πλησιάσει τα 3 χρόνια, είναι καιρός να αντικατασταθεί.

Μου κάνει εντύπωση πώς και δεν στο πρότειναν, αφού το να δυσλειτουργεί το δυναμό με τόσα λίγα χιλιόμετρα που έχεις

αποκλείεται δια ροπάλου.

Τα προβλήματα με την τάση δεν εντοπίζονται από το διαγνωστικό και προκαλούν ένα σωρό δευτερεύονται προβλήματα

σε αισθητήρες και εγκεφάλους πάνω στο αυτοκίνητο. Είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του αυτοκινήτου!

Όταν το πήγα για επανέλεγχο της μπαταρίας (όπως μου είπαν) και για το νέο πρόβλημα με τα λαμπάκια, που είχε ήδη προκύψει στο μεταξύ, μου είπαν ότι η μπαταρία φορτίζει κανονικά και είχε ανεβάσει την τάση της. Φαντάζομαι ότι ήταν σίγουροι πως είχα ξεχάσει κάτι αναμένο και έριξα την μπαταρία, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί.

Σκέφτηκα κι εγώ ότι κάποια σχέση μπορεί να είχαν τα γεγονότα, αφού η χρονική σχέση ήταν πολύ κοντινή, αλλά το γεγονός είναι ότι το λαμπάκια άναψαν ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει άρα φόρτιζε η μπαταρία και λογικά υπήρχε ικανή τάση (και μάλιστα νωρίτερα είχα κάνει ήδη μια διαδρομή 30 Km).

Ωστόσο οι γνώσεις μου και η εμπειρία μου είναι μηδενική οπότε όποια συμβολή είναι ευπρόσδεκτη και για μένα και για όποιον άλλο βρεθεί σε αντίστοιχη θέση.

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι ο αισθητηρας λαδιου βγαλε την φυσα παρε ενα σπρει επαφων ξεπλυνε το καλα και αφου στεγνωσει ξανακουμπωσε την φυσα. Μου εχει τυχει και εμενα πριν 4 χρονια και μου ζητησανε τα ιδια χρηματα. το εκανα ετσι και σε μενα δουλεψε μια χαρα. Μπορει να ετυχε αλλα δοκιμασε πριν δωσεις τοσα χρηματα...τ εχω κανει κατα καιρους και σε αλλες φυσες και εχει δουλεψει. Λιγο οι θερμοκρασιες λιγο οι υγρασιες οι φυσες δεν την παλευουν!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εμενα το epc δεν αναβει ειναι το μοντελο με το 1.6 8v αυτα ειναι τα λαμπακια του μην πως θελει καμια αναβαθμιση απο την vw η εχει προβλημα το αμαξι σε καμια ασφαλειοθηκη στο βιβλειο δεν ειδα να λεει και τιποτα για αυτο

 

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.golf4.de/bilderupload/i/800/U-I-MTA5LjQ0LjM3LjM3T-1285561788.jpg&imgrefurl=http://www.golf4.de/werkstatt/102963-springt-einfach-nicht.html&h=450&w=600&sz=26&tbnid=7E1WsG48tftgOM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__E2v6AJQHl5Pq5RsxGejzQYoyoog=&docid=xZZqfC1N6VBq9M&sa=X&ei=jakpUtw_h6nsBtvWgfgE&ved=0CEMQ9QEwAw&dur=1742

Link to comment
Share on other sites

του κινητηρα το check δεν ειναι ο εστιτηρας λαμδα που αναβει σε καποια golf εμενα που ειναι το 8v sr akl δεν αναβει αυτο ποτε λετε να μην εχω εστιτηρα λαμδα η να ειναι απενεργοποιημενος η τον εχει αφερεσει ο προηγουμενος ιδιωκτητης

Link to comment
Share on other sites

Μπορω να ενεργοποίησω το check που κανει στον καταλύτη όπως σε αλά golf 4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.