pzogr Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Σήμερα κατά τη διάρκεια διαδρομής άναψε για 1 δευτερόλεπτο περίπου η ένδειξη EPC και το λαμπάκι του κινητήρα, που σχετίζεται μάλλον με πρόβλημα καύσης του κινητήρα. Ταυτόχρονα το αυτοκίνητο "έκοψε" απότομα. Αυτό όμως ήταν πολύ παροδικό έγινε 2 φορές και στην υπόλοιπη διαδρομή δεν υπήρξε πρόβλημα. Προφανώς θα το πάω για έλεγχο. Παράλληλα πριν από 3-4 μέρες, αιφνιδίως - χωρίς κανένα προειδοποιητικό σημάδι πχ "τεμπέλικη" εκκίνηση του κινητήρα - το αυτοκίνητο "έμεινε" από μπαταρία και κάλεσα την οδική βοήθεια για να το βάλω μπροστά. Σε έλεγχο που έγινε στη μπαταρία βρέθηκε χαμηλότερη τάση από τη φυσιολογική, αλλά έδειξε ότι φορτίζει κανονικά. Γι'αυτό είπαμε να μην την αλλάξουμε ακόμα, αλλά να κάνουμε ένα νέο έλεγχο σε λίγες μέρες για να δούμε αν φορτίστηκε πλήρως ή θα χρειαστεί αλλαγή τελικά. Η πτώση τι ης μπαταρίας μπορεί να έχει σχέση; Το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά σχεδόν από το Σεπτέμβριο του 2009 οπότε και αγοράστηκε και έχει κάνει σχεδόν 40.000 Km. Βενζίνη βάζω κατά 80% από το ίδιο βενζινάδικο (και στο τελευταίο γέμισμα επίσης) και δεν είχα προβλήματα μέχρι τώρα... Καμμία σκέψη για τα λαμπάκια; Ποιά ενδεχόμενα υπάρχουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6maniac Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 (edited) Φίλε μου καλησπέρα. Είχα κι εγώ ένα θέμα με το EPC.(Electronic Power Control) Μετά απο λίγο ψάξιμο,βρήκα οτι η ένδειξη αυτή ανάβει απο 2 αιτίες. Είτε απο καμμένο λαμπάκι STOP, είτε απο χαλασμένο μπουτόν φρένου(κάτω απο το πεντάλ του φρένου) Στη δική μου περίπτωση είχε ραγίσει το κρύσταλλο του φαναριού και είχε πάρει υγρασία το φανάρι με αποτέλεσμα να κάνει την πλακέτα του φαναριού χάλια. Τώρα για το λαμπάκι του κινητήρα δεν ξέρω να σου πω. Για αρχή ξεκίνα απο αυτά τα απλά. Επίσης όταν μου άναβε το EPC, έμπαινε σε safe mode και δεν τούρπμιζε καθόλου το αυτοκίνητο, όυτε 0 bar. Μόλις έσβηνες και ξανάναβες το αυτοκίνητο όλα κομπλέ. Edited March 4, 2012 by silver_golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Αυτο απαιτεί διαγνωστικό ελεγχο για να μπορει κάποιος να σου πει τι ακριβως γινεται, αν εχεις vagcom κανε ενα σκαν και πες μας τα λαθη, αν δεν εχεις πήγαινε το στο συνεργείο σου για ελεγχο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
str-passat Posted March 4, 2012 Report Share Posted March 4, 2012 Καλησπέρα σας παιδιά,έχω το passat 1.6 fsi.Το ίδιο πρόβλημα το είχα πάθει και εγώ πριν 1,5 χρόνο περίπου μετά από ένα ταξίδι στην Κατερίνη.Όταν επέστρεψα και καθώς οδηγούσα για την δουλειά το αμάξι τα έπαιξε,1200 με 1300 στροφές το πολύ και μου είχε ανάψει το λαμπάκι ΕΡC και το λαμπάκι του κινητήρα,για καλή μου τύχη ήμουν 500 μέτρα από την αντιπροσωπία.Όταν ο μηχανικός έβαλε το διαγνωστικό μας έβγαλε πρόβλημα στα καύσιμα.Μετά από αυτό μόνο 100στάρα και από δικό μου βενζινά τεσταρισμένο.Όπως είπε και ο Νίκος αν δεν έχεις vagcom πήγαινε σε ένα συνεργείο να σου κάνουν εναν έλεγχο,αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι η βενζίνη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pzogr Posted March 4, 2012 Author Report Share Posted March 4, 2012 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ιδίως την 1η γιατί για κάποιο λόγο τα δύο λαμπάκια μου φάνηκε ότι σχετίζονταν, όχι μόνο επειδή άναψαν ταυτόχρονα και τις 2 φορές, αλλά κι επειδή στο manual σε παραπέμπει στο ίδιο σημείο. Το vagcom πως μπορεί αν το βρει κανείς και πόσο στοιχίζει; Έχει νόημα να το έχει κάποιος, που δεν είναι μηχανικός; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6maniac Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Φίλε μου ενημέρωσε μας για τα αποτελέσματα σου και στην περίπτωση που χρειαστείς μπουτόν φρένου έχω να σου δώσω,μην πας να αγοράσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ιδίως την 1η γιατί για κάποιο λόγο τα δύο λαμπάκια μου φάνηκε ότι σχετίζονταν, όχι μόνο επειδή άναψαν ταυτόχρονα και τις 2 φορές, αλλά κι επειδή στο manual σε παραπέμπει στο ίδιο σημείο. Το vagcom πως μπορεί αν το βρει κανείς και πόσο στοιχίζει; Έχει νόημα να το έχει κάποιος, που δεν είναι μηχανικός; έχει νόημα γιατί μπορείς να δεις μόνο σου τι βλάβη είναι στις περισσότερες περιπτωσεις-πέρα από τις βλάβες μπορεις να δεις παρα πολλα πραγματα στο αυτοκινητο (Missfires,πίεση ,θερμοκρασίες κλπ) καθως και μπορείς να κάνεις αλλαγές πχ σε θέματα άνεσης (φωτισμος ,κλειδωμα κλπ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 (edited) Με την κριση τα λαμπακια εχουν παρει φωτια.Περαν του φορουμ εχω κ φιλους με παρομοια προβληματα σε αλλα αυτοκινητα καπως ακριβα.Οι βενζιναδες εχουν γ@@@@ στη νοθεια και αυτοκινητα με καλα ηλεκτρονικα εχουν τρελαθει στα λαμπακια.Εγω αντιμετωπιζω για δευτερη φορα το ιδιο προβλημα.Ενα περυσι κι ενα φετος.Ποτε θα την πληρωσει κανενας βενζινας δεν ξερω.... Edited March 7, 2012 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pzogr Posted March 7, 2012 Author Report Share Posted March 7, 2012 Τελικά πήγα στον Παζαρόπουλο και μου είπαν ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στον αισθητήρα ποιότητας λαδιού στο κάρτερ. Μου είπαν να το αφήσουμε να δούμε αν ξαναεμφανιστεί και ότι αν χρειαστεί θα πάει στο 120 ευρώ (80 ανταλλακτικό + 40 εργασία και έλεγχος καλωδίωσης). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 (edited) Φίλε pz, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έμεινε από μπαταρία προσπαθώντας να το βάλεις μπροστά, η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι να την αντικαταστήσεις και μάλιστα πολύ σύντομα. Τα λαμπάκια και η κακή καύση προέρχονται πολλές φορές από το χαμηλότερο επίπεδο τάσης, που προκαλεί μια ψόφια μπαταρία. Ειδικά αφού έχεις πλησιάσει τα 3 χρόνια, είναι καιρός να αντικατασταθεί. Μου κάνει εντύπωση πώς και δεν στο πρότειναν, αφού το να δυσλειτουργεί το δυναμό με τόσα λίγα χιλιόμετρα που έχεις αποκλείεται δια ροπάλου. Τα προβλήματα με την τάση δεν εντοπίζονται από το διαγνωστικό και προκαλούν ένα σωρό δευτερεύονται προβλήματα σε αισθητήρες και εγκεφάλους πάνω στο αυτοκίνητο. Είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του αυτοκινήτου! Edited March 8, 2012 by salex 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pzogr Posted March 16, 2012 Author Report Share Posted March 16, 2012 Φίλε pz, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έμεινε από μπαταρία προσπαθώντας να το βάλεις μπροστά, η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι να την αντικαταστήσεις και μάλιστα πολύ σύντομα. Τα λαμπάκια και η κακή καύση προέρχονται πολλές φορές από το χαμηλότερο επίπεδο τάσης, που προκαλεί μια ψόφια μπαταρία. Ειδικά αφού έχεις πλησιάσει τα 3 χρόνια, είναι καιρός να αντικατασταθεί. Μου κάνει εντύπωση πώς και δεν στο πρότειναν, αφού το να δυσλειτουργεί το δυναμό με τόσα λίγα χιλιόμετρα που έχεις αποκλείεται δια ροπάλου. Τα προβλήματα με την τάση δεν εντοπίζονται από το διαγνωστικό και προκαλούν ένα σωρό δευτερεύονται προβλήματα σε αισθητήρες και εγκεφάλους πάνω στο αυτοκίνητο. Είναι το πιο ευαίσθητο σημείο του αυτοκινήτου! Όταν το πήγα για επανέλεγχο της μπαταρίας (όπως μου είπαν) και για το νέο πρόβλημα με τα λαμπάκια, που είχε ήδη προκύψει στο μεταξύ, μου είπαν ότι η μπαταρία φορτίζει κανονικά και είχε ανεβάσει την τάση της. Φαντάζομαι ότι ήταν σίγουροι πως είχα ξεχάσει κάτι αναμένο και έριξα την μπαταρία, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί. Σκέφτηκα κι εγώ ότι κάποια σχέση μπορεί να είχαν τα γεγονότα, αφού η χρονική σχέση ήταν πολύ κοντινή, αλλά το γεγονός είναι ότι το λαμπάκια άναψαν ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει άρα φόρτιζε η μπαταρία και λογικά υπήρχε ικανή τάση (και μάλιστα νωρίτερα είχα κάνει ήδη μια διαδρομή 30 Km). Ωστόσο οι γνώσεις μου και η εμπειρία μου είναι μηδενική οπότε όποια συμβολή είναι ευπρόσδεκτη και για μένα και για όποιον άλλο βρεθεί σε αντίστοιχη θέση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 αν ειναι ο αισθητηρας λαδιου βγαλε την φυσα παρε ενα σπρει επαφων ξεπλυνε το καλα και αφου στεγνωσει ξανακουμπωσε την φυσα. Μου εχει τυχει και εμενα πριν 4 χρονια και μου ζητησανε τα ιδια χρηματα. το εκανα ετσι και σε μενα δουλεψε μια χαρα. Μπορει να ετυχε αλλα δοκιμασε πριν δωσεις τοσα χρηματα...τ εχω κανει κατα καιρους και σε αλλες φυσες και εχει δουλεψει. Λιγο οι θερμοκρασιες λιγο οι υγρασιες οι φυσες δεν την παλευουν!!!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 εμενα το epc δεν αναβει ειναι το μοντελο με το 1.6 8v αυτα ειναι τα λαμπακια του μην πως θελει καμια αναβαθμιση απο την vw η εχει προβλημα το αμαξι σε καμια ασφαλειοθηκη στο βιβλειο δεν ειδα να λεει και τιποτα για αυτο http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.golf4.de/bilderupload/i/800/U-I-MTA5LjQ0LjM3LjM3T-1285561788.jpg&imgrefurl=http://www.golf4.de/werkstatt/102963-springt-einfach-nicht.html&h=450&w=600&sz=26&tbnid=7E1WsG48tftgOM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__E2v6AJQHl5Pq5RsxGejzQYoyoog=&docid=xZZqfC1N6VBq9M&sa=X&ei=jakpUtw_h6nsBtvWgfgE&ved=0CEMQ9QEwAw&dur=1742 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 του κινητηρα το check δεν ειναι ο εστιτηρας λαμδα που αναβει σε καποια golf εμενα που ειναι το 8v sr akl δεν αναβει αυτο ποτε λετε να μην εχω εστιτηρα λαμδα η να ειναι απενεργοποιημενος η τον εχει αφερεσει ο προηγουμενος ιδιωκτητης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted March 16, 2014 Report Share Posted March 16, 2014 Ο 2ος playmaker κάνει την εμφανισή του σιγά σιγά... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Μπορω να ενεργοποίησω το check που κανει στον καταλύτη όπως σε αλά golf 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...