Jump to content
arkiou

Volkswagen Polo Bluegt 1.4 Tsi 140Ps

Recommended Posts

Το παρουσίασε και στη Γενεύη το Polo BlueGT η Volkswagen. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volkswagen το οποίο φορά τον νέο 1.400αρη TSI κινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. O 1.400αρης TSI αποδίδει 140 άλογα με μέση κατανάλωση 4.7 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 108 γρ/χλμ με το χειροκίνητο κιβώτιο και 4.5 λίτρα/100 χλμ και 105 γρ/χλμ εκπομπές CO2 με το αυτόματο κιβώτιο 7-σχέσεων DSG.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα λειτουργεί σε μεσαία φορτία και με ταχύτητες έως 50 χλμ/ώρα. Παραδείγματος χάρη όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με 50 χλμ/ώρα με τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα η εξοικονόμηση ανέρχεται περίπου στο 1 λίτρο/100 χλμ. Αυτό κάνει τον κινητήρα να πιάνει πλέον τα στάνταρ του Euro 6.

To σύστημα απενεργοποίησης θα λειτουργεί στο φάσμα στροφών 1.400 – 4.000 σ.α.λ με την ροπή να κυμαίνεται από τα 25 έως τα 75 Nm. Μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι δυνατά, οι κύλινδροι 2 και 3 ενεργοποιούνται ακαριαία, προσφέροντας έτσι όλη τη δύναμη του κινητήρα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα .

Από στιλιστικής πλευράς, το Polo BlueGT φορά 17″ ζάντες αλουμινίου, χαμηλότερη ανάρτηση, αεροτομή, πλαϊνά σπόιλερ και νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη. Στο εσωτερικό υπάρχει σπορ δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια διακοσμητικά και μια μεγάλη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών η οποία προβάλει όλες τις λεπτομέρειες ανάμεσα τους και το πότε απενεργοποιούνται οι κύλινδροι. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το τρίτο τρίμηνο του έτος με τις τιμές του να μην έχουνε ανακοινωθεί ακόμη.

http://www.youtube.com/embed/HTunwfXZQXg

post-20546-0-77785100-1331194453_thumb.j

post-20546-0-04219600-1331194478_thumb.j

post-20546-0-26794900-1331194485_thumb.j

post-20546-0-24607700-1331194492.jpg

post-20546-0-16743500-1331194536_thumb.j

Edited by Arkiou
Link to comment
Share on other sites

επιτελους βγαλανε μια μεσαια εκδοση κ καλυψανε αυτο το χασμα αναμεσα στο tsi και το gti.

αλλα το βλεπω λιγο αποστειρωμενο..

πισω προφυλακτηρας gti,ζαντες r32 και μπροστα καμια αλλαγη εχτος απο τη κατω γριλια!

υγ αυτο το μπλε χρωμα ειναι απιστευτο γιατι δε το χανε βαλει σε ολες τις εκδοσεις απ την αρχη??

Link to comment
Share on other sites

Για μενα παντως επρεπε να βαλουν προβολακια και σ αυτο...δειχνει πιο γεματη η μασκα...κατα τ αλλα πιστευω αξιζει και με το παραπανω..αν φυσικα εχει μια λογικη τιμη και οχι τιμη πανω και απο gti...

Διάβασα οτι φοράει εναν "νεο" 1,4 tsi... γνωριζετε κατι? ειναι ο ιδιος με το gti ?

""Τι νέο μας φέρνει λοιπόν το

Polo BlueGT; Πριν απ’ όλα, τη νέα γενιά των TSI

κινητήρων της εταιρείας (κωδικός: ΕΑ211)""

Edited by g-e-g-o
Link to comment
Share on other sites

αν δε κυκλοφορησει δε θα μαθουμε το σοι κινητηρα ακριβως θα φοραει..

παντως πρωτοτυπο δεν ειναι.θα μπορουσε να χει κατι διαφορετικο.οι r32 ζαντες απο κ ως που??

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν μ αρεσει χωρις προβολακια...θα μου πειτε σ αυτο κολλησα? αλλα θα δειχνε κουκλα με προβολακια ειδικα led...

Link to comment
Share on other sites

Επιτελους καλύψανε το τεραστιο κενο στην κατηγορια του polo που απο τα 105 αλογα μετα πηγαινες στα 180!!

Σχετικα με τα προβολακια μπορει στην Ελλαδα να ερχεται με standar προβολακια το Scirocco πχ στην Αγγλια τα προβολακια τα εχει στον extra εξοπλισμο ενω εδω ερχονται στανταρ .

Το μονο που δεν μου αρεσει απο το Polo GT ειναι ο τεμπέλης χεριου που εχει.. Δεν ξερω αν ειναι και στα αλλα ετσι αλλα μου θυμίζει το Golf 4 2000 μοντελο που εχουμε και εχει ΟΛΟΙΔΙΟ τεμπέλη

Link to comment
Share on other sites

ουτε τα σιροκο,γκολφ R εχουν προβολια.τι να λεει..

γιατι δε βγαλαν αυτο το χρωμα στο πολο νωριτερααα ομως?? :diablo:

δε θα χαμε πειξει και στα ασπρα :p

Link to comment
Share on other sites

ενταξει το χρωμα απλα ειναι πολυυυυυ μπροστα! οσο για τον κινητηρα ειναι τεχνολογιας tsi μονο που για οικονομια κλεινει τουσ δυο κυλινδρους απο τους τεσσερις στις χαμηλες ταχυτητες

Link to comment
Share on other sites

όμορφο το καινούριο GT είμαι κάτοχος polo 6R με τα 85 άλογα! και ψάχνομαι σιγά σιγά για το πιο θα είναι το επόμενο αμάξι! και με το που πήρε το μάτι μου το GT το ζαχαρώνω... βεβαια δεν ξέρω αν αξίζει να ξανά παο πάλι σε polo 1.4! και με μικρή διαφορα στα άλογα από το 1,2 με τα 110hp.

σίγουρα τον ίδιο προβληματικό μοτέρ που έχει το GTI δεν έχει το GT... αλλα δεν ξέρουμε με την καινούρια τεχνολογία start & stop και το ACT. κατά ποσο μπορείς να βελτίωσης το αμάξι... δηλαδή να του ανεβάσεις άλογα. δεν γνωρίζουμε επίσης αν έχει μακρύ σασμάν όπως τα 1,4 85hp και 1,2 110hp! και μικρά μπεκ... όστε στις απότομες αλλαγές να μην έχει έκρηξη! και να μην καταλαβαίνεις ότι είναι 140hp! αλα μονο στην τελική. http://imageshack.us/photo/my-images/39/17volkswagenpolobluegtg.jpg/

Edited by Malousgr
Link to comment
Share on other sites

ουτε τα σιροκο,γκολφ R εχουν προβολια.τι να λεει..

γιατι δε βγαλαν αυτο το χρωμα στο πολο νωριτερααα ομως?? :diablo:

δε θα χαμε πειξει και στα ασπρα :p

+1

Πολύ πολύ ωραίο! και εύστοχο αυτό που λέει ο φίλος winner, οτι υπάρχει μια μέση λύση τώρα γιατί από τα 105 η επόμενη επιλογή ήταν στα 180.

Εγώ έχω μια απορία, στην φωτογραφία που φαίνεται η καμπίνα έχουμε στα κουμπάκια :

ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ESP - ΞΕΘΑΜΠΩΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙΟΥ - ΑΛΑΡΜ - ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ - ΧΧΧΧΧ - ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΔΕΞΙΑ

ξέρει κανείς τι είναι στο ΧΧΧΧΧ ? εγώ το "κλειστό" κουμπι και πάντα είχα απορία τι έμπαινε εκεί.

Link to comment
Share on other sites

εκεί μπαίνει ο διακόπτης σε όσα έχουν.

1ον start stop operation κωδ. 6R0 905 218

2ον changeover switch for liquid gaz operation κωδ 6R0 919 241A

Link to comment
Share on other sites

Ειναι η νεα γενια μοτερ που θα φορεσει το group θα παει και Golf 7 και στο νεο audi α3 ...μεσα στα πολλα καλα ειναι οτι μαλλον θα υπαρχει εμεσσος και αμεσος ψεκασμος ταυτοχρονα οποτε λυθηκε και το θεμα των επικαθισεων ...τωρα οταν βγει θα ξερουμε ολοι σιγουρα τι νεο θα εχει αυτο ο κινητηρας. Ο κομπρεσσορατος μαλλον μας αποχαιρετα ...δυστηχως στο πολο μας τα σκατωσε ....με το προβλημα με την καταναλωση λαδιου κτλ...αν και δεν φταιει ο κινητηρας αλλα η παρτιδα εμβολων ελατηριων ....αλλα....κριμα .

Link to comment
Share on other sites

όμορφο το καινούριο GT είμαι κάτοχος polo 6R με τα 85 άλογα! και ψάχνομαι σιγά σιγά για το πιο θα είναι το επόμενο αμάξι! και με το που πήρε το μάτι μου το GT το ζαχαρώνω... βεβαια δεν ξέρω αν αξίζει να ξανά παο πάλι σε polo 1.4! και με μικρή διαφορα στα άλογα από το 1,2 με τα 110hp.

σίγουρα τον ίδιο προβληματικό μοτέρ που έχει το GTI δεν έχει το GT... αλλα δεν ξέρουμε με την καινούρια τεχνολογία start & stop και το ACT. κατά ποσο μπορείς να βελτίωσης το αμάξι... δηλαδή να του ανεβάσεις άλογα. δεν γνωρίζουμε επίσης αν έχει μακρύ σασμάν όπως τα 1,4 85hp και 1,2 110hp! και μικρά μπεκ... όστε στις απότομες αλλαγές να μην έχει έκρηξη! και να μην καταλαβαίνεις ότι είναι 140hp! αλα μονο στην τελική. http://imageshack.us...olobluegtg.jpg/

Φιλε μου δεν ειναι μικρη η διαφορα πιστεψε με! καταρχην δεν θα ειναι 140 αλογα μονο...προφανως θα εχει τουλαχιστον +10ps (κλασσικοι Γερμανοι) οποτε παμε στην κατηγορια του Ibiza FR. Επειδη οδηγησα προσφατα και το polo 1.2 TSi και το Ibiza FR, σου λεω πως η διαφορα ειναι τερααααστια! ΥΠΕΡαξιζει να μεινεις στο 1.4 εφοσον ζεις στην ελλαδα και δεν θα σε απογοητευσει η VW!!
Ειναι η νεα γενια μοτερ που θα φορεσει το group θα παει και Golf 7 και στο νεο audi α3 ...μεσα στα πολλα καλα ειναι οτι μαλλον θα υπαρχει εμεσσος και αμεσος ψεκασμος ταυτοχρονα οποτε λυθηκε και το θεμα των επικαθισεων ...τωρα οταν βγει θα ξερουμε ολοι σιγουρα τι νεο θα εχει αυτο ο κινητηρας. Ο κομπρεσσορατος μαλλον μας αποχαιρετα ...δυστηχως στο πολο μας τα σκατωσε ....με το προβλημα με την καταναλωση λαδιου κτλ...αν και δεν φταιει ο κινητηρας αλλα η παρτιδα εμβολων ελατηριων ....αλλα....κριμα .
Φιλε πλεον η τεχνολογια προχωρα και εχω διαβασει πως οσο προχωρανε τα χρονια, οι "απλοι" τουρμποκινητηρες θα εχουν ιδιες (και καλυτερες) επειδοσεις με τους twincharged. Το συγκεκριμενο αν δεν εχει προβλημα με λαδια και εγκεφαλους θα ειναι απο τα καλυτερα αμαξια που μπορει να παρει ενας νεος σημερα.

Εγω θελω να ρωτησω αν εχει πληροφορηθει καποιος για το συγκεκριμενο αμαξι...αν θα εχει και το ηλ/νικο διαφορικο XDS ?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο χρώμα και ας ελπίσουμε πως ο κινητήρας δεν θα έχει το ίδιο φιάσκο με αυτόν του GTI

http://www.youtube.com/watch?v=ZpgrzUyawxo

Επίσης επιτέλους μια ενδιάμεση λύση στους κινητήρες.

Βέβαια τώρα που το βγάλανε εμείς πήραμε αυτοκίνητο...

Πάντως έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η καλύτερη περίοδος για να αγοράσεις αυτοκίνητο είναι λίγο πριν σταματήσει την κυκλοφορία του.

Μπορεί να μην έχεις το τελευταίο μοντέλο αλλά θα έχεις το κινητήρα που θες, τον εξοπλισμό που θες χωρίς προβλήματα και μετέπειτα αλλαγές..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η καλύτερη περίοδος για να αγοράσεις αυτοκίνητο είναι λίγο πριν σταματήσει την κυκλοφορία του.

Μπορεί να μην έχεις το τελευταίο μοντέλο αλλά θα έχεις το κινητήρα που θες, τον εξοπλισμό που θες χωρίς προβλήματα και μετέπειτα αλλαγές..

+ οτι τα δινουν σε πολυ καλες προσφορες μολις βγει το επομενο της σειρας του καθε μοντελου.

Link to comment
Share on other sites

εκεί μπαίνει ο διακόπτης σε όσα έχουν. 1ον start stop operation κωδ. 6R0 905 218 2ον changeover switch for liquid gaz operation κωδ 6R0 919 241A

Ευχαριστώ! τώρα ησύχασα :D

Πάντως έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως η καλύτερη περίοδος για να αγοράσεις αυτοκίνητο είναι λίγο πριν σταματήσει την κυκλοφορία του.

Μπορεί να μην έχεις το τελευταίο μοντέλο αλλά θα έχεις το κινητήρα που θες, τον εξοπλισμό που θες χωρίς προβλήματα και μετέπειτα αλλαγές..

+ οτι τα δινουν σε πολυ καλες προσφορες μολις βγει το επομενο της σειρας του καθε μοντελου.

το τίμημα για εμάς που το θέλαμε νωρίς είναι οτι τρέχαμε στον γιατρό κάθε τρεις και λίγο.. λέω τρέχαμε γιατι θεωρώ οτι τελείωσαν τα βάσανα μας (μακάρι σύντομα και στους gti-istes)

τώρα για να συμφωνήσω μαζί σας (αυτό για την τιμή που είπε ο δημ ισχύει τρελά το είδα σε πρόσφατη έρευνα για φίλο μου) θα πώ όχι δεν αξίζει αυτό το "τίμημα" να τραβήξεις αυτή την ταλαιπωρία... οπότε καλύτερα αργότερα και δοκιμασμένο. Απλά για να μας "δικαιολογήσω" όσους ρωτούσα αν θα έχει πρόβλημα και αν κάνω σωστά να διαλέξω το πολάκι, όλοι μου έλεγαν : έλα μωρέ αφού ο tsi είναι στα golf και είναι δοκιμασμένος κινητήρας.. δεν είναι καινούργιος!

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

Ολα ειναι θεμα κοστους... ο τουρμποκομπρεσσορας ειναι ενα υπεροχο μηχανικο συνολο ..τι λεμε τωρα...Gt εχουν σπασει τα 200.000 χιλιομετρα και στην πολη στα χαμηλα το αμαξι ειναι οργασμος ποσο με προγραμμα. Αλλα γιατι να μην σου πουλαει ενα 1.4 στα 140 ... στην ιδια τιμη που εδινε τον κομπρεσσορατο ..? Τρελο κερδος απο ολη αυτη την ιστορια . Ο κομπρεσορατος με μια ολικη παραμετροποιηση καποιων ανταλλακτικων και περιφερειακων θα μπορουσε ανετα να κυκλοφορει στα 200ps...απο την ιδια την vw . Ειναι λαθος ομως απο πλευρα μαρκετινγκ ...γιατια εκει ειναι το gti .. Μην αναφερω καν το τι θα μπορουσε να γινει με ενα ολοκαινουριο Block 1600 κυβικα ...ακομα και στα 200 super safe αλογα ... το θεμα παλι ομως ειναι το κοστος και οσο μπορουν να δινουν εξαρτηματα τα οποια παραγονται εδω και χρονια ειναι κερδος για αυτους. Επιχειρησεις ειναι δεν ειναι κοινωνικοι οργανισμοι προνοιας ...και αν δεν ηταν και τα ινστιτουτα ασφαλειας κτλ ...να πιεζουν για οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια...τα αυτοκινητα ακομα θα ηταν ταφοι με ροδες.

Link to comment
Share on other sites

Ολα ειναι θεμα κοστους... ο τουρμποκομπρεσσορας ειναι ενα υπεροχο μηχανικο συνολο ..τι λεμε τωρα...Gt εχουν σπασει τα 200.000 χιλιομετρα και στην πολη στα χαμηλα το αμαξι ειναι οργασμος ποσο με προγραμμα. Αλλα γιατι να μην σου πουλαει ενα 1.4 στα 140 ... στην ιδια τιμη που εδινε τον κομπρεσσορατο ..? Τρελο κερδος απο ολη αυτη την ιστορια . Ο κομπρεσορατος με μια ολικη παραμετροποιηση καποιων ανταλλακτικων και περιφερειακων θα μπορουσε ανετα να κυκλοφορει στα 200ps...απο την ιδια την vw . Ειναι λαθος ομως απο πλευρα μαρκετινγκ ...γιατια εκει ειναι το gti .. Μην αναφερω καν το τι θα μπορουσε να γινει με ενα ολοκαινουριο Block 1600 κυβικα ...ακομα και στα 200 super safe αλογα ... το θεμα παλι ομως ειναι το κοστος και οσο μπορουν να δινουν εξαρτηματα τα οποια παραγονται εδω και χρονια ειναι κερδος για αυτους. Επιχειρησεις ειναι δεν ειναι κοινωνικοι οργανισμοι προνοιας ...και αν δεν ηταν και τα ινστιτουτα ασφαλειας κτλ ...να πιεζουν για οσο το δυνατον μεγαλυτερη ασφαλεια...τα αυτοκινητα ακομα θα ηταν ταφοι με ροδες.

κραταω μονο την τελευταια σου φραση και να σημειωσω οτι επρεπε να περασουν πολλα χρονια (και κατ'επεκταση πολλα θυματα σε ολα εκεινα τα χρονια) για να υιοθετησουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες την εφαρμογη της ζωνης ασφαλειας. Θεωρουσαν οτι εαν την εβαζαν θα ειχαν απωλειες στο προφιλ αξιοπιστιας τους και θα ελεγε ο κοσμος οτι τα μοντελα τους (τα προηγουμενα, δηλαδη αυτα χωρις την ζωνη) δεν ειναι ασφαλη

Link to comment
Share on other sites

http://www.autoblog.gr/2012/03/19/details-emerge-on-volvos-new-four-cylinder-engines/

Οταν η volvo θα επενδυσει σε Turbo-compressor twincharged μοτερ ....και αυτο θα ειναι αντιγραφη αλλα και με πολελς βελτιωσεις ...τοσο χαζη ειναι η vag να τον πεταξει...Δεν νομιζω .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει πάρει το polo bluegt απο εδώ μέσα.

Γιατι είχα το golf v tsi και με ενδιαφερει πολυ η αγορά του polo.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,υπαρχει καποιο μελος που να ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου με τα 140 η τα 150 αλογα?Σαν αυτοκινητο ειναι αξιοπιστο?Γνωριζουμε τι προβληματα βγαζει και επισης με προγραμμα τι αυξηση υποδυναμης φτανει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.