Jump to content
bill1

Νεα Τουρμπινοπολαπλη Για 1,4 Tsi

Recommended Posts

η γερμανοι το εκαναν το θαυμα τους,νεα τουρμπινα ρουλεμανατη και σου δινει ανετα 270 αλογα και 40 κιλα ροπη με μαμα εντοσθια.η τιμη δυστηχως στα 1750 ευρο. http://www.loba-motorsport.com/en/home

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

στο ebay την εχει πιο ακριβα.αλλα διαβασα στο vortex οτι εαν τους δοσεις την δικια σου εχεις εκπτωση 250 ευρω. http://www.ebay.co.u...=item1e6b327f7b

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

τη κουμπωσε πανω ενας απο αγγλια νομιζω σε polo gti.αρυθμιστος και βλεπει 0-100 σε 4,9 και 0-160 σε 12,3.(με πραγματα για full stage 1)

αντε γεια

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

Τρία πράγματα αξίζουν προσοχής:

1) Μεγαλύτερη φτερωτή συμπιεστή

2) Φαγωμένα πτερύγια στροβίλου

3) Ανοιγμένο wastegate actuator - προφανώς με σκληρότερο ελατήριο από το εργοστασιακό

Κατά τα αλλα είναι μια κανονική εργοστασιακή τουρμπίνα, που έχει υποστεί τις παραπάνω τροποποιήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα κανει βρε στελιο μου..ιδια πατηματα εχουμε στους αυλούς εξαγωγης..απλα ολα θα κατσουν αναποδα μετα..κοψε ραψε..

+1

Link to comment
Share on other sites

Τρία πράγματα αξίζουν προσοχής:

1) Μεγαλύτερη φτερωτή συμπιεστή

2) Φαγωμένα πτερύγια στροβίλου

3) Ανοιγμένο wastegate actuator - προφανώς με σκληρότερο ελατήριο από το εργοστασιακό

Κατά τα αλλα είναι μια κανονική εργοστασιακή τουρμπίνα, που έχει υποστεί τις παραπάνω τροποποιήσεις.

jξεχασες το βασικοτερο οτι ειναι ρουλεμανατη και θα στροφαρη σε πιο χαμηλες στροφες και οτι θα εχει περισοτερη διαρκεια ζωης απο την μαμα που ειναι με κουζινετα.
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα κανει βρε στελιο μου..ιδια πατηματα εχουμε στους αυλούς εξαγωγης..απλα ολα θα κατσουν αναποδα μετα..κοψε ραψε..

Στους υποστηριζόμενους κινητήρες άλλα λέει όμως στο site.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

jξεχασες το βασικοτερο οτι ειναι ρουλεμανατη και θα στροφαρη σε πιο χαμηλες στροφες και οτι θα εχει περισοτερη διαρκεια ζωης απο την μαμα που ειναι με κουζινετα.

Το αντίθετο συμβαίνει. Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν τουρμπίνες με κουζινέτα επειδή οι ρουλεμανάτες δεν είναι εξίσου αξιόπιστες και δεν επισκευάζονται.

Ελάχιστες εξαιρέσεις υπάρχουν, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Ταπεινή μου γνώμη, με βάση την εμφάνισή της αυτή η τουρμπίνα δεν μοιάζει καθόλου ρουλεμανάτη.

Το σώμα της είναι ΚΚΚ, με παροχή νερού/λαδιού για ΚΚΚ και με έδρανο υδροδυναμικής λίπανσης μέσα του.

Ρουλεμάν δεν βλέπω πουθενά.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Το αντίθετο συμβαίνει. Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν τουρμπίνες με κουζινέτα επειδή οι ρουλεμανάτες δεν είναι εξίσου αξιόπιστες και δεν επισκευάζονται.

Ελάχιστες εξαιρέσεις υπάρχουν, που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Ταπεινή μου γνώμη, με βάση την εμφάνισή της αυτή η τουρμπίνα δεν μοιάζει καθόλου ρουλεμανάτη.

Το σώμα της είναι ΚΚΚ, με παροχή νερού/λαδιού για ΚΚΚ και με έδρανο υδροδυναμικής λίπανσης μέσα του.

Ρουλεμάν δεν βλέπω πουθενά.

φιλε δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου αλλα κανεις μεγα λαθος.πρωτον η τουρμπινα ειναι με ρουλεμαν εαν κανεις μεταφραση το φωναζει.

η κατασκευαστες αυτοκινητων δεν χρησιμοποιουν τουρμπινες με ρουλεμαν γιατι ειναι πολυ μεγαλο το κοστος και αυτο θα το καταλαβεις εαν παρεις δυο τουρμπινες ιδιας αποδωσης αλλα η μια να εχει ρουλεμαν και η αλλη κουζινετα θα δεις οτι αυτη με τα ρουλεμαν ειναι πολυ πιο ακριβη στην τιμη.δευτερον η τουρμπινα που εχει ρουλεμαν στροφαρει πιο καλα γιατι δεν υπαρχει μεγαλη τριβη και οταν δεν υπαρχει μεγαλη τριβη στροφαρη πιο ευκολα και δεν υπαρχει μεγαλη φθωρα.και αυτο θα το δεις στης μοτοσικλετες οπου σηκωνουν πολλες στροφες 13000 χιλ και πανω για αυτο εχουν μεχρι και στον στροφαλο ρουλεμαν.τριτον ισα ισα η τουρμπινες με ρουλεμαν ειναι που περνουν επισκευη και οχι η κουζινατες και αυτο θα το δεις στα μαγαζια που πουλανε ανταλακτικα οτι υπαρχουν σετ επισκευης μονο για ολες της ρουλεμανατες τουρμπινες και για της κουζινατες πολυ λιγα εως καθωλου γιατι εαν η τουρμπινα με τα κουζινετα αρπαξει και εχει κενα πρεπει να αλαξεις και τον αξωνα γιατι ο αξωνας δουλευει επανω στο κουζινετο ενω στην αλλη δεν χρειαζεται και η τιμη για ολο το σετ ειναι πανακριβη για αυτο περνης καινουρια και τελειωνης.η garet που κατασκευαζει τουρμπινες ειναι ολες ρουλεμανατες για αυτο ειναι η νουμερο 1 εταιρια παγκοσμιος.θα σου το πω και πρακτικα..........παρε δυο τουρμπινες μια ρουλεμαν και μια κουζινετο και γυρισετες με το δακτυλο ταυτοχρονα θα δεις οταν η τουρμπινα με τα κουζινετα σταματησει να γυρναει αυτη με το ρουλεμαν θα συνεχισει να γυρναει για πολυ ωρα ακομα.σε αυτοκινητα μαζικης παραγωγης δεν θα δεις ποτε τουρμπινα με ρουλεμαν μονο σε καμια porse και σε αυτοκινητα ανω τον 100.000 χιλ.εαν διαβασεις το σαιτ της f1 θα δεις οτι στα μοτερ τους εχουν ρουλεμαν στον στροφαλο και στης μπιελες γιατι τα κουζινετα δεν αντεχουν.

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

+ 1000 :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Που αναφέρει ότι είναι ρουλεμανάτη??

Θα συμφωνήσω με το Στέλιο, ότι είναι μια μαμα τουρμπίνα με, ισως, αναβαθμισμένα έδρανα. Όχι ρουλεμάν.

Οι υπόλοιπες τροποποιήσεις που έχει θα μπορούσαν να γίνουν( και έχουν ήδη γίνει σε κάποιες περιπτώσεις) από έναν καλό Έλληνα τουρμπινά.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Που αναφέρει ότι είναι ρουλεμανάτη??

Θα συμφωνήσω με το Στέλιο, ότι είναι μια μαμα τουρμπίνα με, ισως, αναβαθμισμένα έδρανα. Όχι ρουλεμάν.

Οι υπόλοιπες τροποποιήσεις που έχει θα μπορούσαν να γίνουν( και έχουν ήδη γίνει σε κάποιες περιπτώσεις) από έναν καλό Έλληνα τουρμπινά.

Στροβιλοσυμπιεστή τεχνολογίας μας εστιάζει στη βελτιστοποίηση γνήσια ανταλλακτικά χωρίς να παραβλάπτει εκεί μακροζωία.

Επομένως LOBA μας LO-S1 υπερσυμπιεστή αντικαθιστά άμεσα το αρχικό μονάδα και είναι σε θέση να ρέει πολύ πιο αέριας μάζας, τότε η μονάδα παραγωγής ΚΑΕ κέρδη απόδοσης των μέχρι 270PS - ανάλογα με το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, την κατάσταση του κινητήρα και άλλα συστατικά που χρησιμοποιούνται.

LOBA LO-S1 υπερσυμπιεστή

. Εκτεταμένη γρανάζι Συμβουλή γεωμετρία με συμπιεστή state-of-the-art

. 5 αξόνων CNC νέο περίγραμμα του περιβλήματος του συμπιεστή και backplate

. 5 αξόνων CNC αναδιαμορφώσει τη στέγαση τουρμπίνα να μειωθεί η αντίθλιψη πριν από τον στρόβιλο και να επιτύχει τη μέγιστη ικανότητα ροής

. κομμένοι στο στρόβιλο

. Βελτιστοποιημένη εκκαθαρίσεις

. Τροποποιήθηκε ενεργοποιητή

. ενημερωμένη ρουλεμάν

. Ακρίβεια εξισορρόπηση των επιμέρους συστατικών και CHRA

. Όλα τα μέρη είναι κατασκευασμένα και σχεδιασμένα στη Γερμανία

Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτό είναι ένα ολοκαίνουριο γνήσιο μονάδα BorgWarner στη συνέχεια τροποποιήθηκε από LOBA-Motorsport GmbH

απλα εχουν μηχανημα cnc και κανουν οτι θελουν δηλαδη βαζεις την μαμα τουρμπινα και την κανης εξωτερικα ιδια

αλλα απο μεσα τα κανεις διαφορετικα.

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

Αν μεταφράζουμε τεχνική ορολογία μέσω systran, κάηκαμε.

Λείπει μία μαγική λεξούλα. Ball. ;)

Bearing είναι το απλό κουζινέτο.

Ball bearing είναι το ρουλεμάν ή πιο επιστημονικά ένσφαιρος τριβέας.

Link to comment
Share on other sites

Αν μεταφράζουμε τεχνική ορολογία μέσω systran, κάηκαμε.

Λείπει μία μαγική λεξούλα. Ball. ;)

Bearing είναι το απλό κουζινέτο.

Ball bearing είναι το ρουλεμάν ή πιο επιστημονικά ένσφαιρος τριβέας.

φιλε εχεις δικιο δεν γνωριζω καλα αγλικα................εγω διαβασα την μεταφραση για αυτο.εαν ειναι με κουζινετα δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα καλυτερα να κανης την μαμα υβριδιο και τελειωσες..............και εγω χαρικα.
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Βέβαια, μπορεί κάποιος να θέλει κάτι δοκιμασμένο και πιθανόν με εγγύηση (δεν ξέρω αν προσφέρουν).

Τα λεφτά πάντως είναι πολλά. Για να γίνει η μαμά τουρμπίνα υβριδική και να πειραχτεί και η wg θέλει λιγότερα από τα μισά.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Βέβαια, μπορεί κάποιος να θέλει κάτι δοκιμασμένο και πιθανόν με εγγύηση (δεν ξέρω αν προσφέρουν).

Τα λεφτά πάντως είναι πολλά. Για να γίνει η μαμά τουρμπίνα υβριδική και να πειραχτεί και η wg θέλει λιγότερα από τα μισά.

:thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2: :thumbsup2:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.