Cuore Sportivo Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Η σκέψη: Γιατί να μην έχουμε μόνιμη λειτουργία του μηχανικού υπερσυμπιεστή; Αν βάλουμε πολύ μεγαλύτερη τροχαλία έτσι ώστε αυτός να περιστρέφεται στις 7000 rpm, λίγο πιο γρήγορα (ώστε να μην τον καταστρέψουμε) από όσο περιστρέφεται τώρα στις 3000 που απεμπλέκεται, δε θα είχαμε σαφή αύξηση στην απόδοση; Έτσι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε καμια 20αρια άλογα και μάλιστα δουλεύοντας την τουρμπίνα εντός του διαγράμματός της και με μικρότερη δική της πίεση ακόμα κι από ένα 1ο στάδιο έχοντας παράλληλα μια πιο <<ατμοσφαιρική>> λειτουργία σε όλο το φάσμα; Το πρόβλημα αντιλαμβάνομαι πως είναι η μικρή παροχή του συγκεκριμένου κομπρέσσορα και ίσως ο μη διαθέσιμος χώρος για πολύ μεγάλη τροχαλία, αλλά όσο μικρός και να ναι ο κομπρέσσορας δε θα μπορούσε να <<φυσήξει>> 0,3-0,4 bar στον κόφτη; Μου διαφεύγει κάποια άλλη δυσκολία στην υλοποίηση; Τις σκέψεις σας, αλλά κυρίως τεχνικές λεπτομέρειες, ει δυνατόν και από τους μηχανικούς του forum. Μια απλοϊκή ιδέα που δε φαίνεται να χει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής, γιατί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 δεν γινετε αυτο που λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Ο κομπρέσορας απεμπλέκεται στις 3500rpm όπου και έχει φτάσει κοντά στις μέγιστες στροφές λειτουργίας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted March 11, 2012 Author Report Share Posted March 11, 2012 Προφανώς κι απεμπλέκεται, αυτό λέω, γιατί να μην τον κάνουμε να δουλεύει μόνιμα (αυτό γίνεται είτε μέσω προγράμματος είτε ακόμα και μηχανικά) αφού βέβαια βάλουμε μεγαλύτερη τροχαλία ώστε να μη περιστρέφεται τρελά. Εντάξει στις χαμηλές θα χάσει κάμποσο σε απόδοση, αλλά μεσαίες και ψηλά δε θα έχει σημαντική βελτίωση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 αυτο που λες δεν γινεται γιατι πρεπει να κατεργησεις την τουρμπινα για να δουλεψη ο κομπρεσορας σε ολες της στροφες δεν μπορουν δυο turbo μαζι να δουλευουνε συγχρονως σε ολες της στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Στις υψηλές στροφές, ο μικρός κομπρέσσορας τύπου Roots, περισσότερο εμπόδιο θα αποτελεί για τη ροή του αέρα, παρά θα παράγει ωφέλιμη πίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted March 12, 2012 Author Report Share Posted March 12, 2012 Αυτό που λες stef μπορεί να χει βάση, αλλά μόνο στην περίπτωση που οι δυο συμπιεστές είναι στη σειρά, με κοινή σωλήνωση, και ο ίδιος όγκος αέρα περνά αναγκαστικά και στους 2 σειριακά. Αν υπάρχει μια bypass παροχή σε έναν από τους δύο συμπιεστές δε θα ισχύει. Δεν ξέρω τη διάταξη της εισαγωγής, ίσως θα μας κατατόπιζε ενα σχεδιάγραμμα ή κάποιος πραγματικά γνώστης. Επίσης τώρα που το ξανασκέφτομαι, στις 3000 rpm (που εξακολουθούν και λειτουργούν και οι 2) αρκετά προγράμματα δε σηκώνουν αρκετή πίεση στην τουρμπίνα, ανάλογη με αυτή που σηκώνουν κοντά στον κόφτη (~1,0 bar); Οπότε μάλλον δεν ευσταθεί η άποψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Οι δύο συμπιεστές είναι σε σειρά. http://www.google.gr/imgres?q=1.4+tsi&hl=el&sa=X&biw=1024&bih=603&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=ktMKIckLz5efbM:&imgrefurl=http://www.cubiccapacity.com/volkswagen-14-tsi-twincharger-international-engine-of-the-year-award/&docid=K35zo4SNQB2dTM&imgurl=http://www.cubiccapacity.com/wp-content/uploads/2009/06/volkswagen-14-tsi-twincharger-450x408.jpg&w=450&h=408&ei=Cp9dT4ieI8XS8gPf_cjsDg&zoom=1&iact=hc&vpx=251&vpy=222&dur=1602&hovh=214&hovw=236&tx=135&ty=116&sig=117771018655621278116&page=2&tbnh=122&tbnw=135&start=15&ndsp=20&ved=1t:429,r:16,s:15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted March 13, 2012 Author Report Share Posted March 13, 2012 Δίκιο έχεις, η τουρμπίνα φαίνεται περιοριστική στο συγκεκριμένο διάγραμμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 (edited) Ξήλωμα επιτόπου της τουρμπίνας και προσθήκη ενός μεγαλύτερου compressor. Edited March 18, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...