Jump to content
Cuore Sportivo

Μόνιμη Λειτουργία Κομπρέσσορα Σε Tsi

Recommended Posts

Η σκέψη: Γιατί να μην έχουμε μόνιμη λειτουργία του μηχανικού υπερσυμπιεστή; Αν βάλουμε πολύ μεγαλύτερη τροχαλία έτσι ώστε αυτός να περιστρέφεται στις 7000 rpm, λίγο πιο γρήγορα (ώστε να μην τον καταστρέψουμε) από όσο περιστρέφεται τώρα στις 3000 που απεμπλέκεται, δε θα είχαμε σαφή αύξηση στην απόδοση; Έτσι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε καμια 20αρια άλογα και μάλιστα δουλεύοντας την τουρμπίνα εντός του διαγράμματός της και με μικρότερη δική της πίεση ακόμα κι από ένα 1ο στάδιο έχοντας παράλληλα μια πιο <<ατμοσφαιρική>> λειτουργία σε όλο το φάσμα;

Το πρόβλημα αντιλαμβάνομαι πως είναι η μικρή παροχή του συγκεκριμένου κομπρέσσορα και ίσως ο μη διαθέσιμος χώρος για πολύ μεγάλη τροχαλία, αλλά όσο μικρός και να ναι ο κομπρέσσορας δε θα μπορούσε να <<φυσήξει>> 0,3-0,4 bar στον κόφτη; Μου διαφεύγει κάποια άλλη δυσκολία στην υλοποίηση;

Τις σκέψεις σας, αλλά κυρίως τεχνικές λεπτομέρειες, ει δυνατόν και από τους μηχανικούς του forum. Μια απλοϊκή ιδέα που δε φαίνεται να χει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής, γιατί;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κι απεμπλέκεται, αυτό λέω, γιατί να μην τον κάνουμε να δουλεύει μόνιμα (αυτό γίνεται είτε μέσω προγράμματος είτε ακόμα και μηχανικά) αφού βέβαια βάλουμε μεγαλύτερη τροχαλία ώστε να μη περιστρέφεται τρελά. Εντάξει στις χαμηλές θα χάσει κάμποσο σε απόδοση, αλλά μεσαίες και ψηλά δε θα έχει σημαντική βελτίωση;

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες δεν γινεται γιατι πρεπει να κατεργησεις την τουρμπινα για να δουλεψη ο κομπρεσορας σε ολες της στροφες δεν μπορουν δυο turbo μαζι να δουλευουνε συγχρονως σε ολες της στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Στις υψηλές στροφές, ο μικρός κομπρέσσορας τύπου Roots, περισσότερο εμπόδιο θα αποτελεί για τη ροή του αέρα, παρά θα παράγει ωφέλιμη πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες stef μπορεί να χει βάση, αλλά μόνο στην περίπτωση που οι δυο συμπιεστές είναι στη σειρά, με κοινή σωλήνωση, και ο ίδιος όγκος αέρα περνά αναγκαστικά και στους 2 σειριακά. Αν υπάρχει μια bypass παροχή σε έναν από τους δύο συμπιεστές δε θα ισχύει. Δεν ξέρω τη διάταξη της εισαγωγής, ίσως θα μας κατατόπιζε ενα σχεδιάγραμμα ή κάποιος πραγματικά γνώστης. Επίσης τώρα που το ξανασκέφτομαι, στις 3000 rpm (που εξακολουθούν και λειτουργούν και οι 2) αρκετά προγράμματα δε σηκώνουν αρκετή πίεση στην τουρμπίνα, ανάλογη με αυτή που σηκώνουν κοντά στον κόφτη (~1,0 bar); Οπότε μάλλον δεν ευσταθεί η άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Ξήλωμα επιτόπου της τουρμπίνας και προσθήκη ενός μεγαλύτερου compressor. :crazy:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.