FOTIS_GOLF2_16V Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Οι παρακατω οδηγιες αναφερουν βημα-βημα πως να μετατρεψει καποιος ενα απλο στροφομετρο βενζινης ωστε να μπορει να τοποθετηθει σε diesel. Ειδικα για το golf Μκ1 (& caddy Mk1) diesel ειναι πολλυ δυσκολο εως ακατορθωτο να βρει κανεις καντραν με στροφομετρο. Μπορει να γινει πατεντα απο Μκ2 αλλα δεν ταιριαζει το στροφομετρο του Μκ2 να μπει στο καντραν του Μκ1, ουτε ολοκληρο το καντραν του Μκ2 καθεται καλα στο ταμπλω του Μκ1. Να αναφερω πως στα παλιας τεχνολογιας αυτοκινητα (βενζινικινητηρας) το στροφομετρο επερνε εντολη ή απο το καλωδιο του πολαπλασιαστη, ή΄απο την ηλεκτρονηκη αναφλεξη. Στα diesel (παλι για παλιας τεχνολογιας αναφερομαι) το πιο συνηθισμενο ειναι να παιρνει εντολη απο τον δυναμο του αυτοκινητου οπου βγαζει ενα επιπλεον φις με την ενδειξη W. Την μετατροπη την εχω δοκιμασει στο δικο μου caddy Mk1 και λειτουργει κανονικα!!! Το κοστος των εξαρτηματων (αντιστασεις & πυκνωτες) που χρειαστηκα για το στροφομετρο το οποιο ηταν συμβατο σε βενζινοκινητηρα ωστε να μετατραπει για diesel κινητηρα ηταν μολις 1 ευρω. Το παρακατω link ειναι τοσο αναλυτικο που μπορει ο καθενας να κανει την μεταροπη, με μονα εργαλεια ενα κολιτηρι + τα λιγα εξαρτηματα που θα πρεπει να αντικαταστσει. http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?PHPSESSID=a87f7a6f2399903b15acbbabf46fd5ef&topic=3741.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...