Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 KAΛHMEPA ΣE OΛOYΣ TOYΣ ΦIΛOYΣ THΣ ΠAPEAΣ EXΩ KANEI MIA XONTPH BΛAKEIA TΩPA KAI METANIΩNΩ ΠOY TN EKANA,KAI XPEIAZOMAI TN AΠOΨH ΣAΣ KAI TN BOHΘEIA ΣAΣ ΓIA OΣOYΣ MΠOPOYN NA ME BOHΘHΣOYN ΦOPAΩ KINHTHPA TDI ME TURBO EXΩ ENA MHNA KAI ΠAPAΠANΩ ΠOY EKANA TO EΞHΣ: HΘEΛA NA KAΘAPIΣΩ TN ΦTEPΩTH TOY TOYPMΠO ME ΠETPEΛAIO AΠO TN ΣΩΛHNA TOY ΠAΠA .ETΣI EPIΞA MIΣO ΦΛITZANI TOY KAΦE KAΘAPO ΠETPEΛAIO OMΩΣ AΠO BENZINAΔIKO. AΦOY ZEΣTANA KAΛA TN MHXANH EΠI 20ΛEΠTA. META TΣIMΠHΣA TO ΓKAZI KAI EKANE Limp mode ΔHΛAΔH ME ΣTPOΦAPE ΩΣ TO TEΛOΣ ME AKINHTOΠOIHMENO OXHMA ΠANTA KAI EΣBHΣE.TN ΩPA EKEINH ΠHΓA ΠIΣΩ KAI EBΓAZE ENA ΣYNEΦO AΣΠPO AΣΠPO.OXI TO MΠΛE ΠOY NOMIZOYME OTI KAIEI ΛAΔIA KAI EΣTAΞE ΛIΓO ΛAΔI ME ΠETPEΛAIO AΦOY TO ΣYNEΦO MYPIZE.META ΠAΩ MΠPOΣTA KAI BΛEΠΩ OTI ΠETAΞE TO ΔEIKTH ΛAΔIOY MAΛΛON ΠIEΣH ΛEΩ KAI ΔAKPYΣE AΠO TO ΠANΩ MEPOΣ TN TAΠA(ΔHΛAΔH)ΠOY BAZOYME ΛAΔIA.TA KAΘAPIZΩ KAI TA BAZΩ.BAZΩ MΠPOΣ ΠAIPNEI.AΛΛA AKOYΓA ENAN XTYΠO,ΠAΩ MΠPOΣTA TA ΩΣTHPIA XTYΠOYΣAN,TO ΣBHNΩ KAI ΠAΩ TN AΛΛH MEPA NA METPHΣΩ TA ΛAΔIA.AYTN TN ΣTIΓMH EXEI ΠANΩ TOY TO MOTEP 1.5 ME 2 ΛITPA ΛAΔI.BEBAIA KAΘAPIΣA ΠOΛΛAΠΛEΣ TO turbo KAI TO intercooler ΠOY OI ΣΩΛHNΩΣEIΣ KAI TO ΨYΓEIO EIXAN MIA MIKPH ΠOΣOTH MAYPIΣMENOY ΠETPEΛAIOΥ.AΠO EKEI KATAΛABA OTI O maf sensor ΔN ΔIABAZE ΣΩΣTA AΦOY EIXE ΠETPEΛAIO MEΣA.AΦOY TA KAΘAPIΣA OΛA .TA EBAΛA ΠANΩ AΛΛA ΔN TO EBAΛA MΠPOΣ NA MN KANΩ KAMIA XEIPOTEPH ZHMIA.TΩPA ΘA ANOIΞΩ KEΦAΛAPI ΓIA NA TA AΛΛAΞΩ OΛA KENTPOΦOPO ΩΣTHPIA KAI OΛA TA YΠOΛOIΠA.AYTO ΠOY ΣKEΦTOMAI KAI ΦOBAMAI ΠIO ΠOΛY EINAI NA MN EXΩ KAΨEI TA KOYZINETA MΠIEΛΩN KAI ΣTPOΦAΛOY.KAI ΛEΩ NA TA AΛΛAΞΩ KAI AYTA.AΛΛA ΘEΛEI ANOIΓMA ΛYΣIMO OΛH H MHXANH.EΣEIΣ TI ΛETE NA TA AΛΛAΞΩ TA KOYZINETA?ΓIATI AΠO EKEI EΓINE ΠIΣTEYΩ H ΔOYΛEIA ME TO ΛAΔI KAI ME ΞEPAΣE TOΣO ΠOΛY ME ΠIEΣH.ΠAPAKAΛΩ BOHΘHΣTE ME TIΣ ΓNΩΣEIΣ ΣΑΣ.ΣYΓNΩMH ΓIA TA KEΦAIΛAIA AΛΛA ΔN MΠOPΩ NA ΓPAΨΩ ME MIKPA ΔN ΞEPΩ ΓIATI.EYXAPIΣTΩ KAΘE AΠOΨH ΔEKTH AKOMA KAI TO BPIΣIMO ΠOY TO AΞIZΩ!!! ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΔΝ ΑΝΑΨΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΑ.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΕ ΤΝ ΗΧΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΤΡΑΝ ΓΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΣΗ.ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΕΣΒΗΣΑ ΚΑΙ ΔΝ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 :o :o Κανε οτι σε φωτίσει ο θεός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 ποιος σου ειπε οτι με αυτο τον τροπο καθαριζει η φτερωτη?? δηλαδη εχεις πετρελαιο μεσα στα λαδια σου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Αυτν τη στιγμη ναι αλλα εχουν κατσει κατω τωρα τοΣΟ καιρο.ειπα αφου θα καθαρισω πολλαπλες να καθαρισω και τν φτερωρωτη της εισαγωγης.περασε απο τις σωληνωσεις του intercooler οπου ειναι και ο maf sensor που δν διαβαζε σωστη αναλογια αερα και με εκανε safe mode μετα το στροφαρισμα που εκανε.απλως επειδη εχασε λαδια (αλλα δν αναψε λαμπακι)και λεω τωρα να μν εκαψε κουζινετα μπιελων και στροφαλου.γιατι εκει εχει το περισσότερο μανικι θελει να λυθει ολη η μηχανη και να μεινει μονο ο κορμος.τι λες υπαρχει τετοια πιθανοτητα?το κεφαλαρι παλι θα τα αλλαξω ολλα εκτος μπεκ και βαλβιδων γιατι δν εβγαλε μαυρο καπνο ντουμανι να πεις οτι θελουν τα μπεκ καθαρισμα η οτι οι βαλβιδες σπασει γιατι εκει θα θελαμε και πιστονια.εσενα ποια ειναι η αποψη σου? Για τα κουζινετα περισσοτερο.εκει δν ξερω τι να κανω να τα αλλαξω?αν και εγω λεω ναι για σιγουρια και ασφαλεια αφου μπηκα στο λουκι τωρα. Αυτν τη στιγμη ναι αλλα εχουν κατσει κατω τωρα τοΣΟ καιρο.ειπα αφου θα καθαρισω πολλαπλες να καθαρισω και τν φτερωρωτη της εισαγωγης.περασε απο τις σωληνωσεις του intercooler οπου ειναι και ο maf sensor που δν διαβαζε σωστη αναλογια αερα και με εκανε safe mode μετα το στροφαρισμα που εκανε.απλως επειδη εχασε λαδια (αλλα δν αναψε λαμπακι)και λεω τωρα να μν εκαψε κουζινετα μπιελων και στροφαλου.γιατι εκει εχει το περισσότερο μανικι θελει να λυθει ολη η μηχανη και να μεινει μονο ο κορμος.τι λες υπαρχει τετοια πιθανοτητα?το κεφαλαρι παλι θα τα αλλαξω ολλα εκτος μπεκ και βαλβιδων γιατι δν εβγαλε μαυρο καπνο ντουμανι να πεις οτι θελουν τα μπεκ καθαρισμα η οτι οι βαλβιδες σπασει γιατι εκει θα θελαμε και πιστονια.εσενα ποια ειναι η αποψη σου? Για τα κουζινετα περισσοτερο.εκει δν ξερω τι να κανω να τα αλλαξω?αν και εγω λεω ναι για σιγουρια και ασφαλεια αφου μπηκα στο λουκι τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) φιλε μου οση ωρα διαβαζα εμεινα με ανοικτο το στομα! το να αλλαξεις κουζινετα κατο ειναι το λιγοτερο,εκεινο που φπβαμαι περισσοτερο ειναι οτι εχεις προβλημα με το καπακι γενικα και στις εδρες του στις βαλβιδες,αλλα απο την αλλη με πετελαιο στα λαδια σου πιστευω πως κυλινδροι πιστονια εχεις και εκει φθορα,για να φτιαξεις το μοτερ σωστα ψρειαζεσε μια πληρη ανακατασκευη δλδ να μινει μονο ο κορμος και ολα τα αλλα πεταμα ακομι και το καπακι πιστευω γτ εχουν αναψει οι βαλβιδες σου.προσωπικη μου γνωμη και αποψη μην ασχολισε για επισκευη αλλα ψαξε αλλο μοτερ.καλο κουραγιο καλη δυναμη. http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/347789/ Edited March 24, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Για τις βαλβιδες το εψαξα και ρωτησα αντιπροσωπεια ειναι απιθανο να παθουν κατι αλλιως θα εβγάζε μαυρο καπνο σν ακαυστο εδω ταξι εχουν παει εκει με κομμενο ιμαντα και δν εχουν παθει τιποτα για τις εδρες δν ξερω θα ρωτησω τν μηχανικο οταν το κανω υπαρχει μια παστα που βαζεις στις βαλβιδες και γυαλιζονται οι εδρες με τρυπανι.γενικα θα αλλαξω σχεδον τα παντα στο κεφαλαρι για πιστονια.μπιελες δν νομιζω αλλα παλι δν ξερω σιγουρα για δαχτυλιδια πιστονιων.που μαλλον βλεπω να τα αλλαζω και αυτα.αλλα αμα πω να το βαλω μπρος μπορω απλα θα χτυπαν τα ωστηρια.και επειδη εχει γυρω στα 2λιτρα περιπου λαδι με πετρελαιο δν το βαζω να μν γινει και τιπότα αλλο.αυτα πιστευω δηλαδη που εψαξα και εμαθα Για τις βαλβιδες το εψαξα και ρωτησα αντιπροσωπεια ειναι απιθανο να παθουν κατι αλλιως θα εβγάζε μαυρο καπνο σν ακαυστο εδω ταξι εχουν παει εκει με κομμενο ιμαντα και δν εχουν παθει τιποτα για τις εδρες δν ξερω θα ρωτησω τν μηχανικο οταν το κανω υπαρχει μια παστα που βαζεις στις βαλβιδες και γυαλιζονται οι εδρες με τρυπανι.γενικα θα αλλαξω σχεδον τα παντα στο κεφαλαρι για πιστονια.μπιελες δν νομιζω αλλα παλι δν ξερω σιγουρα για δαχτυλιδια πιστονιων.που μαλλον βλεπω να τα αλλαζω και αυτα.αλλα αμα πω να το βαλω μπρος μπορω απλα θα χτυπαν τα ωστηρια.και επειδη εχει γυρω στα 2λιτρα περιπου λαδι με πετρελαιο δν το βαζω να μν γινει και τιπότα αλλο.αυτα πιστευω δηλαδη που εψαξα και εμαθα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) απο μισο φλιτζανακι.....τι το ηθελες??? κριμα...ευχομαι να ξεμπερδεψεις γρηγορα... Edited March 24, 2012 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) επειδη τυχαινει να ειμαι και εγω ταριφας στην πολη μου και ισως εχω καπια εμπειρια στα πετραιλαια η γνωμη μου ειναι να αλαξεις μοτερ,τωρα οσο για αυτον που εκοψε ειμαντα και δεν καρφοσε βαλδιδες που λες τοτε και αυτος ειναι κολοφ@ρδος οπως και καποιοι αλοι που εχω ακουσει,και αν σου λεω να αλαξεις μοτερ ειναι γτ ειμαι κατα του "λυσε-δεσε" στο μοτερ και ισως οικονομικα και θεμα αξιοπιστειας ειναι η γνωμη μου Edited March 29, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 βαλε λαδια δουλεψε το 5 λεπτα.βγαλτα και ξαναβαλε καθαρα.μετα θα κρινεις αν θελει κατεβασμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 τα Μπεκ ειναι τυπου (pd) μεσα στο κεφαλαρι και οχι δν κατουρανε ειναι μετρημενα με μηχανημα και ειναι σε τελεια κατασταση αμα κατουρουσαν τοτε θα ειχαμε θεμα με πιστονια.ουτος η αλλος δν χανει εννοω τσιμουχες και τα σχετικα απο πουθενα.απλως το πετρελαιο το μισο φλυτζανακι που εβαλα εγω το εβαλα απο το σωληνα του παπα το περαΣε απο τις σωληνωσεις του τουρμπου στν maf sensor απο αυτο εκανε και το στροφαρισμα αφου δν διαβαζε σωστη αναλογια αερα και μετα στν εισαγωγη οπου μετα εμπλεκονται και τα λαδια.το αμαξι ηταν παντα ακινητοποιημενο με ζεστη παντα μηχανη δν το κουνησα καν.μετα το στροφαρισμα που εκανε δν ηταν για πολυ ωρα εφτασε σχεδον μεχρι το τερμα και εσβησε μπηκε safe σε mode το εβαλα μετα απο 5 λεπτα αλλα χτυπουσαν τα ωστηρια πιστευω λογω της μεγαλης ποσοτητας λαδιων που εχασε πετωντας το δεικτη λαδιου πιθανον της πιεσης απο το στροφαρισμα καταλαβατε τωρα τι εγινε.ο φιλος που λεει να αλαξω λαδια μπορει να εχει και δικιο αλλα αυτο που νομιζω εγω ειναι επειδη δουλεψε κανα 2λεπτο με περιπου 2λιτρα λαδι και δν αναψε λαμπακι οτι εχω καψει ωστηρια.κεντροφορο και κουζινετα μπιελων και στροφαλου αυτα μονο.για δαχτυλιδια πιστονιων δν νομιζω γιατι η εξατμιση δν εβγαζε μαυρο η μπλε καπνο και η συμπιεση ειναι τελεια που μετρησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα η εισαγωγη εχει θυριδες αερα οι οποιες συνδεεονται με τις βαλβιδες εισαγωγης ετσι δν ειναι?αρα δν θεωρειται λογικο.τοτε πως εξηγειται ασπρο ασπρο ντουμανι απο τν εξατμιση και μια μικροποσοτητα λαδιου μαλλον αναμειγμενο με Πετρελαιο να σταζει μν φανταστειτε οχι πολυ κανα 2 δαχυλακια εσταξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Δν ηταν λαδι αυτη η μικρο ποσοτητα παιδια αλλα λιγο πολυ λιγο ακαθαρτο πετρελαιο που καηκε μαλλον στν καυση και μαζι με Κατι βρωμιες της εξατμισης τα μαυρα αυτα να βγηκε ετσι.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ τα λαδια της μηχανης δν εχουν πετρελαιο μεσα και αν θα εχουν θα εχουν ισα στν μυτη του δακτυλου απο τν ανακυκλωση λαδιου που κανει το τουρμπου,αν περασε υποθετικα απο τν αξονα που εισαγει αερα.να σαι καλα νικο που ειπες οτι ειναι αδυνατν να περασουν απο τν εισαγωγη στα λαδια απλως το εστειλε στο θαλαμο καυσης και το εκαψε. Δν ηταν λαδι αυτη η μικρο ποσοτητα παιδια αλλα λιγο πολυ λιγο ακαθαρτο πετρελαιο που καηκε μαλλον στν καυση και μαζι με Κατι βρωμιες της εξατμισης μεσα τα μαυρα αυτα να βγηκε ετσι.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ τα λαδια της μηχανης δν εχουν πετρελαιο μεσα και αν θα εχουν θα εχουν ισα στν μυτη του δακτυλου απο τν ανακυκλωση λαδιου που κανει το τουρμπου,αν περασε υποθετικα απο τν αξονα που εισαγει αερα.να σαι καλα νικο που ειπες οτι ειναι αδυνατν να περασουν απο τν εισαγωγη στα λαδια απλως το εστειλε στο θαλαμο καυσης και το εκαψε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Το προβλημα σου δεν ειναι το πετρελαιο στα λάδια που μαλλον δεν υπάρχει, αλλα η υπερπλήρωση με καυσιμο του κινητήρα και η βίαιη "έκρηξη" στον θάλαμο, αυτο μπορει να προξενήσει διαφορες ανεπιθύμητες και σοβαρες βλαβες σε βαλβίδες, μπιελες, στρόφαλο, κουζινέτα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) αμα λες οτι σου πεταξε και το δεικτη του λαδιου τοτε υδραβλικη πιεση το αμαξι σου τα εχεις καψει ολα μεσα!!για κοιτα μηπως καιει και νερο δλδ εχει πεσει η σταθμη του νερου?αν ναι τοτε μπορει να εισαι τυχερος και με την υδραβλικη πιεση να σου χαλαζε μονο τη φλατζα,απο την αλλη αν εχει περασει μεσα στ αλαδια πετρελαιο και σε τεριαγμα το οτι πετακσε την ταπα του λαδιου μηπως τα τιναξε η τρομνπα του λαδιου?για τσεκαρε τα νερα σου Edited March 24, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Συμφωνω μαζι σου αλλα η δουλεια εγινε απο τν maf γιατι ειχε πετρελαιο μεσα η σωληνωσει.αυτο που δν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι οταν τσιμπησα το γκαζι στροφαρε σχεδον εκει που ειναι ο κοφτης λες και κολησε το γκαζι.και δευτερον γιατι πεταξε τα λαδια απο το δεικτη λαδιου αυτα τα δυο δν μπορεσα να τα καταλαβω ακομα.υπαρχει καποιος να ξερει να μου πει το γιατι? Η τουρμπινα δν εχει κενα καθολου ουτε εχει αρπαξει πτερυγια και απο τις δυο μεριες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 τον δεικτη του λαδιου στον πεταξε γτ το πετρελαιο μεσα στο καρτερ εκανε "εκριξη" απο υδραυλικη πιεση,ελενξε μια τα νερα σου και πες μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Οχι η σταθμη νερου ειναι εκει που ειναι παντα δν επεσε το τσεκαρα και εγω.η ταπα λαδιου απο τν αλλα δακρυζε οταν δουλευε.και τν δεικτη τν πεταξε και απο εκει μαλλον ξερασε τν μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 εγω σου ειπα τη γνωμη μου και τη θα εκανα στη θεση σου χωρις δευτερη κουβεντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Φιλε νικολα λες για τα νερα για αυτο να βγαζει ασπρο ασπρο ντουμανι αλλα η σταθμη φαινεται ενταξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 καταρχας εχεις πετρελαιο μεσα στο λαδι σου?το τσεκαρεσ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Συγνωμη sodimitris μπερδευτικα.για πεΣ μου τι θα εκανες το μοτερ παντως δν το αλλαζω καλυτερα ανακατασκευασμενο με γνησια ανταλακτικα που θα το κανω.λες να τα τιναξε και η μπομπα λαδιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 εγω προσωπικα και σαν επαγγελματιας οδηγος ποτε και για κανενα λογο δεν θα ειχα λυμενο μοτερ,προτιμο ενα μαμα με 100χιλιαδεσ χμλ παρα ενα ανακατασκευης με 10χιλιαδεσ χλμ,(γνωμη μου)απλως μιας και λες κατι χτυπαγε στο καπακι μηπως εμεινε απο λαδι?οπως και να το κανουμε πρεπει να εχεις σοβαρο προβλημα και πιστευω πως το μοτερ σου πρεπει να γινει βιδες!αλλα παντα κραταω την πιθανοτητα να ειναι κατι ασυμαντο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfakias_tdi Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Οχι ετσι οπως το σκεφτηκα τωρα και που μου ειπε ο rouleman oxi απλα μπηκε στο θαλαμο καυσης ακομα μια πιο μικρη ποσοτητα και το εκαψε σταζοντας το στν εξατμιση.αυτος ο ασπρος καπνος που εβγαζε να ειναι νερο γιατι το σκεφτηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 εγω ακομη δεν εχω καταλαβει,αν το βαλεις εμπροσ τωρα δουλευει σωστα???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...