Jump to content
tsolias26

Κωδικοποίηση Φρένων Και Xds Σε Polo Gti 6R...

Recommended Posts

Να και ένα πολύ ωραίο θεματάκι που βρήκε ο Δημήτρης (δημ.GTI) στο αγγλικό φορουμ του Polo.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του μπορεί να γίνει κωδικοποίηση με VCDS ώστε να έχει το GTI καλύτερο φρενάρισμα και καλύτερη απόκριση του XDS στα στροφιλικια! Πολύ ενδιαφέρον αν όντως γίνεται:

Changes made.....

In VCDS Select Control Module, go to 03 ABS Brakes, then 10 Adaptation, go to Channel:

Channel 09 Brake Assist

There are 3 settings for this

0-center (stock setting)

1-small

2-hard

I changed this from the stock 0 setting to 2 and this has made the brake pedal more responsive to smaller inputs. Feels more positive in use, especially under enthusiastic motoring.

Channel 36 XDS

There are 3 settings

0-center (stock setting)

1-weak

2-strong

Again I changed this from 0 to 2 and this one mod alone makes the Polo into a different/better beast under hard driving. It acts almost like my ED30 did with the Quaife and yet doesn't feel as fidgety. Seems more planted around bends and that much better to push through the corner on exit. This mod comes with a five thumbs up...

Also got a chance to look at the log blocks that can be done and FOOK ME there are over 400 of them for the Polo GTI!!!!!

Annoyingly the measuring blocks all have different units of measurement and so for me to fully understand them I've had to wikipedia all the conversions to allow me to see what is what.

As I haven't got the water/meth running at the moment (no meth left!!) I thought I'd get stage 2 logs up and after faffing with conversions got the following.....

Block 201 - engine torque - max 350.1nm = 259lbft @ 3497rpm

Block 196 - Mass flow through throttle valve - 691.7kg/s = 192.2g/s = through the 0.81 division approx 237.2bhp

Typical schoolboy error was not pressing the turbo button and only getting a sample every 2 seconds so may have missed peak mass flow and engine torque alltogether!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οπως τα λεει ο γιωργος..

αφου το χουμε το xds γιατι να μη μας χρησιμεψει στο επακρο? :pardon: και να χουμε αυτο το ρημαδι το esp να παρεμβενει καθε λιγο και λιγακι και να κοβει?

οσο για τα φρενα λενε οτι δεν εχει τοση διαφορα στην αποδοση οσο στην αισθηση του πενταλ..

ειδωμεν :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Το ενεργοποιήσαμε σήμερα το κόλπο με τον Δημήτρη.... Άλλο αμάξι το Polaki!!! Θα πει παραπάνω ο Δημήτρης που το δοκίμασε στο έπακρο!!(χαχα ξέρεις τι εννοώ)! :rock:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που γύρισα πίσω από Αθήνα και το δοκίμασα σε κάτι στροφιλίκια ένιωθα λες και είχα βάλει αναρτήσεις !! Το αμάξι σε αριστερή κοφτή για παράδειγμα φέρνει την μούρη του άνετα προς τα μέσα λες και δεν τρέχει τίποτα! Πλέον δίνει σιγουριά σε κάθε στροφή και όχι αβεβαιότητα όπως πριν... Ήταν πιστεύω το καλύτερο Mod που έκανα στο αμάξι μέχρι τώρα... !!

=@

=@

=@

=@

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται ότι δεν έχουν τα απλά XDS φίλε μου αλλά διόρθωσέ με αν κάνω λάθος!

Link to comment
Share on other sites

Σε scirocco μπορείς πάντως να ενεργοποιήσεις το XDS χωρις καν να υπάρχει απο το εργοστάσιο . Αφου θέμα software ειναι και οχι hardware . Λογικα και σε 6αρι ενεργοποιείται

Link to comment
Share on other sites

Σε scirocco μπορείς πάντως να ενεργοποιήσεις το XDS χωρις καν να υπάρχει απο το εργοστάσιο . Αφου θέμα software ειναι και οχι hardware . Λογικα και σε 6αρι ενεργοποιείται

Για δωσε παραπανω λεπτομερειες???

Link to comment
Share on other sites

Το ενεργοποιήσαμε σήμερα το κόλπο με τον Δημήτρη.... Άλλο αμάξι το Polaki!!! Θα πει παραπάνω ο Δημήτρης που το δοκίμασε στο έπακρο!!(χαχα ξέρεις τι εννοώ)! :rock:

ετσι πρεπει γιωργαρα :thumbsu:

το αμαξι ειναι απλα φοβερο.οντως το δοκιμασα χθες το αμαξι στα ορια του για να δω εκει τη διαφορα και οντως την ειδα.

πριν την αλλαγη της ρυθμισης αμα εμπενες με τα οσα θα χρειαζοταν συχνα πυκνα διορθωση.τωρα το νιωθεις πιο γραμμικο και εχεις τη δυνατοτητα να βγεις απ τη στροφη με φουλ γκαζι αφοβα.ειναι πιο δεμενο.λιγο βαρυτερο τιμονι και γενικα νιωθεις οτι πατας λιγο κλυτερα..

υγ φοραω και ελατηρια και γενικα απ τη συμπεριφορα του αυτοκινητου αυτη τη στιγμη ειμαι πολυ ευχαρισμενος..

μια απ τις καλυτερεσ μοντες :acute:

Link to comment
Share on other sites

Για δωσε παραπανω λεπτομερειες???

http://www.sciroccoclub .gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=3155

πριν το .gr εχω βάλει ενα κενο γιατι δεν επιτρέπει να μπει το λινκ απο το συγκεκριμένο club στο vwclub !

Στα περισσοτερα αυτοκινητα του group (τελευταια μοντελα) μπορει να γινει μιας και το XDS δουλευει με τον εγκεφαλο του ABS οπότε ειναι χαζο να πληρώνεις 200 ευρω για να το βαλεις εργοστασιακο εφοσον δεν μπαινει κατι απλα ενεργοποιειται μεσω υπολογιστη .!

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Αυτές τις ρυθμίσεις μπορείς να τις κάνεις στην αντιπροσωπία ή η περιγραφή που δίνεται είναι μόνο για vagcom ?

Καταρχάς πρέπει να έχεις το XDS ενεργοποιημένο στο Polo σου. Αν είναι GTI το XDS είναι ενεργοποιημένο από την μαμά. Σε άλλα μοντέλα (δεν ξέρω αν ισχύει για όλα) μπορείς να το παραγγήλεις σαν έξτρα (έρχεται μαζί με σπορ ανάρτηση και ζάντες αλουμινίου). Αν δεν είναι ενεργοποιημένο από την μαμά, τουλάχιστον επίσημα, το βλέπω χλωμό να το κάνουν, διότι όπως έγραψα και πριν το πουλάνε σαν έξτρα σε συνδυασμό με σπορ ανάρτηση.

Άρα για κοινό 6R μάλλον μόνο με vagcom (VCDS). Αν έχεις GTI κάνε μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία και πες μας.

Παρεπιπτώντος στο δικό μου TSI το έχω ενεργοποιήσει αλλά δεν έχω "παίξει" ακόμα με τις ρυθμίσεις για να δω τί τρέχει. Πρέπει να πω πως το αμάξι δε δείχνει κανένα σημάδι υποστροφής και σου δίνει μια μεγάλη αίσθηση ασφάλειας ακόμη και σε γρήγορες στροφές. Το μειωνέκτημα είναι πως τα τακάκια τρώγονται λίγο πιο γρήγορα με ενεργοποιημένο XDS.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Το ενεργοποιήσαμε σήμερα το κόλπο με τον Δημήτρη.... Άλλο αμάξι το Polaki!!! Θα πει παραπάνω ο Δημήτρης που το δοκίμασε στο έπακρο!!(χαχα ξέρεις τι εννοώ)! :rock:

Γιώργο αλλάξατε και τις δύο ρυθμίσεις; Δηλαδή, εκτός από το xds, κάνατε και το πρώτο που αναφέρεται στο πεντάλ του φρένου; Εντυπώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο αλλάξατε και τις δύο ρυθμίσεις; Δηλαδή, εκτός από το xds, κάνατε και το πρώτο που αναφέρεται στο πεντάλ του φρένου; Εντυπώσεις;

Άριστες εντυπώσεις! Μη το σκέφτεσαι αν έχεις την δυνατότητα να το κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

Άριστες εντυπώσεις! Μη το σκέφτεσαι αν έχεις την δυνατότητα να το κάνεις!

Δεν ξέρω ακόμη σίγουρα.

Εννοούσα πάντως ιδιαίτερα για το πεντάλ του φρένου, που γίνεται πιο "ευαίσθητο" στο πάτημα.

Είναι θέμα συνήθειας ή όποιος μπαίνει στο αμάξι θα του φεύγουν τα σφραγίσματα με το παραμικρό;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ακόμη σίγουρα.

Εννοούσα πάντως ιδιαίτερα για το πεντάλ του φρένου, που γίνεται πιο "ευαίσθητο" στο πάτημα.

Είναι θέμα συνήθειας ή όποιος μπαίνει στο αμάξι θα του φεύγουν τα σφραγίσματα με το παραμικρό;

 

Αν δε σε βολεύουν οι νέες ρυθμίσεις μπορείς να επανέλθεις στην αρχική κατάσταση όποτε επιθυμείς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ακόμη σίγουρα.

Εννοούσα πάντως ιδιαίτερα για το πεντάλ του φρένου, που γίνεται πιο "ευαίσθητο" στο πάτημα.

Είναι θέμα συνήθειας ή όποιος μπαίνει στο αμάξι θα του φεύγουν τα σφραγίσματα με το παραμικρό;

ειναι μια πολυ καλη μοντα γιατι εχεις καλυτερη αισθηση.αλλα οχι καλυτερο φρεναρισμα.καντο αξιζει.εγω φοραω εξαπιστονα και δε μου βγαινουν τα ματια εξω φαντασου

Link to comment
Share on other sites

Λένε τα δικά τους! Αλλά και πάλι το VAS που έχουν στις αντιπροσωπίες δεν  πρέπει να έχει επιλογή για τέτοια αλλαγή!

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να βρεις κάποιον με VCDS κοντά σου και στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες που αναγράφονται στην αρχή του Post!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.