Jump to content
Alexkdef

Golf 5/6 - Προβλημα & Θορυβος Στο Ρελαντι (Αλλαγη Ρουλεμάν Συμπλέκτη)

Recommended Posts

Καλησπέρα, μόλις μου συνέβη το εξής και ρωτάω εσάς πριν περάσω από την αντιπροσωπεία.

Έχω ένα Golf 6 122ps πρόσφατα αγορασμένο (1/10/11) μαμά. Ξαφνικά σήμερα σε διαστάυρωση βάζω πρώτη κανονικά και ξεκινώντας ακούγεται ένας ήχος κατά την εκίννηση.

Στην συνέχεια σταματάω και βάζω νεκρή για να δω τι έγινε. Αφήνοντας στην νεκρή τον συμπλέκτη ξαφνικά ακούω έναν θόρυβο εσωτερικά στην καμπίνα από την μηχανή σαν φτερωτή. Πριν αυτον τον ήχο δεν τον έκανε. Να σημειώσω πως όταν πατάω τον συμπλέκτη αυτός ο ήχος σταματάει ενώ όταν τον αφήνω συνεχίζει κανονικά. Όλα αυτά στο ρελαντί. Το αυτοκίνητο έχει μόνο 4000κλμ πάνω. χωρίς να το έχω ανοίξει. Επίσης δεν γκαζώνω ποτέ όταν είναι κρύο. Πάντα περιμένω στην αρχή πριν ξεκινήσω να πέσουν οι στροφές (νομίζω διάβασα ότι λέγεται αυτό cold start).

Μήπως χτύπησε το ρολεμάν του συμπλέκτη? Για δώστε μου μια εξήγηση γιατί θα τρελαθώ.... Το προσέχω τόσο και μου φαίνεται αδιανόητο να έγινε αυτό στα ξαφνικά.

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι βολαν αν ειναι διπλης μαζας.κανει τρεμουλο η μηχανη σου κρυα?στο ζεστο σταματαει η οχι?οταν πατας συμπλεκτη σταματαει?

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απάντηση σου! τρέμουλο που να είναι αισθητό σε μένα όχι. Το κάνει ασχέτως ζέστης κρύου. Ο ήχος ακούστηκε ενώ η μηχανή ήταν ήδη ζεστη.(λάδια 87 βαθμους ) Όταν πατάω συμπλέκτη σταματάει ναι ! Για πείτε μ να μην το κινώ ή να το πάω εγώ στο Service αυριο ?

Επίσης κάτι που παρατήρησα είναι ότι όταν μαρσάρω το σφύριγμα αυξάνεται ... Ρε ολοκαίνουργιο αμάξι με πουλάει ετσι :suicide:

Edited by Alexkdef
Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό; :-((( οφείλεται σε εμένα; Να παρω την οδική; Η να το πάω εγω παιδιά μιας και περπατάει;

Link to comment
Share on other sites

Το πας μόνος σου, δεν έχει πρόβλημα.

Το θέμα είναι ότι τον τελευταίο καιρό και με τις συγχωνεύσεις των εργοστασίων Valeo, sachs & Luk η ποιότητα των παραγομένων προϊόντων έχει πέσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά ξεκινάω σε λίγο για την αντιπροσωπεία και ενημερώνω τι έχω αν και είμαι και εγώ σίγουρος οτι ειναι το ρουλεμαν ..

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση: Τελικά το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.. Το έκαναν δοκιμές και ο ήχος αυτός όντως ακούγεται όταν η μηχανή είναι ζεστή και είναι φυσιολογικός. Όπως μου το ανέφεραν προέρχεται από τον δίσκο πλατό και κάποια στιγμή θα τον άκουγα ούτως ή άλλως. στα 20.000 στα 15 στα 10. Ε σε εμένα ακούστηκε στα 5.000 από εκεί και περα αν το αλλάξω πάλι θα ακουστεί κάποια φορα.. Πάντως δεν επηρεάζει το αυτοκίνητο, και το αμάξι είναι άψογο

Link to comment
Share on other sites

Δες το pm σου. Φυσικα και δεν ειναι φυσιολογικος τετοιος ηχος. ...Εμενα μου αλλαξαν τα παντα το ειχα παει στα 1000...στα 4.000 και μετα στα 10.000 οπου και εκανα σαματα μεγαλο . Τωρα εχω 50.000 και δεν κανει κατι ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην ακους τις βλακειες τους περι φυσιολογικου.Απαιτησε αλλαγη.Εχεις κι εγγυση αλλωστε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Golf 6 122 με 32000κμ δεν ακουγεται τιποτα τετοιο.Φυσιολογικο φιλε δεν μπορεις να το πεις.Πηγαινε και σε αλλη αντιπροσωπεια.

(Υ.Γ. Αν δεν ησουν μεσα στην εγγυηση ξερεις τι θα σου λεγανε???? 'Πω πω φιλαρακι θελει αλλαγμα αστο να το φτιαξουμε και φιλικη τιμη' κατι εκατονταδες ευρω....) :diablo:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Παιδιά. Χάρη σε εσάς και την παρότρυνσή σας πήγα στην αντιπροσωπεία από 'που πήρα το αυτοκίνητο και κατόπιν εξονυχιστικού ελέγχου και test drive άκουσαν τον ήχο. Προς ενημέρωση όλων λοιπόν, αυτός ο ήχος μόνο φυσιολογικός δεν είναι. Όπως είπαν και μερικοί παραπάνω πρόκειται για ήχο που δεν πρέπει να ακούγεται. Πρόκειται λοιπόν για ήχο από τα ρουλεμάν συμπλέκτη τα οποία φθείρονται από χρήση όταν πατινάρεις υπέρ του δέοντος τον συμπλέκτη και γιαυτό αργότερα "βγάζει" αυτόν τον ήχο.Κάτι άλλο που παρατηρήσαμε κατά τον έλεγχο είναι πως ο ήχος όταν χάιδευες τον συμπλέκτη ακουγόταν πιο έντονα, όπως επίσης το σασμάν σου άφηνε μια αίσθηση σαν να σου "γρατζουνάει" το πόδι. Άλλη περίπτωση να πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος...Φυσικά σε 4.000klm που είμαι εγώ δεν είναι δυνατόν να προήλθε από την χρήση... πολύ πιθανόν να αποτελεί αστοχία υλικού όπως μου το ονόμασε ο τεχνικός σύμβουλος της αντιπροσωπείας! Επομένως το αμάξι μπήκε συνεργείο για αλλαγή ρουλεμάν και από εκεί και πέρα βλέπουμε.. Εγώ βέβαια έχω ολίγον τι ξενερώσει γιατί δεν περίμενα να βρεθώ με τέτοιο πρόβλημα από την αρχή χρήσης του αυτοκινήτου... :(

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Παιδιά. Χάρη σε εσάς και την παρότρυνσή σας πήγα στην αντιπροσωπεία από 'που πήρα το αυτοκίνητο και κατόπιν εξονυχιστικού ελέγχου και test drive άκουσαν τον ήχο. Προς ενημέρωση όλων λοιπόν, αυτός ο ήχος μόνο φυσιολογικός δεν είναι. Όπως είπαν και μερικοί παραπάνω πρόκειται για ήχο που δεν πρέπει να ακούγεται. Πρόκειται λοιπόν για ήχο από τα ρουλεμάν συμπλέκτη τα οποία φθείρονται από χρήση όταν πατινάρεις υπέρ του δέοντος τον συμπλέκτη και γιαυτό αργότερα "βγάζει" αυτόν τον ήχο.Κάτι άλλο που παρατηρήσαμε κατά τον έλεγχο είναι πως ο ήχος όταν χάιδευες τον συμπλέκτη ακουγόταν πιο έντονα, όπως επίσης το σασμάν σου άφηνε μια αίσθηση σαν να σου "γρατζουνάει" το πόδι. Άλλη περίπτωση να πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος...Φυσικά σε 4.000klm που είμαι εγώ δεν είναι δυνατόν να προήλθε από την χρήση... πολύ πιθανόν να αποτελεί αστοχία υλικού όπως μου το ονόμασε ο τεχνικός σύμβουλος της αντιπροσωπείας! Επομένως το αμάξι μπήκε συνεργείο για αλλαγή ρουλεμάν και από εκεί και πέρα βλέπουμε.. Εγώ βέβαια έχω ολίγον τι ξενερώσει γιατί δεν περίμενα να βρεθώ με τέτοιο πρόβλημα από την αρχή χρήσης του αυτοκινήτου... :sad:

Το προβλημα σου ειναι φυσιολογικο.Ονομαζεται "μειωση κοστους κατασκευης".Ειναι η τακτικη των μεγαλων μυαλων της vw που μετα απο πολυ ωριμη σκεψη θεωρησαν οτι η μειωση του κοστους κατασκευης θα οδηγησει σε μεγαλυτερα κερδη.Οταν μακροπροθεσμα θα τρεχουν να μαζεψουν τη χασουρα απο την κατακορυφη πτωση των πωλησεων παγκοσμιως λογω αναξιοπιστιας των αυτοκινητων εγω θα γελαω.Ήδη κυκλοφορουν τα βλακωδη προβληματα που παρουσιαζουν.Στα 6αρια η vw οχι μονο δεν ελυσε τα προβληματα των 5αριων αλλα προσθεσε και νεα βλ. προβληματα με φωτισμο καντραν.Ποιος ξερει τι τσιγγουνευτηκαν κι εκει και αρχισαν να εχουν τα 6αρια σβησιματα στα καντραν.Εμενα ηδη με εχουν χασει απο πελατη διοτι οταν καποια στιγμη συντομα πουλησω το golf διοτι θελω να παρω μεγαλυτερο, η vw δεν θα υπαρχει ως επιλογη.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να καταφέρω το συνεργείο και να μου δώσει τις φώτο που βγάλανε από την κατάσταση του συμπλέκτη για να δείτε και ακριβώς πως φαίνεται το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Προβληματα παντου υπαρχουν αλλα ας μην το κανουμε καραμελα για να ευλογησουμε τα γενια μας.Τα προβληματα των golf που βγαινουν σε σοβαρο ποσοστο αυτοκινητων δεν ειναι ενα ή δυο.Συνηθως λεμε οτι το ταδε μοντελο (ασχετως εταιρειας) πασχει εκει δηλ. βγαζει συχνα το ταδε προβλημα ή αντε αλλο ενα.Αν μας ρωτησει καποιος τι προβληματα βγαζουν συχνα τα golf θες να μετρησουμε ποσα θα βρουμε;Η vw τα εχει κανει σκ@@ και πλεον αυτο εχει φθασει στα αυτια ανθρωπων που δεν εχουν καν Vw.Τα λεφτα που γλιτωνουν τωρα θα τα πληρωσουν πολλαπλασια αν δεν αλλαξουν ροτα.Να θυμισω τη mercedes που πηγε να κανει παρομοια πατατα προ ετων αλλα τα μαζεψε;

Δεν αντιλέγω σε ότι λες, απλά σκέφτομαι ότι τα ίδια θέματα μικρότερα η μεγαλύτερα θα έχουν και ιδιοκτήτες άλλων καινούργιων αυτοκινήτων. Πάντως για την ¨ρότα¨ που λες τουλάχιστον ακόμα δεν έχει αλλάξει! Από το 5άρι στο 6άρι και το θέμα με την αντλία νερού (που ενεργοποιεί μαγνητικά τον κομπρέσορα) εμφανίζεται από όσο διαβάζω ξανά (παθών!)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε συγνωμη για την αργοπορια αλλα ετρεχα αυτες τις μερες παρα πολυ ,ειδα οτι διαπιστωθηκε οτι προκειται για προβλημα οπως σου ειχα πει και στο pm ,αυτο ειναι το ευχαριστο οτι θα στο αλλαξουν . Δυστηχως το συστημα Μεταδοσης του golf Σασμαν δισκοπλατο ειναι μετριοτατο για ενα αυτοκινητο τετοιας τιμης... Απροβληματιστο φιλε και μην κολλας σε τιποτα καλυτερα να σου βγαλει οτι ειναι να βγαλει στην αρχη παρα μετα..

Να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαόλου (της vw!!!). Αντίστοιχα δικά τους προβλήματα δεν έχουν και άλλες μάρκες-μοντέλα?

Θέλω να πω και εκεί δεν έχει επηρεάσει η μαζικότητα της παραγωγής, τα ανταλλακτικά χαμηλότερης ποιότητας κτλ.?

Δεν έχω εμπειρία από άλλα forum, υποθέτω όμως ότι αντίστοιχα προβλήματα θα υπάρχουν.

Οχι δυστηχως δεν εχουν τετοια προβληματα ...εγω παρακολουθω σχεδον ολα τα φορα γιατι εχω αγαπη με τα αυτοκινητα και δυστηχως τα vw στην αξιοπιστια πασχουν ...και οι ευρωπαικες μελετες εξαλου τα ιδια λενε ...και προσοχη καποιος θα πει οτι πουλανε περισσοτερο κτλ κτλ...η μετρηση δεν γινεται ετσι αλλα ειναι αναλογικη και βγαινει μεσος ορος κτλ . Απο εμπειρια με Passat και συναμα modeo οπου αγορασθηκαν ιδια περιοδο και σε 5 χρονια εκαναν και τα 2 140.000 χιλ το ενα ειναι με τα service του και το αλλο εχει αλλαξει τρομπες νερου ,δυναμο,κρεμαγιερα,μηχανισμο παραθυρων ,ειχε ηλεκτρικα προβληματα,προβληματα με λαμπακια αεροσακων,προβλημα ο εγκεφαλος του abs...προβλημα με τοκομπρεσερ τουaircondition αλλα η διαφορα στο ταξιδι στο πατημα στην ανεση στον θορυβο στην ολη εμπειρια ειναι κατα πολυ υπερ του passat το οποιο ομως ηθελε βαθια τσεπη και στην αποκτηση του αλλα και στην συντηρηση του . Εαν εχεις την πολυτελεια να ζητας κατι παραπανω απο το να πας απλα απο το Α στο Β σημειο με ασφαλεια (Κακα τα ψεματα ολα τα καινουρια αυτοκινητα ειναι αρκετα ασφαλη σε σχεση με πριν 5-10 χρονια) τοτε τα χωνεις και παιρνεις το vw και ευχεσαι να μην ζητησει. Αλλιως υπαρχει και ο κορεατης ο οποιος ανεβαινει τα σκαλια οχι 1-1 αλλα 5-5 ...και σε 4-5 χρονια πιαθανων να ειναι και μπροστα σε πολλα πραγματα .

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι Θανο δυστυχως.Ολ καλα με τα vw ομορφα στοιβαρα ευχαριστιεσαι να τα οδηγεις αλλα τα προβληματα που βγαζουν δεν υπαρχουν αλλου.Περα απο τα φορα, ολοι εχουμε φιλους και συγγενεις με αυτοκινητα.Ποσοι εχουν αλλαξει οτι εμεις;Τελοσπαντων...

Αλεξ περιμενουμε τις φωτο να δουμε πως ειναι αυτο το προβλημα και οπτικα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και καλο καλοκαιρι να εχουμε. Επανέρχομαι γιατι το πρόβλημα οπως το περίμενα επανεμφανιστηκε... Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει αλλα σε εμένα εκει εμελε να υπάρχει μόνιμο πρόβλημα.. Τεσπα ο ίδιος ήχος, ίδια διαπίστωση απο το τεχνικό συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετα απο πιέσεις και συζητήσεις πάμε για δεύτερη αλλαγή. Το περίεργο είναι πως ενω αρχικά το αρνήθηκαν απο την cosmocar στην συνέχεια σε επικοινωνία με Γερμανία (?) δέχθηκαν για δεύτερη φορα να το αλλάξουν έξω ολόκληρου! Ξέρετε τι μπορω να κάνω σε περίπτωση που εμφανιστεί ξανά το πρόβλημα; Προφανώς πρόκειται για σοβαρό κατασκευαστικό λάθος το οποίο δεν διορθώνεται με τα ανταλλακτικά..

Επίσης μια άσχετη ερώτηση για να μην ανοιγω νέο θέμα. Διαπίστωσα πως όταν πατάω το φρένο απότομα οι πισω τροχοι τσιριζουν.. Λες και υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους πίσω τροχούς.. Ο ήχος δεν μ φαινεται φυσιολογικος μιας και δεν το έχω ξανακούσει σε άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας ... Εσείς στο δικο σας ακούτε κάτι παρόμοιο;

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που παρεμβαίνω χωρίς να είμαι σίγουρος αλλά αφού πατάει τον συμπλέκτη και ο θόρυβος εξαφανίζεται, ενώ ακούγεται όταν είναι σε αποσύμπλεξη, τότε δεν είναι ρουλεμαν συμπλέκτη αλλά ρουλεμαν κιβωτίου...όπερ καλά ξεμπερδέματα γιατί ίδια εμπειρία είχα και γώ με προβληματικό αποτέλεσμα...

Εμένα ακούγονταν ακρίβως όταν δεν πατούσα συμπλέκτη και άλλαξα τα ρουλεμαν κιβωτίου...

Link to comment
Share on other sites

το ρουλεμαν του κιβωτιου δεν ειναι απλη υποθεση...θελει κατεβασμα κιβωτιο ανοιγμα, και αλλαγη των ρουλεμαν...

το σιγουρο επειδη καθισα και σκεφτηκα τι ειχα παθει εγω, οτι μολις αφηνα συμπλεκτη ακουγονταν το γρατσουνισμα, μολις πατουσα εξαφανιζονταν...και πηγα για αλλαγη ρουλεμαν ΚΙΒΩΤΙΟΥ ( εκτος αντιπροσωπειας γιατι στην αντιπροσωπεια ζητουσαν το κορμι μου σε δισκο) και το προβλημα επειτά από 80.000κλμ δεν έχει εμφανιστεί...

είμαι σίγουρος γιατι θυμάμαι στα φανάρια καθόμουν με πατημένο συμπλέκτη για να μην ακούγεται...

πάντως τόσο λάθος διαγνωση να σου κάναν τελείως βλακώδες μου έρχετε....

...οπως βλακωδεις ειναι καποιες απόψεις παραπανω που λενε οτι τα ρουλεμαν οσο και να τα αλλάξεις παλι θα κανουν θορυβο...2012 έχουμε ελεος....

Link to comment
Share on other sites

Είχα ξαναγράψει για το ρουλεμάν κιβωτίου σε άλλο τοπικ.

Είναι ένα διπλό ρουλεμάν που περίπου στις 100Κ -/+ βγαίνει σε πολλά vag. Ακόμα και caddy :)

Είναι αρκετά τα εργατικά γιατί κατεβαίνει κιβώτιο και τα γρανάζια όλα είναι

πρεσσαριστά. Είναι ευκαιρία αν κάποιος έχει και συγχρονιζέ να τα κάνει όλα μαζί.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα να κάνω και εγώ μια ερώτηση? Εμένα όταν βάζω 2α είτε απο 1η είτε απο 3η μου ακούγεται ενας ήχος σαν κροτάλισμα ένα πράγμα αυτό το κάνει όταν το αμάξι έχει ζεσταθεί όχι οταν είναι κρύο... τι παίζει να είναι ρουλεμάν ή κανα συχρονιζέ ? Golf 5 Tsi 140 53.000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Συγχρονιζέ είναι το γκκρρρ :crazy: που ακούγεται σε αλλαγή με πολλές στροφές συνήθως(1η-2α ή 2α-3η)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το ακούω και με λίγες στροφές και δεν είναι ακριβώς γρατζούνισμα είναι σαν να βαράνε μεταλα μεταξύ τους....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.